loading...
مشاوره تحصیلی
rahyabmoshaver بازدید : 47 پنجشنبه 24 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی

مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی از جمله خدماتی می باشد که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت همسر و … نیز آماده پاسخگویی به مشکلات شما هم میهنان عزیز می باشد.

آيا تا به حال کسي را ديده‌ايد که در برابر يک انتقاد ساده، واکنش خشمگينانه شديدي داشته باشد؟ آيا از خود پرسيده‌ايد که: چرا بعضي از افراد انواع “خال کوبي” را روي پوست خود دارند؟ چرا بعضي از افراد براي خود، خانواده و … برنامه ريزي سختگيرانه دارند، به صورتي که در شرايط بحراني هم حاضر به تغيير آن نيستند؟

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اختلال شخصیت چیست؟

در فرهنگ فارسی عمید اختلال به معنای تباه شدن و درهم‌و‌برهم شدن کار می باشد. یعنی به‌هم‌خوردگی؛ آشفتگی؛ نابسامانی؛ بی‌سروسامانی. با توجه به این تعریف می تواناختلالات شخصیت را چنین تعریف کرد: اختلالات شخصیت به مجموعه اختلال‌های روانشناختی گفته می شود که ویژگی اصلی آنها بروز رفتارهای خشک و غیرقابل انعطاف در فرد می باشد. از آنجا که این رفتارهای خشک مانع سازگاری افراد با ضرورت های زندگی روزانه می‌شود. و در روابط افراد اختلال ایجاد می کنند، آسیب رسان هستند. و باید درمان شوند.

چهار ویژگی یک اختلال شخصیت

اختلال شخصیت مانند هر نوع اختلال دیگری چند خصیصه و ویژگی مشترک دارد. ویژگی های کلی هر نوع اختلالی عبارتند از:

۱– ایجاد پریشانی: اختلال شخصیت باعث می شود فرد به لحاظ هیجانی یا جسمانی، به شکلی مستمر و متداول عذاب بکشد. و پریشان حال دیده شود.

۲– ایجاد اختلال در زندگی: کم شدن توانایی فرد در انجام امور روزمره. به گونه ای که فرد قادر نیست کارهایش را به شکلی مطلوب انجام دهد.

۳– آسیب زا و خطرناک بودن: یک اختلال شخصیت باعث می شود، فرد خود و دیگران را به مخاطره بیاندازد. یا به خود و دیگران آسیب برساند.

۴– عدم مقبولیت اجتماعی: یک اختلال (شخصیتی، روانی یا رفتاری و…) اساساً به لحاظ اجتماعی و فرهنگی مقبولیت ندارد.

مشاوره اختلال شخصیت,مشاوره اختلال شخصیتی,مشاوره اختلالات شخصیتی,مشاوره اختلالات شخصیت,مشاوره تلفنی اختلال شخصیت,مشاوره اختلال شخصیت تلفنی,مشاوره اختلال رفتاری,اختلال رفتاری,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

اختلال شخصیت چه زمانی به وجود می آید؟

یکی از سوالاتی که برای افراد مبتلا به اختلال شخصیت و خانواده های آن ها به وجود می آید این می باشد که آیا اختلال شخصیت ارثی می باشد؟ اختلال شخصیت چرا؟ چه موقع؟ و چگونه به وجود می آید؟

مطالعات روانشناسی نشان می دهد که در اغلب موارد، اختلال شخصیت در دوران بلوغ و نوجوانی شکل می گیرد. در صورتی که اختلال شخصیت در دوران نوجوانی و جوانی درمان نشود، در طول زمان، پایدار می شود. و نهایتاً منجر به آسیب دیدگی روحی و روانی فرد می شود. با توجه به این که اختلالات شخصیت از جمله اختلالات مزمن و جدی به شمار می آیند، اگر به خوبی درمان نشوند، می توانند کاملاً زندگی فرد را مختل کرده. و او در ارتباطات اجتماعی و خانوادگی و فردی با مشکلات جدی رو به رو کند.

در افراد مبتلا به اختلال شخصیت ، صفات شخصیتی ناسازگار به قدری ژرف و عمیق شکل گرفته اند که در برابر هرگونه تغییر مقاومت می کنند. و اعتقاد دارند که دیگران باید تغییر کنند. نه آنها. دیگران باید با آن ها انطباق و تطابق پیدا کنند. همین موضوع باعث می شود که دنیا برای آنها زجر آور شود. چرا که تقریباً همه را مخالف خود می بینند.

اختلال شخصیت چگونه به وجود می آید؟

برای ریشه های اختلال شخصیت ، ریشه ها و علت های متعددی بیان شده است. و از این علل اختلال شخصیت ، هنوز هم در میان روانشناسان محل بحث و اختلاف نظر می باشد. برخی روانشناسان بر این باورند که اختلال شخصیت به خاطر تجربیات اولیه‌ای که مانع رشد عادی الگوهای فکری و رفتاری شده‌اند به وجود می‌آیند. برخی دیگر از پژوهشگران روانشناسی معتقدند که تأثیرات بیولوژیکی یا ژنتیکی ریشه پیدایش اختلالات شخصیت هستند. با این حال احتمالاً ریشه های پدید آمدن اختلال شخصیت را در ترکیبی از عوامل ژنتیکی و متغیرهای محیطی جستجو کرد.

نشانه های افراد مبتلا به اختلال شخصیت کدامند؟

نشانه های اختلال شخصیت را در واقع بایستی در همان ویژگی های اختلال شخصیت جستجو کرد. اختلال شخصیت معمولاً فرد را در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل مواجه می کند. معمولاً رفتارهای آسیب زا یا مختل کننده، مستمر و مداوم هستند. و زندگی فرد مبتلا به را مختل می کند. نهایتاً هم باید به این نکته اشاره کرده که رفتارها و کارهای فرد مبتلا به اختلال شخصیت از نظر اجتماع و جامعه مورد قبول نیست. و غیر عادی به نظر می رسد.

چرا باید مشاوره اختلال شخصیت را جدی گرفت؟

معمولا مشکلات اختلال شخصیت در شرایط بحرانی روحی و جسمی اتفاق می افتد. از این غالباً شروع اختلال شخصیت را باید در کودکی و نوجوانی جستجو کرد. خصوصاً دوران نوجوانی که با بلوغ و تحولات جسمی، جنسی و هورمونی مواجه می باشد. فرد نوجوان در دوران بلوغ یکی از بحرانی ترین شرایط را دارد. که تاثیرات محیطی به شدت او را تحت تاثیر قرار می دهند. از این رو گام اول شناسایی وجود اختلال شخصیت می باشد. و شناسایی آن از طریق مشاوره اختلال شخصیت ممکن می شود.

اگر فرد مبتلا به اختلال شخصیت در همان ابتدا شناسایی شود، از طریق تغذیه، مشاوره روانشناسی و مشاوره اختلال شخصیت ، قابل درمان می باشد. چرا که رفتارها هنوز در فرد نهادینه و ریشه دار نشده اند. و می توان به راحتی رفتارها و عملکرد فرد را تغییر داد. و اصلاح و درمان نمود. لذا مشاوره نوجوان برای افرادی که کمی در ایجاد روابط اجتماعی، دچار افراط یا تفریط هستند، می تواند کارساز باشد.

مشاوره اختلال شخصیت موثرترین راه حل برای درمان اختلال شخصیت

از سوی دیگر مشاوره اختلال شخصیت کمک می کند تا بتوان فرد را تا حد زیادی بدون دارو درمان نمود. اختلال شخصیت در اکثر موارد از طریق مشاوره درمان می شود. درمان اختلال شخصیت جز از طریق مشاوره و اصلاح الگوهای رفتاری امکان پذیر نیست. چرا که داروها اساساً یک گزینه تکمیلی هستند. و صِرف مصرف دارو نمی تواند درمان قطعی را به دنبال داشته باشد.

علاوه بر این افراد مبتلا به اختلال شخصیت ، بسیار بیشتر از سایر افراد، دچار ، اختلالات یادگیری، افت تحصیلی، اعتیاد ، بیماری های روانی و … می شوند. لذا با یک مشاوره اختلال شخصیتساده می توان جلوی خیلی از اتفاقات ناگوار بعدی را گرفت.

خانواده درمانی,روش درمان روانشناسی,درمان روانشناسی,روش درمان شناختی,مرکز مشاوره,مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی,مشاوره اختلال شخصیت,مشاوره اختلال شخصیتی,مشاوره اختلالات شخصیتی,مشاوره اختلالات شخصیت,مشاوره تلفنی اختلال شخصیت,مشاوره اختلال شخصیت تلفنی,مشاوره اختلال رفتاری,اختلال رفتاری,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

نقش مشاوره اختلال شخصیت در درمان این بیماری چه قدر می باشد؟

در درمان اختلال شخصیت ایجاد ارتباط موثر بین مشاور و بیمار بسیار ضروری می باشد. از جمله موثرترین شیوه های درمان اختلال شخصیت ، ۱- خانواده درمانی و درمان روانشناختی و ۲- درمان دارویی می باشد. (پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با روش های درمان در روانشناسی به مقالهروش های درمان روانشناسی مراجعه کنید. )

همان طور که مشاهده می شود درمان اختلال شخصیت، چه از نظر شناسایی و چه روند درمانی، به مشاوره روانشناسی نیازمند می باشد. اساساً موثرترین شیوه درمانی ( عوارض کم و تاثیرگذاری بالا) از طریق مراجعه به مشاور و شرکت در جلسات مشاوره اختلال شخصیت می باشد. هرچند که این شیوه زمانبر و طولانی تر می باشد. اما اثرگذاری آن نیز بیشتر می باشد. مراجعان باید توجه داشته باشند که یک اختلال شخصیتی به صورت آنی و ناگهانی به وجود نیامده است. اختلال شخصیتی غالبا در طول زمان و طی سالیان به وجود می آید. پس برای درمان آن هم باید صبور بود. و بایستی از طریق استمرار و مداومت آن را درمان نمود.

مشکلی که در مشاوره اختلال شخصیت حضوری وجود دارد!!

خیلی از خانواده ها برای تشخیص بیماری کودک و نوجوان خود حاضر نیستند به مراکز مشاوره روانشناسی مراجعه کنند. و احتمال می دهند که با گذشت زمان رفتارهای کودک و نوجوانشان بهبود می یابد. مشاوره حضوری غالباً وقت گیر و زمانبر می باشد. و افراد برای حضور در مرکزمشاوره اختلال شخصیت ، واکنش منفی از خود نشان می دهند. علاوه براین در اولین جلسهمشاوره اختلال شخصیت ، فرد خیلی از رفتارهای خود را سانسور می کند. لذا جلسات مشاوره حضوری در همان گام اول چندان موثر نیستند.

ما به شما این نوید را می دهیم که این مشکل مراکز مشاوره اختلال شخصیت حضوری حل شده است. اخیراً مراکز مشاوره روانشناسی تلفنی زیادی تاسیس شده اند. که برخی از آن ها از جمله مرکز مشاوره صدای رهیاب بخشی را به عنوان مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی راه اندازی کرده است. و شما می توانید با کمک مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی ، با کمترین مشکل، راهکارها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

چرا مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی را توصیه می کنیم؟

شما خانواده های عزیز می توانید برای گام اول در درمان اختلال شخصیت که همان، شناسایی اختلال می باشد، از مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی استفاده کنید. با استفاده از مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی ، در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران اختلال شخصیت در دسترس هستند. و شما خانواده های عزیز قادر خواهید بود از مشاوران ما در زمینه های مختلف روانشناسی استفاده کنید. مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز، با مشاورن روانشناسی در تماس باشید. ضمن اینکه مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد.

در مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی شما قادر خواهید بود مشکلاتتان را مطرح کرده و راهکارهای لازم را دریافت نمایید. چه بسا از طریق مشاوره تلفنی شما متوجه مشکل خود بشوید و به راحتی آن را درمان کنید. و نیازی به مشاوره اختلال شخصیت حضوری نباشد. بنابراین مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی میتواند یک راهکار ارزان و ساده برای تشخیص اختلال شخصیت باشد.

علاوه بر این با استفاده از مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. در مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر، مشاوره ای با کیفیت مشابه مشاوره اختلال شخصیت حضوری دریافت نمایید. با توجه به اینکه در خیلی از شهرها و روستاها مراکز مشاوره اختلال شخصیت وجود ندارد، در مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی این مشکل حل شده است. و شما می توانید از سراسر ایران، از خدمات مشاوره استفاده نمایید.

مشاوره اختلال شخصیت,مشاوره اختلال شخصیتی,مشاوره اختلالات شخصیتی,مشاوره اختلالات شخصیت,مشاوره تلفنی اختلال شخصیت,مشاوره اختلال شخصیت تلفنی,مشاوره اختلال رفتاری,اختلال رفتاری,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی ، یک راه آسان و سریع جهت پیشگیری و حل مشکلات اختلال شخصیت

خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدید مخابرات هستند. که در مدتی کوتاه جای خود را در میان خدمات مشاوره باز نموده اند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از خدمات مشاوره تلفنی باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی – با استقبال خوبی مواجه شوند.

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی

در کادر مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی استفاده می شود. اکثر مشاوران مرکز مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. که در حوزه های مختلف مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره ختلال شخصیت تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است با پایین نگه داشتن هزینه های تماس، باری از دوش خانواده بردارد. تا آن ها با دغدغه مالی کمتری به دنبال درمان و مشاوره اختلال شخصیت تلفنی خود و عزیزانشان باشند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاببه شما خانواده های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس جهت مشاوره روانشناسی بسیار پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی در حدود ۳۰ درصد کمتر از سایر مراکز مشاوره تلفنی می باشد.

جهت استفاده از خدمات مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

هموطنان عزیز می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی صدای رهیاب در ساعات مختلف شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرند. جهت تماس بامرکز مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی صدای رهیاب تنها به یک خط ثابت تلفن نیاز دارید. برای تماس با ما تنها کافی می باشد شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و تنها از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید. مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در حوزه مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی در زمینه های زیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

خدمات مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی صدای رهیاب –بخش اول

  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلالات رفتاری
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال حسادت
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال در روابط اجتماعی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال هیجانی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلالات احساساتی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال دمدمی بودن
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان پریشانی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان عصبانیت
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان انزوا
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان کم رویی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اضطراب
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان استرس
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان رفتارهای افراطی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان تعصب و تحجر
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان افسردگی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال ناسازگاری
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلالات روانی

خدمات مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی صدای رهیاب –بخش دوم

  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال شخصیت افسرده یا افسردگی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلالات شخصیت مرزی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلالات دو قطبی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان منفعل – مهاجم ( پرخاشگری منفعلانه )
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال شخصیت وسواس جبری
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال وابستگی (اختلال شخصیت وابسته)
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال خود شیفتگی (نارسیستیک)
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال شخصیت نمایشی (هیستریک)
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال شخصیت ضداجتماعی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلالات نامتعارف
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان پارانوئید (اختلال شخصیت بدبین)
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اسکیزوئید (اختلال شخصیت منزوی)
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اسکیزوتایپال
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان بیماری های روانی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان شیزوفرنی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اسکیزوفرنی
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال شخصیت دوری گزین (اجتنابی)
  • مشاوره اختلالات شخصیتی تلفنی با عنوان اختلال شخصیت وابسته
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 552
  • بازدید کلی : 6,246