loading...
مشاوره تحصیلی
rahyabmoshaver بازدید : 36 دوشنبه 21 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره نوجوان تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در راستای ارائه خدمات مشاوره خود نظر دارد، با معرفی موضوعات کاربردی در زمینه‌های مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان ، مشاوره تحصیلی،‌ مشاوره ازدواج،‌ مشاوره مهارت‌های زندگی، مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … در جهت افزایش سطح آگاهی مردم کشورمان ایران برای حل مشکلات ایشان در زندگی قدم بردارد. از این رو قصد داریم شما را با برخی از خدمات مشاوره مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره تلفنی نوجوان آشنا کنیم.

از تولد تا نوجوانی و تاثیر جلسات مشاوره نوجوان

یک خانواده ، نظام انسانی پویایی است که با گذشت زمان تغییر پیدا می کند. و در هر رده سنی با نیازها و چالش های متفاوتی مواجه می گردد. یک خانواده در بدو شکل گیری با آشنایی و ازدواج زن و مرد شروع می گردد. میوه این آشنایی، کودکی است که با ورودش، کل خانواده و شرایط زندگی زیر و رو می شود. با ورود بچه به زندگی زوجین، شیرینی و تلخی زندگی مشترکتغییر می یابد. و والدین پس از آن با احساسات و مسئولیت های جدیدی روبه رو می شوند. فرد در سنین نوزادی وضعیت حساس و خاصی دارد که مراقبت های خاصی هم نیاز دارد.

با رشد نوزاد و شروع سنین خردسالی و کودک، نقش یادگیری مطرح می گردد. در این مرحله قدرت یادگیری کودک بسیار سریع می باشد. شرایط سنین کودکی به گونه ای است که از فضای پیرامونش شدیدا تاثیر می گیرد و از آن ها یاد می گیرد. کودکان از خانواده، همسالان، طبیعت و بازی با دیگر کودکان خیلی چیزها یاد می گیرند. اما مسئولیت پدر و مادر در تربیت کودک، صرفا به محیط خانواده محدود نمی گردد. خانواده و به خصوص والدین کودک نقش بسزایی در انتخاب و فراهم کردن محیط اجتماعی، محیط زندگی و اخیرا محیط مجازی کودک دارند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اهمیت مشاوره نوجوان در سنین بحرانی نوجوانی

نوجوانی دوران بسیار خاصی است. در دوره نوجوانی، فرد از دوران خودمداری کودکی وارد مرحله جدیدی از حیات می گردد. نقش کودک در خانواده  کاملا دگرگون می شود. و میزان و نوع اثرگذاری او در خانواده تغییر می یابد. اما دوران نوجوانی از منظر دیگری هم اهمیت دارد. فرد در دوران نوجوانی وارد سنین بلوغ می گردد. در واقع دوران نوجوانی را با دوران بلوغ هم تعریف می نمایند. نوجوانی دوره ایست که شخص از کودکی گذر نموده و در حال ورود به بزرگسالی می باشد.نوجوانی دوره گذار است. دوران بلوغ مشخصه های ویژه ای دارد. و باید به این خصوصیات و ویژگی های دوران نوجوانی توجهی ویژه داشت.

ویژگی های نوجوان و تأثیر مشاوره نوجوان در سنین نوجوانی

نوجوانی دوره بلوغ، و رشد جسمی، جنسی، عاطفی و عقلی است. در دوران بلوغ شخص هم زمان با تغییر در فیزیک و ویژگی های شخصیتی، شاهد فعالیت های هورمون های رشد و غدد جنسی است. این تغییرات باعث به وجود آمدن تغییرات عمده ای در نوجوان می شوند. تغییرات دوره نوجوانی معمولا به عنوان دوران بحرانی زندگی شخص شناخته می شود. انسان در دوران نوجوانیخیلی زودرنج می گردد، نیاز دارد که دیده شود. نوجوان می خواهد خودش را اثبات کند. اما در عین حال کاملاً شخصیت متغیر و بعضا ضد و نقیض و چندگانه ای دارد.

چرا مشاوره نوجوان باید مورد توجه والدین قرار بگیرد؟

والدین معمولا وقتی به مراکز مشاوره خانواده یا مشاوره نوجوان رجوع می کنند که با مسائل جدی مواجه می گردند. موضوعاتی که اغلب  والدین به خاطر آنها به مراکز مشاوره نوجوان مراجعه می کنند، معمولاً مربوط می شود به دوستان ناباب، پرخاشگری و پنهان کاری نوجوان و اعتیاد. حال آنکه مشاوره نوجوان صرفا به این موضوعات محدود نمی گردد. والدین باید توجه داشته باشند که نوجوان به خاطر شرایط خاص سنی ممکن است از هر گیر دادن یا بازجویی برنجد. و در جواب آن بازجویی ها متقابلا اقدام  نماید. امکان دارد در برابر صحبت و رفتارهای والدین موضع گیری نماید. و یا در برابر رفتارها و خواست خانواده و پدر و مادر لجبازی کند.

چرا مشاوره تلفنی نوجوان می تواند در تربیت نوجوان به والدین کمک کند؟

در یک خانواده امکان دارد اعضای خانواده با رده های مختلف سنی باشند. ممکن است در یکخانواده، نوزاد، کودک، نوجوان، جوان، پدر بزرگ، مادر بزرگ و خود والدین در کنار هم زندگی کنند. وجود افراد با سنین مختلف در یک خانواده، مستلزم داشتن شناخت و دانش کامل نسبت به شرایط سنی هر یک از اعضای خانواده است. اعضای خانواده در هر رده ی سنی، ویژگی ها، خواسته ها و الزامات ویژه ای دارند. با توجه به شرایط متغیر و چندگانه نوجوان، که بیشتر به خاطر شرایط خاص نوجوانی است تا شرایط شخصیتی فرد، پرداختن به نوجوانی و مشاوره نوجواناهمیت ویژه ای دارد.

اعضای خانواده بیشتر از هر سن دیگری باید مراقیت صحبت ها و رفتارهای خود با نوجوان باشند. در دوران نوجوانی شخص بیشتر از هر زمان دیگری به توجه و رهنمودهای اعضای خانواده و به خصوص والدین دارد. اغلب اوقات پدر و مادرها نمی دانند با نوجوان خود بایستی به چه شکل برخورد نمایند. بعلاوه در زندگی پر استرس و پر اضطراب امروز که والدین معمولاً هر دو شاغل می باشند، امکان مراجعه حضوری به مراکز مشاوره نوجوان یا مشاوره خانواده برایشان فراهم نمی باشد. و والدین از سوی نوجوان متهم به بی توجهی و عدم رسیدگی می گردند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اهمیت مشاوره تلفنی نوجوان برای والدین

والدین به خصوص در کلان شهرها حتی وقت کافی برای رسیدگی به فرزندان و خانواده خود را ندارند. به همین خاطر اغلب نمی توانند به صورت حضوری به مراکز مشاوره نوجوان مراجعه نمایند. علاوه بر این، بُعد مسافت و صرف زمان و هزینه بسیار موجب می گردد والدین نتوانند به مراکز مشاوره نوجوان و خانواده مراجعه نمایند. بنابراین شاهد این وضعیت اسفبار هستیم که والدیندر تربیت فرزندان و نوجوانان خود اشتباهات فاحشی را انجام می دهند. و نمی توانند به خوبیخانواده و فرزندان خانواده را تربیت و راهنمایی نمایند. مشاوره تلفنی نوجوان این شرایط را فراهم می نماید تا والدین بتوانند در هر زمان از شبانه روز مشکلات خانواده  را با مشاوران در میان بگذارند و مسائل نوجوانان خود را از طریق تماس با مراکز مشاوره تلفنی نوجوان مرتفع سازند.

چرا مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب؟

مرکز مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب برای گروه مشاوران خود از مشاوره  مجرب در زمینهمشاوره نوجوان استفاده می کند. اغلب مشاوران مرکز مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب از دانش آموختگان رشته روانشناسی دانشگاه های برتر تهران می باشند. بخشی از گروه مشاوره صدای رهیاب را استادان و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی دانشگاه ها در برمیگیرد. این امکان برای شما فراهم شده تا با بهره گیری از مشاوران مجرب مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره نوجوان سوالات خود را مطرح کرده و راهکارهای عملی و کاربردی دریافت نمایید.

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب شما می توانید هم روزه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۲، حتی در روزهای تعطیل با ما در تماس باشید. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب کافی است از طریق خط ثابت تلفن شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶  را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت وارد کنید و از مشاوره مشاوران  مجرب مرکز مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب بهره مند شوید. لیست زمینه هایی که می توانید در زمینه مشاوره نوجوانمرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب مشاوره بگیرید در زیر آورده شده است.

خدمات مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره دوران نوجوانی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره دوستی نوجوان

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و دوران بلوغ

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و سن رشد

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و اختلالات رشد

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره یادگیری نوجوان

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره بازی نوجوان

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره تنبیه نوجوان

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره تشویق نوجوان

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و مدرسه

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان استثنایی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره تربیت فرزند

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره تغذیه نوجوان

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوانان بیش فعال

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و پرخاشگری

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و لجبازی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره بلوغ و بداخلاقی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره جنسی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره خودارضایی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره اعتیاد

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره دوستی با جنس مخالف (دوستی دختر و پسر)

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و فضای مجازی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و اشتغال

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و مواد مخدر

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و مشکلات هورمونی

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی


مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران نوجوان ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره طلاق تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره زناشویی تلفنی

مشاوره جنسی تلفنی

مشاوره خیانت تلفنی

مشاوره زندگی مشترک نلفنی

مشاوره زنان تلفنی

مشاوره بارداری تلفنی

مشاوره جوان تلفنی

مشاوره نوجوان تلفنی

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره نوزاد تلفنی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 537
  • بازدید کلی : 6,231