loading...
مشاوره تحصیلی
rahyabmoshaver بازدید : 36 پنجشنبه 24 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب

استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی به یکی از ملزومات زندگی امروز تبدیل شده است. توجه به مسائل روحی و روانی و حفظ بهداشت روان یکی از دغدغه‌های امروز زندگی مردم است. به ویژه در شهرها که هر روزه فشار و استرس بیشتری بر افراد تحمیل می‌شود. وجود فشارهای روانی و استرس و اضطراب همه افراد را تهدید می‌کند. و موجب به وجود آمدن انواع اختلالات روانشناختی مثل اختلالات شخصیتی، رفتاری، روانی و … می‌شود. در صورتی که این بیماری‌ها در همان گام‌های اولیه شناسایی و درمان شوند، می‌توانند نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در بهداشت روان افراد داشته باشند. و از پیشروی و حاد شدن اختلال یا بیماری روانی جلوگیری کنند.

متاسفانه با وجود همه هشدارهای مراکز و ارگان‌های روان پزشکی، بز شاهد شیوع و گسترش بیماری‌ها و اختلالات روانی هستیم. حال این سوال مطرح می‌شود که چرا مشکلات روانشناسی افراد به خوبی درمان نمی‌شود و روز به روز شاهد افزایش این گونه مشکلات هستیم؟ و چرا مردم برای درمان مشکلات روانی خود از خدمات مشاوره روانشناسی استفاده نمی‌کنند؟


پیشنهاد می‌کنیم بخوانید: مزایای مشاوره تلفنی


دلایل عدم استفاده بیماران از خدمات مشاوره روانشناسی

دلایل متعددی وجود دارد که موجب می‌شود مردم برای حل بیماری و مشکلات خود، از خدمات مشاوره روانشناسی استفاده نکنند. که مهمترین موارد را می‌توان چنین نام برد:

  • عدم آگاهی و شناخت افراد نسبت به مشکلات و اختلالات روانشناختی و در نتیجه لازم ندانستن استفاده از مشاور و روانشناس
  • عدم دسترسی به مراکز مشاوره روانشناسی مخصوصاً در شهرهای کوچک و روستاها
  • عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی مناسب و قابل اعتماد
  • هزینه نسبتاً بالای جلسات مشاوره روانشناسی حضوری و نداشتن توان پرداخت جلسات متعدد مشاوره
  • زمانبر بودن مراجعه به مراکز روانشناسی مخصوصاً در شهرهای بزرگ کشور
  • مشکلات رفت و آمد و مراجعات متوالی به مراکز مشاوره روانشناسی حضوری مخصوصاً برای شهرهای بزرگ و حتی روستاها و شهرهای کوچکی که از داشتن یک مرکز روانشناسی خوب بی‌بهره هستند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید: ویژگی‌های یک مرکز روانشناسی خوب


هریک از موارد فوق به تنهایی ممکن است باعث شود تا یک فرد نتواند از خدمات روانشناسیاستفاده نموده و در نتیجه خود رادرمان نماید. بنابراین قصد داریم هر یک از موارد فوق را کمی روشن تر کرده و در نهایت راهکار مناسب را برای حل هر یک ارائه دهیم.

عدم آگاهی و شناخت افراد نسبت به مشکلات و اختلالات روانشناختی

بسیاری از افراد علی رغم وجود مشکلات و اختلالات روانی، به مشاور یا روانپزشک مراجعه نمی‌کنند. یکی از دلایل اصلی این موضوع عدم آگاهی افراد و همچنین عدم شناخت افراد نسبت به بیماری‌ها و اختلالات روانشناختی است. به همین خاطر مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب با ارائه مطالب کاربردی روانشناسی، تلاش کرده است تا علم روانشناسی هموطنان را بالاتر ببرد. تا مردم از طریق شناخت مشکلات خود، به مشاور روانشناس مراجعه کنند.

عدم دسترسی به مراکز مشاوره روانشناسی

در بسیاری از روستاها و شهرهای کوچک مرکز مراکز روانشناسی دایر نیستند. و این موضوع استفاده از خدمات روانشناسی را برای این افراد غیرممکن می‌کند. برای حل این مشکل مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب اقدام به راه اندازی شبکه سراسری مشاوره تلفنی نموده است. یعنی این که شما می‌توانید از سراسر ایران از طریق تلفن با ما تماس بگیرید. و به مشاوران مستقر در تهران متصل شوید. و برای حل مشکل خود با آن‌ها در ارتباط باشید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی مناسب و قابل اعتماد

خیلی از افراد، مخصوصاً در شهرهای بزرگ، به هنگام مراجعه به یک مرکز روانشناسی، نگران این موضوع هستند که آیا مرکز روانشناسی که به آن مراجعه می‌کنند، خوب است یا نه؟ و خیلی از افراد نیز به خاطر محدودیت در تعداد مشاوران روانشناس شهرشان، به ناگزیر مجبورند از همان مشاوران استفاده کنند. در واقع این افراد برای انتخاب مشاور روانشناس، قدرت انتخاب چندانی ندارند. مرکز روانشناسی صدای رهیاب این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانید با مشاوران حوزه‌های مختلف روانشناسی تماس گرفته و مشکلات روانشناختی خود را حل کنید.

هزینه نسبتاً بالای جلسات مشاوره روانشناسی حضوری

معمولاً جلسات مشاوره روانشناسی، بایستی به صورت مستمر و مداوم انجام شود. تا دوره درمان به خوبی سپری شده و فرد به صورت نسبی یا کامل درمان شود. با توجه به اینکه جلسات حضوری مخصوصاً اگر بیماری وارد مرحله حاد خود شده باشد، هزینه‌های بالایی دارند، خیلی از افراد، پس از مدتی جلسات مشاوره را رها می‌کنند. مرکز روانشناسی رهیاب با راه‌اندازی بخش تلفنی، ضمن کاستن هزینه‌ها کمک می‌کند که شما بتوانید با اطمینان بیشتری، روند و طول دوره درمان را بگذرانید. در حال حاضر هزینه مشاوره روانشناسی به ازای هر دقیقه ۲۰۰۰ تومان می‌باشد. که نسبت به سایر مراکز مشاوره تلفنی و همچنین جلسات مشاوره حضوری، هزینه کمتری است.

زمانبر بودن مراجعه به مراکز روانشناسی و مشکلات رفت و آمد

مراجعه به مراکز مشاوره روانشناسی معمولاً نیاز به رفت و آمدهای متعدد و پیاپی دارد. این موضوع باعث می‌شود که خیلی از خانواده‌ها با مشکلات اساسی رو به رو شوند. مخصوصاً در مواردی که بیمار با مشکلات حرکتی مواجه است، این موضوع نگران‌کننده‌تر می‌شود. با استفاده از مشاوره تلفنی روانشناسی شما می‌توانید بدون نیاز به رفت‌وآمد و تحمل سختی‌های آن، خیلی راحت و آسوده و تنها با یک تماس تلفنی، به مشاور روانشناس متصل شوید.

جهت استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,خدمات مرکز مشاوره روانشناسی,شماره تلفن مشاوره روانشناسی,مرکز مشاوره روانشناسی تهران

هموطنان عزیز می توانند در ساعات مختلف شبانه روز از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب، حتی در روزهای تعطیل با ما در تماس باشند. جهت تماس با مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است شماره های زیر را بدون پیش شماره  و تنها از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوران مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی و خانواده صدای رهیاب استفاده نمایید:

تماس از سراسر کشور: فقط از تلفن ثابت و بدون پیش شماره:     ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس فقط از استان تهران: فقط از تلفن ثابت و بدون پیش شماره: ۹۰۹۲۳۰۵۶۴۸


خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب

خدمات مشاوره روانشناسی شامل طیف گسترده‌ای از حوزه‌های روانشناسی می‌شود. شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر نسبت به خدمات ما در حوزه‌های مختلف و همچنین آشنایی با هر یک از خدمات، به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

rahyabmoshaver بازدید : 35 چهارشنبه 23 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره سالمندان تلفنی

مشاوره سالمندان تلفنی از جمله خدماتی می باشد که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره سالمندان تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … نیز آماده جوابگویی به مشکلات شما هم میهنان عزیز می باشد.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا بتواند در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنها در زندگی گام بردارد. از این رو با یاری مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب،‌ در تلاشیم تا بتوانیم سنگ های پیش پای هم میهنانمان را برداریم. و از طریق ارائه بهترین خدمات مشاوره تلفنی به افزایش کیفیت زندگی آنها یاری کنیم.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

سالمند کیست؟

اگر بخواهیم درباره سالمندان صحبت کنیم، اولین سوالی که باید به آن پاسخ بگوییم، این است که سالمند کیست؟ تعریف های مختلفی برای سالمند و دوران سالمندی ارائه شده است. اما در یک تعریف کلی و جامع می توان گفت سالمند به کسی گفته می شود که سن او از میانگین سنی عمر یک انسان بیشتر باشد. و وارد بخش پایانی حیات خود شده است. و در نتیجه قوای فیزیکی، ذهنی و فکری او کاهش یافته است.

سن سالمندی در ایران چه قدر است؟

با توجه به تعریف، در حال حاضر سن پیری یا سالمندی را طبق قانون استخدامی کشور برای زنان و مردان ۶۵ سال، و بر اساس قانون تأمین اجتماعی برای زنان ۵۵ و برای مردان ۶۰ سال در نظر می گیرند. اگر از دو تعریف بخواهیم به یک جمع بندی برسیم، باید بگوییم که تقریباً سن ۶۰ سال به بعد را دوران سالمندی می گویند. با توجه به این تعریف در حال حاضر شش میلیون و ۴۰۰ هزار سالمند بالای ۶۰ سال در ایران وجود دارد. که این رقم ۸ درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود. در نتیجه کشور به سمت پیر شدن پیش می رود. و توجه به سالمندان بیش از پیش اهمیت می یابد.

ویژگی های سالمندان کدام است؟

سالمندان و دوران سالمندی را معمولاً با بازنشستگی تعریف می کنند. با این حال در یک تعریف جامع تر فارغ از سن یا وضعیت اشتغال، باید ویژگی اصلی سالمندان را از کار افتادگی، کاهش توان جسمی، کاهش توان ذهنی و فکری و در مجموع کاهش توان فرد در زمینه های مختلف دانست. همان طور که مشاهده می شود، سالمندی شرایط ویژه ای را به همراه دارد. این ویژگی های جسمی، ذهنی و فکری خاص، نیازهای خاص خود را می طلبد که در بحث مشاوره سالمندانبه آن پرداخته می شود.

از جمله بیماری های شایع در میان سالمندان، آلزایمر و پارکینسون هستند. آلزایمر و پارکینسون از جمله مهمترین بیماری‌های سیستم عصبی دوره سالمندی است. که به گفته متخصصان و روانشناسان، با توجه به سیر افزایش جمعیت سالمند در ایران در صورت نبود اقدامات پیشگیرانه لازم، در سال‌های آتی شیوع بالایی می‌یابد.

نیازهای سالمندان کدام است؟

مشاوره سامندان تلفنی,مشاوره تلفنی سالمندان,مشاوره سالمندان,مشاوره نگهداری سالمند,مشاوره نگهداری سالمند تلفنی,مشاوره مراقبت از سالمندان,مراقبت از سالمندان,نگهداری از سالمندان,نگهداری سالمندان,مراقبت های دوره سالمندی,مشاوره سالمندی,مشاوره تلفنی سالمندی,مشاوره خانواده تلفنی,مشاوره خانواده,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره خانواده تهران,روانشناسی خانواده,روان شناسی خانواده,مشاور خانواده,مشاوره خانواده صدای رهیاب,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی

سالمندی دوره تضعیف شدن توان انسان است. پس هر چه قدر که سن بالاتر می روند، نیاز سالمندان به مراقبت و توجه بیشتر می شود. در یک دسته بندی کلی می توان نیازها و احتیاجات سالمندان را به این شرح دسته بندی کرد:

  1. نیازهای عاطفی سالمندان
  2. نیازهای معیشتی سالمندان
  3. احتیاج به تفریح در سالمندان
  4. احتیاج به شركت در زندگی اجتماعی
  5. امنیت سالمندان

۱- نیازهای عاطفی سالمندان

با بالا رفتن سن سالمندان، آن ها به توجه و محبت بیشتری دارند. در گذشته توجه فرزندان به پدر و مادرها و کلا توجه جوان ترها به مسن ترها،  بیشتر بود. و اخلاق و رسوم حكم می كرد كه به سالمندان بیشترین احترام گذاشته شود. اما ر زندگی امروز هر چند که غالب سالمندان به تنهایی در خانه خود زندگی می کنند و شاید هم وضع اقتصادی و زندگی خوبی داشته باشند، اما بیش از همه چیز نیاز به محبت و توجه عاطفی اطرافیان و فرزندان خود دارند.

۲- نیازهای معیشتی سالمندان

همان طور که پیشتر نیز اشاره شد، سالمندی دوران از کار افتادگی و بازنشستگی است. لذا بایستی نیازهای معیشتی سالمندان از جمله خوراک، پوشاک و مسکن ایشان تامین شود. علاوه بر این برخی از سالمندان همین طور که سنشان بالاتر می رود، توان جسمانیشان کمتر می شود. و از عهده مسائل بهداشتی خود مثل دستشویی رفتن، استحمام و … هم بر نمی آیند. یکی از موارد شایع در میان سالمندان وجود اختلالات خواب و کم خوابی است. با توجه به این که اغلب افراد نمی توانند به تنهایی از عهده نگهداری و مراقبت از سالمندان برآیند، پیشنهاد می کنیم که برای حل مشکلات خود از مشاوره سالمندان کمک بگیرند.

۳- احتیاج به تفریح در سالمندان

سالمندی دوران کم تحرکی و کاهش فعالیت های انسان است. سالمندی دوران روزمرگی است. لذا اگر سالمندان به مقتضای شرایط جسمی شان فعالیت نداشته باشند. یا تفریحات متناسب با خود نداشته باشند، علاوه بر کاهش زودرس قوای جسمانی، دچار اختلالات جسمی و اختلالات روانی مثل استرس و اضطراب، افسردگی و کم خوابی و بدخوابی می شوند. خیلی از سالمندان قدم زدن در پارک و گفتگو با دوستان و معاشرت با آنها را ترجیح می دهند. حتی تماشای بازی کودکان و خیابان و مردم هم می تواند، حال و هوای سالمندان را دگرگون کرده. و از یکنواختی خارج کند.

۴- احتیاج سالمندان به شركت در زندگی اجتماعی

مشاوره سامندان تلفنی,مشاوره تلفنی سالمندان,مشاوره سالمندان,مشاوره نگهداری سالمند,مشاوره نگهداری سالمند تلفنی,مشاوره مراقبت از سالمندان,مراقبت از سالمندان,نگهداری از سالمندان,نگهداری سالمندان,مراقبت های دوره سالمندی,مشاوره سالمندی,مشاوره تلفنی سالمندی,مشاوره خانواده تلفنی,مشاوره خانواده,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره خانواده تهران,روانشناسی خانواده,روان شناسی خانواده,مشاور خانواده,مشاوره خانواده صدای رهیاب,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی

یکی از نیازهای عمده سالمندان مورد توجه قرار گرفتن است. آنها هرچند که قوای جسمانیشان تحلیل رفته است. اما اندوخته تجربیاتشان گنجینه ای گرانبهاست. که با شرکت در فعالیت های اجتماعی و معاشرت با افراد جامعه ( اعم از خانواده، دوستان و آشنایان ) ضهور و بروز می نماید. شرکت و تاثیرگذاری در اجتماع باعث می شود تا سالمند احساس مفید بودن داشته باشد. معاشرت با دیگران از افسردگی و فشارهای روانی سالمندان جلوگیری می کند. و سرزندگی و نشاط را برای آن ها به ارمغان می آورد.

۵- امنیت سالمندان

سالمندان به امنیت روحی و جسمی نیاز دارند. در طراحی فضاهای مرتبط با سالمند این مسئله مورد توجه قرار گیرد. سالمندان باید مطمئن باشند که در موقع ضرورت  به كمكش خواهند شتافت. باید کسی باشد که از او مراقبت کند. و یاری کننده و حامی سالمند باشد. وجود فرد یا افرادی در کنار سالمندان ( به ویژه اگر آن افراد اعضای خانواده سالمند باشند) امنیت روانی سالمند را بالا می برد. روحیه او را افزایش می دهد. و حتی روند درمان و علاج بیماری را تسریع می کند.

مشاوره سالمندان راهی برای حل مشکلات مراقبت از سالمندان

ممکن است شما هم که این مقاله را می خوانید در مراقبت از سالمند خود با مشکل مواجه شده باشید. در خیلی از خانواده ها، پدربزرگ و مادربزرگ با آن ها زندگی می کنند. سالمندانی که ممکن است به لحاظ جسمی و روحی با مشکل مواجه باشند. و همین امر کار مراقبت از آن ها را سخت تر می کند. خیلی وقت ها ممکن است بین پدربزرگ و مادربزرگ و فرزندان خانواده یا زوج ها، اختلاف ها و درگیری های لفظی شکل بگیرد.

گاهی نیز ممکن است یکی از زوجین به خاطر توجه بیش از اندازه همسرش پدربزرگ و مادربزرگ، احساس کند که دچار کم محبتی همسر قرار گرفته. و مشکلات عدیده ای در روابط زناشویی وزندگی مشترک برای آن ها به وجود آید. تجربه جلسات مشاوره طلاق نشان می دهد که یکی از علل طلاق نبود توازن در روابط و توجهات است.

شاید شما هم اگر بخواهید به تنهایی با همه این مشکلات رو به رو شوید، احساس درماندگی کنید. چه بسا اصلا تجربه این شرایط را نداشته باشید. یا علم و هنر و صبر مدیریت این مسائل را نداشته باشید. ما در مشاوره سالمندان به شما کمک می کنیم تا بتوانید، این مشکلات را مدیریت کنید. و بتواند جلوی خیلی از مسائل و مشکلات را بگیرید. یا مشکلات به وجود آمده را از طریق مشاوره، حل و فصل کنید.

اهمیت مشاوره سالمندان در جهت ارتقاء سطح زندگی سالمندان

مشاوره سامندان تلفنی,مشاوره تلفنی سالمندان,مشاوره سالمندان,مشاوره نگهداری سالمند,مشاوره نگهداری سالمند تلفنی,مشاوره مراقبت از سالمندان,مراقبت از سالمندان,نگهداری از سالمندان,نگهداری سالمندان,مراقبت های دوره سالمندی,مشاوره سالمندی,مشاوره تلفنی سالمندی,مشاوره خانواده تلفنی,مشاوره خانواده,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره خانواده تهران,روانشناسی خانواده,روان شناسی خانواده,مشاور خانواده,مشاوره خانواده صدای رهیاب,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی

مشاوره سالمندان به شما خانواده عزیز کمک می کند تا هم زندگی خود را بهتر مدیریت کنید. و هم بتوانید به خوبی به سالمندتان برسید. سالمندان روزگاری ا تمام وجود ما را بزرگ کرده اند. در همه سختی ها کنار فرزندانشان بوده اند. و حالا نوبت فرزندان است که سنگ صبور آن ها باشند. خیلی از سالمندان با پا به سن گذاشتن، بهانه گیر می شوند، غر غرو می شوند. بیمار می شوند.

مشکلات ذهنی مثل آلزایمر می گیرند. پس باید اول یاد بگیریم با آن ها چگونه برخورد کنیم. وقتی که نحوه رفتار با سالمندان را بسته به شرایط و ویژگی های سالمندان یاد گرفتیم. آن موقع است که می توانیم، به آن ها کمک کنیم؛ مشکلاتشان را مدیریت کنیم. و در کنار آن جریان طبیعی زندگیمان را هم داشته باشیم. مشاوره سالمندان کمک می کند تا با مشکلاتی از قبیل تنهایی، بیماری جسمانی، بازنشستگی، عدم فعالیت،سوگ و عزا و… سازگارانه برخورد کنند.

 مشکلات مشاوره سالمندان حضوری

برای خیلی از خانواده ها رفت و آمد پیاپی برای استفاده از مشاوره سالمندان زمانبر و سختاست. چه بسا در برخی از خانواده ها سالمندشان وضعیت چندان مساعدی نداشته باشد. و نیاز باشد که همیشه کسی مراقب او باشد. داشتن این شرایط،مراجعه به مشاوره سالمندان را باز هم سخت تر می کند. ضمن اینکه ممکن است شما در شهر یا روستایی باشید که مرکز مشاوره روانشناسی نداشته باشد. و امکان استفاده از خدمات مشاوره سالمندان برای شما مقدور نباشد.

همه این شرایط باعث می شود تا خانواده ها در استفاده از خدمات مشاوره سالمندان با مشکلات عدیده ای رو به رو شوند. و در نتیجه نتوانند از مشاوران و روانشناسان برای حل مشکلاتشان استفاده کنند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

با روی کار آمدن مراکز مشاوره سالمندان تلفنی مشکل دسترسی به مشاوره سالمندان حل شده می باشد

اگر برای استفاده از خدمات مشاوره سالمندان حضوری مشکل دارید، ما به شما این نوید را می دهیم که مشکل شما حل شدنی است. در سال های اخیر مراکز مشاوره سالمندان تلفنی زیادی راه اندازی شده است. و شما می توانید با استفاده از مشاوره سالمندان تلفنی ، با کمتری مشکل، مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مراکز مشاوره سالمندان تلفنی نیز همانند مراکزمشاوره سالمندان حضوری، دارای مجوزهای لازم هستند. و زیر نظر نظام روانشناسی فعالیت می نمایند. از این رو این اطمینان به شما داده می شود که استفاده از مراکز مشاوره سالمندان تلفنیدارای مجوز، هیچ تفاوتی با مراکز مشاوره سالمندان حضوری ندارند. و شما می توانید با روش هایی بسیار ساده اتر، مشاوره ای با کیفیت مشابه دریافت کنید.

چرا مشاوره سالمندان تلفنی را توصیه می کنیم؟

مشاوره سامندان تلفنی,مشاوره تلفنی سالمندان,مشاوره سالمندان,مشاوره نگهداری سالمند,مشاوره نگهداری سالمند تلفنی,مشاوره مراقبت از سالمندان,مراقبت از سالمندان,نگهداری از سالمندان,نگهداری سالمندان,مراقبت های دوره سالمندی,مشاوره سالمندی,مشاوره تلفنی سالمندی,مشاوره خانواده تلفنی,مشاوره خانواده,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره خانواده تهران,روانشناسی خانواده,روان شناسی خانواده,مشاور خانواده,مشاوره خانواده صدای رهیاب,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی

با استفاده از مشاوره سالمندان تلفنی ، در منزل و در کوتاه ترین زمان ممکن، شما می توانید از راهنمایی های مشاوران خانواده و روانشناسی استفاده کنید. مشاوره سالمندان تلفنی به شما امکان می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز، مشاوره ها و راهنمایی های لازم را از متخصصان مشاوره سالمندان دریافت نمایید. ضمن اینکه مشاوره سالمندان تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد. در مشاوره سالمندان تلفنی شما می توانید بدون سانسور، مشکلات خود را مطرح کنید. و با در میان گذاشتن مشکلات خود، مشاوره های لازم را در زمینه مشاوره سالمندان و مشاوره خانوادهدریافت نمایید. ضمن اینکه از طریق مشاوره سالمندان تلفنی شما می توانید به صورت ناشناس مشکلاتتان را مطرح کنید. و از بابت رعایت حریم خصوصی و مسائلی از این دست نگرانی نداشته باشید.

علاوه بر این از طریق مشاوره سالمندان تلفنی شما می توانید هزینه های مشاوره را نیز کاهش دهید. در مشاوره سالمندان تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر ، همان مشاوره ای را دریافت نمایید که در مشاوره سالمندان حضوری دریافت می کنید. اگر شما از جمله افرادی هستید که در شهر یا روستای شما مرکز تخصصی مشاوره سالمندان وجود ندارد، می توانید ازمشاوره سالمندان تلفنی استفاده نمایید. شما می توانید از هر نقطه کشور، با مرکز مشاوره سالمندان تلفنی تماس بگیرید. و از مشاوران و متخصصان زبده شهر تهران استفاده نمایید.

برتری مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به دیگر مراکز مشاوره سالمندان تلفنی

مزیت علمی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب: مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در کادر مشاوران خود از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره سالمندان تلفنی استفاده می کند. اکثر مشاوران مرکز مشاوره سالمندان تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از کادر مشاوره تلفنی صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی هستند. که در حوزه مشاوره سالمندان، مشاوره خانواده، مشاوره زناشویی، مشاوره زندگی مشترک، تخصص دارند.

مزیت اقتصادی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب: مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده می باشد تا هزینه های مکالمه را به گونه ای تعیین کند که هم میهنان عزیز بتوانند، با دغدغه مالی کمتری مشکلات خانوادگی خود را حل نمایند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنیصدای رهیاب به شما خانواده های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس برای مشاوره سالمندان تلفنی صدای رهیاب ، بسیار پایین تر از دیگر مراکز و در حدود ۶۰ درصد تعرفه سایر مراکز است.

برای استفاده از خدمات مشاوره سالمندان تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره سالمندان تلفنی صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. برای تماس با مرکز مشاوره سالمندان تلفنی صدای رهیابکافی است به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. و شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره سالمندان تلفنی صدای رهیاب بهره مند گردید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدماتمشاوره سالمندان تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید.

خدمات مشاوره سالمندان تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مراقبت از سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان نگهداری از سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان روانشناسی سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان افسردگی سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان ناتوانی سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان توانبخشی ذهنی سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان روانکاوی سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و خانواده

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره کم خوابی سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره اختلالات خواب سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان اختلالات ذهنی سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و ازدواج

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و ناباروری

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و اختلالات جنسی

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و اختلالات جسمی

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و اختلال شخصیت

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و بدبینی

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و تنهایی

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و استرس

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و بیماری های دوران سالمندی

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و کم شدن حافظه

خدمات مشاوره سالمندان تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و پیری زودرس

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و مشکلات اجتماعی

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سلامت سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و ارتقای کیفیت زندگی

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و ناتوانی جسمی

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و ناتوانی ذهنی

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و ناتوانی فکری

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان پیشگیری از پیری زودرس

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و زندگی مشترک

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان ازدواج مجدد در پیری

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان مشاوره سالمندان و زندگی زناشویی

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان خانه سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان کم تحرکی و مشکلات جسمی

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان فعالیت هایی برای تقویت ذهن

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان افزایش سطح زندگی خانوادگی

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان آموزش رفتار با سالمندان

مشاوره سالمندان تلفنی با عنوان وجود سالمند در خانواده ( زندگی با پدربزرگ یا مادربزرگ)

rahyabmoshaver بازدید : 46 چهارشنبه 23 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره نگهداری سالمند تلفنی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی از جمله خدماتی می باشد که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره نگهداری سالمند تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … نیز آماده جوابگویی به مشکلات شما هم میهنان عزیز می باشد.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا بتواند در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنها در زندگی گام بردارد. از این رو با یاری مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب،‌ در تلاشیم تا بتوانیم سنگ های پیش پای هم میهنانمان را برداریم. و از طریق ارائه بهترین خدمات مشاوره تلفنی به افزایش کیفیت زندگی آنها یاری کنیم.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

سالمند کیست؟

اگر بخواهیم درباره سالمندان صحبت کنیم، اولین سوالی که باید به آن پاسخ بگوییم، این می باشد که سالمند کیست؟ تعریف های مختلفی برای سالمند و دوران سالمندی ارائه شده است. اما در یک تعریف کلی و جامع می توان گفت سالمند به کسی گفته می گردد که سن او از میانگین سنی عمر یک انسان بیشتر باشد. و وارد بخش پایانی حیات خود شده است. و در نتیجه قوای فیزیکی، ذهنی و فکری او کاهش یافته است.

سن سالمندی در ایران چه قدر می باشد؟

با توجه به تعریف، در حال حاضر سن پیری یا سالمندی را طبق قانون استخدامی کشور برای زنان و مردان ۶۵ سال، و بر اساس قانون تأمین اجتماعی برای زنان ۵۵ و برای مردان ۶۰ سال در نظر می گیرند. اگر از دو تعریف بخواهیم به یک جمع بندی برسیم، باید بگوییم که تقریباً سن ۶۰ سال به بعد را دوران سالمندی می گویند. با توجه به این تعریف در حال حاضر شش میلیون و ۴۰۰ هزار سالمند بالای ۶۰ سال در ایران وجود دارد. که این رقم ۸ درصد جمعیت کشور را شامل می‌شود. در نتیجه کشور به سمت پیر شدن پیش می رود. و توجه به سالمندان بیش از پیش اهمیت می یابد.

ویژگی های سالمندان کدام می باشد؟

سالمندان و دوران سالمندی را معمولاً با بازنشستگی تعریف می کنند. با این حال در یک تعریف جامع تر فارغ از سن یا وضعیت اشتغال، باید ویژگی اصلی سالمندان را از کار افتادگی، کاهش توان جسمی، کاهش توان ذهنی و فکری و در مجموع کاهش توان فرد در زمینه های مختلف دانست. همان طور که مشاهده می گردد، سالمندی شرایط ویژه ای را به همراه دارد. این ویژگی های جسمی، ذهنی و فکری خاص، نیازهای خاص خود را می طلبد که در بحث مشاوره سالمندانبه آن پرداخته می گردد.

از جمله بیماری های شایع در میان سالمندان، آلزایمر و پارکینسون هستند. آلزایمر و پارکینسون از جمله مهمترین بیماری‌های سیستم عصبی دوره سالمندی می باشد. که به گفته متخصصان و روانشناسان، با توجه به سیر افزایش جمعیت سالمند در ایران در صورت نبود اقدامات پیشگیرانه لازم، در سال‌های آتی شیوع بالایی می‌یابد.

نیازهای سالمندان کدام می باشد؟

مشاوره سامندان تلفنی,مشاوره تلفنی سالمندان,مشاوره سالمندان,مشاوره نگهداری سالمند,مشاوره نگهداری سالمند تلفنی,مشاوره مراقبت از سالمندان,مراقبت از سالمندان,نگهداری از سالمندان,نگهداری سالمندان,مراقبت های دوره سالمندی,مشاوره سالمندی,مشاوره تلفنی سالمندی,مشاوره خانواده تلفنی,مشاوره خانواده,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره خانواده تهران,روانشناسی خانواده,روان شناسی خانواده,مشاور خانواده,مشاوره خانواده صدای رهیاب,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی

سالمندی دوره تضعیف شدن توان انسان می باشد. پس هر چه قدر که سن بالاتر می روند، نیاز سالمندان به مراقبت و توجه بیشتر می گردد. در یک دسته بندی کلی می توان نیازها و احتیاجات سالمندان را به این شرح دسته بندی کرد:

  1. نیازهای عاطفی سالمندان
  2. نیازهای معیشتی سالمندان
  3. احتیاج به تفریح در سالمندان
  4. احتیاج به شركت در زندگی اجتماعی
  5. امنیت سالمندان

۱- نیازهای عاطفی سالمندان

با بالا رفتن سن سالمندان، آن ها به توجه و محبت بیشتری دارند. در گذشته توجه فرزندان به پدر و مادرها و کلا توجه جوان ترها به مسن ترها،  بیشتر بود. و اخلاق و رسوم حكم می كرد كه به سالمندان بیشترین احترام گذاشته شود. اما ر زندگی امروز هر چند که غالب سالمندان به تنهایی در خانه خود زندگی می کنند و شاید هم وضع اقتصادی و زندگی خوبی داشته باشند، اما بیش از همه چیز نیاز به محبت و توجه عاطفی اطرافیان و فرزندان خود دارند.

۲- نیازهای معیشتی سالمندان

همان طور که پیشتر نیز اشاره شد، سالمندی دوران از کار افتادگی و بازنشستگی می باشد. لذا بایستی نیازهای معیشتی سالمندان از جمله خوراک، پوشاک و مسکن ایشان تامین شود. علاوه بر این برخی از سالمندان همین طور که سنشان بالاتر می رود، توان جسمانیشان کمتر می گردد. و از عهده مسائل بهداشتی خود مثل دستشویی رفتن، استحمام و … هم بر نمی آیند. یکی از موارد شایع در میان سالمندان وجود اختلالات خواب و کم خوابی می باشد. با توجه به این که اغلب افراد نمی توانند به تنهایی از عهده نگهداری و مراقبت از سالمندان برآیند، پیشنهاد می کنیم که برای حل مشکلات خود از مشاوره سالمندان کمک بگیرند.

۳- احتیاج به تفریح در سالمندان

سالمندی دوران کم تحرکی و کاهش فعالیت های انسان می باشد. سالمندی دوران روزمرگی می باشد. لذا اگر سالمندان به مقتضای شرایط جسمی شان فعالیت نداشته باشند. یا تفریحات متناسب با خود نداشته باشند، علاوه بر کاهش زودرس قوای جسمانی، دچار اختلالات جسمی و اختلالات روانی مثل استرس و اضطراب، افسردگی و کم خوابی و بدخوابی می گردند. خیلی از سالمندان قدم زدن در پارک و گفتگو با دوستان و معاشرت با آنها را ترجیح می دهند. حتی تماشای بازی کودکان و خیابان و مردم هم می تواند، حال و هوای سالمندان را دگرگون کرده. و از یکنواختی خارج کند.

۴- احتیاج سالمندان به شركت در زندگی اجتماعی

مشاوره سامندان تلفنی,مشاوره تلفنی سالمندان,مشاوره سالمندان,مشاوره نگهداری سالمند,مشاوره نگهداری سالمند تلفنی,مشاوره مراقبت از سالمندان,مراقبت از سالمندان,نگهداری از سالمندان,نگهداری سالمندان,مراقبت های دوره سالمندی,مشاوره سالمندی,مشاوره تلفنی سالمندی,مشاوره خانواده تلفنی,مشاوره خانواده,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره خانواده تهران,روانشناسی خانواده,روان شناسی خانواده,مشاور خانواده,مشاوره خانواده صدای رهیاب,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی

یکی از نیازهای عمده سالمندان مورد توجه قرار گرفتن می باشد. آنها هرچند که قوای جسمانیشان تحلیل رفته است. اما اندوخته تجربیاتشان گنجینه ای گرانبهاست. که با شرکت در فعالیت های اجتماعی و معاشرت با افراد جامعه ( اعم از خانواده، دوستان و آشنایان ) ضهور و بروز می نماید. شرکت و تاثیرگذاری در اجتماع باعث می گردد تا سالمند احساس مفید بودن داشته باشد. معاشرت با دیگران از افسردگی و فشارهای روانی سالمندان جلوگیری می نماید. و سرزندگی و نشاط را برای آن ها به ارمغان می آورد.

۵- امنیت سالمندان

سالمندان به امنیت روحی و جسمی نیاز دارند. در طراحی فضاهای مرتبط با سالمند این مسئله مورد توجه قرار گیرد. سالمندان باید مطمئن باشند که در موقع ضرورت  به كمكش خواهند شتافت. باید کسی باشد که از او مراقبت کند. و یاری کننده و حامی سالمند باشد. وجود فرد یا افرادی در کنار سالمندان ( به ویژه اگر آن افراد اعضای خانواده سالمند باشند) امنیت روانی سالمند را بالا می برد. روحیه او را افزایش می دهد. و حتی روند درمان و علاج بیماری را تسریع می نماید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره سالمندان راهی برای حل مشکلات مراقبت از سالمندان

ممکن است شما هم که این مقاله را می خوانید در مراقبت از سالمند خود با مشکل مواجه شده باشید. در خیلی از خانواده ها، پدربزرگ و مادربزرگ با آن ها زندگی می کنند. سالمندانی که ممکن می باشد به لحاظ جسمی و روحی با مشکل مواجه باشند. و همین امر کار مراقبت از آن ها را سخت تر می نماید. خیلی وقت ها ممکن می باشد بین پدربزرگ و مادربزرگ و فرزندان خانواده یا زوج ها، اختلاف ها و درگیری های لفظی شکل بگیرد.

گاهی نیز ممکن می باشد یکی از زوجین به خاطر توجه بیش از اندازه همسرش پدربزرگ و مادربزرگ، احساس کند که دچار کم محبتی همسر قرار گرفته. و مشکلات عدیده ای در روابط زناشویی و زندگی مشترک برای آن ها به وجود آید. تجربه جلسات مشاوره طلاق نشان می دهد که یکی از علل طلاق نبود توازن در روابط و توجهات است.

شاید شما هم اگر بخواهید به تنهایی با همه این مشکلات رو به رو شوید، احساس درماندگی کنید. چه بسا اصلا تجربه این شرایط را نداشته باشید. یا علم و هنر و صبر مدیریت این مسائل را نداشته باشید. ما در مشاوره سالمندان به شما کمک می کنیم تا بتوانید، این مشکلات را مدیریت کنید. و بتواند جلوی خیلی از مسائل و مشکلات را بگیرید. یا مشکلات به وجود آمده را از طریق مشاوره، حل و فصل کنید.

اهمیت مشاوره سالمندان در جهت ارتقاء سطح زندگی سالمندان

مشاوره سامندان تلفنی,مشاوره تلفنی سالمندان,مشاوره سالمندان,مشاوره نگهداری سالمند,مشاوره نگهداری سالمند تلفنی,مشاوره مراقبت از سالمندان,مراقبت از سالمندان,نگهداری از سالمندان,نگهداری سالمندان,مراقبت های دوره سالمندی,مشاوره سالمندی,مشاوره تلفنی سالمندی,مشاوره خانواده تلفنی,مشاوره خانواده,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره خانواده تهران,روانشناسی خانواده,روان شناسی خانواده,مشاور خانواده,مشاوره خانواده صدای رهیاب,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی

مشاوره سالمندان به شما خانواده عزیز کمک می نماید تا هم زندگی خود را بهتر مدیریت کنید. و هم بتوانید به خوبی به سالمندتان برسید. سالمندان روزگاری ا تمام وجود ما را بزرگ کرده اند. در همه سختی ها کنار فرزندانشان بوده اند. و حالا نوبت فرزندان می باشد که سنگ صبور آن ها باشند. خیلی از سالمندان با پا به سن گذاشتن، بهانه گیر می گردند، غر غرو می گردند. بیمار می گردند. مشکلات ذهنی مثل آلزایمر می گیرند. پس باید اول یاد بگیریم با آن ها چگونه برخورد کنیم. وقتی که نحوه رفتار با سالمندان را بسته به شرایط و ویژگی های سالمندان یاد گرفتیم. آن موقع می باشد که می توانیم، به آن ها کمک کنیم؛ مشکلاتشان را مدیریت کنیم. و در کنار آن جریان طبیعی زندگیمان را هم داشته باشیم.

 مشکلات مشاوره سالمندان حضوری

برای خیلی از خانواده ها رفت و آمد پیاپی برای استفاده از مشاوره سالمندان زمانبر و سخت می باشد. چه بسا در برخی از خانواده ها سالمندشان وضعیت چندان مساعدی نداشته باشد. و نیاز باشد که همیشه کسی مراقب او باشد. داشتن این شرایط،مراجعه به مشاوره سالمندان را باز هم سخت تر می نماید. ضمن اینکه ممکن است شما در شهر یا روستایی باشید که مرکز مشاوره روانشناسی نداشته باشد. و امکان استفاده از خدمات مشاوره سالمندان برای شما مقدور نباشد.

همه این شرایط باعث می گردد تا خانواده ها در استفاده از خدمات مشاوره سالمندان با مشکلات عدیده ای رو به رو شوند. و در نتیجه نتوانند از مشاوران و روانشناسان برای حل مشکلاتشان استفاده کنند.

با روی کار آمدن مراکز مشاوره نگهداری سالمند تلفنی مشکل دسترسی به مشاوره سالمندان حل شده می باشد

اگر برای استفاده از خدمات مشاوره سالمندان حضوری مشکل دارید، ما به شما این نوید را می دهیم که مشکل شما حل شدنی است. در سال های اخیر مراکز مشاوره نگهداری سالمند تلفنیزیادی راه اندازی شده است. و شما می توانید با استفاده از مشاوره نگهداری سالمند تلفنی ، با کمتری مشکل، مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مراکز مشاوره نگهداری سالمند تلفنینیز همانند مراکز مشاوره سالمندان حضوری، دارای مجوزهای لازم هستند. و زیر نظر نظام روانشناسی فعالیت می نمایند. از این رو این اطمینان به شما داده می گردد که استفاده از مراکزمشاوره نگهداری سالمند تلفنی دارای مجوز، هیچ تفاوتی با مراکز مشاوره سالمندان حضوری ندارند. و شما می توانید با روش هایی بسیار ساده اتر، مشاوره ای با کیفیت مشابه دریافت کنید.

چرا مشاوره نگهداری سالمند تلفنی را توصیه می کنیم؟

مشاوره سامندان تلفنی,مشاوره تلفنی سالمندان,مشاوره سالمندان,مشاوره نگهداری سالمند,مشاوره نگهداری سالمند تلفنی,مشاوره مراقبت از سالمندان,مراقبت از سالمندان,نگهداری از سالمندان,نگهداری سالمندان,مراقبت های دوره سالمندی,مشاوره سالمندی,مشاوره تلفنی سالمندی,مشاوره خانواده تلفنی,مشاوره خانواده,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره خانواده تهران,روانشناسی خانواده,روان شناسی خانواده,مشاور خانواده,مشاوره خانواده صدای رهیاب,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی

با استفاده از مشاوره نگهداری سالمند تلفنی ، در منزل و در کوتاه ترین زمان ممکن، شما می توانید از راهنمایی های مشاوران خانواده و روانشناسی استفاده کنید. مشاوره نگهداری سالمند تلفنی به شما امکان می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز، مشاوره ها و راهنمایی های لازم را ازمتخصصان مشاوره سالمندان دریافت نمایید. ضمن اینکه مشاوره نگهداری سالمند تلفنیمشکلات رفت و آمد را ندارد. در مشاوره نگهداری سالمند تلفنی شما می توانید بدون سانسور، مشکلات خود را مطرح کنید. و با در میان گذاشتن مشکلات خود، مشاوره های لازم را در زمینه مشاوره سالمندان و مشاوره خانواده دریافت نمایید. ضمن اینکه از طریق مشاوره نگهداری سالمند تلفنی شما می توانید به صورت ناشناس مشکلاتتان را مطرح کنید. و از بابت رعایت حریم خصوصی و مسائلی از این دست نگرانی نداشته باشید.

علاوه بر این از طریق مشاوره نگهداری سالمند تلفنی شما می توانید هزینه های مشاوره را نیز کاهش دهید. در مشاوره نگهداری سالمند تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر ، همان مشاوره ای را دریافت نمایید که در مشاوره سالمندان حضوری دریافت می کنید. اگر شما از جمله افرادی هستید که در شهر یا روستای شما مرکز تخصصی مشاوره سالمندان وجود ندارد، می توانید از مشاوره نگهداری سالمند تلفنی استفاده نمایید. شما می توانید از هر نقطه کشور، با مرکزمشاوره نگهداری سالمند تلفنی تماس بگیرید. و از مشاوران و متخصصان زبده شهر تهران استفاده نمایید.

برتری مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به دیگر مراکز مشاوره نگهداری سالمند تلفنی

مزیت علمی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیابمرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در کادر مشاوران خود از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره نگهداری سالمند تلفنی استفاده می نماید. اکثر مشاوران مرکز مشاوره نگهداری سالمند تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشتهروانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از کادر مشاوره تلفنی صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی هستند. که در حوزهمشاوره سالمندان، مشاوره خانواده، مشاوره زناشویی، مشاوره زندگی مشترک، تخصص دارند.

مزیت اقتصادی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب: مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده می باشد تا هزینه های مکالمه را به گونه ای تعیین کند که هم میهنان عزیز بتوانند، با دغدغه مالی کمتری مشکلات خانوادگی خود را حل نمایند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنیصدای رهیاب به شما خانواده های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس برای مشاوره نگهداری سالمند تلفنی صدای رهیاب ، بسیار پایین تر از دیگر مراکز و در حدود ۶۰ درصد تعرفه سایر مراکز می باشد.

برای استفاده از خدمات مشاوره نگهداری سالمند تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره نگهداری سالمند تلفنی صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. برای تماس با مرکز مشاوره نگهداری سالمند تلفنی صدای رهیاب کافی می باشد به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. و شماره۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره نگهداری سالمند تلفنی صدای رهیاب بهره مند گردید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدمات مشاوره نگهداری سالمند تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات مشاوره نگهداری سالمند تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مراقبت از سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع نگهداری از سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع روانشناسی سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع افسردگی سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع ناتوانی سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع توانبخشی ذهنی سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع روانکاوی سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و خانواده

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره کم خوابی سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره اختلالات خواب سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع اختلالات ذهنی سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و ازدواج

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره بانوان و ناباروری

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و اختلالات جنسی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و اختلالات جسمی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و اختلال شخصیت

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و بدبینی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و تنهایی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و استرس

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و بیماری های دوران سالمندی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و کم شدن حافظه

خدمات مشاوره نگهداری سالمند تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و پیری زودرس

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و مشکلات اجتماعی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سلامت سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و ارتقای کیفیت زندگی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و ناتوانی جسمی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و ناتوانی ذهنی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و ناتوانی فکری

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع پیشگیری از پیری زودرس

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و زندگی مشترک

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع ازدواج مجدد در پیری

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع مشاوره سالمندان و زندگی زناشویی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع خانه سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع کم تحرکی و مشکلات جسمی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع فعالیت هایی برای تقویت ذهن

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع افزایش سطح زندگی خانوادگی

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع آموزش رفتار با سالمندان

مشاوره نگهداری سالمند تلفنی با موضوع وجود سالمند در خانواده ( زندگی با پدربزرگ یا مادربزرگ)

rahyabmoshaver بازدید : 51 چهارشنبه 23 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره بانوان تلفنی

مشاوره بانوان تلفنی از جمله خدماتی می باشد که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره بانوان تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … نیز آماده جوابگویی به مشکلات شما هم میهنان عزیز می باشد.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده می باشد تا بتواند در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنها در زندگی گام بردارد. از این رو با یاری مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب،‌ در تلاشیم تا بتوانیم سنگ های پیش پای هم میهنانمان را برداریم. و از طریق ارائه بهترین خدمات مشاوره تلفنی به افزایش کیفیت زندگی آنها یاری کنیم.

اهمیت توجه به مشاوره بانوان

بانوان به خاطر پیچیدگی های فیزیکی و روحی و روانی، و همچنین روحیات حساس، ویژگی های بسیار متفاوتی نسبت به مردان دارند. مطالعات روانشناسی و پزشکی نشان می دهد ویژگی های فیزیولوژیکی بسیار متفاوت و متغیر زن ها باعث می گردد تا آنها نسبت به مردان بیشتر در معرض اختلالات روانی مثل افسردگی، استرس و … شوند. این موضوع حتی در زمان های خاص تری مثل قاعدگی، عادات ماهانه و دوران بارداری تشدید هم می گردد.

به همین خاطر بایستی به بانوان نگاه ویژه تری شود. و اتفاقا همین موضوعات باعث می گردد تا مراجعه بانوان به مراکز مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده بسیار بیشتر باشد. علاوه بر این بانوان در مقایسه با مردان بیشتر درگیر مشکلات و مسائل داخل خانواده مثل تربیت نوزاد، تربیتکودک، نوجوان و جوان و نیازهای خاص هر دوره سنی هستند. بنابراین می توان گفت که در خانواده های ایرانی بانوان مسئولیت خطیر مدیریت و کنترل خانواده را برعهده دارند. و بدیهی می باشد که حساسیت بانوان نسبت به مسائل خانواده و همچنین مراجعه به مشاوره خانواده ومشاوره بانوان بیشتر باشد.

مشاوره بانوان,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره افسردگی بانوان,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره بانوان,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره دوران بارداری,مشاوره بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره بانوان تهران

تاثیر مشاوره بانوان در مدیریت و بهبود کیفیت زندگی خانواده

یکی از راه های اصلی در بالابردن آگاهی بانوان در خصوص مسائل مختلف خانواده، استفاده ازمشاوره بانوان و کارگاه های بانوان و خانواده می باشد. مشاوره بانوان به آنها یاری می کند تا بتوانند در هر دوره از زندگی، با چالش ها و مشکلات پیش رو آشنا شوند. و در جهت بهبود وضعیت عمل نمایند.

استفاده از خدمات مشاوره بانوان باعث می گردد تا بانوان در روابط زناشویی، روابط جنسی، دوران بارداری، مسائل خاص بانوان مثل دوران پریود و بیماری های خاص بانوان شناخت کافی پیدا نمایند. و بتوانند با افزایش شناخت خود نسبت به خانواده، در وهله اول از به وجود آمدن مشکلاتی مثل افسردگی، خیانت و طلاق جلوگیری نمایند. و در گام بعد جهت مستحکم کردن روابط خانواده گام بردارند.

ابعاد مختلف مشاوره بانوان و خانواده

همان طور که گفته شد نقش محوری بانوان در خانواده باعث می گردد تا مشاوره بانوان نیز جدی تر گرفته شود. در حال حاضر اغلب مراجعین به مراکز مشاوره خانواده و مشاوره بانوان نیز بانوان هستند. اما آن طور که باید به مشاوره بانوان توجه نمی گردد. مشاوره بانوان ابعاد مختلفی دارد. که بررسی و ذکر تمامی آن ها در این مقاله امکان پذیر نیست. اما در یک دسته بندی کلی می توانیم ابعاد مختلف مشاوره بانوان را چنین برشمرد:

  • مشاوره بانوان ، بارداری و ناباروری
  • مشاوره بانوان و تناسب اندام
  • مشاوره بانوان و بیماری های خاص بانوان
  • مشاوره بانوان و خانواده ( مادران و نوزادی تا جوانی فرزندان)
  • مشاوره بانوان و مسائل جنسی
  • مشاوره بانوان و افسردگی
  • مشاوره بانوان و مسائل روحی و روانشناسی

مشاوره بانوان ، بارداری و ناباروری

مشاوره بانوان و بارداری و ناباروری شامل موضوعاتی مانند دروان باروری و شرایط روانشناسی آن. دوران پس از بارداری. سقط جنین و علائم مربوط به آن و به خصوص شرایط روحی و جسمی پس از سقط جنین که بیشتر با افسردگی و فشارهای روانی همراه می باشد. مشکلات ناباروری و درمان روحی و روانی منتج از آن. مشاوره قبل از بارداری و پیشگیری از بارداری. و مراقبت های پس از زایمان می گردد.

مشاوره بانوان,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره افسردگی بانوان,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره بانوان,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره دوران بارداری,مشاوره بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره بانوان تهران

مشاوره بانوان و تناسب اندام

مشاوره بانوان و تناسب اندام شامل مواردی مانند چاقی مفرط، لاغری، عارضه های روحی و روانی مرتبط با آن ها می گردد. معمولا تناسب اندام برای بانوان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چاقی یا لاغری بیش از اندازه معمولاً تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس یا نقش اجتماعی دارد. این موضوع هرچند تا حدودی صحت دارد. اما تجربه مشاوران بانوان نشان می دهد که این موضوعات بایستی از طریق تغذیه، رژیم غذایی، کاهش وزن بدن و صورت بهبود پیدا نمایند.

البته نوع دیگری از تناسب اندام هم هست که پس از بارداری و وضع حمل پیش می آید. بانوان پس از تولد نوزاد خود، با تغییرات زیادی در فیزیک خود روبه رو می شوند. که به مرور و با گذشت زمان درمان می گردد. مشاوره بانوان یاری می کند تا این تناسب اندام سریع تر و به صورت علمی بازگردانده شود. و بانوان دچار عوارض ناشی از مصرف برخی از قرص ها و یا استفاده از روش های نامطلوب نشوند.

مشاوره بانوان و بیماری های خاص بانوان

بانوان به خاطر فیزیک و فیزیولوژیک پیچیده، بیماری های خاص خود را دارند. که بایستی از طریق مشاوره بانوان ، مراجعه به پزشک یا مطالعه نسبت به آن ها شناخت پیدا نمایند. برخی از این بیماری ها در دوران بارداری، پیش از ازدواج، به هنگام نزدیکی جنسی و پس از بارداری پیش می آیند. مشاوره بانوان یاری می کند تا بانوان نسبت به این بیماری ها آگاهی پیدا نمایند. و بتوانند از بروز بیماری جلوگیری کرده. یا حداقل پیش از جدی شدن بیماری، از آن مطلع شوند.

بیماری هایی مثل سرطان رحم، سرطان سینه، عفونت دستگاه تناسلی بانوان، بیماری های واژن، کیست تخمدان، درد پریود، تاخیر در عادات ماهانه، یائسگی و یائسگی زودرس از جمله بیماری هایی می باشد که میتوان از طریق مشاوره بانوان و مشاوره جنسی از بروزشان پیشگیری کرد.

مشاوره بانوان و خانواده ( مادران و نوزادی تا جوانی فرزندان)

در خانواده های ایرانی بانوان نقش محوری در تربیت و آموزش کودک دارند. شناخت ویژگی های هر دوره سنی فرزندان یاری می کند تا بانوان و مادران بتوانند در تربیت فرزندان نقش موثرتری داشته باشند. مشاوره بانوان و خانواده می تواند این شناخت را ایجاد کند. استفاده از تجربهمشاوران بانوان و خانواده می تواند بانوان را در مواجهه با شرایط خاص مثل داشتن کودک معلول یا استثنایی، کودک بیش فعال و مواردی از این قبیل یاری کند.

مشاوره بانوان و خانواده شامل مواردی مثل مشاوره نوزاد ، مشاوره کودک ، مشاوره نوجوان ،مشاوره جوان ، مشاوره تحصیلی و … می گردد. با استفاده از خدمات مشاوره بانوان و خانواده شما می توانید نسبت به ابعاد مختلف زندگی آشنایی پیدا کرده و متناسب با آن بهترین رفتار و عملکرد را داشته باشید.

مشاوره بانوان و مسائل جنسی

مشاوره بانوان و مسائل جنسی بانوان در برقراری یک رابطه بهتر با همسر یاری می کند. داشتنرابطه زناشویی مناسب علاوه بر ارضاء نیازهای جنسی به زوج ها یاری می کند تا رابطه عاطفی مستحکم تری برقرار نمایند. و از بروز اتفاقات ناگواری مثل طلاق و خیانت جلوگیری کند. علاوه براین بانوان مسائل جنسی خاصی مثل سردمزاجی، زودانزالی یا دیرانزالی و … دارند که بایستی از طریق مشاوره جنسی و مشاوره بانوان برطرف گردد. در برخی از مراکز مشاوره جنسی معمولاً برای درمان این گونه مسائل قرص پیشنهاد می گردد. اما بهترین و مطمئن ترین راه درمان از طریق تغذیه می باشد.

مشاوره بانوان,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره افسردگی بانوان,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره بانوان,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره دوران بارداری,مشاوره بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره بانوان تهران

مشاوره بانوان و افسردگی

بانوان به خاطر فیزیک و شرایط روحی خاصشان بیشتر دچار افسردگی می شوند. مطالعات روانشناسی نشان می دهد که بانوان غالبا سردمزاج هستند. و همین سردمزاجی باعث می گردد تا آنها بیشتر از مردان دچار افسردگی شوند. از این رو مشاوره افسردگی یاری می کند تا بانوان بتوانند مشکلاتی مانند افسردگی را از طریق تغذیه یا مشاوره روانشناسی و روان درمانی درمان نمایند.

مشاوره بانوان و مسائل روحی و روانشناسی

بانوان نسبت به مردان روح لطیف تری دارند. همین موضوع باعث می گردد که زودتر از مردان دچار آسیب هایی مانند استرس ، افسردگی ، وسواس و … شوند. به هنگام بروز اتفاقات ناگواری مانند از دست دادن عزیز یا طلاق و … بانوان بیشترین آسیب را می بینند. به همین خاطر بانوان به مشاوره بانوان و مشاوره روانشناسی نیاز بیشتری پیدا می نمایند. از این رو مشاوران روانشناس پیشنهاد می نمایند، که بانوان به صورت مستمر به مراکز مشاوره بانوان و روانشناسی مراجعه نمایند. تا از سلامت روحی و روانشناسی خود مطمئن شوند.

 مشکلات مشاوره بانوان حضوری

همان طور که ذکر شد، مراجعه به مراکز مشاوره بانوان برای اکثر بانوان امری می باشد ضروری. با این حال مراجعه به مراکز مشاوره بانوان غالباً وقت گیر و هزینه بر می باشد. از این رو شاهدیم که خیلی ها ترجیح میدهند از طریق مشاوره گرفتن از اقوام و آشنایان مشکلات خود را حل نمایند. هر چند که این نوع مشاوره و راهنمایی گرفتن معمولا نتیجه می دهد. اما خیلی وقت ها مشکلات خانواده و زوج ها را بیشتر می کند. و دخالت های نابجای برخی از آشنایان، موضوع را بحرانی تر می کند.

در بسیاری از شهرها و روستاها نیز امکان دسترسی به مراکز مشاوره بانوان وجود ندارد. و در شهرهای بزرگ ها هم مراجعه به این مراکز معمولاً پر هزینه و وقت گیر می باشد. و همین موضوع باعث می گردد که افراد کمتر به مراکز مشاوره بانوان و خانواده مراجعه نمایند. البته عدم شناخت نسبت به مشاوران مجرب این موضوع را پیچیده تر هم می کند.

با روی کار آمدن مراکز مشاوره بانوان تلفنی مشکل دسترسی به مشاوره بانوان حل شده می باشد

ما به شما این نوید را می دهیم که این مشکل مراکز مشاوره بانوان حضوری حل شده می باشد. در سال های اخیر مراکز مشاوره بانوان تلفنی زیادی راه اندازی شده می باشد. و شما می توانید با استفاده از مشاوره بانوان تلفنی ، با کمتری مشکل، مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مراکز مشاوره بانوان تلفنی نیز هممانند مراکز مشاوره بانوان حضوری، دارای مجوزهای لازم هستند. و زیر نظر نظام روانشناسی فعالیت می نمایند. از این رو این اطمینان داده می گردد که استفاده از مراکز مشاوره بانوان تلفنی دارای مجوز، هیچ تفاوتی با مراکز مشاوره بانوان حضوریندارند.

چرا مشاوره بانوان تلفنی را توصیه می کنیم؟

با استفاده از مشاوره بانوان تلفنی ، در منزل و در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران بانوان و خانواده در دسترس هستند. و شما می توانید از مشاوره آن ها در زمینه های مختلف بانوان و خانواده استفاده کنید. مشاوره بانوان تلفنی به شما امکان می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز، مشاوره ها و راهنمایی های لازم را از متخصصان مشاوره بانوان دریافت کنید. ضمن اینکه مشاوره بانوان تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد. در مشاوره بانوان تلفنی شما می توانید بدون سانسور، مشکلات خود را مطرح کنید. و با در میان گذاشتن مشکلات خود، مشاوره های لازم را در زمینه بانوان و خانواده دریافت نمایید.

علاوه بر این از طریق مشاوره بانوان تلفنی شما می توانید هزینه های مشاوره را نیز کاهش دهید. در مشاوره بانوان تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر ، همان مشاوره ای را دریافت نمایید که در مشاوره بانوان حضوری دریافت می کنید. اگ شما از جمله افرادی هستید که در شهر یا روتسای شما مرکز تخصصی مشاوره بانوان وجود ندارد، می توانید از مشاوره بانوان تلفنی استفاده نمایید. شما می توانید از هر نقطه کشور، با مرکز مشاوره بانوان تلفنی تماس بگیرید. و از طریق خدمات مشاوره بانوان تلفنی ، جواب ها و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مشاوره بانوان تلفنی ، یک راه آسان و سریع برای پیشگیری و حل مشکلات زناشویی و زندگی مشترک

با روی کار آمدن فناوری های جدید اینترنتی و الکترونیکی، عصر حاضر را عصر اینترنت و خدمات الکترونیکی نامیده اند. زندگی راحت تر و امکانات در دسترس تر شده اند. و بالطبع خدمات مشاوره هم باید همگام با این نوع زندگی حرکت کند. خدمات نوینی مثل مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدماتی هستند که در چند سال اخیر، جای خود را در میان خدمات مشاوره باز کرده اند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از این خدمات موجب شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره بانوان تلفنی – با استقبال خوب بانوان و خانواده های ایرانی رو به رو شود.

مشاوره بانوان,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره افسردگی بانوان,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره بانوان,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره دوران بارداری,مشاوره بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره بانوان تهران

برتری مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به دیگر مراکز مشاوره بانوان تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در کادر مشاوران خود از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره بانوان تلفنی استفاده می کند. اکثر مشاوران مرکز مشاوره بانوان تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از کادر مشاوره تلفنی صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی هستند. که در حوزه مشاوره بانوان، مشاوره طلاق، مشاوره جنسی، مشاوره زناشویی، مشاوره زندگی مشترک، تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره بانوان تلفنی مشورت بگیرید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده می باشد تا هزینه های مکالمه را به گونه ای تعیین کند که هم میهنان عزیز بتوانند، با دغدغه مالی کمتری مشکلات خانوادگی و زندگی مشترک خود را حل نمایند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما بانوان و مادران عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس برای مشاوره بانوان تلفنی ، بسیار پایین تر از دیگر مراکز مشاوره تلفنی می باشد.

برای استفاده از خدمات مشاوره بانوان تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره بانوان تلفنی صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. برای تماس با مرکز مشاوره بانوان تلفنی صدای رهیاب کافی می باشد به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس هم کافی می باشد شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت بگیرید و از مشاوره مشاوران زبدهمرکز مشاوره بانوان تلفنی صدای رهیاب بهره مند گردید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدمات مشاوره بانوان تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند گردید.

خدمات مشاوره بانوان تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و روابط زناشویی
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و مشاوره جنسی
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره نقش بی میلی جنسی بانوان در روابط زناشویی
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره آشنایی با مشکلات جنسی ویژه بانوان
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و شک داشتن به همسر
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان عدم توجه به همسر
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان بی میلی به همسر
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان بانوان و دعوای خانوادگی
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان بانوان و طلاق
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و ازدواج مجدد
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و پیشگیری از خیانت
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان بانوان و بارداری
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و ناباروری
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و بیماری های جنسی
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و عادات ماهانه
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و یائسگی
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و فرزند ناخواسته
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و پیشگیری از باروری
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و دوران پیش از بارداری
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و مراقبت های پس از بارداری
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان ، سقط جنین و مشکلات روحی پس از آن

خدمات مشاوره بانوان تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و خانواده
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و ازدواج
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و همسرداری
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و نوزاد
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و کودک
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و نوجوان
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و جوان
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و تاثیر ماهواره
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان دوستی دختر و پسر
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و تربیت فرزند
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و عشق ورزی به همسر
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان عنوان مشاوره بانوان و شبکه های اجتماعی
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان اختلاف عنوان مشاوره بانوان و تناسب اندام
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان اختلاف عنوان مشاوره بانوان و اعتماد به نفس
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان اختلاف عنوان مشاوره بانوان و زندگی موفق
  • مشاوره بانوان تلفنی با عنوان مشاوره بانوان و افسردگی

خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب

  1. مشاوره روانشناسی تلفنی
  2. مشاوره خانواده تلفنی
  3. مشاوره تحصیلی تلفنی
rahyabmoshaver بازدید : 49 چهارشنبه 23 آبان 1397 نظرات (0)

 

مشاوره خیانت همسر تلفنی از جمله خدماتی می باشد که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره خیانت همسر تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی،مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت همسر و … نیز آماده پاسخگویی به مشکلات شما هم میهنان عزیز می باشد.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده می باشد تا بتواند در راستای اعتلای آگاهی مردم ایران عزیزمان جهت حل مشکلات پیش‌روی آنان در زندگی گام بردارد. از این رو با کمک مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب،‌ در تلاشیم تا بتوانیم سنگ های پیش پای هم میهنانمان را برداریم. و از طریق ارائه بهترین خدمات مشاوره تلفنی به افزایش کیفیت زندگی ایشان کمک کنیم.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

تعریف خیانت :

خیانت در لغت مشتق از «خَوَن» به معنای مخالفت با حق و پیمان در پنهانی می باشد. اهل لغتخیانت را از جمله مخالفت با حق از طریق نقض عهد مخفیانه معنا نموده‌اند. خیانت معانی گوناگون و گسترده ای دارد که عبارتند از: ۱- بدعهدی، بیوفایی ۲- پیمانشکنی، عهدشکنی، غدر ۳- بیعصمتی، بیعفتی، زناکاری ۴- دزدی ۵- دغلی، نادرستی، ناراستی. همان طور که مشاهده می شود،خیانت ابعاد مختلفی دارد. و هر مرحله از خیانت، شکل متفاوتی به خود می گیرد.

در همه جوامع بشری، خیانت، با هر فرهنگ و اعتقاداتی، فعلی ناپسند می باشد. اما در عنوان خانواده، خیانت به بدعهدی یکی از زن ها یا مردها به پیمان ازدواج گفته می شود. که در نهایت منتهی می شود به روابط نامشروع و زنا. که این مرحله از خیانت، نهایت زشتی و ناپسندی می باشد. که برای همه افراد عملی نابخشودنی شناخته می شود.

خیلی فرقی نمی‌کند اسمش را چه بگذاریم، «خیانت»، «بی‌وفایی»، «کم مهری» یا «ظلم» اسمش هرچه باشد. پیامد‌ها و آسیب‌هایش یکی است. آسیبی به بزرگی کشتن یک زندگی.‌‌ همان زندگی مشترک که روزگاری نه چندان دور باامید به وفاداری و با آرزوی داشتن روزهایی شاد آغاز شد.
واقعیت این است که خیلی از زوج‌ها تعهد در زندگی مشترک را در کارکردن، انجام وظایف معمول و به دست کردن حلقه ازدواج خلاصه می‌کنند. اما «بار بارا دی آنجلیس»» می‌گوید: تعهد واقعی یک حلقه ازدواج. عقدنامه، سند ازدواج یا سال‌هایی نیست که با یکدیگر زندگی کرده‌اید. بلکه رفتار شماست در یک یک روزهای زندگی با فردی که دوستش دارید.

خیانت ، عملی غیر قابل گذشت؟

واژه طلاق و خیانت همیشه در کنار هم معنا شده اند. خیانت از آن دسته عمل هایی می باشد که بازگشت ناپذیر می باشد، تحمل ناپذیر می باشد و غیرقابل بخشش. نمی شود با فردی که خیانت نموده تا نمود. پای او ماند و با خیانتکار زندگی نمود. وقتی که طلاقی اتفاق می افتد،زندگی مشترکی از هم می پاشد. یا ازدواجی پایان می یابد، همیشه راه بازگشتی وجود دارد. مشکلات اقتصادی با صبر و همیاری، حل می شود. خیلی از مشکلات جنسی و ناباروری قابل درمانند. اما گویی خیانت نه قابل گذشت می باشد. و نه بخشودنی. خیانت کار همیشه سایه سنگین خیانت را حس می کند. و نظر منفی نسبت به فرد خیانتکار قابل جبران نیست. یا خیلی می توان جبران نمود.

اما سوالی که مطرح می شود این است که چه می شود، خیانت اتفاق می افتد؟

خیلی از افراد، عامل اصلی خیانت را خود فرد خیانتکار در نظر می گیرند. بی آنکه کسی یا چیز دیگری را مسبب خیانت بدانند. در خیانت قطعاً فرد خیانتکار بیشترین تقصیر را دارند. اما تجربه ما در جلسه ها مشاوره خیانت همسر و طلاق نشان می دهد که همسر او هم چندان بی تقصیر نیست. در بسیاری از مواردِ خیانت، بی میلی همسر، عدم توجه و عشق ورزی به همسر و بی توجهی به نیازهای جنسی همسر، از عوامل اصلی روی آوردن همسر به خیانت و داشتن رابطه با سایر افراد می باشد.

در این میان البته نباید نقش فیلم های پورن (مستعجن) فیلم های ماهواره ای با عنوانات بی بنده باری و خیانت، تاثیر بسزایی در بر هم خوردن روابط زناشویی و تلخ شدن زندگی مشترک و نهایتاً روی آوردن به خیانت دارد.

چرا در زندگی مشترک باید خیانت را جدی تر گرفت؟

متاسفانه آمار طلاق و خیانت در ایران ما، نشانگر وضعیت نامناسبی هستند. آمارهای رسمی و غیررسمی و همچنین تحلیل و بررسی داده های سایت های معتبری چون گوگل نشان می دهند که عنوان خیانت بیش از هر زمان دیگری شده است. گسترش شبکه های اجتماعی نیز بر روابط پنهانی و خیانت دامن زده اند. در کنار آن ها دسترسی آسان به فیلم های مستعجن و روی آوردن جامعه به سریال های خارجی که تناسب چندانی با فرهنگ ما ندارند، بحث خیانت نمودن به همسر و شکلگیری روابط نامشروع را بسیار عادی جلوه داده. و در حال عادی سازی آن در کل جهان و بالاخص ایران هستند.

در شهرهای بزرگی مثل تهران، نیز شاهد افزایش چشمگیر طلاق هستیم. آمارهایی که هر روز نگران کننده تر می شوند. اما نکته ای که در این میان، خود را به شکلی چشمگیر بروز می دهد، تاثیر بالای دوستی با جنس مخالف می باشد. دوستی دختر و پسر و زن و مرد، مستقیماً با نرخ خیانت و طلاق در ارتباط می باشد. و شاید بهترین راه جهت جلوگیری از طلاق و خیانت، فرهنگسازی و ارائه راه حل هایی جهت جلوگیری از این گونه دوستی هاست.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اهمیت توجه به مشاوره خیانت همسر

جلسه ها مشاوره خیانت همسر نشان می دهد که خیلی از خیانت ها به خاطر عدم تامین همسر در محیط خانواده و زندگی مشترک و روابط زناشویی می باشد. در بسیاری از جلسه ها مشاوره خیانت همسر و مشاوره طلاق مشاهده می شود که عامل اصلی خیانت به همسر، دوستی های پیش از ازدواج، عدم تامین نیازهای عاطفی و جنسی پس از ازدواج و همچنین نگاه نمودن به فیلم های مستعجن و پورن و سریال های سست کننده بنیان های خانواده می باشد. اگر شما نیز یکی از زوج هایی هستید که فکر می کنید خود یا همسرتان دارید به سمت خیانت متمایل می شوید، باید هر چه سریع تر جهت حل مشکل اقدام کنید.

جهت پیشگیری از خیانت باید بتوانید شرایط را کنترل کنید. و خود یا همسرتان را شرایط بحرانی خارج کنید. جهت خروج از این وضعیت استفاده از علم و تجربه مشاوران خیانت و مشاوران طلاقمی تواند کارساز باشد. استفاده از راهنمایی های این افراد قطعا می تواند خیلی از مشکلات شما را حل کند. بالطبع مشاوره خیانت همسر هم همچون سایر مشاوره ها، اگر در همان ابتدای راه صورت پذیرد می تواند موثرتر باشد. و اثربخشی و مدت زمان حل مشکل را کاهش دهد. با این حال اگر دارید وارد وضعیت بحرانی می شوید، باز هم دیر نشده است. چون اقدام جهت حل مشکل خیانت بهتر از این می باشد که هیچ اقدامی صورت نگیرد.

مهمترین چیز در مشاوره خیانت همسر این می باشد که خودتان در پی جبران و حل مشکل باشید.

وقتی رهایی از خیانت و مراجعه به مشاوره خیانت همسر جزئی از دغدغه شما شده است، یعنی شما در صدد جبران هستید. و این، کار را ساده تر می کند. با این حال اقدام عجولانه و احساسی ممکن می باشد شرایط را بدتر نموده. و خود یا همسرتان را دچار خیانت کند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم، در این زمینه ابتدا با مرکز مشاوره خیانت همسر یا طلاق در تماس باشید. و به صورت هدفمند و جدی با خیانت رو به رو شوید.

مراجعه به مشاوره خیانت همسر به این دلیل مهم می باشد که شما بایستی جهت حل مشکل، ابتدا آن مسئله و مشکل را به خوبی شناسایی کنید. همان طور که در ادامه خواهیم دید، خیانت انواع مختلف و دلایل خاص و گوناگونی را دارد. جهت مواجه شدن با هر یک از عوامل خیانت و انواع خیانت بایستی تجربه، تبحر و علم مخصوص به آن را داشته باشید. و مراکز مشاوره خیانت همسر یکی از بهترین مکان ها جهت حل مشکل خیانت هستند.

انواع خیانت

تجربه مشاوران خیانت نشان می دهد که خیانت ممکن می باشد به شکل های مختلفی بروز کند.عمده ترین شکل های خیانت عبارتند از : خیانت رفتاری، خیانت ذهنی، خیانت کلامی، خیانت احساسی و عاطفی، خیانت جنسی و روابط نامشروع.

برخی از عوامل عمده خیانت

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، جلسه ها مشاوره خیانت همسر نشان می دهد عوامل زیادی می توانند زمینه ساز خیانت باشند. عمده ترین عوامل به وجود آورنده خیانت که در سال های اخیر مشاهده شده عبارتند از: مشکل در روابط جنسی و  روابط زناشویی، سردی روابط، اعتماد به نفس پایین و خودانگاره منفی نسبت به خود، داشتن اختلالت و مشکلات روانشناختی، دوستی با جنس مخالف پیش از ازدواج، ازدواج های اجباری، انتقام گرفتن، برآورده نشدن نیازهای جنسی، هیجان خواهی، دلایل اقتصادی و مشکلات مالی، کنجکاوی.

عواقب خیانت و تاثیر آن بر آینده خانواده

باید بپذیریم که در برخی از ازدواج ها ، از روی اجبار خانواده انجام می شود. و زوجین از همان ابتدا نسبت به هم بی میل هستند. چنین ازدواج هایی معمولاً به طلاق و خیانت ختم می شوند. با این حال در بسیاری از موارد خیانت در شرایطی اتفاق می افتد که زوجین به هم علاقه و عشق داشته اند. در چنین شرایطی آسیب های خیانت بسیار بیشتر می باشد. تجربه جلسه ها مشاوره خیانت همسر و مشاوره روانشناسی بعد از خیانت و طلاق نشان می دهد که فرد پس از خیانت و طلاق دچار بی اعتمادی، شکاکی، بی میلی نسبت به زندگی، استرس و اضطراب، و مواردی از این دست می شود.

در این شرایط هم فرد خیانت کار و هم کسی به او خیانت شده، هر دو آسیب می بینند. و جهت ادامه زندگی مشترک یا ازدواج مجدد و تشکیل زندگی جدید، دچار نوعی سردی، شک و تردید نسبت به همسر می شوند. که جهت حل این مشکل پیشنهاد می شود افراد به مشاور روانشناس مراجعه کنند.

اهمیت مراجعه به مراکز مشاوره خانواده و مشاوره خیانت همسر در زندگی مشترک

جهت مدیریت بهتر و مواجهه بهتر با عوامل به وجود آورنده خیانت، افراد و به خصوص زوج های جوان بایستی آموزش ببیننند. جهت این کار پیشنهاد می شود زوج های جوان به طور مستمر ازمشاوره خانواده یا مشاوره خیانت همسر استفاده کنند. و آموزش ها و راهنمایی های لازم جهت کنترل موقعیت و راه های پیشگیری از خیانت را آموزش ببینند.

در برخی موارد دیده می شود که فرد دچار بیماری روانشناختی می باشد. که اگر درمان نشود، باید منتظر خیانت و تشدید تنش ها در زندگی مشترک باشیم. هر چند که خیانت در بین سنین مختلف اتفاق می افتد. اما خیلی از خیانت ها در همان سال های اولیه ازدواج و زندگی مشترکاتفاق می افتد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم هر چند وقتی یک با به مراکز مشاوره خانواده یامشاوره خیانت همسر مراجعه کنید. و نگذارید که مشکلات ریز و قابل حل، به مشکلات جدی و لاینحل تبدیل شوند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

چرا جلسه ها مشاوره خیانت همسر می توانند به زوج ها کمک کنند؟

در جلسه ها مشاوره زندگی مشترک دیده می شود که در اکثر موارد مشکلات زوج ها، کوچک و جزئی می باشد. و عامل به وجود آورنده خیانت می تواند به راحتی مرتفع گردد. جلسه ها مشاوره خیانت همسر می تواند سطح آگاهی زوج ها را بالا ببرد. مشکلات را روشن تر کند. و در نهایت حل مشکلات را راحت تر کند. در بسیاری از جلسه ها مشاوره خیانت همسر دیده شده است که زوجین حتی دلیل دلخوری و تمایل به خیانت همسرشان را نمی دانند. جلسه ها مشاوره خیانت همسر کمک می کند تا زوج ها بتوانند ناگفته های همدیگر را درک کنند. و در جهت حل مشکل وجلوگیری از خیانت تلاش نمایند.

دیدگاه منفی نسبت به مشاوره خیانت همسر باید اصلاح شود.

معمولا همه افراد هنگام مطرح شدن نام خیانت یا مشاوره خیانت همسر ، نسبت به آن واکنش منفی نشان می دهند. هدف ما در جلسه ها مشاوره خیانت همسر حل نمودن مشکل و جلوگیری از خیانت می باشد. مراجعه به مشاور خیانت نه تنها عملی ناپسند نیست. بلکه به شما کمک می کند تا از بروز یک عمل ناپسند و نامشروع جلوگیری کنید. مراجعه به مراکز مشاوره خیانت همسر، نشانگر آن است که شما در پی حل نمودن مشکلات زندگی مشترک هستید. پس اگر در زندگی مشترکتان مشکلی دارید، باید به دنبال حل آن باشید. جلسه ها مشاوره خیانت همسر هم جهت راهنمایی و کمک به خانواده ها و تحکیم بنای آن می باشد.

مشکلی که در مشاوره خیانت همسر حضوری وجود دارد!!

متاسفانه دیدگاه عموم نسبت به مشاوره خیانت همسر حضوری چندان مطلوب نیست. و همین عنوان باعث می شود که مراجعه به این مراکز معمولاً زمانی انجام شود که دیگر کار از کار گذشته می باشد. و تاثیرگذاری آن به صفر می رسد. همین عنوان باعث می شود تا خاطرات تلخ افراد نسبت به جلسه ها مشاوره طلاق، بر عملنمود واقعی آن نیز تاثیر بگذارد. در جلسه ها مشاوره خیانت همسر حضوری، معمولاً زوج ها نمی توانند دلیل یا عامل ناراحتی خود را بروز دهند. در بسیاری از شهرها و روستاها دسترسی به مراکز مشاوره طلاق امکان پذیر نیست. و در شهرهای بزرگ ها هم مراجعه به این مراکز معمولاً پر هزینه و وقت گیر می باشد. و همین عنوان باعث می شود که افراد کمتر به مراکز مشاوره خیانت همسر مراجعه کنند.

ما به شما این نوید را می دهیم که این مشکل مراکز مشاوره خیانت همسر حضوری حل شده است. در سال های اخیر مراکز مشاوره خیانت همسر تلفنی زیادی راه اندازی شده است. و شما می توانید با استفاده از مشاوره خیانت همسر تلفنی ، با کمتری مشکل، مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

چرا مشاوره خیانت همسر تلفنی را توصیه می کنیم؟

با استفاده از مشاوره خیانت همسر تلفنی ، در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران خیانتدر سترس هستند. و شما می توانید از مشاوره آن ها در زمینه های مختلف خیانت استفاده کنید. مشاوره خیانت همسر تلفنی به شما امکان می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز، مشاوره ها و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. ضمن اینکه مشاوره خیانت همسر تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد. در مشاوره خیانت همسر تلفنی شما می توانید بدون سانسور، مشکلات خود را مطرح کنید. شما می توانید بدون مشکل با مشاوران مختلف صحبت کنید. مشکلتان را حل کنید. و از به وجود آمدن خیانت و طلاق جلوگیری کنید.

علاوه بر این مشاوره خیانت همسر تلفنی هزینه های شما را هم کاهش پیدا می دهد. در مشاوره خیانت همسر تلفنی شما می توانید با صرف هزینه کمتر، همان مشاوره ای را دریافت کنید که درمشاوره خیانت همسر حضوری دریافت می کنید. با توجه به اینکه در خیلی از شهرها و روستاها مراکز مشاوره خیانت همسر وجود ندارد، در مشاوره خیانت همسر تلفنی این مشکل حل شده است. و شما می توانید از سراسر ایران، تماس بگیرید و با استفاده از خدمات مشاوره خیانت همسر تلفنی ، مشکلات خود را حل کنید.

مشاوره خیانت همسر تلفنی ، یک راه آسان و سریع جهت پیشگیری و حل مشکلات زناشویی و زندگی مشترک

با روی کار آمدن فناوری های جدید اینترنتی و الکترونیکی، عصر حاضر را عصر اینترنت و خدمات الکترونیکی نامیده اند. زندگی راحت تر و امکانات در دسترس تر شده اند. و بالطبع خدمات مشاوره هم بایستی در راستای این نوع زندگی پیش برود. خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدید می باشند که در چند سال اخیر، جای خود را در میان خدمات مشاوره باز نموده اند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از این خدمات باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره تلفنی خیانت – نیز با استقبال خوبی مواجه شود.

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره خیانت همسر تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در کادر مشاوران خود از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره خیانت همسر تلفنی استفاده می کند. اکثر مشاوران مرکز مشاوره خیانت همسر تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از کادرمشاوره تلفنی صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی هستند. که در حوزه مشاوره طلاق، مشاوره جنسی، مشاوره زناشویی، مشاوره زندگی مشترک، تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبدهمرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره خیانت همسر تلفنی مشورت بگیرید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا هزینه های مکالمه را به گونه ای تعیین کند که هم میهنان عزیز بتوانند، با دغدغه مالی کمتری مشکلات خانوادگی و زندگی مشترک خود را حل کنند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما زوج های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس جهت مشاوره خیانت همسر تلفنی ، بسیار پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی بوده و در حدود ۶۰ درصد سایر مراکز مشاوره تلفنی می باشد.

جهت استفاده از خدمات مشاوره خیانت همسر تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

جهت استفاده از خدمات مشاوره خیانت همسر تلفنی صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. جهت تماس با مرکز مشاوره خیانت همسر تلفنی صدای رهیاب کافی می باشد به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. جهت تماس هم کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت بگیرید و ازمشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره خیانت همسر تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدمات مشاوره خیانت همسر تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاببهره مند شوید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات مشاوره خیانت همسر تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان خیانت عاطفی
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان خیانت رفتاری
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان خیانت ذهنی
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان خیانت کلامی
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان خیانت جنسی
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان مشاوره نقش بی میلی جنسی مردان در خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان مشاوره نقش بی میلی جنسی زنان در خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان مشاوره آشنایی با خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان نحوه برخورد با خیانت کار
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان مشاوره و حل شک داشتن به همسر
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان عدم توجه به همسر
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان بی میلی به همسر
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان دعوای خانوادگی و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان انتقام گیری با خیانت و جلوگیری از آن
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان آسیب های خیانت بر خانواده
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان جلوگیری از پیش آمدن خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان پیشگیری از خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان افسردگی و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان ناباروری و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان بیماری های جنسی و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان مسائل مالی و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان داشتن تعدد همسر و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان اختلاف سن و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان ادامه تحصیل و خیانت

خدمات مشاوره خیانت همسر تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان ازدواج دوم شوهر و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان مشکلات روحی روانی و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان بالابردن اعتقادات دینی و جلوگیری از خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان شبکه های اجتماعی و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان ماهواره و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان دوستی دختر و پسر و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان دخالت والدین و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان کاهش عشق به همسر و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان دوستی های پس ازادواج و خیانت
  • مشاوره خیانت همسر تلفنی با عنوان اختلاف سطح اجتماعی خانواده های زوجین و خیانت

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب

  1. مشاوره روانشناسی تلفنی
  2. مشاوره خانواده تلفنی
  3. مشاوره تحصیلی تلفنی
  4. مشاوره خیانت همسر تلفنی
rahyabmoshaver بازدید : 38 دوشنبه 21 آبان 1397 نظرات (0)
آمادگی ازدواج

نداشتن آمادگی ازدواج مانند آماده بودن برای ناکامی و شکست است. ازدواج امری خطیر است و یکی از مهم­ترین تصمیمات زندگی است که بر تمام وجوه آینده فرد تأثیر­گذار است. ازدواج می­ تواند رضایت­ آورترین یا مأیوس­ کننده ­ترین تجربه زندگی باشد. البته هیچ­گاه نمی­ توان به ازدواج به صورت کاملاً سیاه و سپید نگاه کرد. در واقع بسیاری از ازدواج­ ها از برخی جهات رضایت آور هستند و از برخی جهات مأیوس ­کننده ­اند. پاسخ به این سؤال که چگونه می­توان سطح رضایت مشترک را افزایش داد یکی از سؤال ­های بسیار اساسی است که به نظر می ­رسد همه مردم برای آن جواب­ هایی دارند. اما اکثر مردم آن­قدر که وقت و انرژی برای مراسم ازدواج صرف می­کنند برای انتخاب همسر و آمادگی ازدواج وقت و انرژی صرف نمی­ کنند.

آمادگی ازدواج,مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

آمادگی ازدواج یکی از زمینه­ های مهمی است که در امر ازدواج نادیده گرفته شده است. متأسفانه در طول دهه­ های گذشته تغییر زیادی انجام نشده است. جالب است بدانیم که احساس آمادگی ازدواج به همراه احساس و نگرش به ازدواج، متغیر بسیار مهمی در تصمیم­ گیری برای ازدواج بوده و یک پیش­ بینی ­کننده­ ی مهم برای تعیین رضایت از ازدواج و زندگی زناشویی است .


خواندن این پست با موضوع عوامل مؤثر بر نگرش به ازدواج به شما توصیه می شود.


نگرش های مردم درباره آمادگی ازدواج

وضعیت آمادگی ازدواج ، تمایلی است که در پس کارها و الگوهای رفتاری قرار دارد. بنابراین حالت آمادگی را می­ توان برای توضیح و بررسی نوع خاصی از رفتار و اعمال به کار برد. احساس آمادگی ازدواج یکی از شاخص­ های مهم اعمال فرد و زمان­بندی در رسیدن به مرحله ­ی ازدواج است.

از نظر بسیاری از جوانان، آمادگی ازدواج شامل فراگیری ویژگی­ های اجتماعی و رفتاری افراد بالغ و آمادگی ­های مالی از قبیل تکمیل تحصیلات، دارا بودن شغل تمام وقت و استقلال کامل از والدین است. تعداد کمی از افراد بیان می کنند که داشتن تجربه رابطه جنسی یا شرکت در برنامه ­های آموزشی پیش از ازدواج به آن­ها کمک می­ کند تا برای زندگی زناشویی آینده آمادگی بهتری پیدا کنند.


خواندن این مطلب با موضوع رابطه جنسی خوب داروی اختلافات زناشویی به شما توصیه می شود.


آمادگی ازدواج,مشاوره آمادگی ازدواج,مشاوره پیش از ازدواج

دوران بلوغ و مراحل آمادگی ازدواج

بسیاری از جوانان مرحله ­ی اول بلوغ را به عنوان یک دوره­ی خودمحور می­ بینند. در این دوره آن­ها از نوجوانی عبور می­ کنند و می­ توانند بر مشغله­ ها و اهداف شخصی از قبیل مدرسه، شغل و پرورش هویت، تمرکز کنند. سپس هنگامی که تعقیب کردن علایق­شان به پایان رسید، آن­ها آماده ­ی حرکت به مرحله­ ی بعدی می­ شوند. این مرحله، گسترش توانایی­ هایی برای مراقبت از دیگران است. بنابراین آمادگی ازدواج به عنوان مرحله ­ی نهایی بلوغ یا حداقل مرحله­ ی پیشرفت ه­ای از بلوغ  عاطفی، فکری، جنسی و … محسوب می­شود.

تحقیقات روان شناسان نشان داد که، عوامل ریشه ­ای اجتماعی از قبیل: ساختار خانوادگی، روابط خانوادگی و دوستانه، حمایت از سوی افراد مهم دیگر مثل دوستان و والدین و عوامل شخصیتی از قبیل: نگرش­ها و سازگارهای شخصی می­ تواند به احساس آمادگی فرد برای ازدواج مربوط باشد.

چگونگی آمادگی ازدواج

آمادگی ازدواج مولفه ای است که قابلیت آموزش و یادگیری از طریق روان شناسان و مشاوران را دارد. با آموزش در این زمینه می­توان مانع بسیاری از مشکلاتی شد که بعدها در جریان ازدواج برای افراد به وجود می آید. برای آمادگی ازدواج می توانید با مشاوران مرکز مشاوره رهیاب تماس بگیرید و از مشاوره و تجربیات روانشناسی آنها بهره مند شوید.


خواندن این مطلب با موضوع مراحل سه گانه دوران پس از ازدواج به شما توصیه می شود.


جهت استفاده از خدمات مشاوره زناشویی تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

طلاق,عوامل طلاق,,مشاوره طلاق,دخالت والدین,وابستگی به خانواده

هموطنان عزیز می توانند در ساعات مختلف شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با ما در تماس باشند. جهت تماس با مرکز مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را از سراسر کشور و شماره ۹۰۹۲۳۰۵۶۴۸ از تهران بدون پیش شماره و تنها از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران مرکز مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره خانواده تلفنی

rahyabmoshaver بازدید : 43 دوشنبه 21 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره تلفنی خانواده

اغلبِ خانواده ها ممکن است در ابعاد مختلف زندگی با مشکل مواجه شوند. در بسیاری از مواقعاعضای خانواده تلاش می‌کنند مشکلات خود را با صحبت کردن و مشاوره گرفتن از افراد باتجربه حل و فصل کنند. اما زمان‌هایی هم پیش می‌آید که اعضای خانواده با مشکلی جدی مواجه می‌شوند و برای مشاوره نیاز به افراد متخصص پیدا می‌کنند. در گذشته افراد برای مشاوره خانوادهمعمولاً به بزرگ خاندان یا ریش سفید محل مراجعه می‌کردند و مشکلات خانواده را با ریش‌سفیدی و کدخدامنشی حل می‌کردند. اما زندگی امروز تغییر کرده و نیازهای متناسب با زمان را می‌طلبد. در دنیای امروز اما امکانات ویژه‌ای چون مشاوره تلفنی خانواده فراهم شده است که دسترسی به مشاوران زبده را بسیار راحت کرده است.


بیشتر بخوانید: مشخصات یک مرکز مشاوره خوب خانواده


برتری مشاوره تلفنی خانواده نسبت به مشاوره خانواده حضوری

در زندگی امروز بسیاری از خانواده‌ ها به مراکز مشاوره خانواده رجوع می‌کنند. اما در رجوع به مراکز مشاوره خانواده حضوری چند مشکل وجود دارد. معمولاً کسانی که مراکز مشاوره خانواده مراجعه می‌کنند، باید وقت قبلی بگیرند. و ممکن است مدت‌ها در لیست انتظار بمانند. و زمانی نوبتشان بشود که دیگر کار از کار گذشته و مشکل وارد مرحله بحرانی شود. و مشاوره خانواده دیگر به کارش نیاید.

در مرکز مشاوره رهیاب این امکان برای شما فراهم شده است که ابتدا بتوانید با مشاوره تلفنی خانواده مشکل خود را با مشاوران خانواده در میان بگذارید. در این مرحله با استفاده از مشاوره تلفنی خانواده شما برای حل مشکلات خود مشاوره می گیرید. در صورتی که مشکل شما حل نشود، شما می توانید برای حل مشکلات خانوادگی خود از جلسات بیشتری بهره مند شوید و در صورت لزوم از مشاوره حضوری خانواده نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که معمولاً مشاوره روانشناسی و مشاوره خانوده نیازمند چندین جلسه مشاوره و درمان است. به همین دلیل برای مواردی که به مشاوره بیشتری نیاز باشد مشاوره خانواده حضوری به شما توصیه می شود.


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی و مزایای آن


از مشاوره تلفنی خانواده می توانید از سراسر کشور استفاده کنید.

از سوی دیگر در بسیاری از شهرهای کوچک و روستاها مشاور خانواده خوب وجود ندارد. و دسترسی به مشاور خانواده خوب برای آن‌ها بسیار مشکل است. لذا فرد نمی‌تواند مشکل خود را با افراد متخصص در میان بگذارد. حتی در شهرهای بزرگ هم ممکن است فرد شناخت درستی دربارهمشاوران خانواده نداشته باشد و عملا به مرکز مشاوره خوب دسترسی نداشته باشد. و نتواند برای حل مشکل خود به آن‌ها رجوع کند. به همین دلیل مشاوره تلفنی خانواده راهکار بسیار خوبی در راستای رشد خدمات اجتماعی به هموطنان عزیز می باشد.

چرا مشاوره تلفنی خانواده ؟

علاوه بر موارد ذکر شده مشاوره خانواده خود طیف وسیعی از موضوعات را دربرمی‌گیرد. و در دنیای تخصص‌گرای امروز، مشاوران خوب هم نمی‌توانند در همه‌ی زمینه‌ها به مراجعان خود مشاوره بدهند. لذا برای مشاوره دادن به افراد با مشکلات مختلف و گوناگون، بایستی مشاوره زیادی در زمینه‌های مختلف گرد هم آورد. که گرد آوردن این همه مشاور خانواده به صورت یکجا و در یک محل عملا برای بسیاری از مراکز مشاوره خانواده غیرممکن است. چون مشاوره حضوری به مکان زیادی نیاز دارد و عملا مراکز مشاوره خانواده را با مشکل مواجه می‌کند.

فرایند انجام مشاوره تلفنی خانواده چگونه است؟

در مشاوره تلفنی خانواده ، مشاوران می‌توانند هرکدام در جای مخصوص خود و بدون نیاز به فضای زیاد با مراجعان تلفنی خود ملاقات کرده. و به آن‌ها مشاوره بدهند. در این حالت فرد هر زمان که نیاز به مشاوره پیدا کرد، می‌تواند با مرکز مشاوره تلفنی تماس گرفته با متخصص مربوطه صحبت نماید. یک مزیت دیگر این است که اگر یکی از مشاوران نتوانست پاسخ مناسب را به مراجعه کننده بدهد، اپراتور مرکز مشاوره، می‌تواند او را به مشاور خانواده دیگری که در آن زمینه تخصص دارد، وصل کند. و نیاز مراجعه شونده رفع گردد.

چرا مشاوره تلفنی خانواده صدای رهیاب؟

مرکز مشاوره صدای رهیاب با کادری مجرب آماده خدمات رسانی به مراجعه‌کنندگان خود می‌باشد. مشاوران این مرکز اکثراً از اساتید دانشگاه‌های تهران یا مشاوران خوشنام تهران می‌باشند که همگی در مرکز مشاوره صدای رهیاب گرد هم آمده‌اند.

خدمات مشاوره تلفنی خانواده صدای رهیاب:

مرکز مشاوره تلفنی خانواده صدای رهیاب مفتخر است با کادر مجرب و جامع خود در موضوعات زیر به مشتریان خود ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده نماید:

  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسرگزینی
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره ازدواج
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره عقد و مهریه
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره زناشویی
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره دوران بارداری
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره نوزاد و نوباوه
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره کودک
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره یادگیری کودک
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره بازی کودک
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره تربیت کودک
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره نوجوان
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره بلوغ و رشد
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره جوان
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره طلاق
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره خیانت
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره چندهمسری

خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره خانواده تلفنی

rahyabmoshaver بازدید : 47 دوشنبه 21 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره قبل از ازدواج

لزوم مشاوره قبل از ازدواج

ازدواج هندوانه ی در بسته است برای همین با مشاور قبل از ازدواج باید بتوان مهارتهای زندگی مشترک را آموخت و شادتر و موفق تر زندگی کرد. مشاوره قبل از ازدواج یکی از کارهای ضروری محسوب می شود که همه ی افراد باید آن را انجام بدهند تا به این شکل بتوانند انتخاب درست تری داشته باشند. برای کاهش آمار طلاق در جامعه باید مشاوره قبل از ازدواج به یک امر اجباری و رسمی تبدیل شود تا جوانان بتوانند ضمن با بکار گیری نکات دریافتی از مشاوره ها ، مشکلات خود را بیش از پیش بکاهند. انسان برای ورود به هر دوره جدیدی از زندگی نیازمند آموزش است. اگر زندگی زناشویی را جدی ترین دوره رشد هر انسان تلقی کنیم. باور اینکه در این دوره ی رشد ،نیازمند راهنمایی هستیم، عجیب نیست. تصویری که بسیاری از جوانان از زندگی زناشویی دارند تصویری است که از زندگی والدین خود داشته اند و این یکی از چالش هایی است که جوانان با آن روبرو هستند. یعنی جوانان می خواهند مدرن فکر کنند اما سنتی زندگی کنند.

زمان مناسب مشاوره قبل از ازدواج

بسیاری از افراد مهارت آموزی مشاوره قبل از ازدواج را به زمانی موکول می کنند که تقریبا کار از کار گذشته است. حتی بسیاری از دختر و پسرهای جوان خرید کتابهایی که در آنها مهارتهای ارتباطی و مسائل مرتبط با ازدواج نوشته است را غیر ضروری می دانند و معتقدند که تا زمان جاری شدن خطبه عقد احتیاج به هیچ یک از این مهارتها ندارند. مشاوره ی پیش از ازدواج در بین افراد یک کار فانتزی و لوکس محسوب می شود. به همین دلیل بسیاری از افراد با مراجعه به مشاور به نکات ارائه شده توجهی نکرده و تصمیم خود را عملی کرده و بعد از ازدواج و با مراجعه مجدد به مشاوره از کرده خود ابراز ندامت می کنند.

طلاق – بد یا خوب؟

سال هاست که بین صاحب نظران رشته های روانشناسی و جامعه شناسی بحث خوب یا بد بودن طلاق مطرح است. برخی از افراد بر این باورند که طلاق در زمانی که دیگر زوجین هیچ راهی را در پیش روی خود نمی یابند می تواند مفید باشند. برخی دیگر بر این باورند که وقتی ۲ نفر با همازدواج کردند باید تا آخر عمر با یکدیگر بمانند. با این حال برای کاهش مسئله طلاق باید به افراد مهارت هایی را در قالب مشاوره قبل از ازدواج آموخت که احتمال این مسئله را به حداقل برساند.

امروزه جوانان به راحتی به پدیده طلاق فکر می کنند و آن را به راحتی در دوران نامزدی بر زبان می آورند. در حالی که در گذشته والدین ما اعم از مادران و پدرانمان زندگی سنتی داشتند و باور داشتند که باید در بدترین شرایط با یکدیگر سازش کنند. اگر می خواهیم رویکردمان به زندگی نوین شود چاره ای جز تولید یک باور جدید نیست و آن جدی گرفتن مشاوره قبل از ازدواج است.

نکات مهم در مشاوره قبل از ازدواج

  • تنها کمی تلاش موفقیت شما را در دراز مدت افزایش می بخشد.
  • اکثر زوج ها متوجه نیستند که کلاس های مشاوره قبل از ازدواج می توانند تا حد بسیار زیادی از احتمال طلاق بکاهند.
  • تحقیقات گویای این مطلب است که شرکت در این دوره های آموزشی می توانند تا ۳۰ درصد جدایی را کاهش داده و زوجین را به سمت زندگی شادتری هدایت نمایند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

عواملی که لزوم و ضرورت مشاوره قبل از ازدواج را نشان می دهد:

  1. اشتباهات احتمالی والدین خود را تکرار نکنند.
  2. نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسید و بر عادت خود غلبه کنید.
  3. انتظارات واقع بینانه از زندگی زناشویی به دست آورند.
  4. از انتظارات غیر واقع بینانه و رویایی دست بردارند.
  5. بدانید چه انتظاری از خود و ازدواج دارید. این انتظارات بنیان ایمان و اعتقاد به زندگی را شکل می دهد.

مسائلی که در مشاوره  ازدواج باید به آن توجه شود :

  1. استقلال مالی ( کار مطمئن ، درآمد کافی )
  2. سلامت شخصی و خانوادگی (مسائلی چون عدم اعتیاد ، بیماری های ژنتیک ، خانواده های ازدواج مجدد و…)
  3. ویژگی های جسمی و روانی (رعایت بهداشت جنسی چون نداشتن رابطه خارج از زناشویی، خصوصیات جسمانی چون چاقی یا لاغری مفرط )
  4. استقلال روانی (عدم وابستگی روانی به خانواده به صورت مفرط)
  5. توجه به خانواده اصلی
  6. هوش و تحصیلات
  7. نظر موافق خانواده ها
  8. فاصله ی سنی (سن تقویمی با سن بیولوژیکی مقایسه شود)
  9. علایق زوجین
  10. لزوم دیدار خانواده ها قبل از ازدواج (از نزدیک با نوع ارتباط و نوع زندگی خانواده ها آشنایی پیدا کنند)
  11. ذهنیت درباره ازدواج (نسبت به جنس مخالف خود چه ذهنیتی دارند)
  12. هدف های زندگی هر یک از زوجین

اهداف غلط و خود خواهانه ازدواج مورد بررسی در مشاوره قبل از ازدواج

  1. فشار اطرافیان برای ازدواج
  2. رهایی از تنهایی و افسردگی
  3. عطش جنسی
  4. گریختن از واقعیات زندگی
  5. گریختن از رشد و بالندگی
  6. احساس گناه
  7. پر کردن خلاء احساسی و معنوی
  8. پذیرش از طرف جامعه
  9. تامین مخارج زندگی
  10. اعتماد به نفس پایین
  11. اخذ تابعیت کشور دیگر
  12. علاقه به بچه و بچه دار شدن

مسائل مهم و قابل توجه که نباید زوجین در مشاوره قبل از ازدواج چشم پوشی کنند:

  1. مسائل واقعی و مهم را کم اهمیت جلوه می دهیم.
  2. کارهای نادرست نامزدمان را توجیه می کنیم.
  3. کارهای او را منطقی جلوه می دهیم.
  4. مشکلات و مسائل را انکار می کنیم.
  5. سازش های عجولانه و زود هنگام انجام می دهیم.
  6. از باورها و ارزش های خود چشم پوشی می کنیم.
  7. از علائق و فعالیت های خود دست بر می داریم.
  8. از خانواده و دوستان خود به دلیل عدم علاقه وی کناره گیری می کنیم.
  9. تسلیم نیاز جنسی می شویم.
  10. تسلیم زرق و برق های مادی و ظاهری می شویم.

خصوصیات ازدواج موفق

  1. زن و شوهر خود را خوشبخت می دانند.
  2. ارضای کامل و متقابل نیاز های فیزیکی و عاطفی اساسی انجام می گیرد.
  3. هر یک از همسران زندگی دیگری را بارور می گرداند.
  4. محیط زناشویی ، شخصیت هر کدام از دو طرف را ارزشمند و ارجمند می گرداند و به هر یک امکان می دهد که به عنوان یک شخص استعدادهای ذاتی خود را شکوفا سازند و تحقق بخشند.
  5. نسبت به هم درک و فهم متقابل دارند.
  6. زوج موفق ، خانواده را به عنوان محل ارزیابی مشکلات و کمبودها و اقدام در جهت رفع آنها می دانند.
  7. در محیط امن خانواده ، بی اعتمادی ، بی انگیزگی ، تکرار کار و کسالت ناشی از آن رفع می شود.

انواع مشاوره ازدواج

مشاوره قبل از ازدواج

هدف اصلی مشاوره قبل از ازدواج ، کمک به افراد جهت انتخاب زوج مناسب است. این مرحله مهم ترین مرحله ی مشاوره ازدواج است. زیرا جنبه ی پیشگیری دارد و در صورت هدایت صحیح موجب تامین بهداشت روانی خانواده می شود.

مشاوره در حین ازدواج

هدف از مشاوره در این مرحله ، تحکیم پایه های زوجین است. شناخت زوجین از یکدیگر، به دست آوردن اطلاعات درباره ی روانشناسی زنان و مردان ،چگونگی رفتار صحیح آنها با یکدیگر و جلوگیری از بروز اختلاف نظرها و عمیق شدن آن، از اهداف این مرحله مشاوره است.

مشاوره بعد از ازدواج

زوجین در این مرحله ،یعنی شروع زندگی مشترک مسائل فرهنگی ، عقیدتی ، اجتماعی و سنن مورد قبول یکدیگر را عملا تجربه می کنند و ممکن است قادر به حل پاره ای از تعارضات و اختلافات نباشند. بنابراین مشاوره در این مرحله برای راهنمایی آنها و پیشگیری از بروز اختلافات مفید خواهد بود.

نگارنده: داوود خدایی کارشناس ارشد روانشناسی

نکته قابل توجه

ازدواج مهم ترین تصمیم زندگی است با همه دقت هایی که تا کنون گفته شده یک ضریب ریسک وجود دارد و مشاوره قبل از ازدواج کاهش این ریسک است. شما برای استفاده از خدمات مشاوره مرکز مشاوره تلفنی و حضوری رهیاب در زمینه ی مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج کافیست از طریق زیر با کارشناسان صدای رهیاب تماس حاصل فرمایید.

rahyabmoshaver بازدید : 48 دوشنبه 21 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره پیش از ازدواج

ازدواج ﻳﻜﻲ از ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ ﺗﺼﻤﻴﻤﺎت ﺗﻤﺎم زﻧﺪﮔﻲ است. اﻣﺎ اﻳﻦ ﺗﺼﻤﻴﻢ باید زمانی گرفته شود که اﻃﻼﻋﺎت و دانسته ﻫﺎی ﻣﺎ و ﺗﺠﺮﺑﻪ و ﭘﺨﺘﮕﻲ ﻣﺎ در ﺑﺮاﺑﺮ ﺑﺰرﮔﻲ اﻳﻦ ﺗﺼﻤﻴﻢ اﻧﺪك و ﻧﺎﺗﻤﺎم اﺳﺖ. معمولاً ﺟﺎﻣﻌﻪ را در اوﻟﻴﻦ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﺑﻨﺪی ﺑﻪ ﭼﻨﺪ ﻧﻬﺎد اﺻﻠﻲ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻣﻲکنند. ﻧﻬﺎد ﺧﺎﻧﻮاده ، ﻧﻬﺎد آﻣﻮزش ، اﻗﺘﺼﺎد ، ﺣﻜﻮﻣﺖ و دﻳﻦ و در ﺟﻮاﻣﻊ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﻧﻬﺎد ﻋﻠﻢ ﻧﻴﺰ در ﺳﺪه اﺧﻴﺮ ﺑﻪ ﻧﻬﺎدﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ اﺿﺎﻓﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻧﻬﺎد ﺧﺎﻧﻮاده ﻳﻜﻲ از ﻧﻬﺎدﻫﺎی ﻣﻬﻢ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ اﺳﺖ که ﺑﺎ ازدواج آﻏﺎز ﻣﻲ ﺷﻮد.  ﺑﻨﺎﺑﺮاﻳﻦ ازدواج از آﻧﺠﺎ که ﻣﺮاﺳﻢ آﻏﺎزﻳﻦ اﻳﻦ ﻧﻬﺎد ﻣﻬﻢ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ اﺳﺖ اﻫﻤﻴﺖ ﺑﻨﻴﺎدﻳﻦ و ﭘﺎﻳﻪای دارد. ﺳﻨﮓ ﺑﻨﺎی ﻧﻬﺎد ﺧﺎﻧﻮاده در ازدواج ﮔﺬاﺷﺘﻪ ﻣﻲ ﺷﻮد. در نتیجه مشاوره پیش از ازدواج اهمیت بسیار بالایی دارد. ﻣﺎ از دﻳﺮﺑﺎز ﻣﻌﺘﻘﺪ  بودیم که:

ﺧﺸﺖ اول ﭼﻮن ﻧﻬﺪ ﻣﻌﻤﺎر کج     ﺗﺎ ﺛﺮﻳﺎ ﻣﻲ رود دیوار کج

دلایل عقلی و دینی مشاوره پیش از ازدواج

ازدواج ﻣﻮﻓﻖ ﭘﺎﻳﻪ و ﺑﻨﻴﺎﻧﻲ ﻋﺎﻟﻲ ﺑﺮای اﻳﺠﺎد ﺧﺎﻧﻮاده ای ﺷﺎد و ﻣﺴﺘﺤﻜﻢ اﺳﺖ. به گفته دﻳﻮﻳﺪ ﻣﻴﺲ مشاور و روانشناس خانواده ، « ﻫﻴﭻ ﭼﻴﺰی در ﺟﻬﺎن ﻧﻤﻲ ﺗﻮاﻧﺪ زﻧﺪﮔﻲ اﻧﺴﺎﻧﻬﺎ را ﺷﺎداب ﺗﺮ و ﺑﻬﺘﺮ کند ﻣﮕﺮ اﻓﺰاﻳﺶ ازدواﺟﻬﺎی ﻣﻮﻓﻖ ».

ﺑﺎ ﭘﺬﻳﺮش اﺳﻼم ﺗﻮﺳﻂ اﻳﺮاﻧﻴﺎن، ﺳﻨﺘﻬﺎ و آﻳﻴﻦ ازدواج ﻧﻴﺰ ﺗﺤﺖ ﺗﺄﺛﻴﺮ اﺳﻼم ﻗـﺮار ﮔﺮﻓﺖ. اﺳﻼم دﻳﻦ کاﻣﻠﻲ اﺳﺖ و ﺑﺮ اﻣﺮ ازدواج اﻫﺘﻤﺎم ﺑﺴﻴﺎر دارد.

ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ اﺳﻼم (ص) ﻣﻲ ﻓﺮﻣﺎﻳﺪ  :

  • ازدواج ﺳﻨﺖ ﻣﻦ اﺳﺖ.
  • در اﺳﻼم ﻫﻴﭻ ﺑﻨﺎﻳﻲ ﻧﺰد ﺧﺪاوﻧﺪ ﻣﺤﺒﻮﺑﺘﺮ از ازدواج ﻧﻴﺴﺖ.

ﻣﺮدی از ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ (ص) ﭘﺮﺳﻴﺪ ﺑﺎ ﭼﻪ کﺴﻲ ازدواج کنیم؟ ﻓﺮﻣﻮدﻧﺪ  :

ﺑﺎ  ( کفوها) ﻫﻤﺴﺎﻧﻬﺎ و ﻫﻢ ﺷﺎﻧﻬﺎ. ﻣﺮد ﭘﺮﺳﻴﺪ کفوﻫﺎ ﭼﻪ کسانی ﻫﺴﺘﻨﺪ؟ ﺣﻀﺮت ﻓﺮﻣﻮدﻧﺪ : ﺑﺮﺧﻲ از ﻣﻮﻣﻨﺎن کفو و ﻫﻢ ﺷﺄن ﺑﺮﺧﻲ دﻳﮕﺮ ﻫﺴﺘﻨﺪ. در نتیجه قبل از ازدواج نیاز به مشاوره پیش از ازدواج هست تا در انتخاب کفو خود عملکرد بهتری داشته باشیم.

ازدواج ﻣﺤﺪود کردن آزادی اﺳﺖ. ﻫﻨﮕﺎﻣﻲ که دﺧﺘﺮ ﺧﻮد را ﺷﻮﻫﺮ ﻣﻲ دﻫﻴﺪ، آزادی او را ﻣﺤﺪود ﻣﻲ کنید. ﭘﺲ ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ آزادی دﺧﺘﺮ ﻋﺰﻳﺰ ﺧﻮد را ﺑﺮای ﭼﻪ کسی ﻣﺤﺪود می کنید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اﻣﻴﺮاﻟﻤﻮﻣﻨﻴﻦ (ع) ﻓﺮﻣﻮد : ﺑﭙﺮﻫﻴﺰﻳﺪ از ازدواج ﺑﺎ اﺣﻤﻖ ! زﻳﺮا ﻣﺼﺎﺣﺒﺖ و زﻧﺪﮔﻲ ﺑﺎ او ﺑﻼﺳﺖ و ﻓﺮزﻧﺪاﻧﺶ ﻧﻴﺰ ﺗﺒﺎه ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ.

اﻣﺎم رﺿﺎ می ﻓﺮﻣﺎﻳﺪ: اﮔﺮ درﺑﺎره ازدواج دﺳﺘﻮری از ﺧﺪا و ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﻫﻢ ﺻﺎدر ﻧﺸﺪه ﺑﻮد، ﻫﻤﺎن ﻓﻮاﻳﺪی که ﺧﺪا در آن ﻧﻬﺎده کاﻓﻲ ﺑﻮد که ﺧﺮدﻣﻨﺪان را ﺑﺪان ﺗﺮﻏﻴﺐ کند.

ﻫﻤﺎنﮔﻮﻧﻪ که ﻣﻼﺣﻈﻪ ﻣﻲ کنید ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ازدواج در دﻳﻦ اﺳﻼم ﺑﺴﻴﺎر ﺟﺪی اﺳﺖ.


خواندن این مطلب درباره شرایط ازدواج موفق به شما پیشنهاد می شود.


آیا مشاوره پیش از ازدواج ضروری است؟

ﻫﻤﺎن ﮔﻮﻧﻪ که در آﻏﺎز ﮔﻔﺘﻴﻢ ازدواج ﺧﺸﺖ ﺑﻨﺎی ﺧﺎﻧﻮاده اﺳﺖ. در ﺻﻮرﺗﻲ که ﺑﺨﻮاﻫﻴﻢ در ﺧﺎﻧﻮاده ﺑﺎ ﻣﺸﻜﻼت کمتر و آﺳﻴب ﻫﺎی کمتری روﺑﺮو ﺑﺎﺷﻴﻢ ﻧﻴﺎز ﻫﺴﺖ که ﺑﻪ اﻣﺮ ازدواج ﺗﻮﺟﻪ کنیم . ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ازدواج ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻮاده اﺳﺖ. ﻳﻜﻲ از ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ کارﻫﺎﻳﻲ که ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻴﻢ اﻧﺠﺎم دﻫﻴﻢ آﻣﻮزش اﺳﺖ. اﻣﺎ آﻳﺎ ازدواج ﻧﻴﺎز ﺑﻪ آموزش دارد؟  آﻳﺎ اﺟﺪاد و ﻧﻴﺎکان ﻣﺎ ﺑﺮای ازدواج آﻣﻮزش ﻣﻲ  دﻳﺪﻧﺪ که ما اﻵن ﻧﻴﺎز ﺑﻪ آﻣﻮزش داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﻢ؟ و آﻳﺎ اﻳﻦ ﻣﺴﺄﻟﻪ اﻳﻦ ﻗﺪر ﺟﺪی اﺳﺖ که نیاز بهمشاوره پیش از ازدواج داشته باشیم؟

ﻣﺎ ﻣﻌﺘﻘﺪﻳﻢ که ازدواج ﻧﻴﺎز ﺑﻪ آﻣﻮزش دارد و مشاوره پیش از ازدواج ضروری است. اﺟﺪاد و ﻧﻴﺎکان ﻣﺎ ﻫﻢ اﻳﻦ آﻣﻮزش را ﻣﻲ  دﻳﺪﻧﺪ. آﻧﻬﺎ از ﻃﺮﻳﻖ ﻣﺸﺎﻫﺪه ارتباطات  ﭼﻬﺮه ﺑﻪ ﭼﻬﺮه و مشاهده رﺳﻮﻣﻲ که ﺗﺎ ﺣﺪ ﺑﺴﻴﺎر زﻳﺎد اﻧﻌﻄﺎف ﻧﺎﭘﺬﻳﺮ ﺑﻮد و ﺑﻪ دﻟﻴﻞ ﺳﺎده ﺗﺮ ﺑﻮدن زﻧﺪﮔﻲ، آﻣﻮزش ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز ﺧﻮد را از ﻣﺤﻴﻂ ﺧﻮد درﻳﺎﻓﺖ ﻣﻲ کردند.

لزوم مشاوره پیش از ازدواج در دوران فعلی

اﻣﺎ در دﻧﻴﺎی ﺟﺪﻳﺪ و داﻳﻢ در ﺣﺎل ﺗﻐﻴﻴﺮ و ﺗﺤﻮل ﻓﻌﻠﻲ ﺑﺎ رﺳﻮم ﺑﺴﻴﺎر ﻣﻨﻌﻄﻒ و ﺑﺮﺧﻲ اوﻗﺎت ﺣﺘﻲ اﺿﻤﺤﻼل رﺳﻮم ﺳﻨﺘﻲ، مدت زﻣﺎن اندکی اﻋﻀﺎی ﺧﺎﻧﻮاده ﺑﺎ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ. همچنین ﺗﻌﺪاد ﻧﻔﺮات کمتری ﺑﺎ ﻫﻢ زﻧﺪﮔﻲ ﻣﻲ کنند. در این صورت ﻣﺎ ﻧﻴﺎز دارﻳﻢ که ﺑﺮای ازدواج آﻣﻮزش ﺑﺒﻴﻨﻴﻢ و درﺑﺎره آن ﻳﺎد ﺑﮕﻴﺮﻳﻢ. ما درﺑﺎره ی ﺟﺪی ﺑﻮدن ازدواج ﻣﻌﺘﻘﺪﻳﻢ که ﻳﻜﻲ از ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ ﺗﺼﻤﻴﻤﺎت ﺗﻤﺎم دوران زﻧﺪﮔﻲ اﺳﺖ و ﺗﺼﻤﻴﻢ ﺑﺴﻴﺎر ﺟﺪی و ﻣﻬﻤﻲ اﺳﺖ.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

ﺑﺮای اﻳﻦ که ﺑﻪ ﻟﺰوم مشاوره پیش از ازدواج اندکی واﻗﻊ  ﺑﻴﻨﺎﻧﻪ ﺗﺮ ﻧﮕﺎه کنیم ازدواج را ﺑﺎ ﭼﻨﺪ ﻣﺴﺄﻟﻪ ی دﻳﮕﺮ زﻧﺪﮔﻲ روزﻣﺮه ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ  ﻣﻲ کنیم :

ﮔﺮﻓﺘﻦ ﮔﻮاﻫﻴﻨﺎﻣﻪ ی راﻧﻨﺪﮔﻲ در ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ﺑﺎ ﻋﻘﺪ ازدواج

برای روشن شدن اهمیت مشاوره پیش از ازدواج به مقایسه ازدواج با گواهینامه رانندگی می پردازیم. ﺑﺮای ﮔﺮﻓﺘﻦ ﮔﻮاﻫﻴﻨﺎﻣﻪ ی راﻧﻨﺪﮔﻲ ﺷﻤﺎ ﻻزم اﺳﺖ که ﺳﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ی زﻳﺮ را ﻃﻲ کنید.

۱- معاینه ﭼﺸﻢ و آزﻣﻮن ﺑﻴﻨﺎﻳﻲ

۲ ـ اﻣﺘﺤﺎن  آﻳﻴﻦ ﻧﺎﻣﻪ و ﻗﻮاﻧﻴﻦ راﻧﻨﺪﮔﻲ

۳ ـ اﻣﺘﺤﺎن راﻧﻨﺪﮔﻲ و اﺛﺒﺎت ﻣﻬﺎرت رانندگی

راﻧﻨﺪﮔﻲ ﺑﺪ در ﺑﺴﻴﺎری از ﻣﻮارد ﻣﻮﺟﺐ ﺧﺴﺎرﺗﻬﺎی ﻓﻴﺰﻳﻜﻲ و ﻋﺎﻃﻔﻲ وحشتناکی می ﺷﻮد. اﻣﺎ آﻳﺎ ازدواج ﺑﺪ و ﻧﻬﺎﻳﺘﺎً ﻃﻼق، ﺧﺴﺎرﺗﻬﺎی ﻋﺎﻃﻔﻲ، ارﺗﺒﺎﻃﻲ، ﻣﺎﻟﻲ، اﻓﺰاﻳﺶ ﺗﻌﺪاد کودکان ﺗﻚ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﻳﺎ بی ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ و ﻏﻴﺮه را در ﭘﻲ ﻧﺪارد؟

ﻣﺎ ﺑﺮ اﻳﻦ ﺑﺎورﻳﻢ که ﻫﺮ ﭼﻪ ﺗﻘﺎ ﺿﺎی ازدواج در ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺷﻮد ﺷﺎداﺑﻲ و ﺳﺮزﻧﺪﮔﻲ در ﺟﺎﻣﻌﻪ اﻓﺰوﻧﺘﺮ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ . اما ﻋﻘﺪ ازدواج در دﻧﻴﺎی ﺟﺪﻳﺪ ﻧﻴﺎز ﺑﻪ ﭘﻴﺶ زﻣﻴﻨﻪﻫﺎﻳﻲ دارد که ﻻزم اﺳﺖ در قالب مشاوره پیش از ازدواج ﺑﻪ آﻧﻬﺎ ﺑﭙﺮدازﻳﻢ . اﻳﻦ ﭘﻴﺶ زمینه ها  در ﻗﻴﺎس ﺑﺎ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﮔﻮاﻫﻴﻨﺎﻣﻪ ی راﻧﻨﺪﮔﻲ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﺎ ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از  :

۱ ـ آزﻣﻮن ﺑﻴﻨﺸﻲ ﺑﺮای اﺛﺒﺎت کفایت و رﺷﺪ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﻴﻨﺶ ﻓﺮد در ﻣﻮرد اﻳﺠﺎد ﻳﻚ ﺧﺎﻧﻮاده .

۲ـ ﮔﺬراﻧﻴﺪن آزﻣﻮﻧﻲ درﺑﺎره ی آﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﻣﺸﻜﻼت و اﻧﺘﻈﺎرات ازدواج و ﻗﻮاﻧﻴﻦ ﺣاکم ﺑﺮ زﻧﺪﮔﻲ ﻣﺸﺘﺮك  .

۳ـ ﮔﺬراﻧﻴﺪن آزﻣﻮن ﻋﻤﻠﻲ در ﺟﻬﺖ اﺛﺒﺎت ﻣﻬﺎرﺗﻬﺎی ارﺗﺒﺎط ﻣﺜﺒﺖ و ﻣﻬﺎرﺗﻬﺎی ﺣﻞ ﺗﻌﺎرض .

ما ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺧﺎﻧﻮاده درﻣﺎﻧﮕﺮ، ﻣﺸﺎور و رواﻧﺸﻨﺎس که ﺑﺎ ﺻدﻫﺎ ﻧﻔﺮ از ﻣﺮدﻣﺎﻧﻲ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ و ﻣﺸﺎوره کرده ایم که از ﺗﺒﺎﻫﻲ ﻧﺎﺷﻲ از ازدواج ﻧﺎﻣﺘﻨﺎﺳﺐ و ازدواج ﺑﺪ آزار دﻳﺪه اﻧﺪ. ﺑﺮ اﻳﻦ ﺑﺎورﻳﻢ که اﮔﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪای ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﻳﻚ ﻧﻈﺎم ﺣﺪاﻗﻠﻲ ﺑﺮای ﺗﺮﺑﻴﺖ راﻧﻨﺪﮔﺎن ﺟﺪﻳﺪ ﺑﻪ اﺟﺮا درآورد بی تردید ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ و ﻻزم اﺳـﺖ کـﻪ ﻧﻈﺎم ﻋﺎﻗﻼﻧﻪ ای ﺑﺮای ﺗﺮﺑﻴﺖ ﻫﻤﺴﺮان ﺟﺪﻳﺪ، واﻟﺪﻳﻦ ﺟﺪﻳﺪ و ﺧﻮﻳﺸﺎوﻧﺪان ﺟﺪﻳﺪ ﻃﺮاﺣﻲ و ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻧﻤﺎﻳﺪ. به ﻧﻈﺮ ﻣﺎ ﻏﻔﻠﺖ از ﭼﻨﻴﻦ اﻣﺮی ﻳﻚ ﻧﺎداﻧﻲ ﺑﺰرگ اﺳﺖ. حداقلی ترین کاری که می توان در این زمینه انجام داد، انجام مشاوره پیش از ازدواج است.


خواندن این مطلب با موضوع دوران پس از ازدواج به شما توصیه می شود.


ﺻﺮف وﻗﺖ ﺑﺮای ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳﻢ ازدواج در ﻗﻴﺎس ﺑﺎ ﻳﺎدﮔﻴﺮی درﺑﺎره ی ازدواج

ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ ی ﺟﺎﻟﺐ دﻳﮕﺮی که ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻪ روﺷﻦ ﺷﺪن ﻣﻮﺿﻮع مشاوره پیش از ازدواج کمک کند وﻗﺖ و ﭘﻮﻟﻲ اﺳﺖ که اﻓﺮاد ﺑﺮای ﺑﺮﮔﺰاری و اﻧﺠﺎم ﻣﺮاﺳﻢ ﻋﺮوﺳﻲ که ﺗﻨﻬﺎ ﻳﻚ ﻳﺎ دو روز ﻃﻮل ﻣﻲ کشد ﺻﺮف می کنند. در ﺣﺎﻟﻲ که ﺑﺮای ﺧﻮد ازدواج که ﻳﻚ ﻋﻤﺮ ﺑﻪ  ﻃﻮل ﻣﻲ اﻧﺠﺎﻣﺪ ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﭼﻨﺎن ﭘﻮﻟﻲ ﺻﺮف نمی کنند. ﺣﺘﻲ ﺣﺎﺿﺮ ﺑـﻪ ﺻﺮف وﻗﺖ ﻫﻢ ﺑﺮای آن در ﺑﺴﻴﺎری از ﻣﻮارد ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ.

دﻳﻮﻳﺪ اوﻟﺴﻮن ﻣﻲ ﮔﻮﻳﺪ : آﻧﻬﺎ اﻧﺮژی زﻳﺎدی را ﺑﺮای اﻧﺘﺨﺎب کیک ﻋﺮوﺳﻲ ﺻﺮف ﻣﻲ کنند. کیکی که ﺗﻮﺳﻂ ﻣﻴﻬﻤﺎﻧﺎن ﮔﺮﺳﻨﻪ ﻃﻲ ﭼﻨﺪ دﻗﻴﻘﻪ ﻣﺼﺮف ﻣﻲ ﺷﻮد. ﺣﺎل آﻧﻜﻪ ﺑﺎﻳﺪ اﻧﺮژی ﺧﻮد را ﺑﺮای آﻣﻮﺧﺘﻦ اﺻﻮل ﭘﻮﻳﺎی ازدواج و ﺑﺎﻻ ﺑﺮدن ﻣﻬﺎرﺗﻬﺎی ﻻزم ﺑﺮای ﻫﻤﺴﺮﺷﺪن و ﭘﺪر ﻳﺎ ﻣﺎدر ﺷﺪن ﺑـﻪ کار ﺑﺒﻨﺪﻧﺪ. ولی ﻣﺘﺄﺳﻔﺎﻧﻪ اﻳﻦ اﺷﺘﺒﺎه  ﺑﺰرگ ﺟﻮاﻧﺎن ﻣﺎﺳﺖ.

مشاوره پیش از ازدواج,مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰی ﺑﺮای ﺷﻐﻞ و ﺣﺮﻓﻪ در ﻗﻴﺎس ﺑﺎ ازدواج

شغل و حرفه یکی از موضوعات مهم و حیاتی هر فرد است. به همین دلیل مقایسه آمادگی برای حرفه با ازدواج و تشکیل خانواده می تواند لزوم مشاوره پیش از ازدواج را بهتر نشان دهد. ﻣﻘﺪار وﻗﺘﻲ که ﺻﺮف آﻣﺎدﮔﻲ ﺑﺮای ﻳﻚ کار ﻳﺎ ﺣﺮﻓﻪ ﻣﻲ ﺷﻮد ﻣﻌﻤﻮﻻً ﺑﺴﻴﺎر زﻳﺎد اﺳﺖ . ﻣﺜﻼً اﮔﺮ ﺑﺨﻮاﻫﻴﺪ ﻣﻬﻨﺪس ﺷﻮﻳﺪ ، ﺑﻪ ﻏﻴﺮ از اﻳﻦ که ﺑﺎﻳﺪ دوازده ﺳﺎل دوره ی ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ را ﻃﻲ کرده ﺑﺎﺷﻴﺪ ، ﻻزم اﺳﺖ که ﭘﺲ از ﻗﺒﻮﻟﻲ در کنکور داﻧﺸﮕﺎﻫﻬﺎ ﭼﻬﺎر ﺳﺎل ﻧﻴﺰ ﺑﻪ ﻃﻮر اﺧﺘﺼﺎﺻﻲ در ﻣﻮرد رﺷﺘﻪ ی ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮﺗﺎن ﺗﺤﺼﻴﻞ  کنید. ﺑﻌﺪ از ﺗﺤﺼﻴﻼت داﻧﺸﮕﺎﻫﻲ زﻣﺎﻧﻲ که ﺷﺎﻏﻞ ﺷﻮﻳﺪ ﺑـﻪ زودی درﻣﻲ ﻳﺎﺑﻴﺪ که ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻃﻮل ﻣﻲ کشد ﺗﺎ ﭘﺲ از ﺗﺠﺮﺑﻪ آﻣﻮزی و آﻣﻮزﺷﻬﺎی ﺗﺨﺼﺼﻲ دﻳﮕﺮ ﺑﺘﻮاﻧﻴﺪ ﺷﺎﻳﺴﺘﮕﻲ ﻻزم را در ﺣﺮﻓﻪ و کار ﺧﻮد ﺑﺪﺳﺖ آورﻳﺪ.

ﻫﻤﻪ ﻣﻲ داﻧﻨﺪ که ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺷﻐﻠﻲ و ﺣﺮﻓﻪ ای ﻣﺴﻴﺮی ﻃﻮﻻﻧﻲ و ﭘﺮ ﭘﻴﭻ و ﺧﻢ اﺳﺖ که ﺑﻪ ﺗﻼش ﻧﻴﺎز دارد. اﻣﺎ کمتر ﻓﺮدی ﻫﺴﺖ که در ﻣﻮرد ﺻـﺮف وقت و ﺗﻼش ﺑﺮای ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ در ﺷﻐﻞ ﺧﻮد اﻫﻤﺎل کند و آن را ﻧﺎدﻳﺪه اﻧﮕﺎرد. ﺑرﺧﻼف ﭼﻨﻴﻦ روﻳﻜﺮدی ﻧﺴﺒﺖ ﺑـﻪ  ﺷﻐﻞ و ﺣﺮﻓﻪ و ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ و ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺷﻐﻠﻲ در ﻣﻮرد ازدواج ﭼﻨﻴﻦ دﻳﺪﮔﺎﻫﻲ در ﺟﺎﻣﻌﻪ  ی ﻣﺎ و اکثر ﺟﻮاﻣﻊ ﺑﺸﺮی ﻣﻼﺣﻈﻪ ﻧﻤﻲ ﺷﻮد .

آیا در شرایط فعلی جامعه افراد روند مشاوره پیش از ازدواج به خوبی مورد توجه است؟

در ﺟﺎﻣﻌﻪ ی ﻣﺎ ﺑﺮای ازدواج کافی اﺳﺖ کسی را در ﻧﻈﺮ ﺑﮕﻴﺮﻳﺪ . اﮔﺮ عاشق ﻫﻢ ﺑﻮدﻳﺪ که ﭼﻪ ﺑﻬﺘﺮ و اﮔﺮ ﻫﻢ ﻧﺒﻮدﻳﺪ اﺷﻜﺎﻟﻲ ﻧﺪارد. ﺑﺎ ﻫﻢ ﻃﻲ ﭼﻨﺪ ﺟﻠﺴﻪ آﺷﻨﺎ ﺧﻮاﻫﻴﺪ ﺷﺪ و ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ازدواج ﺧﻮاﻫﻴﺪ کرد. روز ﺑﺰرگ که ﻓﺮا رﺳﻴﺪ ﻣﺮاﺳﻤﻲ ﺑﺎ ﺷﻜﻮه ﺑﺮﮔﺰار ﺧﻮاﻫﻴﺪ کرد که ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﺎ ﺷﻜﻮﻫﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﻬﺘﺮ اﺳﺖ . ﺑﻌﺪ از آن ﻫﻤﺴﺮان ﻫﺴﺘﻨﺪ و راﻫﻨﻤﺎﻳﻲ اﻧﺪك و کمبود آﻣﻮزش و ﺗﺠﺮﺑﻪ که ﮔﺎه ﺗﺎ ﭘﺎﻳﺎن زﻧﺪﮔﻲ اداﻣﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﻳﺎﻓﺖ. آیا در چنین شرایطی به مشاوره پیش از ازدواج توجه شده است؟

ﻻزم اﺳﺖ ﺑﻪ ازدواج ﺣﺪاﻗﻞ در ﺣﺪ ﻫﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ی ﻣﻬﻢ دﻳﮕﺮی ﻧﮕﺎه کرد. ﭼﻪ رﺳﺪ ﺑﻪ اینکه ما ﻣﻌﺘﻘﺪﻳﻢ ﻳﻜﻲ از ﻣﻬﻤﺘﺮﻳﻦ ﻫﺎی برنامه های زﻧﺪﮔﻲ ﻫﺮ ﻓﺮد ازدواج اوﺳﺖ.

جهت استفاده از خدمات مشاوره پیش از ازدواج تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

طلاق,عوامل طلاق,,مشاوره طلاق,دخالت والدین,وابستگی به خانواده

هموطنان عزیز می توانند در ساعات مختلف شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با ما در تماس باشند. جهت تماس با مرکز مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است شماره۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را از سراسر کشور و شماره ۹۰۹۲۳۰۵۶۴۸ از تهران بدون پیش شماره و تنها از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران مرکز مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره خانواده تلفنی

rahyabmoshaver بازدید : 42 دوشنبه 21 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره نوزاد تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در نظر دارد، با معرفی مطالب مفید و کاربردی در زمینه‌هایمشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره نوزاد تلفنی ، مشاوره کودک تلفنی ،مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی،‌ مشاوره ازدواج،‌ مشاوره مهارت‌های زندگی، مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنان در زندگی گام بردارد. از این رو با کمک مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره صدای رهیاب،‌ مطلب بروز و کاربردی در زمینه روانشناسی و مشاوره را با آوردن بخش‌های کوچکی از موضوعات مختلف برای شما هم میهنان عزیز شرح می‌دهیم.

اهمیت مشاوره نوزاد برای والدین

خانواده ، یک نظام انسانی پویاست که در گذر زمان رشد پیدا می کند. که در هر مرجله از تکامل خود با نیازها و چالش های متفاوتی مواجه می گردد. یک خانواده در ابتدا با آشنایی و ازدواج یک زن و مرد آغاز می شود. ثمره عشق و علاقه آن ها، نوزادی می شود که با ورود خود، کل خانواده و شرایط زندگی را زیر و رو می کند. با ورود نوزاد به زندگی، شیرینی ها و تلخی های زندگی مشترکتغییر می کنند. و پدر و مادر از این پس با احساسات و مسئولیت های جدیدی روبه رو می شوند. فرزند در سنین نوزادی شرایط حساس و ویژه ای دارد که مراقبت های ویژه ای را هم می طلبد.

با توجه به ضعیف بودن کودک در نوزادی، شرایط نگهداری، تغذیه و تر و خشک کردن او تجربه و نگاه ویژه ای را می طلبد. ضمن اینکه نوزاد به خاطر شرایط خاص بدنی، ممکن است به بیماری های خاصی دچار شود. که مشاهده علائم و درمان آن نیز توسط متخصصین اطفال و نوزاد صورت می گیرد.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

شروع پرورش و رشد نوزاد از زمان بارداری و حتی پیش از بسته شدن نطفه آغاز می شود

توصیه های دینی ما و همچنین مطالعات پزشکی نشان می دهد که شرایط هوشی، جسمی و … نوزاد در وهله اول به ویژگی های والدین آن ها و در کل عوامل وراثتی بستگی دارد. علاوه براین نوع تغذیه پدر و مادر و همچنین شرایط آنها به هنگام آمیزش جنسی همگی بر ویژگی های جسمی، روحی و هوشی نوزاد تاثیر مستقیم دارد. از سوی دیگر نوع تغذیه و اعمالی که مادر در دوران بارداری دارد، همه و همه مستقیماً بر هوش، زیبایی و … کودک موثر است. لذا والدین بایدمشاوره نوزاد و حتی مشاوره بارداری و مشاوره ازدواج را جدی بگیرند. چرا که همه موارد ذکر شده می توانند در جلسات مشاوره مطرح شده و بخش زیادی از مشکلات را از همان ابتدا فهمیده و برطرف کرد.

چرا مشاوره نوزاد تلفنی می تواند در تربیت نوزاد به والدین کمک کند؟

همان طور که در بالا اشاره شد، نوزاد شرایط ویژه ای دارد. و در صورت بروز مشکل، سریعا مشکلات او را برطرف کنیم. داشتن یک مشاوره نوزاد مناسب که بتواند مادرها را سریعاً راهنمایی و هدایت کند، نقش ویژه و انکارناپذیری در تربیت نوزاد دارد. نوزاد در ماه های اولیه مراقیت های خاصی دارد که سریعا باید اعمال شود. در دوره شش ماهه اول نوزادی حواس مادرها معمولاً به صورت تمام وقت متوجه نوزادشان است. و در همه حال نگران وضعیت کودکشان هستند. وجود مشاوره نوزاد تلفنی به مادرها امکان می دهد تا همیشه یک مشاور همراهشان است. یک مشاور که هر وقت مشکلی برای نوزاد یا مادر پیش بیاید می تواند با او در تماس باشد.

وجود یک مشاوره نوزاد زبده این امکان را برای مادرها فراهم می کند تا به صورت مشاوره نوزاد تلفنی، با مشاوران و مراکز مشاوره نوزاد تلفنی در ارتباط باشند. و بتوانند بدون فوت وقت و در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ و راهنمایی های لازم را دریافت کنند. مشاوره نوزاد تلفنی به پدر و مادرها این امکان را می دهد تا بتوانند از نیازهای مختلف و مراقیت های خاص دوران نوزادی آگاهی پیدا کنند. و هر سوالی مثل زمان واکسن زدن، دلایل گریه نوزاد، غذاهای مورد نیاز و شرایط نظافت کودک را مطرح کنند.

اهمیت مشاوره نوزاد تلفنی برای والدین

والدین به خصوص در شهرهای بزرگ حتی زمان کافی برای رسیدن به فرزندان و خانواده خود ندارند. چه برسد بخواهند به صورت حضوری به مراکز مشاوره نوزاد مراجعه کنند. بعلاوه مسافت های طولانی و هزینه های زمانی و مالی زیادی باید صرف شود.به همین دلیل والدین نمی توانند به مراکز مشاوره نوزاد و خانواده مراجعه کنند. همین موضوع موجب می گردد تا والدین نتوانند نوزادان خود را به خوبی تربیت کنند. چه بسا در تربیت و رسیدگی به نوزادشان اشتباهات فاحشی را مرتکب شوند. دغدغه و استرس تربیت نوزاد و گریه های ممتد و نامفهوم نوزاد باعث می شود تا والدین نتوانند وضعیت را کنترل کنند و حرکات اشتباهی انجام دهند.

مشاوره نوزاد تلفنی این امکان را فراهم می کند تا اعضای خانواده بتوانند همیشه به مشاوران نوزاد دسترسی داشته باشند. و در هر زمان از شبانه روز مشکلات خانواده و همچنین مشکلات مرتبط با نوزادان را از طریق تماس با مراکز مشاوره نوزاد تلفنی برطرف کنند.

چرا مشاوره نوزاد تلفنی صدای رهیاب؟

کادر مشاوران مرکز مشاوره نوزاد تلفنی صدای رهیاب از مشاوران زبد در زمینه مشاوره نوزادتشکیل شده است. اکثر مشاوران مرکز مشاوره نوزاد تلفنی صدای رهیاب از دانش آموختگانرشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از کادر مشاوره صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی هستند. شما می توانید تنها با یک تماس تلفنی، از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره نوزاد مشورت بگیرید.

برای استفاده از خدمات مشاوره نوزاد تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی نوزاد صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی نوزاد صدای رهیاب کافی است به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس با مرکز مشاوره نوزاد تلفنی صدای رهیاب، شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت بگیرید. و از مشاوره مشاورانزبده مرکز مشاوره نوزاد تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید. خدمات مشاوره نوزاد تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بدین شرح است:

خدمات مشاوره نوزاد تلفنی صدای رهیاب

  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره دوران پیش از بارداری
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره بارداری و مراقبت های این دوره
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره تغذیه مناسب بر داشتن یک نوزاد سالم
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع بایدها و نبایدهای مادران در طول بارداری
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع تغذیه مناسب پیش از آمیزش جنسی و باردار شدن
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره نوزاد و بدو تولد
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره بهداشت نوزاد
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره گریه کردن نوزاد
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره راه رفتن
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره تغذیه نوزاد
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره نوزادان خاص
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره نوزاد استثنایی
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره واکسیناسیون نوزاد
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره آموزش و یادگیری نوزاد
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره نوزادان بیش فعال
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره نوزاد معلول
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره پیشگیری از بیماری های دوران نوزادی
  • مشاوره نوزاد تلفنی با موضوع مشاوره جلوگیری از تنبلی چشم نوزاد و سایر مورادی که با نوزاد دلبندتان مرتبط است.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 566
  • بازدید کلی : 6,260