loading...
مشاوره تحصیلی
rahyabmoshaver بازدید : 49 پنجشنبه 24 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره غلبه بر ترس تلفنی

مشاوره غلبه بر ترس تلفنی از جمله خدماتی می باشد که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره غلبه بر ترس تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی،مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت همسر و … نیز آماده پاسخگویی به مشکلات شما هم میهنان عزیز می باشد.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

ترس چیست؟

ترس یک احساس یا هیجان می باشد که ما در ذهن خود می پرورانیم. در حقیقت ترس وجود خارجی ندارد. و چیزی که ما را می ترساند، داشته های ذهنی و زاییده ذهن ماست. ترس معمولاً نشأت گرفته از تجربه یا خاطره فرد از یک واقعه دردناک یا هولناک می باشد. این خاطره هولناک در دفعات بعدی که فرد آن اتفاق را تجربه می کند، باعث می شود تا تجارب هولناک در ذهن بازخوانی شود. و فرد بترسد.

با این حال این نوع ترس که در بالا ذکر شد، بیشتر ناشی از خاطرات می باشد. نوع دیگری از ترس وجود دارد که به نظر فطری می باشد. و در همه انسان ها وجود دارد. ترس یک عامل بازدارنده می باشد. ترس باعث می شود، فرد بتواند موقعیت های خطرناک را درک کند. و اقدامات لازم را برای مقابله با وضعیت خطرناک انجام دهد. از این منظر، ترس یک خصیصه مثبت می باشد. که خدای متعال در وجود همه انسان ها قرار داده است.

با این حال اگر ترس از حالت طبیعی خود خارج شود، به یک اختلال شخصیتی و روانی تبدیل می شود. و در نمونه های بسیار حاد، زندگی او را مختل می کند. ترس همچنین بسته به وقت و ضعف می تواند در شکل های مختلفی مثل استرس ، وسواس و … هم بروز و ظهور پیدا کند.

انواع ترس کدامند؟

مشاوره ترس تلفنی,مشاوره ترس,غلبه بر ترس,مشاوره غلبه بر ترس,مشاوره تلفنی غلبه بر ترس,مشاوره تلفنی ترس,مشاوره ترس تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی,فوبیا,مشاوره فوبیا,مشاوره غلبه بر فوبیا,مشاوره فوبیا تلفنی

ترس انواع مختلفی دارد. چرا که ممکن است هر فرد شرایط روحی و ذهنی متفاوتی داشته باشد. ویژگی های روانشناختی و فکری افراد، سن، ناحیه جغرافیایی و فرهنگی اجتماعی هم باعث می شود تا انواع ترس و شدت و ضعف آن ها متفاوت باشند. با این حال برخی از ترس ها، در میان جوامع مختلف، از فراوانی بیشتری برخوردارند. ترس های شایع عبارتند از:

  1. آگورافوبیا یا ترس از بیرون رفتن از خانه
  2. سوشال فوبیا یا ترس از مردم و اجتماع
  3. آراکنوفوبیا یا ترس از عنکبوت
  4. کلاستروفوبیا یا ترس از مکان بسته
  5. آکروفوبیا یا ترس از بلندی
  6. ترس از ادرار کردن
  7. میزوفوبیا یا ترس از میکروب ها
  8. نکروفوبیا یا ترس از مرگ
  9. ترس های نادر – که در فرهنگ ها و جغرافیای خاص فراوانی بیشتری دارند.

فوبیا یک نوع اختلال اضطرابی که موجب ترس می شود

خیلی ها بیماری ترس را با نام فوبیا می شناسند. فوبیا یک تفاوت ظریف با ترس دارد. در صورتی که ترس شما بی مورد باشد. و باعث پریشانی جسمی و روحی شما شود، شما دچار یک اختلال اضطرابی به نام فوبیا هستید. علایم فوبیا عبارتند از: ترس غیرقابل کنترل، تپش زیاد قلب، سخت نفس کشیدن و تمایل زیاد برای فرار کردن از محل ترس‌آور.

اختلال ترس یا فوبیا چه زمانی به وجود می آید؟

همان طور که گفته شد، ترس غالبا در همه افراد وجود دارد. و یک عامل بازدارنده برای کارها یا فعالیت های خطرناک می باشد. ترس عادی، در حقیقت واکنش طبیعی بدن برای بازداشتن افراد از انجام کاری می باشد. این نوع ترس ها معمولاً تحت عنوان ترس های اضطرابی یا استرسی شناخته می شوند. و از طریق استرسی که به فرد وارد می کنند، مانع از انجام کار می شوند. و اگر از حد طبیعی خارج نشوند، نه آسیب زا هستند و نه مضر.

اما نوع دیگر ترس که عمدتاً با نام فوبیا شناخته می شود، یک اختلال شخصیت و روانی می باشد. این نوع ترس می تواند به طرز جدی، زندگی فرد را مختل کند. و فرد نتواند حتی زندگی عادی خود را ادامه دهد. این نوع ترس ها باید درمان شوند، چرا که می تواند اختلالات و صدمات روحی و جسمی را به فرد وارد کند.

ترس پدیده ای است که اغلب از کودکی شروع می شود. و در صورتی که از این موضوع جلوگیری نشود ، تا دوران بزرگسالی ادامه خواهد داشت. بسیاری از افراد در زندگی خود بار ها ترس را حس کرده اند. بسیاری از این ترس ها لحظه و بسیاری دیگر تا مدت ها در ذهن فرد می ماند. و وی را آزار می دهد. به وجود آمدن ترس خیلی سریع است. اما از بین بردن آن امری است که احتیاج به زمان طولانی و صبر و حوصله دارد. شما وقتی احساس ترس می کنید چگونه واکنش نشان می دهید؟ غلبه بر ترس یکی از عادات افراد موفق و ریسک‌پذیر است.

اختلال ترس یا فوبیا چگونه شکل می گیرد؟

تجربه مشاوران روانشناسی نشان می دهد فوبیا یا اختلال ترس از تجربه یک صحنه یا اتفاق ترسناک شروع می شود. اولین باری که فرد با آن صحنه روبه رو می شود، ترس و استرس زیادی به فرد وارد می شود. فرد به هر طریقی ماجرا را تمام می کند. ( بر خود مسلط می شود، از صحنه خارج می شود و … ) تا اینجا شاید مشکلی وجود نداشته باشد. اما مشکل از زمانی می باشد که فرد دوباره در همان موقعیت ترس زا یا موقعیت مشابه قرار می گیرد. در این لحظه فرد دیگر نمی تواند خود را کنترل کند. ترس موجب تشنج، اضطراب شدید، بیهوشی، افت فشار شدید، تشنج و … می شود.

در حقیقت فرد با برخوردهای متوالی با آن صحنه، دیگر کنترلی بر خود ندارد. و هر بار هم بهتر که نمی شود هیچ. شرایطش بدتر هم می شود. و اینجاست که اختلال ترس در فرد به وجود می آید. این نوع ترس، اگر در اتفاقات و رویدادهای روزانه اتفاق بیفتد، کاملا زندگی فرد را مختل می کند. و او باید درمان شود. باید به مشاور روانشناس و مشاور ترس مراجعه کند. و به مرور فرایند درمان خود را آغاز کند.

نشانه های افراد مبتلا به اختلال ترس یا فوبیا کدامند؟

مشاوره ترس تلفنی,مشاوره ترس,غلبه بر ترس,مشاوره غلبه بر ترس,مشاوره تلفنی غلبه بر ترس,مشاوره تلفنی ترس,مشاوره ترس تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی,فوبیا,مشاوره فوبیا,مشاوره غلبه بر فوبیا,مشاوره فوبیا تلفنی

نشانه های اختلال ترس را در حقیقت بایستی در همان ویژگی های اختلال جستجو کرد. اختلال ترس مانند سایر اختلال ها، زندگی فرد را مختل می کند. این رفتار آسیب زاست. به صورت مستمر و مداوم اتفاق می افتد. و رفتارهای ناشی از اختلال ترس ، از نظر جامعه مورد قوبل نیست و غیرعادی به نظر می رسد.

چرا باید مشاوره ترس را جدی گرفت؟

معمولا مشکلات اختلال ترس کم کم شدت می گیرد. و اگر به موقع درمان نشود، مشکلات عدیده و گاه جبران ناپذیری را بر فرد وارد می کنند. مشاوره ترس از چند منظر حائز اهمیت می باشد.

  1. شناسایی زودهنگام و پیشگیری: در مشاوره ترس می توان وجود اختلال شخصیت را تشخیص داد. و درمان را سریعاً آغاز کرد. لذا در اغلب موارد اگر مشاوره ترس به موقع انجام شود، اختلال ترس یا فوبیا نیز خیلی زود درمان می شود.
  2. جلوگیری از پیش روی اختلال ترس: معمولاً اختلال ترس یا فوبیا اگر خیلی زود شناسایی و درمان نشود، ممکن می باشد ابعاد مختلف زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد. لذا مشاوره ترس و مراجعه به مشاور روانشناسی می تواند از پیشرفت ترس جلوگیری به عمل آورد.
  3. درمان موثر اختلال ترس: معمولاً برای درمان اختلال ترس، روش های مختلفی وجود دارد. امامشاوره ترس و مراجعه به مشاور روانشناس، موثرترین راه درمان می باشد. مشاور با روانکاوی، سعی در تشخیص مشکل فرد بیمار می کند. و از طریق مشاوره ترس و ارائه تمرین های ذهنی تلاش می کند تا اختلال ترس را از بین ببرد.

مشاوره ترس موثرترین راه حل برای درمان اختلال ترس یا فوبیا

در بسیاری از موارد، داروهایی برای درمان اختلال شخصیت یا اختلال ترس تجویز می شود. تجربهمشاوران روانشناس نشان می دهد که موثرترین راه معمولاً مراجعه به مشاور و استفاده از تجربیات اوست. در صورتی که ارتباط موثری بین مشاور و بیمار شکل بگیرد، روند درمان ترس تسریع می شود. در جلسات مشاوره ترس ، مشاور با ارائه تمرین های ذهنی و عملی تلاش می کند الگوهای رفتاری بیمار را اصلاح کند. و با بهبودی الگوهای رفتاری، به تدریج اختلال ترس یا فوبیا نیز از بین می رود.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

مشکلی که در مشاوره ترس حضوری وجود دارد!!

خیلی از خانواده ها برای تشخیص بیماری کودک و نوجوان خود حاضر نیستند به مراکز مشاوره روانشناسی مراجعه کنند. در بسیاری از مواقع دلیل عدم مراجعه به مشاور و روانشناس، عدم آشنایی والدین با معضل به وجود آمده است. در این حالت والدین احتمال می دهند که با گذشت زمان رفتارهای کودک و نوجوانشان بهبود می یابد.

دلیل دیگر این است که در بسیاری از مواقع در شهرها و روستاها، مشاور روانشناس یا وجود ندارد. یا اینکه دسترسی به او امکان پذیر نیست. در این حالت هر چه قدر هم که والدین به دنبال مشاوره روانشناسی یا مشاوره ترس باشند، تلاششان بی نتیجه می ماند. نقطه ضعف دیگرمشاوره ترس حضوری این است که مشاوره حضوری غالباً وقت گیر و زمانبر می باشد. و افراد برای حضور در مرکز مشاوره ترس ، واکنش منفی از خود نشان می دهند. علاوه براین در اولین جلسهمشاوره ترس ، فرد خیلی از رفتارهای خود را سانسور می کنند. یا اختلالی تشخصی داده نمی شود. لذا ممکن می باشد جلسات مشاوره حضوری در همان گام های اول چندان موثر نباشند.

راه حل را باید در مشاوره غلبه بر ترس تلفنی دنبال کرد!!!

مشاوره غلبه بر ترس تلفنی کمک می کند تا افراد بلافاصله با مشکل یا اختلال ترس، با مشاوره تلفنی تماس گرفته و با مشاور متخصص در ارتباط باشد. اخیراً مراکز مشاوره روانشناسی تلفنیزیادی تاسیس شده اند. که برخی از آن ها از جمله مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بخشی را به عنوان مشاوره غلبه بر ترس تلفنی راه اندازی کرده است. و شما می توانید با کمک مشاوره غلبه بر ترس تلفنی ، با کمترین مشکل و در کوتاهترین زمان ممکن، راهکارها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

چرا مشاوره غلبه بر ترس تلفنی را توصیه می کنیم؟

شما خانواده های عزیز می توانید در مرحله شناسایی اختلال ترس یا فوبیا از مشاوره غلبه بر ترس تلفنی استفاده کنید. در صورتی که وضعیت بیمار شما، بحرانی تشخیص داده شود، شما می توانید از بخش مشاوره ترس حضوری استفاده کنید. و از طریق متخصص روانشناس، بیمارتان را درمان کنید.

از طریق مشاوره غلبه بر ترس تلفنی ، در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران ترس در دسترس هستند. و شما قادر خواهید بود از مشاوران ما در زمینه های مختلف روانشناسی استفاده نمایید. مشاوره غلبه بر ترس تلفنی این امکان را فراهم می نماید که شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز، با مشاورن روانشناسی در تماس باشید. ضمن اینکه مشاوره غلبه بر ترس تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد.

در مشاوره غلبه بر ترس تلفنی شما قادر خواهید بود مشکلاتتان را مطرح کرده و راهکارهای لازم را دریافت نمایید. چه بسا از طریق مشاوره تلفنی شما متوجه مشکل خود بشوید و با راهکارهایی که از مشاور دریافت می کنید، به راحتی آن را درمان کنید. و نیازی به مشاوره ترس حضوری نباشد. لذا مشاوره غلبه بر ترس تلفنی را میتوان یک راهکار ارزان و ساده برای تشخیص اختلال ترس یا فوبیا دانست.

در مشاوره غلبه بر ترس تلفنی هزینه های مشاوره کاهش می یابد.

مشاوره ترس تلفنی,مشاوره ترس,غلبه بر ترس,مشاوره غلبه بر ترس,مشاوره تلفنی غلبه بر ترس,مشاوره تلفنی ترس,مشاوره ترس تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

علاوه بر مزایای ذکر شده برای مشاوره تلفنی، شما می توانید از طریق مشاوره غلبه بر ترس تلفنی هزینه های خود را کاهش دهید. در مشاوره غلبه بر ترس تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر، مشاوره ای با کیفیت مشابه مشاوره ترس حضوری دریافت نمایید. با توجه به اینکه در خیلی از شهرها و روستاها مراکز مشاوره ترس وجود ندارد، در مشاوره غلبه بر ترس تلفنیاین مشکل حل شده است. و شما می توانید از سراسر ایران، از روانشناسان و متخصصان شهر تهران استفاده نمایید.

مشاوره غلبه بر ترس تلفنی ، یک راه آسان و سریع جهت پیشگیری و حل مشکلات اختلال ترس یا فوبیا

خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدید مخابرات هستند. که مراکزمشاوره روانشناسی می توانند از آن استفاده کنند. اقبال عمومی نسبت به خدمات مشاوره تلفنی باعث شده است تا این خدمات، در مدتی کوتاه جای خود را در میان خدمات مشاوره باز نمایند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از خدمات مشاوره تلفنی باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره غلبه بر ترس تلفنی – با استقبال خوبی مواجه شوند.

برتری مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره غلبه بر ترس تلفنی

در کادر مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره غلبه بر ترس تلفنی استفاده می شود. اکثر مشاوران مرکز مشاوره غلبه بر ترس تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. که در حوزه های مختلفمشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره غلبه بر ترس تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره حضوری باشد، شما می توانید با بخش حضوری تماس حاصل نمایید. و با تعیین وقت قبلی از مشاوران متخصص ما در حوزه های مختلف روانشناسی استفاده کنید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است با پایین نگه داشتن هزینه های تماس، باری از دوش خانواده بردارد. تا آن ها با دغدغه مالی کمتری به دنبال درمان و مشاوره غلبه بر ترس تلفنی خود و عزیزانشان باشند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما خانواده های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس جهت مشاوره روانشناسی بسیار پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی بوده. و در حدود ۳۰ درصد کمتر از سایر مراکز مشاوره تلفنی می باشد.

جهت استفاده از خدمات مشاوره غلبه بر ترس تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

شما هم میهنان عزیز می توانید جهت استفاده از خدمات مشاوره غلبه بر ترس تلفنی صدای رهیاب در ساعات مختلف شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرید. جهت تماس بامرکز مشاوره غلبه بر ترس تلفنی صدای رهیاب فقط کافی است که به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس با ما شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره غلبه بر ترس تلفنیصدای رهیاب بهره مند شوید. واحد مشاوره غلبه بر ترس تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه های زیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات مشاوره غلبه بر ترس تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان آگورافوبیا
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از بیرون رفتن از خانه
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان سوشال فوبیا
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از مردم و اجتماع
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان آراکنوفوبیا
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از عنکبوت
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان کلاستروفوبیا
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از مکان بسته
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان آکروفوبیا
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از بلندی
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از ادرار کردن
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان میزوفوبیا
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از میکروب ها
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان نکروفوبیا
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از مرگ
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از حیوانات
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از تاریکی
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از آب
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس های نا متعارف
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از محیط های بسته

خدمات مشاوره غلبه بر ترس تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از کنکور
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از مدرسه
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از پدر و مادر
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از غریبه
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از معلم
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از ازدواج
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از خوابیدن
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان کابوس
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از فیلم
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از سگ
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از مار
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از گربه
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از طبیعت
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از استفراغ
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از سرطان و بیماری ها
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از هواپیما
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از جنگ
  • مشاوره غلبه بر ترس تلفنی با عنوان ترس از زلزله

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره روانشناسی تلفنی

خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب

  1. مشاوره روانشناسی تلفنی
  2. مشاوره خانواده تلفنی
  3. مشاوره تحصیلی تلفنی
rahyabmoshaver بازدید : 42 پنجشنبه 24 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره کنترل خشم تلفنی

مشاوره کنترل خشم تلفنی از جمله خدماتی می باشد که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره کنترل خشم تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی،مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت همسر و … نیز آماده پاسخگویی به مشکلات شما هم میهنان عزیز می باشد.

خشم ، عصبانیت و پرخاشگری، ویژگی هایی منفی که باید اصلاح شوند.

خشم یک نوع وضعیت روحی و روانی می باشد که با تندخویی و پرخاشگری فرد همراه می باشد. نزدیکترین تعبیر به خشم، همان عصبانیت می باشد. معمولاً افراد عصبانی یا زودرنج، زودتر از کوره در می روند و خشم خود را بروز می دهند. اما اینکه بتوانیم از منظر روانشناسی به سوالات زیر پاسخ دهیم، بهتر می توانیم خشم را کنترل کنیم: خشم چیست؟ ماهیت خشم چیست؟ انواع خشم کدام می باشد؟ چرا خشمگین می شویم؟ چگونه می توان خشم را فرونشاند؟ و …

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خشم چیست؟

دکتر چارلز اِسپیلبِرگِر (Charles Spielberger)، روانشناس متخصص در حیطه‌ی مطالعات خشم می‌گوید: “خشم یک وضعیت احساسی می باشد که شدت آن از ناراحتی خفیف تا غضب و تندخویی شدید، متغیر می باشد”. خشم همچون سایر احساسات انسانی، با تغییرات روانی و بیولوژیکی همراه می باشد. وقتی فردی عصبانی یا خشمگین می گردد، ضربان قلب و فشار خون او، همچنین سطح هورمون‌های انرژی، آدرنالین و نورآدرنالین او بالا می‌رود. و در وضعیت برانگیخته یا اوج خشم، فرد کنترل خود را از دست می دهد. و نمی تواند بر خود مسلط باشد. با توجه به این تعریف این سوال مطرح می گردد که آیا خشم کلا چیز بدی می باشد؟

چه چیزی باعث بروز خشم و عصبانیت و پرخاشگری در مان می گردد؟

مشاوره کنترل خشم تلفنی,مشاوره خشم تلفنی,مشاوره خشم,غلبه بر خشم,کنترل خشم,مدیریت خشم,مشاوره مدیریت خشم,مشاوره کنترل خشم,مشاوره تلفنی خشم,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

خشم نوعی احساس طبیعی در انسان می باشد. و همه ی افراد آن را تجربه می کنند. معمولا وقتی خشمگین یا عصبانی می شویم که چیزی باب میل ما نباشد یا در امری ناکام شده باشیم. عوامل دیگری مثل خستگی ذهنی و جسمی، اختلالات جسمی (مثل انواع معلولیت ها) و اختلال شخصیتی و رفتاری، رفتارهای دیگران (تحقیر، توهین، فحاشی) و … موجب بروز خشم در ما می شوند.

آیا خشم یا عصبانیت همیشه بد می باشد؟

خشم نیز مانند بسیاری از آفریده های خداوند، برای ما مفید می باشد. منتها تا وقتی که متعادل و متناسب باشد. اگر خشم را به شکلی صحیح مدیریت کنیم، به ما انرژی می دهد. توان و قدرت ما را بالا می برد. و ما برای رسیدن به اهدافمان، به ما انرژی مضاعف تزریق می نماید. خشم، در صورتی که متعادل باشد، به کنترل اوضاع کمک می نماید. به ما شجاعت می بخشد تا با قاطعیت خواسته های خود را ابراز و دیگران را با دیدگاه های خویش آشنا کنیم.

اما اگر خشم، از مسیر تعادل خارج گردد و به شکلی غلط بروز پیدا کند، آسیب زا و مخرب می باشد. می تواند قدرت تفکر و حتی تکلم را از ما بگیرد. و دست به کارهایی بزنیم که گاه جبران ناپذیرند. عامل خیلی از جنایت ها مثل خودکشی، قتل، طلاق و … خشم می باشد. لذا خشم و عصبانیت را اگر بتوانیم به خوبی مدیریت کنیم، میوه شیرینی چون شجاعت نصیبمان می گردد. اگر بتوانیم آن را در مواقعی فروبنشانیم، صبر و تحملمان را بالا می بریم، و الفت و دوستی بین ما و اطرافیان بیشتر می گردد. اما اگر به شکلی پرخاشگرانه و افراطی آن را بروز دهیم، حتی قدرت تفکر و متعقل هم از ما سلب می گردد.

انواع خشم کدامند؟ خشم چه وقتی بروز پیدا می نماید؟

مشاوره کنترل خشم تلفنی,مشاوره خشم تلفنی,مشاوره خشم,غلبه بر خشم,کنترل خشم,مدیریت خشم,مشاوره مدیریت خشم,مشاوره کنترل خشم,مشاوره تلفنی خشم,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

مطالعات روانشناسی برای خشم دو عامل را ذکر کرده اند: ۱-شرایط و عوامل محیطی ۲-عوامل ژنتیکی. هر یک از این نوع خشم ها، شیوه های درمانی ویژه خود را دارند. و باید پیش مشاور روانشناس متخصص درمان شوند.

هر فرد خلق و خوی خاصی دارد. نسبت به برخی چیزها زودتر رنجیده می گردد و نسبت برخی چیزها دیرتر. در این میان شرایط فرهنگی، خانواده ، جامعه و نوع آموزش، نقش اساسی در نوع و بروز خشم دارد. افراد با توجه به خصوصیات بدنی و ذهنی، اعتقادات و باورها و … خشم خود را به شکل متفاوتی بروز می دهند. اما آنچه که مسلم می باشد، این می باشد که خشم وقتی بروز می نماید که آستانه تحمل شخص لبریز می گردد. و نمیتواند شرایط، رفتار یا صحبت ها را تحمل کند.

علائم بروز خشم ( خشم بحرانی و خطرناک ) کدامند؟

خشم مانند هر رفتار یا پدیده ای، علائمی به همراه دارد. مطالعات روانشناسی نشان می دهد که خشم همیشه بد نیست. ولی وقتی که به شکل بحرانی و خارج از کنترل در می آید، علائم مشخصی با خود به همراه دارد. شما نیز اگر این علائم را در خود مشاهده می کنید، برای مشاوره خشم و درمان خود به مراکز مشاوره روانشناسی مراجعه کنید:

  • خشم و تحریک پذیری بیش از حد و دایم، دوره‌های جدایی عاطفی (وقتی که زودتر از حد معمول از کوره در می روید. و یا صحبت ها و رفتارهای دیگران زودتر از حد معمول شما را تحریک کرده و خشمگین می کنند)
  • احساساسات قوی و ناگهانی ( وقتی که خیلی زود و به صورت ناگهانی، گاهی شاید به خاطر یک چیز کوچک یا حتی بی دلیل خشم بر شما غلبه می نماید)
  • مشکل درسازماندهی یا کنترل افکار ( داشتن تشویش فکری و عدم تمرکز)
  • انگیزه آسیب رساندن به خود و دیگران ( خشم به حدی می باشد که نمی توانید خودتان را کنترل کنید)
  • تپش قلب، افزایش فشار در قفسه سینه
  • سردرد،فشار درحفره سر و یا سینوس
  • افزایش فشار خون
  • خستگی مفرط
  • احساس سوزن سوزن شدن

چرا مشاوره خشم را باید جدی تر گرفت؟

مشاوره کنترل خشم تلفنی,مشاوره خشم تلفنی,مشاوره خشم,غلبه بر خشم,کنترل خشم,مدیریت خشم,مشاوره مدیریت خشم,مشاوره کنترل خشم,مشاوره تلفنی خشم,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

علایم هشدار دهنده‌ای که خشم می‌تواند غیر قابل کنترل یا تهاجمی شوما برای برقراری روابط اجتماعی باید بتوانیم خشم خود را کنترل کنیم. تکنیک کنترل و مدیریت خشم، علاوه بر این که به درمان افراد مبتلا به خشم کمک می نماید، می تواند افراد معمولی و متعادل را نیز در برقراری روابط اجتماعی و خانوادگی کمک کند. لذا مشاوره خشم از هر نظر می تواند برای افراد مفید باشد. مشاوره کنترل و مدیریت خشم هم به لحاظ مدیریت سازمانی و شرکت ها و هم در زندگی روزمره، کارایی بالایی دارد. و از مباحث مهم و قابل توجه در مدیریت شرکت ها و سازمان ها به شمار می رود.

پس برای مراجعه به مراکز مشاوره روانشناسی یا کارگاه های روانشناسی جهت مشاوره خشم ، حتماً نیازی نیست که بیمار باشید. شرکت در کارگاه ها یا مراکز مشاوره خشم ، علاوه بر این که سطح زندگی شما را بهبود می بخشد، شما را از مبتلا شدن به خشم و عوارض ناشی از آن مثل آسیب جانی و مالی، طلاق ، خیانت و … مصون می دارد.

زندگی پرفشار امروز بیش از هر وقت دیگری نیاز به مشاوره خشم دارد.

علاوه براین فشارهای زندگی، شلوغی و ازدحام، آلودگی هوا و سخت شدن شرایط اقتصادی باعث شده تا سطح اضطراب و استرس افراد افزایش یابد. و میزان سلامت روانی افراد کاهش پیدا کند. در این وضعیت قرمز و تقریباً بحرانی، کنترل و مدیریت خشم، بیش از هر وقتی اهمیت یافته است. از طریق مشاوره خشم ، شما می توانید، ضمن بهبود شرایط روحی و ذهنی خود، تاثیر بهتری بر افراد خانواده و همکاران خود بگذارید.

مشکلات موجود در مشاوره خشم حضوری

در زندگی پر تنش امروز، هر روز با خشم و عصبانیت اطرافیان رو به رو  هستیم. خشم، عصبانیت، پرخاشگری، فحاشی یا هر چیز دیگری که اسمش را بگذاریم، خصیصه ای ناپسند می باشد. خشم باید کنترل و مدیریت گردد. تا افراد بتوانند با مهربانی و الفت بیشتری زندگی کنند. منتها در این میان کسی به فکر کنترل خشم خود نیست. شاید خشم و عصبانیت برای مردم عادی شده باشد. یا خود را نیازمند مشاوره خشم نمی بیند.

خیلی از افراد حتی فکر هم نمی کنند که مشکل دارند. به همین خاطر نیازی هم به مشاوره خشم حضوری و مراجعه به مراکز مشاوره روانشناسی نمی بینند. خیلی از افراد حتی وقتی که به مشاوره روانشناسی مراجعه می کنند، خود را سانسور می کنند. فکر می کنند که ممکن می باشد از اطلاعات آن ها جایی استفاده گردد. یا حتی فکر می کنند که شخصیتشان زیر سوال خواهد رفت.

در بسیاری از مواقع نیز در شهرها و روستاها، مشاور روانشناس یا وجود ندارد یا اینکه دسترسی به او امکان پذیر نیست. مشاوره خشم مثل سایر خدمات مشاوره روانشناسی، رفت و آمد زیادی را می طلبد. درمان آن معمولاً زمان بر می باشد. و همین موضوع علاوه بر بالابردن هزینه ها، افراد را نسبت به مشاوره خشم ، بی میل می نماید. اما نگران نباشید. شما با استفاده از مشاوره کنترل خشم تلفنی می توانید در هر ساعت از شبانه روز و از هر نقطه ای از میهن، خدمات لازم را دریافت نمایید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره کنترل خشم تلفنی پیشنهادی ساده، آسان و در دسترس

مشاوره کنترل خشم تلفنی کمک می نماید تا افراد بلافاصله با رو به رو شدن با خشم، با مشاوره تلفنی تماس گرفته و با مشاور متخصص در ارتباط باشند. اخیراً مراکز مشاوره روانشناسی تلفنیزیادی تاسیس شده اند. که برخی از آن ها از جمله مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بخشی را به عنوان مشاوره کنترل خشم تلفنی راه اندازی کرده اند. و شما می توانید با کمک مشاوره کنترل خشم تلفنی ، با کمترین مشکل و در کوتاهترین وقت ممکن، پیشنهادها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

چرا مشاوره کنترل خشم تلفنی را توصیه می کنیم؟

با استفاده از مشاوره کنترل خشم تلفنی ، در کوتاه ترین وقت ممکن، مشاوران روانشناس در دسترس هستند. و شما قادر خواهید بود از مشاوران ما در زمینه های مختلف روانشناسی استفاده نمایید. مشاوره کنترل خشم تلفنی این امکان را فراهم می نماید که شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز، با مشاورن روانشناسی در تماس باشید. ضمن اینکه مشاوره کنترل خشم تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد.

در مشاوره کنترل خشم تلفنی شما قادر خواهید بود مشکلاتتان را مطرح کرده و پیشنهادهای لازم را دریافت نمایید. چه بسا از طریق مشاوره تلفنی شما متوجه مشکل خود بشوید و با پیشنهادهایی که از مشاور دریافت می کنید، به راحتی آن را درمان کنید. و نیازی به مراجعه و مشاوره خشم حضوری نباشد. بنابراین مشاوره کنترل خشم تلفنی را میتوان یک پیشنهاد ارزان و ساده برای تشخیص، درمان، مدیریت و کنترل خشم دانست.

در مشاوره خشم تلفنی هزینه های مشاوره کاهش می یابد.

علاوه بر مزایای ذکر شده برای مشاوره تلفنی، شما می توانید با استفاده از مشاوره کنترل خشم تلفنی هزینه های خود را کاهش دهید. در مشاوره کنترل خشم تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر، مشاوره ای با کیفیت مشابه مشاوره خشم حضوری دریافت نمایید. از آنجا که در بسیاری از شهرها و روستاها مراکز ارائه دهنده مشاوره خشم وجود ندارد، در مشاوره کنترل خشم تلفنی این مشکل حل شده است. و شما می توانید از سراسر ایران، از روانشناسان و متخصصان شهر تهران استفاده نمایید.

مشاوره کنترل خشم تلفنی ، پیشنهادی ساده و آسان برای مدیریت و کنترل خشم

مشاوره کنترل خشم تلفنی,مشاوره خشم تلفنی,مشاوره خشم,غلبه بر خشم,کنترل خشم,مدیریت خشم,مشاوره مدیریت خشم,مشاوره کنترل خشم,مشاوره تلفنی خشم,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدیدی می باشد که مخابرات در اختیار شرکت ها و مراکز آموزشی و مشاوره قرار داده است. و مراکز مشاوره روانشناسی نیز می توانند از آن استفاده کنند. اقبال مردم نسبت به خدمات مشاوره تلفنی موجب شده است تا  خدمات مشاوره تلفنی، در مدتی کوتاه جای خود را در میان خدمات مشاوره باز نمایند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از خدمات مشاوره تلفنی از جمله ویژگی هایی می باشد که باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره رخشم تلفنی – با استقبال خوبی مواجه گردد.

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره کنترل خشم تلفنی

یکی از ویژگی های مراکز مشاوره خوب، استفاده از کادر مشاوران و روانشناسان خوب و خوش نام است. در کادر مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از مشاوران زبده در زمینه مشاوره کنترل خشم تلفنی استفاده می گردد. اکثر مشاوران مرکز مشاوره کنترل خشم تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران می باشند. که در حوزه های مختلفمشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی تخصص دارند. به همین خاطر شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از خدمات مشاوره روانشناسی ما، از جمله مشاوره کنترل خشم تلفنیاستفاده نمایید. و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره حضوری باشد، شما می توانید با بخش حضوری تماس حاصل نمایید. و با تعیین وقت قبلی از مشاوران متخصص ما در حوزه های مختلف روانشناسی استفاده کنید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب یکی از رسالت های خود را برداشتن باری از دوش خانواده ها می داند. به همین دلیل این مرکز همواره تعرفه های مشاوره تلفنی را پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی اعلام می نماید. تا خانواده ها بتوانند با دغدغه مالی کمتری به دنبال درمان و مشاوره کنترل خشم تلفنی خود و عزیزانشان باشند. قابل ذکر است که هزینه تماس جهت مشاوره روانشناسی صدای رهیاب در حدود ۳۰ درصد کمتر از سایر مراکز مشاوره تلفنی می باشد.

جهت استفاده از خدمات مشاوره کنترل خشم تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

شما هم میهنان عزیز می توانید جهت استفاده از خدمات مشاوره کنترل خشم تلفنی صدای رهیاب در ساعات مختلف شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرید. جهت تماس بامرکز مشاوره کنترل خشم تلفنی صدای رهیاب فقط کافی می باشد که به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس با ما شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره کنترل خشم تلفنیصدای رهیاب بهره مند شوید. واحد مشاوره کنترل خشم تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه های زیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات مشاوره کنترل خشم تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان غلبه بر خشم

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان کنترل خشم

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان مدیریت خشم

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان درمان خشم از طریق دارو

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان درمان خشم از طریق مشاوره

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان درمان خشم از طریق خانواده درمانی

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان درمان خشم از طریق روانکاوی

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان کنترل خشم ژنتیکی

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان آموزش کنترل خشم سازمانی

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان آموزش کنترل خشم به دانش آموزان

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان اطلاع از علائم خشم

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم در کودکان

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم و دوران بلوغ

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم و تربیت فرزندان

خدمات مشاوره کنترل خشم تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

خدمات مشاوره ترس تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم و خودکشی

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم و طلاق

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم و کتک کاری

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم و خیانت

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم در روابط اجتماعی

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم و آسیب های مالی

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم و آسیب های جانی

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم و جنون

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم و بیماری های روانی

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان مهار و تخلیه خشم

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان عقده های کودکی و خشم

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم و افراطی گری

مشاوره کنترل خشم تلفنی تحت عنوان خشم و قتل

rahyabmoshaver بازدید : 36 پنجشنبه 24 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره معلولان تلفنی

مشاوره معلولان تلفنی از جمله خدماتی می باشد که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره معلولان تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت همسر و … نیز آماده پاسخگویی به مشکلات شما هم میهنان عزیز می باشد.

اختلال چیست؟

در فرهنگ فارسی عمید اختلال به معنای تباه شدن و درهم‌و‌برهم شدن کار می باشد. یعنی به‌هم‌خوردگی؛ آشفتگی؛ نابسامانی؛ بی‌سروسامانی. در واقع اختلال زندگی انسان را مختل می نماید. وجود اختلال جریان معمولی زندگی انسان را بر هم می زند. و برای او مشکلاتی را به وجود می آورد.

از منظر تعریف روانشناسی، اختلال مرتبط می باشد با غیر عادی بودن ساختار و نمود ظاهری و کارکرد ارگانیسم و سیستم بدن، که می تواند به دلایل زیادی ایجاد گردد. اصولاً اختلالات، نمایانگر آشفتگی های موجود در سطح ارگانیک می باشد.

در روانشناسی اختلال اشکال مختلفی دارد: اختلالات یادگیری، اختلالات رفتاری، اختلال شخصیت،اختلال روانی و … . در این مقاله قصد داریم منظور از اختلالات جسمی یا معلولیت را بیان کنیم. و در نهایت خدمات مشاوره معلولان تلفنی صدای رهیاب را برای شما مشخص نماییم.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اختلالات جسمی یا معلولیت چیست؟

اختلالات جسمی، انواع مختلفی دارد. اما در یک تعریف کلی می توان اختلالات جسمی یا معلولیت را وجود نقصان در فیزیک، بدن و جسم انسان دانست. بنابراین بسته به این که کدام قسمت بدن دچار اختلال شده باشد، نوع اختلال نیز متفاوت خواهد بود. اختلال جسمی یا به صورت مادرزادی در انسان وجود دارد. یا از طریق بیماری، تصادفات، بلایای طبیعی و … به وجود می آیند. و موجب می شوند بخشی از عملکرد طبیعی انسان یا کل آن با مشکل مواجه شود.اختلالات جسمی علاوه بر تاثیرگذاری بر عملکرد اعضای بدن، به دلیل ناتوانی فرد، مشکلات روحی و روانی متعددی را نیز موجب می شوند.

اختلالات جسمی چگونه به وجود می آیند؟

همان طور که گفته شد، پدید آمدن اختلالات جسمی، بنا به دلایل مختلفی به وجود می آیند. ممکن می باشد ناپرهیزی یا ایجاد مشکل برای مادر در زمان بارداری، بیماری های نوزاد، بی احتیاطی های کودک، بلوغ و تغییرات فیزیکی و هورمونی نوجوان یا تلاش و ماجراجویی جوان، سبب به وجود آمدن اختلال جسمی و آسیب دیدن بدن و به وجود آمدن معلولیت شود. اما به وجود آمدن اختلالات جسمی تنها بخشی از داستان می باشد. فرد ممکن است پس از به وجود آمدن اختلالات جسمی، دچار اختلالات یادگیری، اختلالات شخصیت یا حتی اختلالات روحی و روانی شود.

انواع اختلالات جسمی کدامند؟

مشاوره معلولان تلفنی,مشاوره معلولین تلفنی,مشاوره اختلالات جسمی,مشاوره اختلالات جسمی تلفنی,مشاوره اختلال جسمی,مشاوره اختلال جسمی تلفنی,مشاوره روانشناسی توانبخشی,مشاوره توانبخشی روانی,مشاوره معلولین,مشاوره معلولان,مشاوره معلولیت,مشاوره روانشناسی معلولان,مشاوره روانشناسی معلولیت,مشاوره معلولان تلفنی,مشاوره معلولیت تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

با توجه به اینکه کدام عضو یا اعضای بدن، دچار اختلال شده باشد، نوع اختلالات جسمی نیز متفاوت خواهد بود. در این میان برخی از اختلالات مثل از دست دادن دست یا انگشتان، می توانند علاوه بر اختلالات جسمی، اختلالات یادگیری (اختلال در نوشتن) را نیز به همراه داشته باشند. اما چیزی که اهمیت ویژه ای پیدا می نماید، این است که خود فرد و اطرافیان او پس از به وجود آمدن اختلالات جسمی چگونه با او رفتار می کنند. مهمترین انواع اختلالات جسمیعبارتند از:

  • اختلالات یا معلولیت جسمی حرکتی

به خاطر از دست دادن یا آسیب دیدن پا به وجود می آید. و معمولاً با عنوان معلولیت حرکتیشناخته می گردد. علاوه براین از دست دادن دست یا آسیب دیدن آن نیز می تواند، فرد را در انجام فعالیت های روزانه با مشکلات جدی مواجه کند. تصادفات و بیماری ها یا حوادث غیرمترقبه مثل زلزله دلایل اصلی به وجود آمدن این نوع از اختلالات جسمی هستند.

  • اختلالات یا معلولیت جسمی شنیداری

این نوع از اختلالات جسمی، بیشتر به خاطر بیماری ها و عفونت ها یا تصادفات و بی احتیاطی ها به وجود می آیند. با به وجود آمدن اختلالات شنیداری، فرد قدرت ارتباط با سایر افراد را تا حدودی زیادی از دست می دهد. و در پی آن علاوه بر اختلال در صحبت، ممکن می باشد با مشکلات روحی و روانی رو به رو شود.

  • اختلالات یا معلولیت جسمی دیداری

تصادفات، بی احتیاطی و بیماری، عوامل اصلی اختلالات دیداری مثل نابینایی و کم بینایی هستند. این گونه اختلالات به لحاظ ذهنی و روانی تاثیر مخربی بر زندگی انسان می گذارند. و اگر فرد ذهنیت و اراده قوی نداشته باشد، زندگی او به کلی مختل می گردد.

  • اختلالات یا معلولیت جنسی

اختلالات جنسی در بسیاری از مواقع قابل درمان هستند. و از طریق تغذیه مناسب، اصلاح مزاج یا عمل قابل درمانند. فردی که دارای اختلالات جنسی می گردد، نمی تواند رابطه خوبی با همسر خود داشته باشد. و همین موضوع به تدریج موجب سردی زندگی مشترک آن ها می گردد. و گاه تا جایی پیش می رود که به خیانت یا طلاق منتهی می گردد.

نشانه های افراد مبتلا به اختلال جسمی یا معلولیت

هر چند که معلولیت عامل اصلی اختلال جسمی می باشد. اما نمی توان ادعا کرد که هر معلولی دارای اختلال جسمی می باشد. بسیاری از معلولین بر کمبودها غلبه می کنند. و حتی کیفیت زندگیشان بالاتر از بسیاری از افراد معمولی می باشد. اختلالات جسمی زمانی اتفاق می افتد که بخشی از زندگی یا کل آن مختل شود. اختلال جسمی معمولاً فرد را در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل مواجه می نماید. معمولاً رفتارهای آسیب زا یا مختل کننده، مستمر و مداوم هستند. و زندگی فرد مبتلا را مختل می نماید. نهایتاً هم باید به این نکته اشاره کرده که رفتارها و کارهای فرد مبتلا به اختلال جسمی از نظر اجتماع و جامعه مورد قبول نیست. و غیر عادی به نظر می رسد.

اهمیت مشاوره اختلالات جسمی یا معلولیت:

با به وجود آمدن معلولیت، فرد در خود نوعی ناتوانی احساس می نماید. که پیش از آن تجربه نکرده است. یا حتی وقتی خود را با دیگران مقایسه می نماید، خود را ناتوان می بیند. اینجاست که فرد در خود نوعی احساس پشیمانی، سرخوردگی، استرس و اضطراب و افسردگی می نماید. گاهی این معلولیت ها پس از ازدواج و شروع زندگی مشترک آغاز می گردد. و اینجاست که اگر خود فرد یا زوج، قافیه را ببازد، قطعاً با پدیده ای شوم به نام طلاق و جدایی مواجه می شویم. که خود طلاق هم آسیب ها و مشکلات روحی و روانی خاص خود را به همراه خواهد داشت.

چرا باید مشاوره اختلالات جسمی یا معلولیت را جدی گرفت؟

مشاوره معلولان تلفنی,مشاوره معلولین تلفنی,مشاوره اختلالات جسمی,مشاوره اختلالات جسمی تلفنی,مشاوره اختلال جسمی,مشاوره اختلال جسمی تلفنی,مشاوره روانشناسی توانبخشی,مشاوره توانبخشی روانی,مشاوره معلولین,مشاوره معلولان,مشاوره معلولیت,مشاوره روانشناسی معلولان,مشاوره روانشناسی معلولیت,مشاوره معلولان تلفنی,مشاوره معلولیت تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

آموزش و افزایش اعتماد به نفس و قدرت ذهنی فرد : یکی از مشکلات اصلی افرادِ دارای اختلالات جسمی این می باشد که در فعالیت های اجتماعی خود دچار مشکل می شوند. معمولا وقتی فردی که دچار اختلال می گردد، خود را ناتوان تر بقیه می بیند. اعتماد به نفسش پایین می آید. و تصور می نماید که دیگران او را نخواهند پذیرفت. به همین خاطر دچار افسردگی می گردد. و کم کم خود را منزوی و تنها می بیند. در شرایط حادتر حتی شاهد خودکشی این افراد هستیم.

مشاوره اختلالات جسمی به فرد کمک می نماید تا بتواند اعتماد به نفس خود را به دست آورد. با شرایط جدید خود را تطبیق دهد. و بتواند محدودیت های خود را به فرصت تبدیل کند. تجربه روانشناسان نشان می دهد وقتی کسی دچار اختلالات جسمی و معلولیت می گردد، بیشتر از همه چیز نیاز به بازیابی روحیه و اعتماد به نفس دارد. نیاز به تقویت وضعیت روانی دارد. و اگر قدرت ذهنی و فکری خود را افزایش دهد، می تواند بر بسیاری از ناتوانی ها و محدودیت ها غلبه کند.

آموزش اطرافیان و نحوه برخورد آنان با اختلالات جسمی : در مشاوره اختلالات جسمی، علاوه بر آموزش فرد معلول، اطرافیان او نیز باید حضور داشته باشند. و طریقه رفتار و برخورد با فرد را آموزش ببینند. خیلی از مواقع چیزی که موجب افسردگی و استرس معلولین می گردد، نحوه برخورد اطرافیان اوست. تحقیر، رفتار نامناسب و گاهی ابراز عجز و ناله باعث می گردد، وضعیت معلول بدتر شود.

مشکلات موجود در مشاوره اختلالات جسمی حضوری

وجود اختلالات جسمی و معلولیت در افراد به خودی خود برای خانواده ها سخت و ملال آور می باشد. معمولا افراد معلول در جابجایی و رفت و آمد با مشکلات عدیده ای مواجهند. علاوه براین خیلی از آنها نیاز به مراقبت دائمی و شبانه روزی دارند. لذا برای بسیاری از خانواده ها مراجعه به مراکز مشاوره روانشناسی چندان مقدور نیست.

در خیلی از شهرها و روستاها هم مشاور روانشناس وجود ندارد. حتی در خیلی از شهرها هم متخصص حوزه اختلالات جسمی وجود ندارد. لذا عدم دسترسی به مراکز مشاوره اختلالات جسمیباعث می گردد تا خیلی از معلولین نتوانند به لحاظ ذهنی و روانی درمان شوند. برای این خانواده ها خبر خوبی داریم. مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب، واحد مشاوره معلولان تلفنی را به حوزه فعالیت های خود افزوده است. و شما می توانید بدون دردسر با مشاوران ما در تماس باشید.

مشاوره معلولان تلفنی راهگشای خانواده ها و معلولین

مشاوره معلولان تلفنی کمک می نماید تا در صورت بروز هر گونه مشکل، خانواده ها یا حتی خود معلولین بتوانند با مشاور متخصص تماس بگیرند و مشکلات خود را با آنها در میان گذاشته. و به دنبال درمان خود یا عزیزان معلول باشند. شما می توانید با کمک مشاوره معلولان تلفنی ، با کمترین مشکل و در کوتاهترین زمان ممکن، در طول شبانه روز راهکارها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

چرا مشاوره معلولان تلفنی را توصیه می کنیم؟

مشاوره معلولان تلفنی,مشاوره معلولین تلفنی,مشاوره اختلالات جسمی,مشاوره اختلالات جسمی تلفنی,مشاوره اختلال جسمی,مشاوره اختلال جسمی تلفنی,مشاوره روانشناسی توانبخشی,مشاوره توانبخشی روانی,مشاوره معلولین,مشاوره معلولان,مشاوره معلولیت,مشاوره روانشناسی معلولان,مشاوره روانشناسی معلولیت,مشاوره معلولان تلفنی,مشاوره معلولیت تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

در اغلب موارد، اگر از مشاوره معلولان تلفنی استفاده نمایید، دیگر نیازی به مشاوره حضوری نخواهید داشت. در مشاوره تلفنی، روانشناسان متعددی آماده پاسخگویی به سوالات مراجعان می باشند. و شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره در حوزه های مختلف، از مشاوران متخصص هر حوزه استفاده نمایید. از طریق مشاوره معلولان تلفنی ، در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران روانشناس در دسترس هستند.

همچنین شما می توانید ابتدا مشکلات خود را از طریق مشاوره معلولان تلفنی مطرح نمایید. و در صورتی که برای درمان یا مشاوره بهتر، نیاز به مشاوره حضوری داشتید، با متخصص مورد نظر هماهنگ کرده و درمان خود را از آن طریق ادامه دهید.

در مشاوره مشاوره معلولان تلفنی هزینه های مشاوره کاهش می یابد.

علاوه بر مزایای ذکر شده برای مشاوره تلفنی، شما می توانید از طریق مشاوره معلولان تلفنی هزینه های خود را کاهش دهید. در مشاوره معلولان تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر، مشاوره ای با کیفیت مشابه مشاوره اختلالات جسمی حضوری دریافت نمایید. با توجه به اینکه در خیلی از شهرها و روستاها مراکز مشاوره روانشناسی وجود ندارد، از طریق مشاوره معلولان تلفنی شما می توانید با مشاوران و روانشناسان متخصص تهران در تماس باشید، و بدون مراجعه حضوری، مشکلات خود را مطرح کرده. و راهنمایی ها و راهکارهای لازم را دریافت نمایید.

مشاوره معلولان تلفنی ، یک پیشنهاد ویژه و در دسترس همگان

خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدید مخابرات هستند. که مراکزمشاوره روانشناسی می توانند از آن استفاده کنند. اقبال عمومی نسبت به خدمات مشاوره تلفنی باعث شده است تا این خدمات، در مدتی کوتاه جای خود را در میان خدمات مشاوره باز کنند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از خدمات مشاوره تلفنی باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره معلولان تلفنی – با استقبال خوبی مواجه شوند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره معلولان تلفنی

در کادر مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از مشاوران متخصص شهر تهران در زمینهمشاوره معلولان تلفنی استفاده می گردد. اکثر مشاوران مرکز مشاوره معلولان تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. که در حوزه های مختلف مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی تخصص دارند. شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره معلولان تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

همچنین در صورتی که تمایل به مشاوره حضوری داشته باشید، می توانید با بخش حضوری تماس بگیرید. و با تعیین وقت قبلی از مشاوران متخصص ما در حوزه های مختلف روانشناسیاستفاده کنید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است با پایین بودن تعرفه های تماس، باری از دوش خانواده بردارد. تا آن ها بتوانند با دغدغه مالی کمتری نسبت به مشاوره معلولان تلفنی و درمان خود و عزیزانشان اقدام نمایند. مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما خانواده های عزیز این اطمینان را می دهد که هزینه تماس جهت مشاوره روانشناسی بسیار پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی بوده. و در حدود ۳۰ درصد کمتر از سایر مراکز مشاوره تلفنی است.

جهت استفاده از خدمات مشاوره معلولان تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

شما هم میهنان عزیز می توانید جهت استفاده از خدمات مشاوره معلولان تلفنی صدای رهیاب در ساعات مختلف شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرید. جهت تماس بامرکز مشاوره معلولان تلفنی صدای رهیاب فقط کافی است که به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس با ما شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره معلولان تلفنی  صدای رهیاب بهره مند شوید. واحد مشاوره معلولان تلفنی  مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در موضوعات زیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

خدمات مشاوره معلولان تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان روانشناسی معلولین

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان مشاوره اختلالات روانی

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان روانشناسی افراد نابینا

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان روانشناسی افراد کم توان جسمی

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان روانشناسی افراد کم توان حرکتی

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان اختلالات نوشتن

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولیت و کودک

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولیت و نوجوان

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولیت و جوان

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولیت و زنان

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولیت و اختلالات یادگیری

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولیت و اختلال شخصیت

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولیت و اختلال رفتاری

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولیت و سالمندان

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان آموزش معلولان

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان مشکلات جنسی

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان مشکلات ازدواج

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان مشکلات زناشویی

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان مشکلات زندگی مشترک

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولیت و افسردگی

خدمات مشاوره معلولان تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولین و افزایش مهارت های زندگی

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولین و اشتغال

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولین و روابط اجتماعی

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولین و نقش اجتماعی

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولین و طلاق

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولیت و مشکلات حرکتی

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان آموزش خانواده های معلولین

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان همسر معلول و نحوه رفتار با او

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان معلولیت و ترس

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان افزایش اعتماد به نفس

مشاوره معلولان تلفنی با عنوان افزایش قدرت ذهنی

rahyabmoshaver بازدید : 49 پنجشنبه 24 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی

اختلالات روانی یکی از شایع ترین بیماری های جامعه ی کنونی می باشد. که به موجب آن رفتار انسان با برخورد با محیط اطراف و حتی خود دچار  مشکل میشود. در درمان اختلالات روانی، مشاوره نقشی کلیدی دارد. ساده ترین و سریع ترین راه مشاوره، استفاده از مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی می باشد. که شما می توانید به سریعترین شکل ممکن با مشاور ومتخصص روانشناسی در ارتباط باشید. علائم عمده اختلالات روانی را می توان چنین برشمرد:

  • کناره گيري از ديگران و گرايش به انزواطلبي
  • تغيير سريع در وزن اعم از كاهش يا افزايش وزن شديد
  • پرخاشگري و حالت‌هاي تهاجمي بيشتر از حد طبيعي
  • هذيان‌گويي و باورهاي غلط
  • دشواري و ناتواني در تمرکز
  • غمگيني و دلتنگي
  • فقدان علاقه و عدم لذت بردن از كارهايي كه در گذشته براي بيمار بسيار لذت بخش و خوشايند بوده‌اند.
  • تحريک پذيري و حساسيت بالا
  • اضطراب و بي قراري

اختلال اعصاب و روان چیست؟

در فرهنگ فارسی عمید اختلال به معنای تباه شدن و درهم‌و‌برهم شدن کار می باشد. یعنی به‌هم‌خوردگی؛ آشفتگی؛ نابسامانی؛ بی‌سروسامانی. در حوزه روانشناسی اختلالات مختلفی وجود دارد. که از آن جمله می توان به اختلال شخصیت، اختلال رفتاری، اختلال یادگیری، اختلال جسمی و اختلال اعصاب و روان اشاره کرد.

برای اختلال اعصاب و روان تعاریف مختلفی ذکر شده است. قابل قبولترین تعریف اختلال اعصاب و روان را می توان به صورت زیر توصیف کرد: هر یک از اختلالات روانی به صورت یک سندرم یا الگوی رفتاری یا روانشناختی مهم بالینی در نظر گرفته می شود. وجود اختلال اعصاب و روان در یک فرد موجب ناراحتی (یک علامت دردناک) یا ناتوانی (تخریب در یک یا چند زمینه مهم عملکرد) یا افزایش قابل ملاحظه خطر مرگ ، درد ، ناراحتی و ناتوانی یا فقدان مهم آزادی، می شود.

چهار ویژگی عمده یک اختلال اعصاب و روان

اختلال اعصاب و روان مانند هر نوع اختلال دیگری چهار خصیصه و ویژگی مشترک دارد. ویژگی های کلی هر نوع اختلالی را می توان به این صورت برشمرد:

۱– ایجاد پریشانی: اختلال اعصاب و روان موجب می شود فرد به لحاظ هیجانی یا جسمانی، به شکلی مستمر و متداول عذاب بکشد. و پریشان حال به نظر برسد.

۲– ایجاد اختلال در زندگی: اختلال اعصاب و روان موجب کم شدن توانایی فرد در انجام امور روزمره می شود. به گونه ای که فرد قادر نیست کارهایش را به شکل مطلوب انجام دهد.

۳– آسیب زا و خطرناک بودن: یک اختلال اعصاب و روان موجب می گردد، فرد خود و دیگران را به مخاطره بیاندازد. یا به خود و دیگران آسیب برساند.

۴– عدم مقبولیت اجتماعی: یک اختلال (شخصیتی، روانی یا رفتاری و…) اساساً به لحاظ اجتماعی و فرهنگی مقبولیت ندارد.

اختلال اعصاب و روان چه زمانی به وجود می آید؟

یکی از سوالاتی که برای افراد مبتلا به اختلال اعصاب و روان و خانواده های آن ها به وجود می آید این می باشد که آیا اختلال اعصاب و روان ارثی می باشد؟ اختلال اعصاب و روان چرا؟ چه موقع؟ و چگونه به وجود می آید؟

در افراد مبتلا به اختلال اعصاب و روان، صفات ناسازگار به قدری ژرف و عمیق شکل گرفته اند که در برابر هرگونه تغییر مقاومت می کنند. به همین دلیل این افراد معتقدند که دیگران باید تغییر کنند. نه آنها. دیگران باید با آن ها انطباق و تطابق پیدا کنند. همین موضوع باعث می شود که دنیا برای آنها زجر آور شود. چرا که تقریباً همه را مخالف خود می بینند. چرا که از نگاه دیگران آنها منزجر کننده و عذاب آورند.

عوامل اصلی به وجود آوردن اختلال اعصاب و روان کدامند؟

به وجود آمدن اختلال اعصاب و روان می تواند عوامل و زمینه های مختلفی داشته باشد. به همین دلیل زمینه های به وجود آمدن اختلالات روانی را می تواند از دیدگاه های مختلفی بررسی نمود. در این میان از چهار دیدگاه عمده می توان اختلالات روانی را بررسی نمود: دیدگاه زیست شناختی. دیدگاه روانکاوی. دیدگاه یادگیری. دیدگاه شناختی.

دیدگاه زیست شناختی در یک اختلال اعصاب و روان

در این دیدگاه، آشفتگیهای بدنی را علت اختلال اعصاب و روان می‌دانند. بی‌نظمی در ژنها می تواند باعث بروز برخی رفتارهای غیرانطباقی باشد. دیگر تعیین کننده زیست شناختی رفتار ، مغز و دستگاه عصبی می باشد. وجود آشفتگی در بخش های معینی از مغز می‌تواند زمینه ساز و عامل به وجود آمدن اختلالات روانی گردد. غدد مختلف بدن و عملکرد آنها هم می‌تواند در به وجود آمدن اختلالات روانی موثر باشد.

دیدگاه روانکاوی در یک اختلال اعصاب و روان

از دیدگاه روانکاوی، افکار و هیجانات علل اصلی بروز یک رفتار هستند. در سبب شناسی اختلالات روانی بر این باورند که افکار و هیجانات ناآشکار، مسبب اساسی اختلالات روانی هستند. به همین خاطر روانشناسان معتقدند که پنج سال اول زندگی از لحاظ رشد سالم شخصیت یا بروزاختلالات روانی حائز اهمیت می باشد.

دیدگاه یادگیری در یک اختلال اعصاب و روان

در این دیدگاه بر اهمیت یادگیری تاکید می شود. از این رو صاحبان این دیدگاه معتقدند کهاختلالات روانی با پیوندهای یادگیری قابل توضیح هستند. در این دیدگاه سرمشق گیری ، تقویت کننده‌های مثبت و منفی و شرطی سازی ها در بروز رفتارهای غیر عادی موثرند.

دیدگاه شناختی در یک اختلال اعصاب و روان

در دیدگاه شناختی بر شناخت فرد از محیط پیرامون خود تاکید می شود. بر اساس این دیدگاه دلیل ناتوانی فرد در تشکیل شناختها و طرحواره‌های مناسب از ارتباط خود را باید در مشکلات فرد با محیط دنبال کرد. از دیگر دیدگاه های رایج دیدگاه های انسان گرایی ، هستی گرایی و دیدگاه اجتماعی می باشد.

باید توجه داشت که تنوع دیدگاه ها نسبت به اختلالات روانی، دلیلی بر نقصان آنها نیست. بلکه یک روانشناس متناسب با نوع اختلال اعصاب و روان و دلایل به وجود آورنده آن، روش درمان را تعیین می کند. به همین خاطر امروزه روانشناسان معمولا از ترکیبی از این دیدگاه ها، برای درمان افراد استفاده می کنند.

طبقه بندی اختلالات اعصاب و روان

طبقه بندی های مختلفی برای اختلال اعصاب و روان ذکر شده است. این طبقه بندی ها بیشتر بر اساس عامل ایجاد اختلال اعصاب و روان تعیین می شوند. که جامع ترین آنها عبارتند از:

  • عقب ماندگی ذهنی
  • اختلالات یادگیری (اختلال خواندن ، اختلال در ریاضیات ، اختلال در بیان کتبی)
  • اختلالات نافذ مربوط به رشد (اختلال اوتیستیک ، اختلال رت ، اختلال آسپرگر)
  • اختلالات کمبود توجه
  • اختلالات تغذیه‌ای و خوردن شیرخوارگی واوان کودکی (هرزه خواری ، اختلال نشخوار)
  • اختلالات تیک (تیک توره ، تیک حرکتی یا صوتی مزمن ، تیک گداز)
  • اختلالات ارتباطی (اختلال زبان بیانی ، اختلال زبان دریافتی بیان مختلط ، لکنت زبان)
  • اختلالات دفعی (بی‌اختیاری ادراری ، بی‌اختیاری مدفوع)
  • سایر اختلالات دوران شیرخوارگی ، کودکی و نوجوانی (اختلال اضطراب جدایی ‌، گنگی انتخابی ، اختلال دلبستگی واکنشی ، اختلال حرکتی کلیشه‌ای)
  • اختلالات نسیانی ، دلیریوم و دمانس
  • اختلالات مربوط به مصرف مواد مخدر

اختلالات اعصاب و روان خاص

  • اسکیزوفرنی و سایر اختلالات سایکوتیک
  • اختلالات خلقی (افسردگی اساسی ، اختلالات دو قطبی و …)
  • اختلالات اضطرابی (اختلال هراس ، جمع هراسی ، اختلال وسواسی ، جبری ، اختلال استرس پس از سانحه و …)
  • اختلالات شبه جسمی (اختلال جسمانی کردن ، اختلال تبدیلی ، خود بیمار انگاری ، اختلال بدریختی بدن)
  • اختلالات ساختگی
  • اختلالات تجزیه‌ای (فراوموشی تجزیه ای ، گریز تجزیه‌ای ، اختلال شخصیت چند گانه و اختلال مسخ شخصیت)
  • اختلالات هویت جنسی و جنسیتی
  • اختلالات خواب
  • اختلالات کنترل تکانه (اختلال انفجار دوره‌ای ، جنون دزدی ، جنون آتش افروزی ، قمار بازی بیمار گونه و وسواس کندن مو)
  • اختلال انطباقی
  • اختلالات شخصیتی (پارانوئید ، اسکیزوئید ، اسکیزوتایپی ، ضداجتماعی ، مرزی ، نمایشی ، خودشیفته ، دوری گزین ، وابسته و اختلال شخصیت وسواسی و جبری)

نشانه های افراد مبتلا به اختلال اعصاب و روان کدامند؟

همان طور که در ویژگی ها و ماهیت اختلالات بیان شد، اختلال اعصاب و روان در واقع فرد را در برقراری ارتباط با دیگران دچار مشکل می کند. اختلالات روانی معمولاً منجر به رفتارهای آسیب زا یا مختل کننده، مستمر و مداوم می شوند. و زندگی فرد مبتلا به را مختل می نمایند. یکی دیگر از راه های تشخیص یک اختلال این می باشد که معمولاً رفتارها و کارهای فرد مبتلا به اختلال اعصاب و روان، به لحاظ اجتماعی و از نظر جامعه مورد قبول نیست. و غیر عادی به نظر می رسد.

چرا باید مشاوره اختلال اعصاب و روان را جدی گرفت؟

عوامل به وجود آمدن اختلال اعصاب و روان بسیار متنوع و گوناگون می باشد. اما با این حال اگر عوامل ژنتیکی را کنار بگذاریم، اغلب اختلالات روانی به هنگام بروز موقعیت های بحرانی روحی و جسمی اتفاق می افتند. از این رو غالباً شروع اختلال اعصاب و روان را باید در کودکی و نوجوانی جستجو کرد. خصوصاً دوران نوجوانی که با بلوغ و تحولات جسمی، جنسی و هورمونی همراه می باشد. نوجوانی یکی از بحرانی ترین مقاطع زندگی هر فرد می باشد. که عوامل محیطی به شدت او را تحت تاثیر قرار می دهند. از این رو برای درمان اختلال اعصاب و روان باید در گام اول وجود اختلال را شناسایی کرد. شناسایی اختلال اعصاب و روان هم جز از طریق مشاوره اختلال اعصاب و روان امکان پذیر نیست.

اگر فرد مبتلا به اختلال اعصاب و روان در همان ابتدا شناسایی شود، از طریق مشاوره روانشناسیو مشاوره اختلال اعصاب و روان می توان به شکل موثرتری او را درمان کرد. چرا که خیلی از رفتارها و اختلالات هنوز به صورت کامل شکل نگرفته اند و پیشرفت نکرده اند. بنابراین مشاوره نوجوان کمک می کند تا افرادی که کمی در ایجاد روابط اجتماعی، دچار افراط یا تفریط هستند، شناسایی شوند. و روند درمان سریع تر شود.

مشاوره اختلال اعصاب و روان موثرترین راه حل برای درمان اختلال اعصاب و روان

مشاوره اختلال روانی,مشاوره اختلالات روانی,اختلالات روانی,مشاوره تلفنی اختلال روانی,مشاوره اختلال روانی تلفنی,مشاوره اختلال روانی حاد,اختلال روانی مذمن,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

مشاوره اختلال اعصاب و روان کمک می کند تا بتوان فرد را تا حد زیادی بدون نیاز به دارو، درمان نمود. اختلال اعصاب و روان در اکثر موارد از طریق مشاوره درمان پذیر می باشد. هر چند که برخی از روانشناسان و روان پزشکان برای درمان اختلال اعصاب و روان از داور استفاده می کنند اما باید به این نکته توجه داشت که داروها اساساً یک گزینه تکمیلی هستند. و صِرف مصرف دارو نمی تواند درمان قطعی را به دنبال داشته باشد.

علاوه بر این افراد مبتلا به اختلال اعصاب و روان، بسیار بیشتر از سایر افراد، دچار ، اختلالات یادگیری ، افت تحصیلی، اعتیاد ، بیماری های روانی و … می شوند. لذا با یک مشاوره اختلال اعصاب و روان ساده می توان جلوی خیلی از بیماری ها و اختلالات روانی ناگوار را گرفت.

نقش مشاوره اختلال اعصاب و روان در درمان اختلال اعصاب و روان چه قدر است؟

در درمان اختلال اعصاب و روان ایجاد ارتباط موثر بین مشاور و بیمار بسیار ضروری است. همراهی خانواده ها و کمک گرفتن از آنها نیز می تواند روند مشاوره و درمان را بهبود بخشد. (پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با روش های درمان در روانشناسی به مقاله روش های درمان روانشناسیمراجعه کنید. )

همان طور که مشاهده می شود درمان اختلال اعصاب و روان، چه در مرحله شناسایی و چه مرحله درمانی، به مشاوره روانشناسی نیازمند است. اساساً موثرترین روش درمانی ( عوارض کم و تاثیرگذاری بالا) از طریق مراجعه به مشاور و شرکت در جلسات مشاوره اختلال اعصاب و روان است. هرچند که این شیوه زمانبر و طولانی تر می است. اما اثرگذاری آن نیز بیشتر است. درمانجویان باید توجه داشته باشند که یک اختلال اعصاب و روان به صورت آنی و ناگهانی به وجود نیامده است. یک اختلال اعصاب و روان غالبا در طول زمان و طی سالیان به وجود می آید. پس برای درمان آن هم باید صبور بود. و هم بایستی استمرار و مداومت داشت.

مشکلات مشاوره اختلال اعصاب و روان حضوری

خیلی از خانواده ها برای تشخیص بیماری کودک و نوجوان خود حاضر نیستند به مراکز مشاوره روانشناسی مراجعه کنند. یکی از دلایلی که باعث می شود خانواده ها این طور فکر کنند این است که آنها گمان می کنند با گذشت زمان رفتارهای کودک و نوجوانشان بهبود می یابد. دلیل دیکر عدم مراجعه به مراکز مشاوره روانشناسی این است مشاوره حضوری غالباً وقت گیر و زمانبر است. و افراد برای حضور در مرکز مشاوره اختلال اعصاب و روان، واکنش منفی از خود نشان می دهند.

علاوه براین برخی از افراد در جلسات مشاوره اختلال اعصاب و روان حضوری، خود را سانسور می کنند. و رسیدن به نتیجه مطلوب ممکن است چندین جلسه به طول انجامد. لذا برای اینگونه افراد، جلسات مشاوره حضوری در همان گام اول چندان موثر نیستند.

یک اتفاق ویژه: اخیراً مراکز مشاوره روانشناسی تلفنی زیادی تاسیس شده اند. مرکز مشاوره صدای رهیاب به عنوان یکی از مراکز پیشرو در امر مشاوره، اقدام به راه اندازی بخش مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی نموده است. و شما می توانید با کمک مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی ، با کمترین مشکل، راهکارها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

چرا مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی را توصیه می کنیم؟

شما خانواده های عزیز می توانید برای شروع کار، و جهت شناسایی اختلال اعصاب و روان، از مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی استفاده کنید. با استفاده از مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی ، در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران اختلال اعصاب و روان در دسترس هستند. و شما خانواده های عزیز می توانید از مشاوران ما در زمینه های مختلف روانشناسی استفاده کنید. مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز، با مشاورن روانشناسی در تماس باشید. ضمن اینکه مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد.

در مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی شما می توانید به راحتی مشکلاتتان را مطرح کرده و راهکارهای لازم را دریافت نمایید. چه بسا از طریق مشاوره تلفنی شما متوجه مشکل خود بشوید و به راحتی آن را درمان کنید. و نیازی به مشاوره اختلال اعصاب و روان حضوری نباشد. بنابراینمشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی میتواند یک راهکار ارزان و ساده برای تشخیص اختلال اعصاب و روان باشد.


بسیار مهم: مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی راهکاری برای کاهش هزینه های مشاوره


با استفاده از مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. در مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر، مشاوره ای با کیفیت مشابه مشاوره اختلال اعصاب و روان حضوری دریافت نمایید. با توجه به اینکه در خیلی از شهرها و روستاها مراکز مشاوره اختلال اعصاب و روان وجود ندارد، در مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی این مشکل حل شده است. و شما می توانید از سراسر ایران، از خدمات مشاوره استفاده نمایید.

مشاوره اختلال روانی,مشاوره اختلالات روانی,اختلالات روانی,مشاوره تلفنی اختلال روانی,مشاوره اختلال روانی تلفنی,مشاوره اختلال روانی حاد,اختلال روانی مذمن,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی ، یک راه آسان و سریع جهت پیشگیری و حل مشکلات اختلالات روانی

خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدید مخابرات هستند. که مراکزمشاوره روانشناسی نیز از آن برای ارتقاء سطح خدمات استفاده می کنند. این شیوه مشاوره در مدتی کوتاه جای خود را در میان خدمات مشاوره باز نموده است. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از خدمات مشاوره تلفنی باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طورمشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی – با استقبال خوبی مواجه شود.

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی

در کادر مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی استفاده می شود. اکثر مشاوران مرکز مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. که در حوزه های مختلف مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینهمشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است با پایین نگه داشتن هزینه های تماس، باری از دوش خانواده بردارد. تا آن ها با دغدغه مالی کمتری به دنبال درمان و مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی خود و عزیزانشان باشند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما خانواده های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس جهت مشاوره روانشناسی بسیار پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی در حدود ۳۰ درصد کمتر از سایر مراکزمشاوره تلفنی می باشد.

جهت استفاده از خدمات مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

هموطنان عزیز می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی صدای رهیاب در ساعات مختلف شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرند. جهت تماس بامرکز مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی صدای رهیاب تنها به یک خط ثابت تلفن نیاز دارید. برای تماس با ما تنها کافی می باشد شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و تنها از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید. مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در حوزه مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی در زمینه های زیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

خدمات مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع عقب ماندگی ذهنی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات یادگیری

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال در بیان کتبی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال در ریاضیات

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات احساساتی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال خواندن

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال آسپرگر

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال رت

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال اوتیستیک

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات نافذ مربوط به رشد

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات تغذیه‌ای

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع استرس

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع واوان کودکی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع هرزه خواری

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع افسردگی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال نشخوار

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات تیک

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال تیک توره

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات تیک حرکتی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال تیک گداز

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات تیک صوتی مزمن

خدمات مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال لکنت زبان

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات شخصیت مرزی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات دو قطبی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع منفعل – مهاجم ( پرخاشگری منفعلانه )

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال شخصیت وسواس جبری

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال وابستگی (اختلال شخصیت وابسته)

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال خود شیفتگی (نارسیستیک)

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال شخصیت نمایشی (هیستریک)

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال شخصیت ضداجتماعی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات خلقی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع پارانوئید (اختلال شخصیت بدبین)

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اسکیزوئید (اختلال شخصیت منزوی)

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اسکیزوتایپال

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع بیماری های روانی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع شیزوفرنی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اسکیزوفرنی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال شخصیت دوری گزین (اجتنابی)

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال شخصیت وابسته

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات مربوط به مصرف مواد مخدر

خدمات مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی صدای رهیاب – بخش سوم

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات کنترل تکانه

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال انفجار دوره‌ای

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع جنون دزدی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع جنون آتش افروزی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع قمار بازی بیمار گونه

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع وسواس کندن مو

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال انطباقی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات هویت جنسی و جنسیتی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع گریز تجزیه‌ای

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع فراوموشی تجزیه ای

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات تجزیه‌ای

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال شخصیت چند گانه

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال مسخ شخصیت

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلالات ساختگی

مشاوره اختلالات اعصاب و روان تلفنی با موضوع اختلال بدریختی بدن


مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران اختلال روانی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت 
۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره مهارت های زندگی تلفنی

مشاوره دانستنی های روانشناسی تلفنی

مشاوره روان تحلیلی تلفنی

مشاوره اختلال روانی

مشاوره اختلال شخصیت تلفنی

مشاوره اختلالات یادگیری تلفنی

مشاوره اختلالات جسمی تلفنی

مشاوره استرس تلفنی

مشاوره افسردگی تلفنی

مشاوره اعتیاد تلفنی

مشاوره وسواس تلفنی

مشاوره ترس تلفنی

مشاوره انزوا تلفنی

مشاوره خشم تلفنی

مشاوره کاریزما و مدیریت تلفنی

مشاوره نوروفیدبک تلفنی

مشاوره بیوفیدبک تلفنی

مشاوره حریم خصوصی تلفنی


مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران روانشناسی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

rahyabmoshaver بازدید : 43 پنجشنبه 24 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره گوشه گیری تلفنی

مشاوره گوشه گیری تلفنی از جمله خدماتی است که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره گوشه گیری تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت همسر و … نیز آماده پاسخگویی به مشکلات شما هم میهنان عزیز است.

انزوا چیست؟

در فرهنگ دهخدا انزوا به معنی گوشه نشینی و کناره جویی از مردم و خانه نشینی. گوشه نشینی و یک سو شدن از خلق. گوشه گیری. گوشه گرفتن ازخلق. کناره گیری. عزلت. اعتزال. اعتزال جستن. گوشه نشینی و خلوت گزیدن، همیشه بد نیست. انسان در انزوا و خلوت می تواند، کمی به دور از هیاهوی زندگی، با خود خلوت کند. به کارهایی که کرده فکر کند. و آشفتگی های روحی و ذهنی خود را سر و سامان بدهد.

با این حال، اگر انزوا شکلی غیر معمول به خود بگیرد، در زندگی فرد اختلال ایجاد می کند. و تبدیل می شود به نوعی اختلال رفتاری که باید درمان شود. در روانشناسی اختلال اشکال مختلفی دارد:اختلالات یادگیری، اختلالات رفتاری، اختلال شخصیت، اختلال روانی و … . که هر کدام از این اختلال ها، زندگی افراد را مختل می کند. در این مقاله قصد داریم کمی اختلال رفتاری انزوا را توضیح دهیم. و در نهایت خدمات مشاوره گوشه گیری تلفنی صدای رهیاب را برای شما هموطن عزیز شرح دهیم.

علل به وجود آمدن انزوا و گوشه گیری کدامند؟

مشاوره انزوا تلفنی,مشاوره تنهایی تلفنی,مشاوره گوشه گیری تلفنی,مشاوره انزوا,مشاوره تنهایی,مشاوره گوشه گیری,روانشناسی تنهایی,روانشناسی گوشه گیری,درمان انزوا,درمان گوشه گیری,درمان تنهایی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

به وجود آمدن انزوا دلایل مختلفی دارد. مطالعات روانشناسی نشان می دهد که دلایل اصلی به وجود آمدن انزوا عبارتند از: عدم اشراف به مهارت‌های ارتباطی فرد، افسردگی و اختلالات شخصیتی.

  • اختلال شخصیت و گوشه گیری:

اگر دلیل انزوای فرد مشکلات روانشناختی مثل اختلالات شخصیت باشد، فرد ممکن است اساساً جمع پذیر نباشد. و حتی گاه جمع گریز نیز باشد. و انزوا و تنهایی را به بودن با جمع ترجیح دهد.

  • نداشتن مهارت های ارتباطی و گوشه گیری:

اگر گوشه گیری و انزوا فرد به خاطر نداشتن مهارت های ارتباطی و اجتماعی باشد، در این وضعیت نمی داند چگونه باید در جمع و فعالیت های اجتماعی شرکت کند. این نوع انزوا، از طریق آموزش و مراجعه به مشاور روانشناس قابل درمان است.

  • افسردگی و گوشه گیری:

انزوا ممکن است یکی از عوارض افسردگی باشد. اگر افسردگی پیشرفت کند فرد خود را از جمع دور می‌کند. در این وضعیت ممکن است فرد کار یا شغل خود را از دست بدهد.

  • اسکیزویید و اسکیزوتایپال:

برخی از مطالعات روانشناسی نیز نشان می دهد که علت گوشه گیری و انزوا، اختلالات شخصیتمثل اسکیزویید و اسکیزوتایپال باشد. در اسکینزویید که در گذشته به آن ها افراد خودخور نیز می گفتند، فرد در خود می‌رود و همه چیز را در خود می ریزد.. این نوع اختلال شخصیت باعث می شود که فرد نتواند با کسی ارتباط برقرار کند. اسکیزوتایپال‌ها نیز انسان هایی منزوی و گوشه‌گیر هستند. که از تیپ‌های خاص ظاهری و رفتاری تبعیت می‌کنند.


نکته: نداشتن مهارت‌های ارتباطی، افسردگی و اختلالات شخصیت علل اصلی دچار شدن به انزوا هستند.


گوشه گیری و انزوا در چه زمانی بیشتر شایع می شود؟

مشاوره انزوا تلفنی,مشاوره تنهایی تلفنی,مشاوره گوشه گیری تلفنی,مشاوره انزوا,مشاوره تنهایی,مشاوره گوشه گیری,روانشناسی تنهایی,روانشناسی گوشه گیری,درمان انزوا,درمان گوشه گیری,درمان تنهایی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

همان طور که گفته شد، نداشتن مهارت ایجاد ارتباط با افراد، یکی از دلایل اصلی و عمده گوشه گیری و انزوا است. این موضوع که گاه با عنوان کمرویی نیز شناخته می شود، بیشتر در دورانکودکی و نوجوانی ظهور و بروز می یابد. اساساً انسان موجودی اجتماعی است. لذا هنر اجتماعی زیستن در فطرت او قرار داده شده است. اما گاهی برخی شرایط و موقعیت ها باعث می شود تا فرد به سمت گوشه گیری و انزوا برود. این شرایط و موقعیت ها بیشتر از محیط و اطرافیان به فرد تحمیل می شود. و در صورتی که به صورت مداوم و مستمر باشد، فرد را دچار اختلال انزوا می کند. به اعتقاد روانشناسان برخی از رفتارها می توانند به گوشه گیری و انزوا دامن بزنند.

شرایط و موقعیت هایی که به گوشه گیری و انزوا دامن می زنند

۱- محرومیت از محبت خانواده

۲- اختلالات جسمی و نقص عضو یا بیماری های جسمی و فیزیولوژیک

۳- اختلالات جسمی در گوش و تکلم

۴- شکست های متعدد و تحقیر شدن کودک در برابر جمع

۵- عدم امنیت روانی در محیط خانه و مدرسه و فشارهای روانی مستمر

۶- تنبیه، توبیخ و سرزنش کودک و نوجوان توسط والدین و به ویژه محرومیت از عواطف مادر

۷- کنترل شدید تربیتی و سخت گیرهای وسواس گونه و غیر منطقی

مشکلات اجتماعی حاصل از گوشه گیری و انزوا

همان طور که مشاهده شد، اغلبِ دلایل و شرایط گوشه گیری و انزوا، محیط و اطرافیان فرد ( به خصوص کودک و نوجوان ) هستند. کودک و نوجوانِ مبتلا به انزوا از برقراری ارتباط با افراد و محیط خارج امتناع می کند. این موضوع باعث می شود تا علاقه و عواطف کودک و نوجوان نسبت به اطرافیان کاهش یابد. و در نتیجه نتوانند دوستان نزدیک و صمیمی داشته باشند. کودک ونوجوان کمرو و گوشه گیر ، معمولاً از حضور در فعالیت های جمعی و بازی های گروهی سرباز می زند. و فقط با تک دوست خود که نوعاً به او بسیار وابسته می شود اوقات خود را سپری می کند.

گوشه گیری و انزوا به خودی خود می تواند لطمات روحی و روانی زیاد به فرد وارد کند. که اگر درمان نشود، فرد در سنین نوجوانی و حتی کودکی، ممکن است به مشکلات دیگری مثل نداشتن اعتماد به نفس، افسردگی، استرس و اضطراب و زود رنجی دچار شود. هر یک از این عوارض و اختلالات هم به خودی خود، مشکلات بیشمار دیگری را در زندگی فرد به دنبال خواهد داشت. و فرد قادر نخواهد بود در ازدواج، زندگی مشترک، کار و اشتغال موفق باشد.

اهمیت مشاوره گوشه گیری و انزوا

مشاوره انزوا، می تواند، هم یک راهکار پیشگیرانه و هم یک روش درمان باشد. البته همان طور که گفته شد، یکی از عوامل اصلی گوشه گیری و انزوا، نحوه برخورد و رفتار اطرافیان نسبت به فرد است. در مشاوره انزوا می توان ضمن چاره جویی و درمان فرد منزوی، توصیه ها و آموزش های لازم را برای اطرافیان و والدین و خانواده ارائه داد. انزوا باید در همان مراحل اولیه شکلگیری درمان شود. اگر گوشه گیری و انزوا پیشرفت کند، درمان آن سخت تر، زمانبرتر و پرهزینه تر خواهد بود. ضمن اینکه عوارض و پیامدهای بیشتری نیز به دنبال خواهد داشت.

اگر مشاوره گوشه گیری و انزوا به خوبی و در زمان مناسب صورت پذیرد، روانشناس و درمانگر می تواند، خیلی سریعتر با فرد منزوی ارتباط و تعامل برقرار کند. و خیلی سریعتر می تواند روند درمانی را در پیش بگیرد. علاوه بر این مشاوره گوشه گیری و انزوا کمک می کند تا جلوی پیشرفت گوشه گیری و انزوا گرفته شود. و نیازی به دارو درمانی نباشد. دارو درمانی علاوه بر اینکه یک روش پرهزینه است، خود عوارض جانبی زیادی دارد.

مشکلات موجود در مشاوره گوشه گیری حضوری

معمولا در جلسات مشاوره روانشناسی مشاهده می شود که در مشاوره انزوا حضوری ، فرد منزوی به سختی با مشاور و درمانگر ارتباط برقرار می کند. افراد منزوی معمولا با کسانی ارتباط موثری برقرار می کنند، که رابطه عاطفی قوی تری با او دارند. لذا جلسات اولیه مشاوره انزوا سخت و طاقت فرسا و گاه بی نتیجه هستند. علاوه بر این همچون هر نوع مشاوره حضوری دیگری، مشاوره انزوا حضوری نیز با مشکلات رفت و آمد، عدم دسترسی به مرکز مشاوره و همچنین عدم دسترسی شبانه روزی و همیشگی، رو به رو هستند.

در خیلی از شهرها و روستاها هم مشاور روانشناس وجود ندارد. در خیلی از شهرها هم متخصص حوزه اختلالات شخصیت و انزوا وجود ندارد. لذا عدم دسترسی به مراکز مشاوره انزوا باعث می شود تا فرصت درمان از خیلی از بیماران صلب شود.

اما باید بگوییم، که ما برای این خانواده ها خبر خوبی داریم. مرکز مشاوره روانشناسی تلفنیصدای رهیاب، واحد مشاوره گوشه گیری تلفنی را به حوزه فعالیت های خود افزوده است. و شما می توانید بدون دردسر با مشاوران ما در تماس باشید.

مشاوره گوشه گیری تلفنی راهگشای خانواده ها و افراد

مشاوره گوشه گیری تلفنی کمک می کند تا خانواده ها بتوانند در حوزه های مرتبط با گوشه گیری و انزوا با مشاوران در تماس باشند. شما می توانید با کمک مشاوره گوشه گیری تلفنی ، با کمترین مشکل و در کوتاهترین زمان ممکن، در طول شبانه روز مسائل و مشکلات خود را با روانشناسان در میان بگذارید. و راهکارها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

چرا مشاوره گوشه گیری تلفنی را توصیه می کنیم؟

مشاوره انزوا تلفنی,مشاوره تنهایی تلفنی,مشاوره گوشه گیری تلفنی,مشاوره انزوا,مشاوره تنهایی,مشاوره گوشه گیری,روانشناسی تنهایی,روانشناسی گوشه گیری,درمان انزوا,درمان گوشه گیری,درمان تنهایی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

در اغلب موارد، اگر از مشاوره گوشه گیری تلفنی استفاده نمایید، دیگر نیازی به مشاوره حضوری نخواهید داشت. در مشاوره تلفنی، روانشناسان متعددی آماده پاسخگویی به سوالات مراجعان می باشند. و شما هموطن عزیز می توانید در صورت نیاز به مشاوره در حوزه های مختلف، از مشاوران متخصص هر حوزه استفاده نمایید. از طریق مشاوره گوشه گیری تلفنی ، فرقی نمی کند شما در کدام شهر یا استان هستید. هزینه مشاوره تلفنی برای همه یکسان است. و شما می توانید بدون مراجعه حضوری و در کوتاه ترین زمان ممکن، از متخصصان حوزه های مختلفروانشناسی استفاده نمایید.

در مشاوره گوشه گیری تلفنی هزینه های مشاوره کاهش می یابد.

علاوه بر مزایای ذکر شده برای مشاوره تلفنی، شما می توانید از طریق مشاوره گوشه گیری تلفنی هزینه های خود را کاهش دهید. در مشاوره گوشه گیری تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر، مشاوره ای با کیفیت مشابه مشاوره گوشه گیری حضوری دریافت نمایید. با توجه به اینکه در خیلی از شهرها و روستاها مراکز مشاوره روانشناسی وجود ندارد، از طریق مشاوره گوشه گیری تلفنی شما می توانید با مشاوران و روانشناسان متخصص تهران در تماس باشید، و بدون مراجعه حضوری، مشکلات خود را مطرح کرده. و راهنمایی ها و راهکارهای لازم را دریافت نمایید.

مشاوره گوشه گیری تلفنی ، یک پیشنهاد ویژه و در دسترس همگان

خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدید مخابرات هستند. که مراکزمشاوره روانشناسی می توانند از آن استفاده کنند. اقبال عمومی نسبت به خدمات مشاوره تلفنی باعث شده است تا این خدمات، در مدتی کوتاه جای خود را در میان خدمات مشاوره باز کنند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از خدمات مشاوره تلفنی باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره گوشه گیری تلفنی – با استقبال خوبی مواجه شوند.

چرا مشاوره گوشه گیری تلفنی صدای رهیاب را پیشنهاد می کنیم؟

در کادر مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از مشاوران متخصص شهر تهران در زمینهمشاوره روانشناسی و از جمله مشاوره گوشه گیری تلفنی استفاده می شود. اکثر مشاوران مرکز مشاوره گوشه گیری تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. که در حوزه های مختلف مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی تخصص دارند. شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره گوشه گیری تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است با پایین بودن تعرفه های تماس، باری از دوش خانواده بردارد. تا آن ها بتوانند با دغدغه مالی کمتری نسبت به مشاوره گوشه گیری تلفنی و درمان خود و عزیزانشان اقدام نمایند. مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما خانواده های عزیز این اطمینان را می دهد که هزینه تماس جهت مشاوره روانشناسی بسیار پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی بوده. و در حدود ۳۰ درصد کمتر از سایر مراکز مشاوره تلفنی است.


یک پیشنهاد ویژه: شما می توانید ابتدا مشکلات خود را از طریق مشاوره گوشه گیری تلفنی مطرح نمایید. و در صورتی که برای درمان یا مشاوره بهتر، نیاز به مشاوره حضوری داشتید، با متخصص مورد نظر هماهنگ کرده و درمان خود را از آن طریق ادامه دهید.


جهت استفاده از خدمات مشاوره گوشه گیری تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

شما هم میهنان عزیز می توانید جهت استفاده از خدمات مشاوره گوشه گیری تلفنی صدای رهیاب در ساعات مختلف شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرید. جهت تماس بامرکز مشاوره گوشه گیری تلفنی صدای رهیاب فقط کافی است که به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس با ما شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره گوشه گیری تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید. واحد مشاوره گوشه گیری تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در موضوعات زیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

خدمات مشاوره گوشه گیری تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع روانشناسی انزوا
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و تنهایی
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع گوشه گیری و انزوا
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و دارو درمانی
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوای ناشی از اسکیزویید
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوای ناشی از اسکیزو تایپال
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و کودک
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و نوجوان
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و جوان
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و بلوغ
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و زنان
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و مشکلات تحصیلی
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و اختلال شخصیت
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و اختلال رفتاری
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و سالمندان
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و بارداری
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و ازدواج
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و روابط زناشویی
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و مشکلات زندگی مشترک
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع  انزوا و افسردگی

خدمات مشاوره گوشه گیری تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و بیماری های روانی
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و اختلالات روانی
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و روابط اجتماعی
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و اعتماد به نفس
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و طلاق
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع معلولیت و انزوا
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و طرد اجتماعی
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و اوتیسم
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و ترس
  • مشاوره گوشه گیری تلفنی با موضوع انزوا و عدم اعتماد به نفس

خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره روانشناسی تلفنی

خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب

  1. مشاوره روانشناسی تلفنی
  2. مشاوره خانواده تلفنی
  3. مشاوره تحصیلی تلفنی
rahyabmoshaver بازدید : 46 پنجشنبه 24 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره اختلال روانی تلفنی

اختلالات روانی یکی از شایع ترین بیماری های جامعه ی کنونی است. که به موجب آن رفتار انسان با برخورد با محیط اطراف و حتی خود دچار  مشکل میشود. در درمان اختلالات روانی، مشاوره نقشی کلیدی دارد. ساده ترین و سریع ترین راه مشاوره، استفاده از مشاوره اختلال روانی تلفنی است. که شما می توانید به سریعترین شکل ممکن با مشاور و متخصص روانشناسی در ارتباط باشید. علائم عمده اختلالات روانی را می توان چنین برشمرد:

  • کناره گيري از ديگران و گرايش به انزواطلبي
  • تغيير سريع در وزن اعم از كاهش يا افزايش وزن شديد
  • پرخاشگري و حالت‌هاي تهاجمي بيشتر از حد طبيعي
  • هذيان‌گويي و باورهاي غلط
  • دشواري و ناتواني در تمرکز
  • غمگيني و دلتنگي
  • فقدان علاقه و عدم لذت بردن از كارهايي كه در گذشته براي بيمار بسيار لذت بخش و خوشايند بوده‌اند.
  • تحريک پذيري و حساسيت بالا
  • اضطراب و بي قراري

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اختلال روانی چیست؟

در فرهنگ فارسی عمید اختلال به معنای تباه شدن و درهم‌و‌برهم شدن کار می باشد. یعنی به‌هم‌خوردگی؛ آشفتگی؛ نابسامانی؛ بی‌سروسامانی. در حوزه روانشناسی اختلالات مختلفی وجود دارد. که از آن جمله می توان به اختلال شخصیت، اختلال رفتاری، اختلال یادگیری، اختلال جسمی و اختلال روانی اشاره کرد.

برای اختلال روانی تعاریف مختلفی ذکر شده است. قابل قبولترین تعریف اختلال روانی را می توان به صورت زیر توصیف کرد: هر یک از اختلالات روانی به صورت یک سندرم یا الگوی رفتاری یا روانشناختی مهم بالینی در نظر گرفته می شود. وجود اختلال روانی در یک فرد موجب ناراحتی (یک علامت دردناک) یا ناتوانی (تخریب در یک یا چند زمینه مهم عملکرد) یا افزایش قابل ملاحظه خطر مرگ ، درد ، ناراحتی و ناتوانی یا فقدان مهم آزادی، می شود.

چهار ویژگی عمده یک اختلال روانی

اختلال روانی مانند هر نوع اختلال دیگری چهار خصیصه و ویژگی مشترک دارد. ویژگی های کلی هر نوع اختلالی را می توان به این صورت برشمرد:

۱– ایجاد پریشانی: اختلال روانی موجب می شود فرد به لحاظ هیجانی یا جسمانی، به شکلی مستمر و متداول عذاب بکشد. و پریشان حال به نظر برسد.

۲– ایجاد اختلال در زندگی: اختلال روانی موجب کم شدن توانایی فرد در انجام امور روزمره می شود. به گونه ای که فرد قادر نیست کارهایش را به شکل مطلوب انجام دهد.

۳– آسیب زا و خطرناک بودن: یک اختلال روانی موجب می گردد، فرد خود و دیگران را به مخاطره بیاندازد. یا به خود و دیگران آسیب برساند.

۴– عدم مقبولیت اجتماعی: یک اختلال (شخصیتی، روانی یا رفتاری و…) اساساً به لحاظ اجتماعی و فرهنگی مقبولیت ندارد.

اختلال روانی چه زمانی به وجود می آید؟

یکی از سوالاتی که برای افراد مبتلا به اختلال روانی و خانواده های آن ها به وجود می آید این است که آیا اختلال روانی ارثی است؟ اختلال روانی چرا؟ چه موقع؟ و چگونه به وجود می آید؟

در افراد مبتلا به اختلال روانی، صفات ناسازگار به قدری ژرف و عمیق شکل گرفته اند که در برابر هرگونه تغییر مقاومت می کنند. به همین دلیل این افراد معتقدند که دیگران باید تغییر کنند. نه آنها. دیگران باید با آن ها انطباق و تطابق پیدا کنند. همین موضوع باعث می شود که دنیا برای آنها زجر آور شود. چرا که تقریباً همه را مخالف خود می بینند. چرا که از نگاه دیگران آنها منزجر کننده و عذاب آورند.

عوامل اصلی به وجود آوردن اختلال روانی کدامند؟

به وجود آمدن اختلال روانی می تواند عوامل و زمینه های مختلفی داشته باشد. به همین دلیل زمینه های به وجود آمدن اختلالات روانی را می تواند از دیدگاه های مختلفی بررسی نمود. در این میان از چهار دیدگاه عمده می توان اختلالات روانی را بررسی نمود: دیدگاه زیست شناختی. دیدگاه روانکاوی. دیدگاه یادگیری. دیدگاه شناختی.

دیدگاه زیست شناختی در یک اختلال روانی

در این دیدگاه، آشفتگیهای بدنی را علت اختلال روانی می‌دانند. بی‌نظمی در ژنها می تواند باعث بروز برخی رفتارهای غیرانطباقی باشد. دیگر تعیین کننده زیست شناختی رفتار ، مغز و دستگاه عصبی است. وجود آشفتگی در بخش های معینی از مغز می‌تواند زمینه ساز و عامل به وجود آمدن اختلالات روانی گردد. غدد مختلف بدن و عملکرد آنها هم می‌تواند در به وجود آمدن اختلالات روانی موثر باشد.

دیدگاه روانکاوی در یک اختلال روانی

از دیدگاه روانکاوی، افکار و هیجانات علل اصلی بروز یک رفتار هستند. در سبب شناسی اختلالات روانی بر این باورند که افکار و هیجانات ناآشکار، مسبب اساسی اختلالات روانی هستند. به همین خاطر روانشناسان معتقدند که پنج سال اول زندگی از لحاظ رشد سالم شخصیت یا بروزاختلالات روانی حائز اهمیت است.

دیدگاه یادگیری در یک اختلال روانی

در این دیدگاه بر اهمیت یادگیری تاکید می شود. از این رو صاحبان این دیدگاه معتقدند کهاختلالات روانی با پیوندهای یادگیری قابل توضیح هستند. در این دیدگاه سرمشق گیری ، تقویت کننده‌های مثبت و منفی و شرطی سازی ها در بروز رفتارهای غیر عادی موثرند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

دیدگاه شناختی در یک اختلال روانی

در دیدگاه شناختی بر شناخت فرد از محیط پیرامون خود تاکید می شود. بر اساس این دیدگاه دلیل ناتوانی فرد در تشکیل شناختها و طرحواره‌های مناسب از ارتباط خود را باید در مشکلات فرد با محیط دنبال کرد. از دیگر دیدگاه های رایج دیدگاه های انسان گرایی ، هستی گرایی و دیدگاه اجتماعی است.

باید توجه داشت که تنوع دیدگاه ها نسبت به اختلالات روانی، دلیلی بر نقصان آنها نیست. بلکه یک روانشناس متناسب با نوع اختلال روانی و دلایل به وجود آورنده آن، روش درمان را تعیین می کند. به همین خاطر امروزه روانشناسان معمولا از ترکیبی از این دیدگاه ها، برای درمان افراد استفاده می کنند.

طبقه بندی اختلالات روانی

طبقه بندی های مختلفی برای اختلال روانی ذکر شده است. این طبقه بندی ها بیشتر بر اساس عامل ایجاد اختلال روانی تعیین می شوند. که جامع ترین آنها عبارتند از:

  • عقب ماندگی ذهنی
  • اختلالات یادگیری (اختلال خواندن ، اختلال در ریاضیات ، اختلال در بیان کتبی)
  • اختلالات نافذ مربوط به رشد (اختلال اوتیستیک ، اختلال رت ، اختلال آسپرگر)
  • اختلالات کمبود توجه
  • اختلالات تغذیه‌ای و خوردن شیرخوارگی واوان کودکی (هرزه خواری ، اختلال نشخوار)
  • اختلالات تیک (تیک توره ، تیک حرکتی یا صوتی مزمن ، تیک گداز)
  • اختلالات ارتباطی (اختلال زبان بیانی ، اختلال زبان دریافتی بیان مختلط ، لکنت زبان)
  • اختلالات دفعی (بی‌اختیاری ادراری ، بی‌اختیاری مدفوع)
  • سایر اختلالات دوران شیرخوارگی ، کودکی و نوجوانی (اختلال اضطراب جدایی ‌، گنگی انتخابی ، اختلال دلبستگی واکنشی ، اختلال حرکتی کلیشه‌ای)
  • اختلالات نسیانی ، دلیریوم و دمانس
  • اختلالات مربوط به مصرف مواد مخدر

اختلالات روانی خاص

  • اسکیزوفرنی و سایر اختلالات سایکوتیک
  • اختلالات خلقی (افسردگی اساسی ، اختلالات دو قطبی و …)
  • اختلالات اضطرابی (اختلال هراس ، جمع هراسی ، اختلال وسواسی ، جبری ، اختلال استرس پس از سانحه و …)
  • اختلالات شبه جسمی (اختلال جسمانی کردن ، اختلال تبدیلی ، خود بیمار انگاری ، اختلال بدریختی بدن)
  • اختلالات ساختگی
  • اختلالات تجزیه‌ای (فراوموشی تجزیه ای ، گریز تجزیه‌ای ، اختلال شخصیت چند گانه و اختلال مسخ شخصیت)
  • اختلالات هویت جنسی و جنسیتی
  • اختلالات خواب
  • اختلالات کنترل تکانه (اختلال انفجار دوره‌ای ، جنون دزدی ، جنون آتش افروزی ، قمار بازی بیمار گونه و وسواس کندن مو)
  • اختلال انطباقی
  • اختلالات شخصیتی (پارانوئید ، اسکیزوئید ، اسکیزوتایپی ، ضداجتماعی ، مرزی ، نمایشی ، خودشیفته ، دوری گزین ، وابسته و اختلال شخصیت وسواسی و جبری)

نشانه های افراد مبتلا به اختلال روانی کدامند؟

همان طور که در ویژگی ها و ماهیت اختلالات بیان شد، اختلال روانی در واقع فرد را در برقراری ارتباط با دیگران دچار مشکل می کند. اختلالات روانی معمولاً منجر به رفتارهای آسیب زا یا مختل کننده، مستمر و مداوم می شوند. و زندگی فرد مبتلا به را مختل می نمایند. یکی دیگر از راه های تشخیص یک اختلال این است که معمولاً رفتارها و کارهای فرد مبتلا به اختلال روانی، به لحاظ اجتماعی و از نظر جامعه مورد قبول نیست. و غیر عادی به نظر می رسد.

چرا باید مشاوره اختلال روانی را جدی گرفت؟

عوامل به وجود آمدن اختلال روانی بسیار متنوع و گوناگون است. اما با این حال اگر عوامل ژنتیکی را کنار بگذاریم، اغلب اختلالات روانی به هنگام بروز موقعیت های بحرانی روحی و جسمی اتفاق می افتند. از این رو غالباً شروع اختلال روانی را باید در کودکی و نوجوانی جستجو کرد. خصوصاً دوران نوجوانی که با بلوغ و تحولات جسمی، جنسی و هورمونی همراه است. نوجوانی یکی از بحرانی ترین مقاطع زندگی هر فرد است. که عوامل محیطی به شدت او را تحت تاثیر قرار می دهند. از این رو برای درمان اختلال روانی باید در گام اول وجود اختلال را شناسایی کرد. شناسایی اختلال روانی هم جز از طریق مشاوره اختلال روانی امکان پذیر نیست.

اگر فرد مبتلا به اختلال روانی در همان ابتدا شناسایی شود، از طریق مشاوره روانشناسی و مشاوره اختلال روانی می توان به شکل موثرتری او را درمان کرد. چرا که خیلی از رفتارها و اختلالات هنوز به صورت کامل شکل نگرفته اند و پیشرفت نکرده اند. بنابراین مشاوره نوجوان کمک می کند تا افرادی که کمی در ایجاد روابط اجتماعی، دچار افراط یا تفریط هستند، شناسایی شوند. و روند درمان سریع تر شود.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره اختلال روانی موثرترین راه حل برای درمان اختلال روانی

مشاوره اختلال روانی کمک می کند تا بتوان فرد را تا حد زیادی بدون نیاز به دارو، درمان نمود.اختلال روانی در اکثر موارد از طریق مشاوره درمان پذیر است. هر چند که برخی از روانشناسان و روان پزشکان برای درمان اختلال روانی از داور استفاده می کنند اما باید به این نکته توجه داشت که داروها اساساً یک گزینه تکمیلی هستند. و صِرف مصرف دارو نمی تواند درمان قطعی را به دنبال داشته باشد.

علاوه بر این افراد مبتلا به اختلال روانی، بسیار بیشتر از سایر افراد، دچار ، اختلالات یادگیری ،افت تحصیلی، اعتیاد ، بیماری های روانی و … می شوند. لذا با یک مشاوره اختلال روانی ساده می توان جلوی خیلی از بیماری ها و اختلالات روانی ناگوار را گرفت.

مشاوره اختلال روانی,مشاوره اختلالات روانی,اختلالات روانی,مشاوره تلفنی اختلال روانی,مشاوره اختلال روانی تلفنی,مشاوره اختلال روانی حاد,اختلال روانی مذمن,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

نقش مشاوره اختلال روانی در درمان اختلال روانی چه قدر است؟

در درمان اختلال روانی ایجاد ارتباط موثر بین مشاور و بیمار بسیار ضروری است. همراهی خانواده ها و کمک گرفتن از آنها نیز می تواند روند مشاوره و درمان را بهبود بخشد. (پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با روش های درمان در روانشناسی به مقاله روش های درمان روانشناسی مراجعه کنید. )

همان طور که مشاهده می شود درمان اختلال روانی، چه در مرحله شناسایی و چه مرحله درمانی، به مشاوره روانشناسی نیازمند است. اساساً موثرترین روش درمانی ( عوارض کم و تاثیرگذاری بالا) از طریق مراجعه به مشاور و شرکت در جلسات مشاوره اختلال روانی است. هرچند که این شیوه زمانبر و طولانی تر می است. اما اثرگذاری آن نیز بیشتر است. درمانجویان باید توجه داشته باشند که یک اختلال روانی به صورت آنی و ناگهانی به وجود نیامده است. یک اختلال روانی غالبا در طول زمان و طی سالیان به وجود می آید. پس برای درمان آن هم باید صبور بود. و هم بایستی استمرار و مداومت داشت.

مشکلی که در مشاوره اختلال روانی حضوری وجود دارد!!

خیلی از خانواده ها برای تشخیص بیماری کودک و نوجوان خود حاضر نیستند به مراکز مشاوره روانشناسی مراجعه کنند. یکی از دلایلی که باعث می شود خانواده ها این طور فکر کنند این است که آنها گمان می کنند با گذشت زمان رفتارهای کودک و نوجوانشان بهبود می یابد. دلیل دیکر عدم مراجعه به مراکز مشاوره روانشناسی این است مشاوره حضوری غالباً وقت گیر و زمانبر است. و افراد برای حضور در مرکز مشاوره اختلال روانی، واکنش منفی از خود نشان می دهند.

علاوه براین برخی از افراد در جلسات مشاوره اختلال روانی حضوری، خود را سانسور می کنند. و رسیدن به نتیجه مطلوب ممکن است چندین جلسه به طول انجامد. لذا برای اینگونه افراد، جلسات مشاوره حضوری در همان گام اول چندان موثر نیستند.


یک اتفاق ویژه: اخیراً مراکز مشاوره روانشناسی تلفنی زیادی تاسیس شده اند. مرکز مشاوره صدای رهیاب به عنوان یکی از مراکز پیشرو در امر مشاوره، اقدام به راه اندازی بخش مشاوره اختلال روانی تلفنی نموده است. و شما می توانید با کمک مشاوره اختلال روانی تلفنی ، با کمترین مشکل، راهکارها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.


چرا مشاوره اختلال روانی تلفنی را توصیه می کنیم؟

شما خانواده های عزیز می توانید برای شروع کار، و جهت شناسایی اختلال روانی، از مشاوره اختلال روانی تلفنی استفاده کنید. با استفاده از مشاوره اختلال روانی تلفنی ، در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران اختلال روانی در دسترس هستند. و شما خانواده های عزیز می توانید از مشاوران ما در زمینه های مختلف روانشناسی استفاده کنید. مشاوره اختلال روانی تلفنی این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز، با مشاورن روانشناسی در تماس باشید. ضمن اینکه مشاوره اختلال روانی تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد.

در مشاوره اختلال روانی تلفنی شما می توانید به راحتی مشکلاتتان را مطرح کرده و راهکارهای لازم را دریافت نمایید. چه بسا از طریق مشاوره تلفنی شما متوجه مشکل خود بشوید و به راحتی آن را درمان کنید. و نیازی به مشاوره اختلال روانی حضوری نباشد. بنابراین مشاوره اختلال روانی تلفنی میتواند یک راهکار ارزان و ساده برای تشخیص اختلال روانی باشد.


بسیار مهم: مشاوره اختلال روانی تلفنی راهکاری برای کاهش هزینه های مشاوره


با استفاده از مشاوره اختلال روانی تلفنی می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. در مشاوره اختلال روانی تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر، مشاوره ای با کیفیت مشابه مشاوره اختلال روانی حضوری دریافت نمایید. با توجه به اینکه در خیلی از شهرها و روستاها مراکز مشاوره اختلال روانی وجود ندارد، در مشاوره اختلال روانی تلفنی این مشکل حل شده است. و شما می توانید از سراسر ایران، از خدمات مشاوره استفاده نمایید.

مشاوره اختلال روانی,مشاوره اختلالات روانی,اختلالات روانی,مشاوره تلفنی اختلال روانی,مشاوره اختلال روانی تلفنی,مشاوره اختلال روانی حاد,اختلال روانی مذمن,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

مشاوره اختلال روانی تلفنی ، یک راه آسان و سریع جهت پیشگیری و حل مشکلات اختلالات روانی

خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدید مخابرات هستند. که مراکزمشاوره روانشناسی نیز از آن برای ارتقاء سطح خدمات استفاده می کنند. این شیوه مشاوره در مدتی کوتاه جای خود را در میان خدمات مشاوره باز نموده است. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از خدمات مشاوره تلفنی باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طورمشاوره اختلال روانی تلفنی – با استقبال خوبی مواجه شود.

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره اختلال روانی تلفنی

در کادر مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره اختلال روانی تلفنی استفاده می شود. اکثر مشاوران مرکز مشاوره اختلال روانی تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. که در حوزه های مختلفمشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره اختلال روانی تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است با پایین نگه داشتن هزینه های تماس، باری از دوش خانواده بردارد. تا آن ها با دغدغه مالی کمتری به دنبال درمان و مشاوره اختلال روانی تلفنی خود و عزیزانشان باشند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما خانواده های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس جهت مشاوره روانشناسی بسیار پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی در حدود ۳۰ درصد کمتر از سایر مراکز مشاوره تلفنی می باشد.

جهت استفاده از خدمات مشاوره اختلال روانی تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

هموطنان عزیز می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره اختلال روانی تلفنی صدای رهیاب در ساعات مختلف شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرند. جهت تماس با مرکز مشاوره اختلال روانی تلفنی صدای رهیاب تنها به یک خط ثابت تلفن نیاز دارید. برای تماس با ما تنها کافی می باشد شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و تنها از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره اختلال روانی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید. مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در حوزه مشاوره اختلال روانی تلفنی در زمینه های زیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات مشاوره اختلال روانی تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان عقب ماندگی ذهنی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات یادگیری

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال در بیان کتبی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال در ریاضیات

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات احساساتی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال خواندن

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال آسپرگر

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال رت

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال اوتیستیک

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات نافذ مربوط به رشد

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات تغذیه‌ای

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان استرس

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان واوان کودکی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان هرزه خواری

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان افسردگی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال نشخوار

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات تیک

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال تیک توره

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات تیک حرکتی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال تیک گداز

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات تیک صوتی مزمن

خدمات مشاوره اختلال روانی تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال لکنت زبان

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات شخصیت مرزی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات دو قطبی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان منفعل – مهاجم ( پرخاشگری منفعلانه )

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال شخصیت وسواس جبری

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال وابستگی (اختلال شخصیت وابسته)

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال خود شیفتگی (نارسیستیک)

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال شخصیت نمایشی (هیستریک)

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال شخصیت ضداجتماعی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات خلقی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان پارانوئید (اختلال شخصیت بدبین)

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اسکیزوئید (اختلال شخصیت منزوی)

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اسکیزوتایپال

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان بیماری های روانی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان شیزوفرنی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اسکیزوفرنی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال شخصیت دوری گزین (اجتنابی)

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال شخصیت وابسته

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات مربوط به مصرف مواد مخدر

خدمات مشاوره اختلال روانی تلفنی صدای رهیاب – بخش سوم

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات کنترل تکانه

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال انفجار دوره‌ای

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان جنون دزدی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان جنون آتش افروزی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان قمار بازی بیمار گونه

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان وسواس کندن مو

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال انطباقی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات هویت جنسی و جنسیتی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان گریز تجزیه‌ای

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان فراوموشی تجزیه ای

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات تجزیه‌ای

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال شخصیت چند گانه

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال مسخ شخصیت

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلالات ساختگی

مشاوره اختلال روانی تلفنی با عنوان اختلال بدریختی بدن

rahyabmoshaver بازدید : 55 پنجشنبه 24 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره روانکاوی تلفنی

مشاوره روانکاوی تلفنی از جمله خدماتی می باشد که در مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب ارائه می شود. در این مقاله قصد داریم مشاوره روان تحلیلی را به شما عزیزان معرفی نماییم. و در انتها نیز خدمات مرتبط با مشاوره روانکاوی تلفنی را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

قبل از آنکه بخواهیم وارد بحث مشاوره روان تحلیلی و روانکاوی شویم ابتدا باید ببینیم چه می شود که ما دچار اختلالات روانی می شویم؟ و اینکه در چه نوع اختلالاتی می توان از یک روان تحلیلگر یا روانکاو استفاده کرد؟

اختلالات روانی از دیدگاه روانشناسان، سوال از ریشه ها

  • ما که و چه هستیم؟ از دیدگاه فروید و لکان ما آنجای هستیم که نیستیم. و آنجای هستیم که فکر نمی‌کنیم. به عبارت دیگر، آن چیزی هستیم که در پی نفی آن هستیم. پس چه دشوار می باشد یافتن خود.
  • زیستن توهمی: بشر با خودشیفتگی و خود مرکز بینی متولد می‌شود. ولی طولی نمی‌کشد که سیلی محکمی از دنیای اطراف خود می‌خورد. سدی که باعث می‌شود خود را فراموش و سرکوب کند. و چیزی بشود که دیگری می‌خواهد. آری انسان چیزی می‌شود که خود او نیست. بلکه نمایش چیزی می باشد که در دیده دیگری خوش آید. افسوس که بشر ممکن می باشد هیچگاه از این خواب و توهم بیدار نشود تا بداند که نمی‌داند.
  • خود سرزنشی ناخوداگاه: اگر رفتار، حرف یا ویژگی را به شما نسبت می‌دهند که خیلی برایتان سنگین و اذیت کننده می باشد، عامل آن را سرزنش و نکوهش نکنید. چرا که بخشی از وجودتان که منکرش هستید بصورت زیر استانه ای و ناخوداگاه معتقد به آن می باشد.
  • دنیای برون از ما، انعکاسی از درون ماست: پاسخ ما به دنیای بیرون در واقع پاسخ به درون می باشد. به عبارت دیگر جنگ یا صلح ما با خود ماست نه با دیگری. دنیای بیرون نمادی از درون ماست. که ممکن می باشد هیچ گاه به آن آگاه نشویم. برای مثال حسادت یا رقابت با دیگری در واقع رقابت با خود ایده آل و خیالی می باشد. که در درون خودمان لانه گزیده. و ما از آن آگاه نیستم و بر برون از خود فرافکنی می‌کنیم.

اما مشکل از کجا آغاز می شود؟

  • نقش زبان در تحول انسان: کودک تا زمانی که ارضا می شود نیاز به جانشین و نماد ندارد. ولی زمانی که امکان ارضا وجود ندارد نیاز به نماد و زبان دارد. زبان و نمادسازی، دنیا را برای برای انسان قابل تحمل تر می نماید. ولی رفته رفته باعث می شود که فرد نماد و زبان را عین واقعیت بداند. طوری که نماد حکم واقعیت درون را برای فرد بازی می نماید. نماد و زبان با وجود کمک به بشر باعث کور شدن انسان به واقعیت درونی اش می شود. به عبارت دیگر، زبان، انسان را متمدن می نماید. ولی این تمدن چون نقابی بر چهره، بشر را از اصلش دور می سازد.
  • سمپتوم: سمپتوم در واقع کلافی از دال هاست. که اگر یک به یک باز نشود، کارکرد خود را از دست نمی دهد. تلاش برای حذف یا تغییر آن کاری عبث و بیهوده می باشد. که نتیجه آن یا تغییر شکل یا برگشت پذیر می باشد. هیچ علامت واحدی در دو فرد علت های واحد ندارد. که بتوان با یک نسخه هر دو را حذف کرد. بنابراین به مطالعه و کشف تک به تک دال ها نیاز هست.

روان تحلیلی چیست؟

مشاوره روان تحلیلی تلفنی,مشاوره روان تحلیلی,روان تحلیلی,روانکاوی,مشاوره روانکاوی,مشاوره روانکاوی تلفنی,روانکاوی یونگ,ضمیر ناخودآگاه,روش درمان روانشناسی,درمان روانشناسی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

حال که با برخی از عوامل به وجود آمدن اختلالات روانی آشنا شدیم، بهتر می باشد وارد بحث اصلی خود شویم. روانشناسی تحلیلی یا روان تحلیلی اصطلاحی در روانشناسی می باشد. که توسط کارل گوستاو یونگ برای متمایز ساختن نظریات و روش درمان‌گری خود از روان‌کاوی فروید و روانشناسی فردی آدلر به کار برده شد. بنا بر تعریف‌های روانشناسانه، روانشناسی تحلیلی یا روان تحلیلی شیوه‌ای از مطالعه و تفسیر روان و اختلال‌های آن بر اساس ارزش‌های فلسفی و نمادها و تصاویر ازلی و سائق خودکامرواسازی می باشد. که کارل یونگ آن را پایه‌گذاری کرده‌است. در واقع روان تحلیلی یک از شیوه های درمان روانشناسی می باشد. که بیشتر با عناوینی مثل روانکاوی شناخته و معرفی می شود.

کاربرد روان تحلیلی در روانکاوی چیست؟

روانکاوی نظریه‌ای دربارهٔ عملکرد ذهن، اختلال‌های روانی و نام شیوه‌ای روان‌درمانی می باشد. که بر این فرض اساسی استوار می باشد که بیشتر فعالیت‌های ذهنی و پردازش آنها در ناخودآگاه رخ می‌دهد. از آنجا که در روان تحلیلی، روان درمانگر در تلاش می باشد تا اطلاعات را از ناخودآگاه درمانجو به دست آورد، لذا می توان روان تحلیلی را ابزار اصلی در روانکاوی دانست.

در مشاوره روانکاوی یا روان تحلیلی باید با واقعیت ها رو به رو شد

متاسفانه خیلی از رویکردهای درمانی با دروغ یا با لباس مبدل سعی در آرام کردن و فریب مراجعان دارند. ولی در واقع ارزش واقعیت های تلخ با اینکه ممکن می باشد مراجعان آزرده خاطر شوند، بیشتر می باشد. در واقع یکی از علت های اساسی بیماری و اختلالات روانی این می باشد که آنها در صدد فریب خود بودند. ولی به جایی رسیده اند که دیگر نقاب ها جوابگو نیست. بنابراین تزریق یک دروغ یا نقاب دیگر ظلم به آنهاست. “مرا با حقیقت بیازار. اما هرگز با دروغ آرامم نکن” (رومن رولان).

شرح و توضیح برخی از اصطلاحات در روان تحلیلی

  • عالم خیالی یا توهمی: اکثر رفتارهای انسان تحت تاثیر عالم خیال می باشد که از دیگران کسب شده است. به عبارت دیگر ما به دنبال آرمان هایی می گردیم که در واقع توهمی بیش نیست. هیچگاه بطور مطلق ارضا نمی شود.
  • عالم واقع: بخشی از ناخودآگاه شامل اتفاقات و رویداد‌هایی می باشد که هیچ زبانی برای بیان آنها نیست. چون قبل از تحول زبان و نماد شکل گرفته است. این حالت بخصوص در افراد مالیخولیا به وفور دیده می شود. برای مثال بیمار ممکن می باشد بگوید چیزی را که دارم تجربه می کنم قابل بیان نیست. و نمی توانم با کلمات آنها را بیان کنم.
  • تحمل: هرچه درمانگر بیشتر بتواند به درمانجو منتقل کند که نسبت به جنبه هایی از خواسته‌های ناهشیار درمانجو که در مقابل آنها دفاع می‌کند ، تحمل دارد و هر چی بیشتر بتواند به فعالیت های دفاعی بیمار احترام بگذارد، اتحاد درمانی بیشتر تقویت می شود. این عمل درمانگر می تواند باعث شود تا درمانجو نگرش بردبارانه درمانگر را درونی کرده. و نسبت به جنبه های غیر قابل پذیرش قبلی خود تحمل بیشتری داشته باشد. به عبارت دیگر تحمل درمانگر باعث تقویت رابطه درمان و تقویت پذیرش درمانجو  نسبت به دنیای سرکوب شده خود می شود.
  • دانش ناخوداگاه: هرچه بشر به اطلاعات و دانش بیرون از خود بیشتر وابسته میشود به همان اندازه از دانش ناخوداگاه در درون خود دورتر می شود. بنابراین زندگی متمدنانه بخاطر وابسته کردن انسان به اطلاعات بیرون از خود افراد را از اصل و نیروی ناخودآگاه خود دورتر می‌سازد.

فرایندها و اهداف اصلی در مشاوره روانکاوی یا روان تحلیلی کدامند؟

مشاوره روان تحلیلی تلفنی,مشاوره روان تحلیلی,روان تحلیلی,روانکاوی,مشاوره روانکاوی,مشاوره روانکاوی تلفنی,روانکاوی یونگ,ضمیر ناخودآگاه,روش درمان روانشناسی,درمان روانشناسی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

خیلی از افراد وقتی درباره روانکاوی می نوشند، فکر می کنند که درمانگر (کسی که روانکاوی را انجام می دهد) قرار است به حریم خصوصی فرد و طرز فکری او نفوذ کند و از آن سوءاستفاده کند. یکی از دلایل این نوع دیدگاه به فیلم ها و تجربه و خاطرات فرد از آن فیلم ها بر می گردد. به همین خاطر برای روشن شدن برخی مسائل درباره مشاوره روان تحلیلی یا روانکاوی قصد داریم مواردی چون وظیفه درمانگر در روان تحلیلی، ساختار روانی در روان تحلیلی، هدف نهایی روان تحلیلی و هدف درمانگر در روان تحلیلی را برای شما شرح دهیم.

وظیفه درمانگر در مشاوره روانکاوی یا روان تحلیلی

در مشاوره روان تحلیلی یا روانکاوی وظیفه درمانگر تصحیح یا اصلاح دنیای درونی درمانجو نیست. بلکه تسهیل روند گفتگو در مورد دنیای ناگفته های درمانجو می باشد. به عبارت دیگر درمانگر بعنوان یک همراه شرایط را برای بیان ناگفته ها تسهیل می نماید.

ساختار روانی در مشاوره روانکاوی یا روان تحلیلی

یکی از موارد لازم و ضروری برای شروع مشاوره روان تحلیلی، شناسایی زمینه ساختار روانی درمانجو می باشد. اگر ساختار زمینه شناسایی نشود درمان می تواند آسیب زننده باشد. برای مثال کسی که ساختار نهفته سایکوز دارد ولی با علائم اضطراب یا خلق پایین خود را نشان داده است، نمی توان سیر درمان مربوط به نوروتیک را در مورد او انجام داد. اگر سیر درمان متناسب با ساختار روانی فرد نباشد نتیجه می تواند منجر به آسیب های مانند خودکشی شود. سیر درمان روانکاوی برای سایکوز و نوروتیک کاملا متفاوت می باشد.

هدف نهایی مشاوره روانکاوی یا روان تحلیلی

هدف نهایی مشاوره روان تحلیلی رسیدن به ناخوداگاه و لمس آن و عمل بر اساس آن می باشد. که می تواند باعث تفاوت مطلق و برونداد مطلق شود. این پروسه نیاز به اشتیاق و تلاش فراوان دارد. تقریبا بدون کمک روانکاو غیر ممکن می باشد.

هدف درمانگر در روان تحلیلی یا روانکاوی

هرگاه درمانگر مطمئن شود که بیمار را فهمیده است، همان زمان می تواند پایان درمان و تداعی آزاد شود. از لحاظ دیگر،هدف درمانگر رسیدن به درک و فهم و قطعیت نیست. بلکه تسهیل و کمک به بیمار می باشد. تا به دنیایی که خود از آن هیچ اگاهی ندارد نزدیک شود. بنابراین همدلی تقریبا غیرممکن و حتی گاه مخل فرایند درمان می باشد.

ضرورت های مشاوره روانکاوی یا روان تحلیلی برای شروع درمان چیست؟

تجربه مشاوران روانشناسی و متخصصان روان تحلیلی نشان می دهد، برای آن که فرایند مشاوره روان تحلیلی یا روانکاوی به خوبی انجام شود، ضرورت ها و الزاماتی مورد نیاز می باشد. که اگر این ضرورت ها محقق نشود، فرایند مشاوره، در این روش درمان روانشناسی با مشکل مواجه خواهد شد.

اشتیاق در روانکاوی

با توجه به اینکه فرایند درمان روان تحلیلی ، طولانی مدت و از این بابت که باید صورتک های واهی را کنار زد ، سخت و جدی می باشد ، بنابراین لازم و ضروریست که درمانجو اشتیاق بالایی برای کاوش خود داشته باشد.

انتقال و تفسیر در روانکاوی

بهتر می باشد تا زمانی که انتقال شکل نگرفته است ، هیچ گونه تفسیری صورت نگیرد ، چون تفسیر باعث می شود شکل گیری انتقال به تعویق افتد و به تبع ان از فرافکنی دنیای درونی بیمار جلوگیری شود.بنابراین لازمه شکل گیری برون ریزی و فرافکنی در بیمار ، شکل گیری انتقال می باشد.

تکرار در روانکاوی

بیاد آوردن مواد و مصالح ناخوداگاه خیلی سخت و غیر ممکن می باشد. ولی تکرار آن در زندگی داده های بسیارخوبی از ناخوداگاه مهیا می نماید. برای مثال کسی که طرد شده باشد و از ان اگاه نباشد ، شاید خاطرات دوران خود را بیاد نیاورد ولی خود را در موقعیت هایی قرارمی دهد که طرد شود یا دیگران را طرد کند.

تجربه ژویسانس در روانکاوی

علائم در سطح هشیاری درد دارد ولی در ناهشیار فرد لذت و نفع دارد ، به عبارت دیگر علائم شریک تنهایی و ناخوداگاه فرد می باشد و برای فرد کاربرد دارد.

مراحل پایانی روانکاوی

درمانجو در شروع درمان ، به درمانگر خود عشق می ورزد و در صدد همانند سازی با اوست ، ولی در مراحل پایانی درمان ، درمانجو بر اساس اشتیاق درونی خود عمل می نماید و بت سازی درمانگر از بین می رود و خود را در می یابد.

آشنایی با برخی تکنیک ها و اصطلاحات مشاوره روانکاوی یا روان تحلیلی

  • طرز کار با ناخوداگاه: ما طرز کار ناخوداگاه را زمانی کشف‌می‌کنیم که ضمیر آگاه در حداقل هشیاری خود باشد. بنابراین اگر درمانجویی منطقی حرف بزند و تحلیل کند، دسترسی به ناخوداگاه را دشوارتر می‌کند.
  • گوش دادن: تلاش برای ثبت تمام گفتمان درمانجو در حین جلسات درمان، می‌تواند باعث نادیده گرفته‌شدن بخش بزرگی از ناگفته‌های بیمار شود. بخاطر همین مسئله می‌باشد که درمانگر باید سعی کند غیرمتمرکزتر عمل کند. و چیزهای را بشنود و ببیند که درمانجو از گفتن آنها اجتناب می‌کند. یعنی درمانگر بایستی بر این مسله تمرکز کند که بیمار چه چیزهای را برای پوشاندن چه چیزهای دیگر بیان می‌کند. مثلاً فردی که در بیان احساسات به برادر خود با یک مکث و تاکید فراوان ابراز می‌کند که عاشق برادرش می باشد. و هیچ‌گونه نفرتی نسبت به او ندارد. می‌تواند نشان‌دهنده نفی احساس نفرت باشد. بنابراین تمرکز زیاد روی گفته‌های بیمار می‌تواند گمراه‌کننده باشد.
  • خاطرات یا استدلال‌های پوشاننده: گاهی استدلال‌های منطقی یا خاطرات خاصی نقش پوشاننده برای اطلاعات ناخوداگاه را برعهده دارند. این قضیه بخصوص در مورد تحصیل‌کرده‌ها مانند روانشناس‌ها یا دیگر متخصص‌ها نیز دیده می‌شود. برای‌مثال این استدلال که من بخاطر فلان باور یا طرحواره چنین رفتار می‌کنم، می‌تواند گول‌زننده و گمراه‌کننده باشد. بی‌شک فلان باور یا طرحواره‌ها قسمت مجهول داستان‌اند. که ممکن‌است هیچگاه به آنها پرداخته نشود. بنابراین وجود سمپتوم و رفتار مشکل‌ساز نشان می‌دهد که هنوز دال‌های مجهول زیادی وجود دارد. که در لوای استدلال‌های مذکور پنهان و ناخودآگاه هستند. تا در مورد آنها صحبت نشود، کلاف و گره شکل‌دهنده عقده و سمپتوم باز نخواهد شد.

مشخصات یک روان درمانگر خوب برای مشاوره روانکاوی و روان تحلیلی

  • تعبیر و بینش روان درمانگر: تنها تایید یا تکذیب تفسیر از سوی بیمار، ملاک قضاوت و صحت تفسیر نیست.بلکه تداعی های بعدی بیمار و باز شدن کلاف دال ها و از کار افتادن سمپتوم ها، ملاک صحت و درستی تعبیر در روانکاوی می باشد.
  • پذیرش و تحمل بالا: هرچه درمانگر بیشتر بتواند به درمانجو منتقل کند که نسبت به جنبه هایی از خواسته های ناهشیار درمانجو که در مقابل انها دفاع می نماید،تحمل دارد و هر چه بیشتر بتواند به فعالیت های دفاعی بیمار احترام بگذارد،اتحاد درمانی بیشتر تقویت می شود.این عمل درمانگر می تواند باعث شود تا درمانجو نگرش بردبارانه درمانگر را درونی کرده و نسبت به جنبه های غیر قابل پذیرش قبلی خود تحمل بیشتری داشته باشد.به عبارت دیگر تحمل درمانگر باعث تقویت رابطه درمان و تقویت پذیرش درمانجو نسبت به دنیای سرکوب شده خود می شود.

نکته: درمانگرانی که تحمل دنیای آشفته بیمار را ندارند، آشفتگی فرافکنی‌شده را به بیمار بر می‌گردانند. در این شرایط بجای کمک به بیمار تنش او را دو چندان می‌کنند. ولی درمانگرانی که دنیای مغشوش درون روانی بیمار را تحمل می کنند، شروع به ترجمه آشفتگی فرافکنی شده از سوی بیمار می کنند. که باعث خودشناسی و انسجام در بیمار می‌شود.


  • خوداگاهی درمانگر: اگر درمانگر از پارت سایکوز و تمایلات همجنسگرایانه و پرخاشگرانه خوذ اگاه نباشد بصورت ناخوداگاه با این بخش های درمانجویان مبارزه می نماید.
  • مادرانه بودن درمانگر: برای ارتباط گرفتن با بیمار روانی بخصوص طیف سایکوز، روانکاو به مانند مادر بایستی از دنیای خودشیفته خود فاصله گیرد. و جزئی از دنیای خیالی بیمار شود. به عبارت دیگر درمانگر باید با بودن با بیمار او را تجربه کند. با نفس او نفس بکشد. با فکر او فکر کند. و با تخیل او تخیل کند. تا به یکپارچگی با او برسد. این فرایند باعث می شود بیمار خود را در درمانگر ببیند و به شناخت برسد.

موانع پیش روی روان درمانگر در یک مشاوره روانکاوی و یک فرایند درمانی کدامند؟

  • توهم دانستن: توهم دانستن بزرگترین مانع برای حرکت به سوی خویشتن مطلق می باشد. ادعای دانستن، توهم و حجابی می‌باشد که ما را در سطح بازی میدهد. و از فهمیدن بیشتر دور می‌سازد. توهم دانستن در فرایند درمان موجب ارائه تفسیر زودرس میشود. از تداعی‌های بیشتر بیمار جلوگیری می‌کند. ندانستن لازمه حرکت می‌باشد که نیاز به تحمل بالا دارد. اگر توان تحمل نباشد فرضیه‌ها و تفسیرهایی زود هنگام ارائه‌ می‌شود. که بدون‌شک با خطا همراه خواهد بود.
  • خویشتن مطلق: هدف درمان ساختن فرد نیست. بلکه ایجاد شرایطی می‌باشد که باعث بروز خویشتن مطلق فرد شود. بنابراین تلاش برای ایجاد، ساختن یا بازسازی درمانجو نهایتاً به ضرر او خواهد بود. چون او را از خویشتن خودش دور می‌سازد.
  • فعال بودن در برابر منفعل بودن: فعال‌بودن زیاد معمولا باعث کلی‌گویی و نتیجه‌گیری‌هایی به دور از جزئیات و هیجان می‌شود. فعال بودن یعنی شناختی بودن، شناختی که به دور از هیجان می‌باشد. شناختی که به دور از جزئیات می‌باشد. شناختی که همیشه با خلاصه‌سازی و کلی‌گویی فیصله می‌دهد. در این حالات خاطره‌ها رد می‌شوند. ولی جزئیات فراموش شدن، نبود جزئیات خود عاملی می‌باشد که فرد را از هیجان دور می‌سازد. یعنی این حالت، فرد را در سطح نگه می‌دارد. والدینی که بچه را سرزنش می‌کنند مانند: بچه نباش! غر نزن! و… کودک را به طرف فعال‌بودن سوق می‌دهند. گاه بی‌تفاوتی و طرد هم می‌تواند چنین نتایجی بار آورد. در فرایند درمان، در برابر فعال‌بودن بیمار بایستی مداخله کرد. و جزئیات را خواست. تا خاطرات با وضوح بیشتر و همراه با هیجانات یادآوری شوند.

نکته: درمانگر باید کاری کند که در مشاوره روانکاوی و روان تحلیلی فرد مقاومت نکند.


  • چگونگی حل و فصل در مورد مقاومت: آگاهی دادن و فشار برای رفع مقاومت کافی نیست و حتی اسیب نیز در پی دارد.درمانگر باید به بیمار فرصت دهد تا با مقاومت اشناتر شود و به ان عادت کند تا بتواد به ان غلبه کند،فقط زمانی که مقاومت در اوج خود می باشد،امکان کار روی ان فراهم می شود و مشخص می نماید که چه مقاصد و غرایزی پشت ان خوابیده است.این تکلیف یک فرایندی می باشد که صبر و حوصله و تحمل زیاد را می طلبد.کار روی مقاومت می باشد که روانکاو را از غیر روانکاو و درمان را از تلقین متمایز می نماید.

روند درمان روانشناسی در مشاوره روانکاوی یا روان تحلیلی

  • علامت و نشانه های بیماری: راه حل اساسی برای درمان مشکلات روانشناختی کودکان و بزرگسالان، مداخله و حذف علائم نیست. بلکه دیدن و شنیدن آنهاست. ولی نه آن دیدن و شنیدنی که تا به حال  به آن عادت شده است. بلکه دیدن و شنیدن چیزهایی که هیچگاه به کسی حتی به خودشان هم جرات گفتنش را نداشتند.
  • یادآوری، تکرار و حل و فصل در روان تحلیلی: میل و هدف ناخوداگاه بر این می باشد که داستان های خود را مدام تکرار کند. ولی هدف و میل درمان بر این می باشد که درباره آنها صحبت و یاداوری شود. تا از تکرار و آسیب آنها جلوگیری شود. برای مثال بیماری که بصورت ناخوداگاه دنبال افراد کنترل‌کننده و تحقیرکننده است، در جلسه درمان هم به دنبال همین کنترل و تحقیر از سوی درمانگر می باشد. ولی درمانگر این داستان را با بیمار تکرار نمی‌کند. و شرایط را مهیا می‌کند تا بیمار در مورد آن صحبت و یاداوری کند. و به دنبال آن، درمانگر در پی حل و فصل آن باشد.
  • اجبار به تکرار: بیماری که از تخیلات، تمایلات جنسی و پرخاشگری خود شرمسار بوده و در تلاش بوده که آنها را پنهان و سرکوب کند، آنها را به یاد نمی‌آورد. ولی آنها را به شکل مخفی بکرات در زندگیش نشان می دهد. برای مثال ممکن می باشد در زندگی روزمره مدام مخفی کاری کند. و کارها را نیمه تمام رها کند.

نکته: مکالمه و گفتگو و شکلگیری یک دیالوگ بین درمانگر و درمانجو نقش اساسی در روش درمان روان تحلیلی و روانکاوی دارد.


  • راه حل درمان مشکلات روانشناختی: راه حل اساسی برای درمان مشکلات روان‌شناختی کودکان و بزرگسالان ، مداخله و حذف علائم نیست. بلکه دیدن و شنیدن آهاست. ولی نه آن دیدن وشنیدنی که تا به حال به آن عادت شده است. بلکه دیدن و شنیدن چیزهایی که هیچگاه به کسی حتی به خودشان هم جرات گفتنش را نداشتند.
  • آزمایش درمانگر توسط بیمار: بیمار به مانند یک کودک که مادر را با رفتارهای مرسوم یا غیر مرسوم می ازمایید،تحمل درمانگر را می ازمایید.ازمایش حتی می تواند با سرزنش یا پرخاشگری همراه باشد،واکنش یا بحث و جدل و یا نصیحت باعث عدم تایید از جانب بیمار میشود،به عبارت دیگر بیمار برای نشان دادن خود واقعی و بیان محتوای ناخوداگاه نیاز به فضای اعتماد دارد،بیمار دست به رفتارهای مختلف می زند تا مطمئن شود.درمانگر تحمل و پذیرش او  را دارد،برای مثال بیمار ممکن می باشد برای ازمایش درمانگر شروع به سرزنش و تخریب او کند،در این شرایط اگر درمانگر واکنش متقابل نشان دهد،در ازمایش بیمار رد می شود.

مشاوره روانکاوی و روان تحلیلی راهکاری برای درمان بیماران نوروتیک و سایکوتیک

تفاوت معنی ناخوداگاه در بیماران نوروتیک و سایکوتیک: در بیماران نوروتیک مواد ناخوداگاه هیچگاه به زبان جاری و ترجمه نمی شود. ولی در بیمار سایکوتیک مواد ناخوداگاه خود را نشان می‌دهد و بر زبان جاری می شود. با این وجود به این معنی نیست که بیمار سایکوتیک آنها را قبول دارد. در نوروتیک، ترس از تهدید بیرونی (اختگی نمادین) باعث می‌شود مواد ناخوداگاه هیچ‌گاه بر زبان جاری نشود. ولی در سایکوتیک چنین ترسی اصلا برای وجود فرد تعریف نشده است. بخاطر همین مسئله، مواد ناخوداگاه بر زبان جاری می شود. البته قابل ذکر می باشد بیمار سایکوتیک در برزخ بین این مواد و دنیای بیرونی گیر کرده است.

مشاوره روانکاوی یا روان تحلیلی ، راهکاری برای درمان وسواس

در پس رفتار و افکار یک بیمار مبتلا به وسواس،خصومت و ارزوی مرگ برای غیر (بخصوص پدر نمادین) و تسلط و کنترل بر ادم و عالم وجود دارد.بخاطر همین،فرد مبتلا به وسواس در سطح هشیاری،یک احساس گناه و ارزوی مرگ همیشگی برای خود خواستار است.در واقع،رفتارهای اجباری نیز در سطح ظاهری با هدف کاهش این احساس گناه انجام می شود.با وجود اینکه فرد وسواسی بصورت ناخوداگاه ارزوی مرگ دیگری و جانشین شدن را دارد،ولی هرگاه فکر کند به این امر نزدیک می شود شدیدا دچار ترس و اضطراب می شود،بخاطر همین می باشد که کسب موفقیت و پیروزی،این افراد را دچار اضطراب و تنش می نماید.

تاثیر مدت زمان مشاوره روانکاوی و روان تحلیلی در درمان بیمار

اهمیت توجه به احساس: بسیار مهم می باشد که بیمار در بافت احساسی و هیجانی قرار گیرد تا دال های گم شده و فراموش شده یادآوری شوند. صرف تفسیر نمی‌تواند بیمار را به این هدف برساند. بنابراین تفسیر و بینش عقلی به تنهایی کافی نیست و حتی می تواند گمراه کننده باشد. به همین خاطر مدت مشاوره روان تحلیلی و روانکاوی در تشخصی و درمان درمانجو بسیار مهم می باشد.

هر چقدر مدت زمان درمان کوتاه‌تر شود، به همان میزان فرصت ابراز گفتمان درمانگر و نفوذ آن در بیمار کمتر می‌شود. به عبارت دیگر درمانگر با بیمار همان کاری را می‌کند که دیگران در طی سالیان گذشته به بیمار روا داشته‌اند. به خاطر همین مسئله می باشد که روانکاوانی مانند فروید و لکان بر این باورند که روان تحلیلی قابل کوتاه کردن نیست.

اطلاعات دیگری درباره روان تحلیلی و روانکاوی که شاید برایتان جالب باشد.

  • جایگاه تمدن در روان تحلیلی و روانکاوی: بی شک برای ورود و دسترسی به محتوای ناهشیار نیاز به شکستن یا دور زدن حجاب نمادین می باشد. حجابی که متمدنانه و اغواگرایانه می باشد. مانعی که چهره زیبا و فریبنده دارد. دسترسی به دانش ناخوداگاه با ابزاری که تمدن به ما می دهد ممکن نیست. روانکاوی دانشی می باشد که اتفاقا در خدمت تمدن نبوده. بلکه آسیب تمدن را گوش زد می‌کند. و در صدد می باشد به بشر کمک کند تا در دام آن نیافتد. تمدن به دنبال همرنگ کردن و یکپارچه کردن بشر می باشد. چیزی که با ذات بخش بزرگی از وجود هر فرد تناقص آشکار دارد. بشر مجموعه‌ای از اضداد، دوگانگی، عدم یکپارچگی و بی‌معنایی برای دیگری می باشد.
  • جایگاه بودن یا هستی در روان تحلیلی و روانکاوی: هر بودنی، در غیاب و فقدان شکل می گیرد. هرچقدر شکلِ بودن برجسته تر باشد، نشان از فقدان گسترده تر می باشد. به عبارت دیگر، بودن افراطی، متضمن فقدان و پس زدن افراطی می باشد. برای مثال منطقی بودن زیاد متضمن پس زدن احساس و عاطفه به شکل افراطی می باشد.

نکته: از منظر روان تحلیلی و روانکاوی، خلاقیت تلاش نیروی ناخودآگاه می باشد برای رسیدن به موقعیت مساعد و دلچسب.


خلاقیت ناخوداگاه در الگوهای تکرار : از دیدگاه روانکاوی خلاقیت را میتوان تلاش نیروی ناخوداگاه فرض کرد. که انجام میدهد تا موقعیتی دلچسب و دلخواه و مساعدی را که در کودکی داشته است، دوباره ایجاد کند. این‌ها همه نونگری‌ها و خلق راه‌های جدید می باشد از سمت نیروی ناخوداگاه. انگار نوعی بهره‌گیری موقت از رگه‌های نبوغ ناخوداگاه می باشد. برای ایجاد هرچه سریعتر حس خوشایند. که اگر ما از فردی صحبت کنیم که سمپتوم‌های خاص خود را دارد. و از آن تصویر خوشایند کودکی در حال حاضر فاصله بسیار داشته باشد، قطعا ایجاد این حس گذرا می باشد. برای رفع اضطرابش. این فرد ناخودآگاه گویی به هر دری با هر تلاشی می‌زند تا فرد (ایگویی بزرگسال کنونی) را به آن حس خوشایند کودکی برساند.

مثال : فردی را در نظر بگیرید که در سنین کودکی (مثلا ۳ تا ۸ سال ) همیشه گل سر سبد مهمانی‌های خانوادگیست. و همه او را دوست دارند. و تأیید می‌کنند. قربان صدقه او می‌روند. از او میخواهند ( بزرگ ترها ) شعری را بخواند. یا داستانی را تعریف کند. و بعد از اتمام ان شعر و داستان همه دست به تعریف و تمجید، از قدرت کلام کودک از تخیلات جالب او ، از فن بیان کودک کرده. و به این ترتیب کلی بر چسب های خوب به او زده. و به طور مثال او را فردی موفق و بزرگ در زمینه وکالت، هنرپیشگی و غیره متصور شده. و این مطلب را به نوعی به کودکمی‌رسانند که تو آدم موفقی خواهد شد.


نکته: ایجاد توقع و تعریف های کاذب، فرد را دچار نوعی خلأ روانی در بزرگسالی می نماید. و او را دچار اضطراب و استرس می‌کند.


تحلیل مثال: این فرد در بزرگسالی هرچه قدر که از آن موفقیت و دست آورد های بزرگ بیشتر دور بماند، در کارهای کوچک (برای جبران و برای رسیدن به ان وضعیت سابق کودکی ) به احتمال بیشتری خلاق می باشد. سعی میکند بهترین ارتباطات اجتماعی را برقرار کند. برای محبوب شدن ( محبوب ماندن در جمع بزرگسال ، حس سابق ) و صرفا هرکاری میکند تا مورد تائید دیگران ( به خصوص منابع قدرت مثل معلمانش، اساتید، درمانگرش) قرار بگیرد.

این فرد می خواهد بهترین درمانجو باشد. خاص باشد. خوب باشد. به حرف درمانگرش گوش کند. زود به نتیجه برسد. صرفا از این جهت که درمانگر با لبخند تائید او را تشویق کند (برای رسیدن به نقاط عمیق‌تر). در این حالت بین مراجع و درمانگر قطعا میتواند حالتی هم باشد که بیمار به محض دیدن علامتی منفی یا حس نکردن تغییری مثبت برای فرار از موقعیت شکست ( هرچند موقتی یا کاذب ) اقدام به قطع درمان کند. و در ذهنش هم شروع به زیر سوال بردن توانایی درمانگرش کند. که اضطراب ناشی از موفق نبودن خود را هم فرافکنی و توجیه کند. ( ارغوان احمدی )

فیلم هایی که مبتنی بر روانکاوی و روان تحلیلی ساخته شده اند:

محتوای ناخوداگاه با مثال فیلم arrival :دنیای درونی روانی (محتوای ناخوداگاه) می‌تواند جادویی، نمادین و غیر قابل فهم به زبان متمدانانه باشد. و حتی برای فرد منطقی و هشیار، خطرناک جلوه کند. بشر گاه این دنیا را چنان خطرناک می‌یابد که تنها با تلاش فراوان می‌تواند آن را تحمل کند. با تحمل و تلاش شروع به ترجمان آن می‌نماید. و به موهبتی عظیم خواهد رشسید. این امر را می توان به بهترین شکل در فیلم (arrival) مشاهده کرد. ۹۶/۵/۸

چرا مشاوره روانکاوی تلفنی را توصیه می کنیم؟

شما خانواده های عزیز می توانید برای گام اول در درمان اختلال شخصیت که همان، شناسایی اختلال می باشد، از مشاوره روانکاوی تلفنی استفاده کنید. با استفاده از مشاوره روانکاوی تلفنی ، در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران روان تحلیلی در دسترس هستند. و شما خانواده های عزیز قادر خواهید بود از مشاوران ما در زمینه های مختلف روانشناسی استفاده کنید. مشاوره روانکاوی تلفنی این امکان را فراهم می نماید تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز، با مشاورن روانشناسی در تماس باشید. ضمن اینکه مشاوره روانکاوی تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد.

در مشاوره روانکاوی تلفنی شما قادر خواهید بود مشکلاتتان را مطرح کرده و راهکارهای لازم را دریافت نمایید. چه بسا از طریق مشاوره تلفنی شما متوجه مشکل خود بشوید و به راحتی آن را درمان کنید. و نیازی به مشاوره روان تحلیلی حضوری نباشد. بنابراین مشاوره روانکاوی تلفنی میتواند یک راهکار ارزان و ساده برای تشخیص اختلال شخصیت باشد.

علاوه بر این با استفاده از مشاوره روانکاوی تلفنیمی توانید هزینه های خود را کاهش دهید. درمشاوره روانکاوی تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر، مشاوره ای با کیفیت مشابهمشاوره روان تحلیلی حضوری دریافت نمایید. با توجه به اینکه در خیلی از شهرها و روستاها مراکزمشاوره روان تحلیلی یا روانکاوی وجود ندارد، در مشاوره روانکاوی تلفنی این مشکل حل شده است. و شما می توانید از سراسر ایران، از خدمات مشاوره استفاده نمایید.

مشاوره روانکاوی تلفنی ، یک راه آسان و سریع جهت پیشگیری و حل مشکلات اختلال روانی

خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدید مخابرات هستند. که در مدتی کوتاه جای خود را در میان خدمات مشاوره باز نموده اند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از خدمات مشاوره تلفنی باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره روانکاوی تلفنی – با استقبال خوبی مواجه شوند.

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره روانکاوی تلفنی

در کادر مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره روانکاوی تلفنی استفاده می شود. اکثر مشاوران مرکز مشاوره روانکاوی تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. که در حوزه های مختلف مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره روانکاوی تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است با پایین نگه داشتن هزینه های تماس، باری از دوش خانواده بردارد. تا آن ها با دغدغه مالی کمتری به دنبال درمان و مشاوره روانکاوی تلفنی خود و عزیزانشان باشند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما خانواده های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس جهت مشاوره روانشناسی بسیار پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی در حدود ۳۰ درصد کمتر از سایر مراکز مشاوره تلفنی می باشد.

جهت استفاده از خدمات مشاوره روانکاوی تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

مشاوره روان تحلیلی تلفنی,مشاوره روان تحلیلی,روان تحلیلی,روانکاوی,مشاوره روانکاوی,مشاوره روانکاوی تلفنی,روانکاوی یونگ,ضمیر ناخودآگاه,روش درمان روانشناسی,درمان روانشناسی,مشاوره تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره صدای رهیاب,مشاور تلفنی,مشاور تلفنی صدای رهیاب,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روانشناسی,مشاوره روانشناسی تلفنی,روانشناسی صدای رهیاب,روانشناسی تلفنی,مشاوره تلفنی روانشناسی,مشاوره روان شناسی,مشاوره تلفنی روان شناسی,روان شناسی تلفنی

هموطنان عزیز می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره روانکاوی تلفنی صدای رهیاب در ساعات مختلف شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرند. جهت تماس با مرکز مشاوره روانکاوی تلفنی صدای رهیاب فقط به یک خط ثابت تلفن نیاز دارید. برای تماس با ما تنها کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانکاوی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید. مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در حوزه مشاوره روانکاوی تلفنی در زمینه های زیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

خدمات مشاوره روانکاوی تلفنی صدای رهیاب

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان روان تحلیلی بیماران نوروتیک

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان روان تحلیلی بیماران سایکوتیک

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان وسواس

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان موخوره

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان اختلالات شخصیت

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان اختلالات روانی

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان اختلالات رفتاری

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان روان تحلیلی و ناخودآگاه

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان توهم

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان خیال

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان روان تحلیلی و سمپتوم

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان روانکاوی

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان تصحیح یا اصلاح دنیای درونی

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان انزوا

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان گوشه گیری

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان حل مشکلات روانی

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان پرخاشگری

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان روانکاوی و خشم

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان روانکاوی و ترس

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان  مشکل در روابط اجتماعی

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان روانکاوی و افسردگی

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان روانکاوی و کودک

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان روانکاوی و نوجوان

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان روانکاوی و جوان

مشاوره روانکاوی تلفنی با عنوان روانکاوی و سالمندان


مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران انزوا و گوشه گیری ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت 
۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره مهارت های زندگی تلفنی

مشاوره دانستنی های روانشناسی تلفنی

مشاوره روان تحلیلی تلفنی

مشاوره اختلال شخصیت تلفنی

مشاوره اختلالات یادگیری تلفنی

مشاوره اختلالات جسمی تلفنی

مشاوره استرس تلفنی

مشاوره افسردگی تلفنی

مشاوره اعتیاد تلفنی

مشاوره وسواس تلفنی

مشاوره ترس تلفنی

مشاوره انزوا تلفنی

مشاوره خشم تلفنی

مشاوره کاریزما و مدیریت تلفنی

مشاوره نوروفیدبک تلفنی

مشاوره بیوفیدبک تلفنی

مشاوره حریم خصوصی تلفنی


مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران روانشناسی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

rahyabmoshaver بازدید : 44 پنجشنبه 24 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی

افراد مبتلا به اختلالات رفتاری، معمولاً با رفتارهای خود حقوق دیگران را نقض می کنند. قوانین و هنجارهای اجتماعی را زیر پا می گذارند. و به همین دلیل در خانواده و جامعه اختلال ایجاد می کنند. اختلالات رفتاری غالباً در سنین کودکی و نوجوانی خود را نشان می دهد. و اگر به موقع درمان نشوند به خود فرد، خانواده و جامعه، ضربه می زنند. البته در این میان بیش از همه خود فرد آسیب می بیند. چرا که رفتارهای او مورد پسند جامعه نیست. و به همین خاطر به نوعی از جامعه طرد گشته و منزوی می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با اختلالات رفتاری آشنا کنیم. و در نهایت نیز خدمات مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی صدای رهیاب را تشریح نماییم. پس با ما همراه باشید.

اختلالات رفتاری چیست؟

در فرهنگ فارسی عمید اختلال به معنای تباه شدن و درهم‌و‌برهم شدن کار می باشد. یعنی به‌هم‌خوردگی؛ آشفتگی؛ نابسامانی؛ بی‌سروسامانی. با توجه به این تعریف می تواناختلالات رفتاری را چنین تعریف کرد: اختلالات رفتاری به مجموعه اختلال‌های روانشناختی گفته می شود که ویژگی اصلی آنها بروز رفتارهای خشک و غیرقابل انعطاف در فرد می باشد. از آنجا که این رفتارهای خشک و افراطی مانع سازگاری افراد با شرایط زندگی و موقعیت اجتماعی فرد می شود، او را در برقراری ارتابط با دیگران با مشکل مواجه می کند. اما برای آشنایی بیشتر با اختلالات رفتاری، ابتدا ویژگی های اصلی یک اختلال رفتاری را بررسی می کنیم.

چهار ویژگی یک اختلال رفتاری

اختلال رفتاری مانند هر نوع اختلال دیگری چند خصیصه و ویژگی مشترک دارد. ویژگی های کلی هر نوع اختلالی عبارتند از:

۱– ایجاد پریشانی: اختلال رفتاری باعث می شود فرد به لحاظ هیجانی یا جسمانی، به شکلی مستمر و متداول عذاب بکشد. و پریشان حال دیده شود.

۲– ایجاد اختلال در زندگی:  اختلال رفتاری موجب کم شدن توانایی فرد در انجام امور روزمره می شود. به گونه ای که فرد نمی تواند کارهایش را به شکلی مطلوب انجام دهد.

۳– آسیب زا و خطرناک بودن: یک اختلال رفتاری موجب می شود، فرد خود و دیگران را به مخاطره بیاندازد. و به خود و دیگران آسیب برساند.

۴– عدم مقبولیت اجتماعی: یک اختلال (شخصیتی، روانی یا رفتاری و…) اساساً به لحاظ اجتماعی و فرهنگی مقبولیت ندارد.

اختلال رفتاری چه زمانی به وجود می آید؟

معمولاً سوالی که درباره اختلالات رفتاری، خصوصاً برای پدر و مادرها مطرح می شود این است که آیا اختلال رفتاری ارثی می باشد؟ اختلال رفتاری چرا؟ چه موقع؟ و چگونه به وجود می آید؟ و چگونه می توان از به وجود آمدن اختلالات رفتاری جلوگیری کرد؟ چگونه می توان اختلالات رفتاری را درمان کرد؟

مطالعات روانشناسی نشان می دهد که در اغلب موارد، اختلال رفتاری در کودکی و نوجوانی شکل می گیرند. از آنجا که زمان شکل گیری اختلالات رفتاری، معمولاً دوران کودکی و نوجوانی است، به همین خاطر دوران کودکی نوجوانی در درمان اختلالات رفتاری و جلوگیری از آن اهمیت ویژه ای دارد. چرا که می توان خیلی سریع تر و پیش از آنکه این اختلال در کودک ریشه دار شود، آن را درمان نمود. در صورتی که اختلال رفتاری در دوران نوجوانی و جوانی درمان نشود، در طول زمان، پایدار می شود. و نهایتاً منجر به آسیب دیدگی روحی و روانی فرد می شود. در صورتی کهاختلالات رفتاری به خوبی درمان نگردند، می توانند کاملاً زندگی فرد را مختل کرده. و او را در ارتباطات اجتماعی و خانوادگی و فردی با مشکلات جدی رو به رو نمایند.

اختلالات رفتاری چه ارتباطی با جنسیت دارند؟

جالب است بدانید که پسران در مقایسه با دختران بیشتر در معرض ابتلا به اختلالات رفتاری قرار دارند. مطالعات و پژوهش های روانشناسی نشان می دهد که در حدود ۶ تا ۱۶ درصد پسران و ۲ تا ۹ درصد دختران در معرض ابتلا اختلالات رفتاری قرار دارند. همچنین نسبت ابتلا به اختلالات رفتاری در جوامع شهری بیشتر از جوامع روستایی است. و این بیماری در جوامع شهری رو به افزایش می باشد.

اختلالات رفتاری چگونه به وجود می آیند؟

اختلالات رفتاری دلایل و عوامل مختلفی دارد که هر یک به نحوی بر رفتار فرد تأثیرگاذرند. مشکلات خانوادگی، مشکل در روابط زناشویی، بد رفتاری با کودک، اعتیاد، شرایط مادر در دوران بارداری و … از جمله مواردی هستند که ممکن است موجب به وجود آمدن اختلالات رفتاری شوند. مطالعات روانشناسی نشان می دهند که توارث و ژنتیک و همچنین داشتن اختلالات روانیمثل نقص توجه و بیش‌فعالی، اسکیزوفرنی، اختلال خلق و خو، سوء مصرف مواد در خانواده نیز به شکل چشمگیری خطر مبتلا به اختلالات رفتاری را افزایش می دهند. به صورت خلاصه می توان برخی از علل بروز اختلالات رفتاری را چنین برشمرد:

 

  • آسیب مغزی
  • مشکلات ژنتیکی
  • سیگاری بودن مادر در دوران بارداری
  • بی‌سرپرست بودن کودک
  • طرد شدن از سوی همسالان یا نزدیکی با همسالان بزهکار
  • بهره‌کشی جسمی یا جنسی

 

نشانه های افراد مبتلا به اختلالات رفتاری کدامند؟

همان طور که پیشتر نیز ذکر شد، پسران بیشتر از دختران در معرض ابتلا به اختلالات رفتاری قرار دارند. اختلالات رفتاری معمولاً فرد را در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل مواجه می کنند. به طوری که رفتارها و کارهای فرد مبتلا به اختلال رفتاری از نظر اجتماع و جامعه مردود است. و با واکنش اطرافیان همراه است. اختلالات رفتاری در میان پسران بیشتر با پرخاشگری، رفتارهای قلدرمدارانه، زد و خورد، رفتارهای بیرحمانه نسبت به حیوانات و اطرافیان و … همراه است. در مورد دختران نیز اختلالات رفتاری به صورت دروغ، مصرف مواد مخدر و یا حتی فحشا و تن فروشی بروز می کند. مهمترین نشانه های ابتلا به اختلالات رفتاری را می توان چنین نام برد:

  • پرخاشگری
  • رفتار بیرحمانه نسبت به سایر مردم و حیوانات
  • فحاشی
  • تحمل کم در مقابل ناکامی
  • تحریک‌پذیری
  • دروغگویی
  • رفتارهای پرخطر و بی‌پروا (مانند روابط جنسی، نقض قانون)
  • سوء مصرف مواد
  • فوران خشم
  • مشکل در بیان یا احساس همدردی

همان طور که بالاتر هم گفته شد، اختلالات روانی و اختلالات رفتاری، روابطه تنگاتنگی با هم دارند، به همین دلیل ممکن است اختلالات رفتاری، با برخی از علائم اختلالات روانی بروز کند. علائم و نشانه هایی چون:

چرا باید مشاوره اختلالات رفتاری را جدی گرفت؟

معمولا مشکلات اختلالات رفتاری در شرایط بحرانی روحی و جسمی اتفاق می افتد. همچنین اختلالات رفتاری غالباً در کودکی و نوجوانی اتفاق می افتند. خصوصاً دوران نوجوانی که فرد با بلوغ و تحولات جسمی، جنسی و هورمونی نیز مواجه می شود. فرد نوجوان در دوران بلوغ یکی از بحرانی ترین شرایط را دارد. که تاثیرات محیطی به شدت او را تحت تاثیر قرار می دهند. از این رو گام اول برای درمان اختلالات رفتاری این است که تشخیص دهیم فرد دچار اختلالات رفتاری شده است. بهترین و مطمئن ترین راه شناسایی را می توان مشاوره اختلالات رفتاری بیان کرد.

اگر فرد مبتلا به اختلالات رفتاری در همان ابتدا شناسایی شود، از طریق تغذیه،مشاوره روانشناسی و مشاوره اختلالات رفتاری می توان خیلی سریع اقدام به درمان او نمود. چرا که رفتارها و اختلالات رفتاری هنوز در فرد نهادینه و ریشه دار نشده اند. و می توان به راحتی رفتارها و عملکرد فرد را تغییر داد. و اصلاح و درمان نمود. لذا مشاوره نوجوان برای افرادی که کمی در ایجاد روابط اجتماعی، دچار افراط یا تفریط هستند، می تواند کارساز باشد. و به شناساییاختلالات رفتاری کمک کند.

افراد مبتلا به اختلالات رفتاری ، بسیار بیشتر از سایر افراد، دچار ، اختلالات یادگیری ، افتتحصیلی، اعتیاد ، بیماری ها و اختلالات روانی و … می شوند. لذا با یک مشاوره اختلالات رفتاری ساده می توان جلوی خیلی از اتفاقات ناگوار بعدی را گرفت.

مشاوره اختلالات رفتاری موثرترین راه حل برای درمان اختلالات رفتاری

مشاوره اختلالات رفتاری این امکان را فراهم می کند تا بتوان فرد را تا حدود زیادی بدون استفاده از دارو، درمان نمود. اختلالات رفتاری در اکثر موارد از طریق مشاوره درمان می شود. درمان اختلالات رفتاری جز از طریق مشاوره و اصلاح الگوهای رفتاری امکان پذیر نیست. چرا که داروها اساساً یک گزینه تکمیلی هستند. و صِرف مصرف دارو نمی تواند درمان قطعی را به دنبال داشته باشد. علاوه بر این به خاطر این که اکثر داروها با عوارض همراه هستند، دارودرمانی را باید آخرین راه حل برای درمان اختلالات رفتاری دانست.

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی,مشاوره اختلالات رفتاری,مشاوره اختلال رفتاری,مشاوره اختلال رفتاری تلفنی,اختلال رفتاری,اختلالات رفتاری,اختلال رفتار پرخاشگرانه,اختلال رفتار غیرپرخاشگرانه,اختلال رفتاری تقلّب,اختلال رفتاری دزدی,اختلال نقض جدّی قوانین,پرخاشگری,تقلب,روش های درمان اختلالات رفتاری,درمان روانشناسی,اختلالات رفتاری چیست,اختلال در رفتار,اختلال رفتاری چیست

نقش مشاوره اختلالات رفتاری در درمان این اختلالات چه قدر است؟

درمان اختلالات رفتاری، چه از نظر شناسایی و چه روند درمانی، به مشاوره روانشناسی نیازمند است. اساساً موثرترین شیوه درمانی ( عوارض کم و تاثیرگذاری بالا) از طریق مراجعه به مشاور و شرکت در جلسات مشاوره اختلالات رفتاری میسر می شود. هرچند که این شیوه زمانبر و طولانی تر است. اما اثرگذاری آن نیز بیشتر است. مراجعان باید توجه داشته باشند که یک اختلالات رفتاری به صورت آنی و ناگهانی به وجود نیامده است. اختلالات رفتاری اغلب در طول زمان طولانی به وجود می آیند. پس برای درمان آن باید صبور بود. و برای شرکت در جلسات مشاوره و ارتباط داشتن با مشاور، استمرار و مداومت داشت. تا انشاءالله مشکل اختلالات رفتاری کاملاً برطرف گردد.

مشکلات موجود در مشاوره اختلالات رفتاری حضوری :

خیلی از خانواده ها برای تشخیص بیماری کودک و نوجوان خود لزومی در مراجعه به مراکز مشاوره روانشناسی نمی بینند. و احتمال می دهند که با گذشت زمان رفتارهای کودک و نوجوانشان اصلاح شود. چرا مشاوره حضوری غالباً وقت گیر و زمانبر است. و افراد برای حضور در مرکز مشاوره اختلالات رفتاری ، مخالفت می کنند. از این رو خیلی وقت ها این سهل انگاری ها باعث می شود که فرد در ادامه زندگی با مشکلات اساسی رو به رو شود.

با وجود همه مشکلات ما پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم. که کار مشاوره را خیلی خیلی ساده کرده است. دیگر نیازی به نگرانی های استفاده از مشاوره اختلالات رفتاری حضوری نیست. اخیراً مراکز مشاوره روانشناسی تلفنی زیادی تاسیس شده اند. که برخی از آن ها از جمله مرکز مشاوره صدای رهیاب بخشی را به عنوان مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی راه اندازی کرده است. و شما می توانید با کمک مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی ، با کمترین مشکل، راهکارها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

چرا مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی را توصیه می کنیم؟

شما خانواده های عزیز می توانید برای گام اول در درمان اختلالات رفتاری یا همان شناسایی اختلال، از مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی استفاده کنید. با استفاده از مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی ، در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران اختلالات رفتاری در دسترس هستند. و شما خانواده های عزیز می توانید از مشاوران ما در زمینه های مختلف روانشناسی استفاده کنید. مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی این امکان را فراهم می کند تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز، بامشاورن روانشناسی در تماس باشید. و نگران اتلاف وقت و هزینه اضافی موجود در مشاوره اختلالات رفتاری حضوری نباشید.

در مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی شما قادر خواهید بود مشکلاتتان را مطرح کرده و راهکارهای لازم را دریافت نمایید. چه بسا از طریق مشاوره تلفنی شما متوجه مشکل خود بشوید و به راحتی آن را درمان کنید. و نیازی به مشاوره اختلالات رفتاری حضوری نباشد. بنابراین مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی میتواند یک راهکار ارزان و ساده برای تشخیص اختلالات رفتاری باشد.

علاوه بر این با استفاده از مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. در مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر، مشاوره ای با کیفیت مشابه مشاوره اختلالات رفتاری حضوری دریافت نمایید. با توجه به اینکه در خیلی از شهرها و روستاها مراکز مشاوره اختلالات رفتاری وجود ندارد، در مشاوره اختلالات رفتاری تلفنیاین مشکل حل شده است. و شما می توانید از سراسر ایران، از خدمات مشاوره استفاده نمایید.

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی,مشاوره اختلالات رفتاری,مشاوره اختلال رفتاری,مشاوره اختلال رفتاری تلفنی,اختلال رفتاری,اختلالات رفتاری,اختلال رفتار پرخاشگرانه,اختلال رفتار غیرپرخاشگرانه,اختلال رفتاری تقلّب,اختلال رفتاری دزدی,اختلال نقض جدّی قوانین,پرخاشگری,تقلب,روش های درمان اختلالات رفتاری,درمان روانشناسی,اختلالات رفتاری چیست,اختلال در رفتار,اختلال رفتاری چیست

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی ، یک راه آسان و سریع جهت پیشگیری و حل مشکلات اختلالات رفتاری

خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدید مخابرات هستند. که در مدتی کوتاه جای خود را در میان خدمات مشاوره باز نموده اند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از خدمات مشاوره تلفنی باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی – با استقبال خوبی مواجه شوند.

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی

در کادر مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی استفاده می شود. اکثر مشاوران مرکز مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی صدای رهیاباز فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. که در حوزه های مختلفمشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره ختلالات رفتاری تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

این مرکز همچنین با اساتید دانشگاه های بقیه الله، شهید بهشتی و برخی دیگر از دانشگاه های برجسته در ارتباط است. و از مشاوران زبده دانشگاه نیز در کادر مشاوران حضوری خود استفاده می کند.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است با پایین نگه داشتن هزینه های تماس، باری از دوش خانواده بردارد. تا آن ها با دغدغه مالی کمتری به دنبال درمان و مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی خود و عزیزانشان باشند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاببه شما خانواده های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس جهت مشاوره روانشناسی نسبت به سایر مراکز مشاوره تلفنی در حدود ۳۰ درصد کمتر است.

جهت استفاده از خدمات مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

هموطنان عزیز می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی صدای رهیاب در ساعات مختلف شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرند. جهت تماس با مرکز مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی صدای رهیاب تنها به یک خط ثابت تلفن نیاز دارید. برای تماس با ما تنها کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و تنها از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید. مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در حوزه مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی در زمینه های زیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

خدمات مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و کودک

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع بیش فعالی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلال در روابط اجتماعی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلال هیجانی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات پرخاشگری

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلال دروغ گفتن

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اضطراب

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع استرس

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و اختلالات یادگیری

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و اختلالات ارتباطی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و اعتیاد

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و اختلالات شخصیتی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع رفتارهای افراطی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع تعصب و تحجر

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع افسردگی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلال ناسازگاری

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات روانی

خدمات مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و بی قانونی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع  اختلالات رفتاری و تقلب

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و نابه هنجاری های فردی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و مشکلات جنسی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و فحشا

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و روابط جنسی پر خظر

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و دزدی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و آزار جنسی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و آزار جسمی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و تجاوز جنسی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع پارانوئید (اختلال شخصیت بدبین)

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و دعوای خانوادگی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و کنترل خشم

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع بیماری های روانی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و شیزوفرنی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و اسکیزوفرنی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و اصلاح کودکان بیش فعال

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی با موضوع اختلالات رفتاری و مدیریت خشم


مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران اختلال شخصیت ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت 
۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره مهارت های زندگی تلفنی

مشاوره دانستنی های روانشناسی تلفنی

مشاوره روان تحلیلی تلفنی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی

مشاوره اختلال روانی

مشاوره اختلال شخصیت تلفنی

مشاوره اختلالات یادگیری تلفنی

مشاوره اختلالات جسمی تلفنی

مشاوره استرس تلفنی

مشاوره افسردگی تلفنی

مشاوره اعتیاد تلفنی

مشاوره وسواس تلفنی

مشاوره ترس تلفنی

مشاوره انزوا تلفنی

مشاوره خشم تلفنی

مشاوره کاریزما و مدیریت تلفنی

مشاوره نوروفیدبک تلفنی

مشاوره بیوفیدبک تلفنی

مشاوره حریم خصوصی تلفنی


مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران روانشناسی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

rahyabmoshaver بازدید : 34 پنجشنبه 24 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره اختلال رفتاری تلفنی

افراد مبتلا به اختلال رفتاری، معمولاً با رفتارهای خود حقوق دیگران را نقض می کنند. قوانین و هنجارهای اجتماعی را زیر پا می گذارند. و به همین دلیل در خانواده و جامعه اختلال ایجاد می کنند. اختلال رفتاری غالباً در سنین کودکی و نوجوانی خود را نشان می دهد. و اگر به موقع درمان نشوند به خود فرد، خانواده و جامعه، ضربه می زنند. البته در این میان بیش از همه خود فرد آسیب می بیند. چرا که رفتارهای او مورد پسند جامعه نیست. و به همین خاطر به نوعی از جامعه طرد گشته و منزوی می گردد. در این مقاله قصد داریم شما را با اختلال رفتاری آشنا کنیم. و در نهایت نیز خدمات مشاوره اختلال رفتاری تلفنی صدای رهیاب را تشریح نماییم. پس با ما همراه باشید.

اختلال رفتاری چیست؟

در فرهنگ فارسی عمید اختلال به معنای تباه شدن و درهم‌و‌برهم شدن کار می باشد. یعنی به‌هم‌خوردگی؛ آشفتگی؛ نابسامانی؛ بی‌سروسامانی. با توجه به این تعریف می توان اختلال رفتاری را چنین تعریف نمود: اختلال رفتاری به مجموعه اختلال‌های روانشناختی گفته می گردد که ویژگی اصلی آنها بروز رفتارهای خشک و غیرقابل انعطاف در فرد می باشد. از آنجا که این رفتارهای خشک و افراطی مانع سازگاری افراد با شرایط زندگی و موقعیت اجتماعی فرد می گردد، او را در برقراری ارتابط با دیگران با مشکل مواجه می نماید. اما برای آشنایی بیشتر با اختلال رفتاری، ابتدا ویژگی های اصلی یک اختلال رفتاری را بررسی می کنیم.

چهار ویژگی یک اختلال رفتاری

اختلال رفتاری مانند هر نوع اختلال دیگری چند خصیصه و ویژگی مشترک دارد. ویژگی های کلی هر نوع اختلالی عبارتند از:

۱– ایجاد پریشانی: اختلال رفتاری باعث می گردد فرد به لحاظ هیجانی یا جسمانی، به شکلی مستمر و متداول عذاب بکشد. و پریشان حال دیده شود.

۲– ایجاد اختلال در زندگی:  اختلال رفتاری موجب کم شدن توانایی فرد در انجام امور روزمره می گردد. به گونه ای که فرد نمی تواند کارهایش را به شکلی مطلوب انجام دهد.

۳– آسیب زا و خطرناک بودن: یک اختلال رفتاری موجب می گردد، فرد خود و دیگران را به مخاطره بیاندازد. و به خود و دیگران آسیب برساند.

۴– عدم مقبولیت اجتماعی: یک اختلال (شخصیتی، روانی یا رفتاری و…) اساساً به لحاظ اجتماعی و فرهنگی مقبولیت ندارد.

اختلال رفتاری چه زمانی به وجود می آید؟

معمولاً سوالی که درباره اختلال رفتاری، خصوصاً برای پدر و مادرها مطرح می گردد این می باشد که آیا اختلال رفتاری ارثی می باشد؟ اختلال رفتاری چرا؟ چه موقع؟ و چگونه به وجود می آید؟ و چگونه می توان از به وجود آمدن اختلال رفتاری جلوگیری نمود؟ چگونه می توان اختلال رفتاری را درمان نمود؟

مطالعات روانشناسی نشان می دهد که در اغلب موارد، اختلال رفتاری در کودکی و نوجوانی شکل می گیرند. از آنجا که زمان شکل گیری اختلال رفتاری، معمولاً دوران کودکی و نوجوانی می باشد، به همین خاطر دوران کودکی نوجوانی در درمان اختلال رفتاری و جلوگیری از آن اهمیت ویژه ای دارد. چرا که می توان خیلی سریع تر و پیش از آنکه این اختلال در کودک ریشه دار شود، آن را درمان نمود. در صورتی که اختلال رفتاری در دوران نوجوانی و جوانی درمان نشود، در طول زمان، پایدار می گردد. و نهایتاً منجر به آسیب دیدگی روحی و روانی فرد می گردد. در صورتی که اختلال رفتاری به خوبی درمان نگردند، می توانند کاملاً زندگی فرد را مختل نموده. و او را در ارتباطات اجتماعی و خانوادگی و فردی با مشکلات جدی رو به رو نمایند.

اختلال رفتاری چه ارتباطی با جنسیت دارند؟

جالب است بدانید که پسران در مقایسه با دختران بیشتر در معرض ابتلا به اختلال رفتاری قرار دارند. مطالعات و پژوهش های روانشناسی نشان می دهد که در حدود ۶ تا ۱۶ درصد پسران و ۲ تا ۹ درصد دختران در معرض ابتلا اختلال رفتاری قرار دارند. همچنین نسبت ابتلا به اختلال رفتاری در جوامع شهری بیشتر از جوامع روستایی می باشد. و این بیماری در جوامع شهری رو به افزایش می باشد.

اختلال رفتاری چگونه به وجود می آیند؟

اختلال رفتاری دلایل و عوامل مختلفی دارد که هر یک به نحوی بر رفتار فرد تأثیرگاذرند. مشکلات خانوادگی، مشکل در روابط زناشویی، بد رفتاری با کودک، اعتیاد، شرایط مادر در دوران بارداری و … از جمله مواردی هستند که ممکن می باشد موجب به وجود آمدن اختلال رفتاری شوند. مطالعاتروانشناسی نشان می دهند که توارث و ژنتیک و همچنین داشتن اختلال روانی مثل نقص توجه و بیش‌فعالی، اسکیزوفرنی، اختلال خلق و خو، سوء مصرف مواد در خانواده نیز به شکل چشمگیری خطر مبتلا به اختلال رفتاری را افزایش می دهند. به صورت خلاصه می توان برخی از علل بروزاختلال رفتاری را چنین برشمرد:

  • آسیب مغزی
  • مشکلات ژنتیکی
  • سیگاری بودن مادر در دوران بارداری
  • بی‌سرپرست بودن کودک
  • طرد شدن از سوی همسالان یا نزدیکی با همسالان بزهکار
  • بهره‌کشی جسمی یا جنسی

نشانه های افراد مبتلا به اختلال رفتاری کدامند؟

همان طور که پیشتر نیز ذکر شد، پسران بیشتر از دختران در معرض ابتلا به اختلال رفتاری قرار دارند. اختلال رفتاری معمولاً فرد را در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل مواجه می کنند. به طوری که رفتارها و کارهای فرد مبتلا به اختلال رفتاری از نظر اجتماع و جامعه مردود می باشد. و با واکنش اطرافیان همراه می باشد. اختلال رفتاری در میان پسران بیشتر با پرخاشگری، رفتارهای قلدرمدارانه، زد و خورد، رفتارهای بیرحمانه نسبت به حیوانات و اطرافیان و … همراه می باشد. در مورد دختران نیز اختلال رفتاری به صورت دروغ، مصرف مواد مخدر و یا حتی فحشا و تن فروشی بروز می نماید. مهمترین نشانه های ابتلا به اختلال رفتاری را می توان چنین نام برد:

  • پرخاشگری
  • رفتار بیرحمانه نسبت به سایر مردم و حیوانات
  • فحاشی
  • تحمل کم در مقابل ناکامی
  • تحریک‌پذیری
  • دروغگویی
  • رفتارهای پرخطر و بی‌پروا (مانند روابط جنسی، نقض قانون)
  • سوء مصرف مواد
  • فوران خشم
  • مشکل در بیان یا احساس همدردی

همان طور که بالاتر هم گفته شد، اختلال روانی و اختلال رفتاری، روابطه تنگاتنگی با هم دارند، به همین دلیل ممکن می باشد اختلال رفتاری، با برخی از علائم اختلال روانی بروز کند. علائم و نشانه هایی چون:

چرا باید مشاوره اختلال رفتاری را جدی گرفت؟

معمولا مشکلات اختلال رفتاری در شرایط بحرانی روحی و جسمی اتفاق می افتد. همچنین اختلال رفتاری غالباً در کودکی و نوجوانی اتفاق می افتند. خصوصاً دوران نوجوانی که فرد با بلوغ و تحولات جسمی، جنسی و هورمونی نیز مواجه می گردد. فرد نوجوان در دوران بلوغ یکی از بحرانی ترین شرایط را دارد. که تاثیرات محیطی به شدت او را تحت تاثیر قرار می دهند. از این رو گام اول برای درمان اختلال رفتاری این می باشد که تشخیص دهیم فرد دچار اختلال رفتاری شده است. بهترین و مطمئن ترین راه شناسایی را می توان مشاوره اختلال رفتاری بیان نمود.

اگر فرد مبتلا به اختلال رفتاری در همان ابتدا شناسایی شود، از طریق تغذیه، مشاوره روانشناسیو مشاوره اختلال رفتاری می توان خیلی سریع اقدام به درمان او نمود. چرا که رفتارها و اختلال رفتاری هنوز در فرد نهادینه و ریشه دار نشده اند. و می توان به راحتی رفتارها و عملکرد فرد را تغییر داد. و اصلاح و درمان نمود. لذا مشاوره نوجوان برای افرادی که کمی در ایجاد روابط اجتماعی، دچار افراط یا تفریط هستند، می تواند کارساز باشد. و به شناسایی اختلال رفتاری کمک کند.

افراد مبتلا به اختلال رفتاری ، بسیار بیشتر از سایر افراد، دچار ، اختلال یادگیری ، افت تحصیلی،اعتیاد ، بیماری ها و اختلال روانی و … می شوند. لذا با یک مشاوره اختلال رفتاری ساده می توان جلوی خیلی از اتفاقات ناگوار بعدی را گرفت.

مشاوره اختلال رفتاری موثرترین راه حل برای درمان اختلال رفتاری

مشاوره اختلال رفتاری این امکان را فراهم می نماید تا بتوان فرد را تا حدود زیادی بدون استفاده از دارو، درمان نمود. اختلال رفتاری در اکثر موارد از طریق مشاوره درمان می گردد. درمان اختلال رفتاری جز از طریق مشاوره و اصلاح الگوهای رفتاری امکان پذیر نیست. چرا که داروها اساساً یک گزینه تکمیلی هستند. و صِرف مصرف دارو نمی تواند درمان قطعی را به دنبال داشته باشد. علاوه بر این به خاطر این که اکثر داروها با عوارض همراه هستند، دارودرمانی را باید آخرین راه حل برایدرمان اختلال رفتاری دانست.

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی,مشاوره اختلالات رفتاری,مشاوره اختلال رفتاری,مشاوره اختلال رفتاری تلفنی,اختلال رفتاری,اختلالات رفتاری,اختلال رفتار پرخاشگرانه,اختلال رفتار غیرپرخاشگرانه,اختلال رفتاری تقلّب,اختلال رفتاری دزدی,اختلال نقض جدّی قوانین,پرخاشگری,تقلب,روش های درمان اختلالات رفتاری,درمان روانشناسی,اختلالات رفتاری چیست,اختلال در رفتار,اختلال رفتاری چیست

نقش مشاوره اختلال رفتاری در درمان این اختلال چه قدر می باشد؟

درمان اختلال رفتاری، چه از نظر شناسایی و چه روند درمانی، به مشاوره روانشناسی نیازمند می باشد. اساساً موثرترین شیوه درمانی ( عوارض کم و تاثیرگذاری بالا) از طریق مراجعه به مشاور و شرکت در جلسات مشاوره اختلال رفتاری میسر می گردد. هرچند که این شیوه زمانبر و طولانی تر می باشد. اما اثرگذاری آن نیز بیشتر می باشد. مراجعان باید توجه داشته باشند که یک اختلال رفتاری به صورت آنی و ناگهانی به وجود نیامده است. اختلال رفتاری اغلب در طول زمان طولانی به وجود می آیند. پس برای درمان آن باید صبور بود. و برای شرکت در جلسات مشاوره و ارتباط داشتن با مشاور، استمرار و مداومت داشت. تا انشاءالله مشکل اختلال رفتاری کاملاً برطرف گردد.

مشکلات موجود در مشاوره اختلال رفتاری حضوری :

خیلی از خانواده ها برای تشخیص بیماری کودک و نوجوان خود لزومی در مراجعه به مراکز مشاوره روانشناسی نمی بینند. و احتمال می دهند که با گذشت زمان رفتارهای کودک و نوجوانشان اصلاح شود. چرا مشاوره حضوری غالباً وقت گیر و زمانبر می باشد. و افراد برای حضور در مرکز مشاوره اختلال رفتاری ، مخالفت می کنند. از این رو خیلی وقت ها این سهل انگاری ها باعث می گردد که فرد در ادامه زندگی با مشکلات اساسی رو به رو شود.

با وجود همه مشکلات ما پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم. که کار مشاوره را خیلی خیلی ساده کرده است. دیگر نیازی به نگرانی های استفاده از مشاوره اختلال رفتاری حضوری نیست. اخیراً مراکز مشاوره روانشناسی تلفنی زیادی تاسیس شده اند. که برخی از آن ها از جمله مرکز مشاوره صدای رهیاب بخشی را به عنوان مشاوره اختلال رفتاری تلفنی راه اندازی کرده است. و شما می توانید با کمک مشاوره اختلال رفتاری تلفنی ، با کمترین مشکل، راهکارها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

چرا مشاوره اختلال رفتاری تلفنی را توصیه می کنیم؟

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی,مشاوره اختلالات رفتاری,مشاوره اختلال رفتاری,مشاوره اختلال رفتاری تلفنی,اختلال رفتاری,اختلالات رفتاری,اختلال رفتار پرخاشگرانه,اختلال رفتار غیرپرخاشگرانه,اختلال رفتاری تقلّب,اختلال رفتاری دزدی,اختلال نقض جدّی قوانین,پرخاشگری,تقلب,روش های درمان اختلالات رفتاری,درمان روانشناسی,اختلالات رفتاری چیست,اختلال در رفتار,اختلال رفتاری چیست

شما خانواده های عزیز می توانید برای گام اول در درمان اختلال رفتاری یا همان شناسایی اختلال، از مشاوره اختلال رفتاری تلفنی استفاده کنید. با استفاده از مشاوره اختلال رفتاری تلفنی ، در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران اختلال رفتاری در دسترس هستند. و شما خانواده های عزیز می توانید از مشاوران ما در زمینه های مختلف روانشناسی استفاده کنید. مشاوره اختلال رفتاری تلفنی این امکان را فراهم می نماید تا شما بتوانید در هر ساعت از شبانه روز، با مشاورن روانشناسی در تماس باشید. و نگران اتلاف وقت و هزینه اضافی موجود در مشاوره اختلال رفتاری حضوری نباشید.

در مشاوره اختلال رفتاری تلفنی شما قادر خواهید بود مشکلاتتان را مطرح نموده و راهکارهای لازم را دریافت نمایید. چه بسا از طریق مشاوره تلفنی شما متوجه مشکل خود بشوید و به راحتی آن را درمان کنید. و نیازی به مشاوره اختلال رفتاری حضوری نباشد. بنابراین مشاوره اختلال رفتاری تلفنی میتواند یک راهکار ارزان و ساده برای تشخیص اختلال رفتاری باشد.

علاوه بر این با استفاده از مشاوره اختلال رفتاری تلفنی می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. در مشاوره اختلال رفتاری تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر، مشاوره ای با کیفیت مشابه مشاوره اختلال رفتاری حضوری دریافت نمایید. با توجه به اینکه در خیلی از شهرها و روستاها مراکز مشاوره اختلال رفتاری وجود ندارد، در مشاوره اختلال رفتاری تلفنی این مشکل حل شده است. و شما می توانید از سراسر ایران، از خدمات مشاوره استفاده نمایید.

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی ، یک راه آسان و سریع جهت پیشگیری و حل مشکلات اختلال رفتاری

خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدید مخابرات هستند. که در مدتی کوتاه جای خود را در میان خدمات مشاوره باز نموده اند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از خدمات مشاوره تلفنی باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره اختلال رفتاری تلفنی – با استقبال خوبی مواجه شوند.

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره اختلال رفتاری تلفنی

در کادر مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره اختلال رفتاری تلفنی استفاده می گردد. اکثر مشاوران مرکز مشاوره اختلال رفتاری تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. که در حوزه های مختلفمشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره ختلالات رفتاری تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

این مرکز همچنین با اساتید دانشگاه های بقیه الله، شهید بهشتی و برخی دیگر از دانشگاه های برجسته در ارتباط می باشد. و از مشاوران زبده دانشگاه نیز در کادر مشاوران حضوری خود استفاده می نماید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است با پایین نگه داشتن هزینه های تماس، باری از دوش خانواده بردارد. تا آن ها با دغدغه مالی کمتری به دنبال درمان و مشاوره اختلال رفتاری تلفنی خود و عزیزانشان باشند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما خانواده های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس جهت مشاوره روانشناسی نسبت به سایر مراکز مشاوره تلفنی در حدود ۳۰ درصد کمتر می باشد.

جهت استفاده از خدمات مشاوره اختلال رفتاری تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

هموطنان عزیز می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره اختلال رفتاری تلفنی صدای رهیاب در ساعات مختلف شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با ما تماس بگیرند. جهت تماس با مرکز مشاوره اختلال رفتاری تلفنی صدای رهیاب تنها به یک خط ثابت تلفن نیاز دارید. برای تماس با ما تنها کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و تنها از طریق تلفن ثابت شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره اختلال رفتاری تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید. مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در حوزه مشاوره اختلال رفتاری تلفنی در زمینه های زیر آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

خدمات مشاوره اختلال رفتاری تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و کودک

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان بیش فعالی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال در روابط اجتماعی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال هیجانی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال پرخاشگری

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال دروغ گفتن

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اضطراب

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان استرس

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و اختلال یادگیری

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و اختلال ارتباطی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و اعتیاد

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و اختلال شخصیتی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان رفتارهای افراطی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان تعصب و تحجر

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان افسردگی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال ناسازگاری

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال روانی

خدمات مشاوره اختلال رفتاری تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و بی قانونی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان  اختلال رفتاری و تقلب

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و نابه هنجاری های فردی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و مشکلات جنسی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و فحشا

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و روابط جنسی پر خظر

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و دزدی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و آزار جنسی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و آزار جسمی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و تجاوز جنسی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان پارانوئید (اختلال شخصیت بدبین)

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و دعوای خانوادگی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و کنترل خشم

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان بیماری های روانی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و شیزوفرنی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و اسکیزوفرنی

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و اصلاح کودکان بیش فعال

مشاوره اختلال رفتاری تلفنی با عنوان اختلال رفتاری و مدیریت خشم


مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران اختلال شخصیت ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت 
۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره مهارت های زندگی تلفنی

مشاوره دانستنی های روانشناسی تلفنی

مشاوره روان تحلیلی تلفنی

مشاوره اختلالات رفتاری تلفنی

مشاوره اختلال روانی

مشاوره اختلال شخصیت تلفنی

مشاوره اختلالات یادگیری تلفنی

مشاوره اختلالات جسمی تلفنی

مشاوره استرس تلفنی

مشاوره افسردگی تلفنی

مشاوره اعتیاد تلفنی

مشاوره وسواس تلفنی

مشاوره ترس تلفنی

مشاوره انزوا تلفنی

مشاوره خشم تلفنی

مشاوره کاریزما و مدیریت تلفنی

مشاوره نوروفیدبک تلفنی

مشاوره بیوفیدبک تلفنی

مشاوره حریم خصوصی تلفنی


مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران روانشناسی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب

مشاوره روانشناسی تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

rahyabmoshaver بازدید : 42 پنجشنبه 24 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره تلفنی روانشناسی

در زندگی شلوغ و پرمشغله امروز، افراد درگیر مسائل و مشکلات زیادی می شوند که مدیریت آن چندان ساده نیست. همین موضوع باعث می شود تا میزان استرس و اضطراب افراد جامعه افزایش یابد. و خیلی ها با مشکلات روانی مختلفی روبه رو شوند. تجربه مشاوران روانشناسینشان می‌دهد که در صورت عدم رسیدگی به اختلالات روانی، فرد ممکن است دچار بیماری روانی شود. حال آنکه در صورتی که فرد از همان ابتدا بیماری خود را بشناسد می‌تواند به راحتی آن را دریاب کند. مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب برای مردم عزیز ایران این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند در هر زمان و هر مکان با مشاوران روانشناسی مجرب در ارتباط باشند.

مزیت مشاوره تلفنی روانشناسی

در دنیای پرمشغله امروز و افزایش فشار زندگی نیاز به مشاوره روانشناسی پیش از هر زمان دیگری احساس می شود. در مشاوره روانشناسی سنتی که عمدتاً به صورت حضوری انجام می شد، فرد مجبور بود مدتها در صف انتظار باشد. و نهایتا هم برای مشاوره روانشناسی زمان زیادی را در رفت و آمد باشد. و زمانی امکان مشاوره روانشناسی فراهم می شد، که شاید تأثیرگذاری خود را از دست می دهد.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

چرا مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب؟

مشاوره تلفنی از امکانات جدیدی است که اخیرا توسط شرکت مخابرات در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار داده است. مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب نیز در راستای ارتقا خدمات خود به مردم شریف ایران مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی خود را راه‌اندازی کرده است.مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به دلیل داشتن مشاوران روانشناسی با رزومه عالی و همچنین همکاری با اساتید برجسته دانشگاه ها، توانسته است در زمینه مشاوره روانشناسی خدمات ویژه ای را به مخاطبان ارائه نماید. و خود را به یکی از مراکز خوشنام مشاوره روانشناسی مطرح کند.

در ادامه توسعه فعالیت های خود، مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب، اقدام به راه اندازی بخش مشاوره تلفنی روانشناسی خود کرده است. در مرکز مشاوره صدای رهیاب شما می توانید از هر نقطه ای از کشور، با ما تماس بگیرید و از خدمات جامع روانشناسی استفاده نمایید.

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب چه کار باید کرد؟

برای استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب شما کافی با استفاده از تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره، در طول شبانه روز و از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب با شماره تلفن هوشمند مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ تماس بگیرید. تاکید می کنیم، بدون گرفتن پیش شماره و فقط از طریق تلفن ثابت. 

شرح خدمات مشاوره تلفنی روانشناسی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از متخصصان حوزه های مختلف روانشناسی در کادر خود استفاده نموده است. در بخش مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب نیز می توانید از این خدمات استفاده کنید. برخلاف سایر مراکز مشاوره، شما می توانید از مشاوره تلفنی استفاده نمایید. در مشاوره تلفنی روانشناسی شما می توانید همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ بدون اشغالی با ما در تماس باشید. شرح خدمات مشاوره تلفنی روانشناسی صدای رهیاب به قرار زیر است:

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات مشاوره تلفنی روانشناسی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب – دسته اول

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در موضوعات روانشناسی زیر آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد:

مشاوره تلفنی روانشناسی با موضوع مشاوره مهارت های زندگی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره زندگی موفق

مشاوره  روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره موفقیت شغلی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره موفقیت تحصیلی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره سلامت

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره شادی و شاد زیستن

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره کنترل تنش

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره روان تحلیلی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره اختلالات شخصیتی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره اختلالات رفتاری

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره اختلالات یادگیری

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره اختلالات جسمی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره معلولیت ذهنی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره معلولیت جسمی

خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب – دسته دوم

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره مقابله با استرس

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره مقابله با اضطراب

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره افسردگی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره وسواس

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره ترس

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره بدخوابی و بی خوابی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره حریم خصوصی و حریم شخصی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره ارتباطات کلامی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره ارتباط با افراد

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره تنهایی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره روانشناسی تورنتو

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره بهزیستی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره تنهایی

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره ناتوانی در ایجاد ارتباط

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره خشم

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره پرخاشگری

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره آرامش درون

مشاوره روانشناسی تلفنی با موضوع مشاوره شخصیت

خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب – دسته سوم

مشاوره تلفنی روانشناسی با موضوع مشاوره گفتاردرمانی

مشاوره تلفنی روانشناسی با موضوع مشاوره اعتماد به نفس

مشاوره تلفنی روانشناسی با موضوع مشاوره روانشناسی مدیریت

مشاوره تلفنی روانشناسی با موضوع مشاوره مدیریت سازمانی

مشاوره تلفنی روانشناسی با موضوع مشاوره توسعه سازمانی

مشاوره تلفنی روانشناسی با موضوع مشاوره رشد سازمانی

مشاوره تلفنی روانشناسی با موضوع مشاوره خلاقیت

مشاوره تلفنی روانشناسی با موضوع مشاوره کارگزینی

مشاوره تلفنی روانشناسی با موضوع مشاوره کارآفرینی

مشاوره تلفنی روانشناسی با موضوع مشاوره آموزش نیروی سازمانی

مشاوره تلفنی روانشناسی با موضوع مشاوره پرورش نیروی سازمانی

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 547
  • بازدید کلی : 6,241