loading...
مشاوره تحصیلی
rahyabmoshaver بازدید : 23 یکشنبه 20 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره خانواده تلفنی

اغلبِ خانواده ها ممکن است در ابعاد مختلف زندگی با مشکل مواجه شوند. در بسیاری از مواقعاعضای خانواده تلاش می‌کنند مشکلات خود را با صحبت کردن و مشاوره گرفتن از افراد باتجربه حل و فصل کنند. اما زمان‌هایی هم پیش می‌آید که اعضای خانواده با مشکلی جدی مواجه می‌شوند و برای مشاوره نیاز به افراد متخصص پیدا می‌کنند. در گذشته افراد برای مشاوره خانوادهمعمولاً به بزرگ خاندان یا ریش سفید محل مراجعه می‌کردند و مشکلات خانواده را با ریش‌سفیدی و کدخدامنشی حل می‌کردند. اما زندگی امروز تغییر کرده و نیازهای متناسب با زمان را می‌طلبد. در دنیای امروز اما امکانات ویژه‌ای چون مشاوره خانواده تلفنی فراهم شده است که دسترسی به مشاوران زبده را بسیار راحت کرده است.

برتری مشاوره خانواده تلفنی نسبت به مشاوره خانواده حضوری

در زندگی امروز بسیاری از خانواده‌ ها به مراکز مشاوره خانواده رجوع می‌کنند. اما در رجوع به مراکز مشاوره خانواده حضوری چند مشکل وجود دارد. معمولاً کسانی که مراکز مشاوره خانواده مراجعه می‌کنند، باید وقت قبلی بگیرند. و ممکن است مدت‌ها در لیست انتظار بمانند. و زمانی نوبتشان بشود که دیگر کار از کار گذشته و مشکل وارد مرحله بحرانی شود. و مشاوره خانواده دیگر به کارش نیاید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

از مشاوره خانواده تلفنی می توانید از سراسر کشور استفاده کنید.

از سوی دیگر در بسیاری از شهرهای کوچک و روستاها مشاور خانواده خوب وجود ندارد. و دسترسی به مشاور خانواده خوب برای آن‌ها بسیار مشکل است. لذا فرد نمی‌تواند مشکل خود را با افراد متخصص در میان بگذارد. حتی در شهرهای بزرگ هم ممکن است فرد شناخت درستی دربارهمشاوران خانواده نداشته باشد و عملا به مرکز مشاوره خوب دسترسی نداشته باشد. و نتواند برای حل مشکل خود به آن‌ها رجوع کند.

چرا مشاوره خانواده تلفنی ؟

علاوه بر موارد ذکر شده مشاوره خانواده خود طیف وسیعی از موضوعات را دربرمی‌گیرد. و در دنیای تخصص‌گرای امروز، مشاوران خوب هم نمی‌توانند در همه‌ی زمینه‌ها به مراجعان خود مشاوره بدهند. لذا برای مشاوره دادن به افراد با مشکلات مختلف و گوناگون، بایستی مشاوره زیادی در زمینه‌های مختلف گرد هم آورد. که گرد آوردن این همه مشاور خانواده به صورت یکجا و در یک محل عملا برای بسیاری از مراکز مشاوره خانواده غیرممکن است. چون مشاوره حضوری به مکان زیادی نیاز دارد و عملا مراکز مشاوره خانواده را با مشکل مواجه می‌کند.

فرایند انجام مشاوره خانواده تلفنی چگونه است؟

در مشاوره خانواده تلفنی ، مشاوران می‌توانند هرکدام در جای مخصوص خود و بدون نیاز به فضای زیاد با مراجعان تلفنی خود ملاقات کرده. و به آن‌ها مشاوره بدهند. در این حالت فرد هر زمان که نیاز به مشاوره پیدا کرد، می‌تواند با مرکز مشاوره تلفنی تماس گرفته با متخصص مربوطه صحبت نماید. یک مزیت دیگر این است که اگر یکی از مشاوران نتوانست پاسخ مناسب را به مراجعه کننده بدهد، اپراتور مرکز مشاوره، می‌تواند او را به مشاور خانواده دیگری که در آن زمینه تخصص دارد، وصل کند. و نیاز مراجعه شونده رفع گردد.

چرا مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب؟

مرکز مشاوره صدای رهیاب با کادری مجرب آماده خدمات رسانی به مراجعه‌کنندگان خود می‌باشد. مشاوران این مرکز اکثراً از اساتید دانشگاه‌های تهران یا مشاوران خوشنام تهران می‌باشند که همگی در مرکز مشاوره صدای رهیاب گرد هم آمده‌اند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب:

مرکز مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب مفتخر است با کادر مجرب و جامع خود در موضوعات زیر به مشتریان خود ارائه خدمات مشاوره خانواده تلفنی نماید:

  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوستی‌های پیش از ازدواج
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدی
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسرگزینی
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره همسریابی
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره ازدواج
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره عقد و مهریه
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زندگی مشترک
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره جنسی
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره زناشویی
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره دوران بارداری
  • مشاوره تلفنی خانواده با موضوع مشاوره نوزاد و نوباوه
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره کودک
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره یادگیری کودک
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره بازی کودک
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره تربیت کودک
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره نوجوان
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره بلوغ و رشد
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره جوان
  • مشاوره خانواده  تلفنی با موضوع مشاوره طلاق
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره خیانت
  • مشاوره خانواده تلفنی با موضوع مشاوره چندهمسری

خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی


مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما 
برای تماس با مشاوران خانواده ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب
حتی ایام تعطیل

rahyabmoshaver بازدید : 58 شنبه 19 آبان 1397 نظرات (0)

مشاوره طلاق تلفنی از جمله خدماتی است که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره طلاق تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان،مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … نیز آماده پاسخگویی به مشکلات شما هم وطنان عزیز است.

تا بتواند در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنان در زندگی گام بردارد. از این رو با کمک مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب،‌ در تلاشیم تا بتوانیم سنگ های پیش پای هم وطنانمان را برداریم. و از طریق ارائه بهترین خدمات مشاوره تلفنی به افزایش کیفیت زندگی ایشان کمک کنیم.

چه می شود که یک ازدواج عاشقانه به طلاق ختم می شود؟

موضوع طلاق همیشه مسئله ای جنجال برانگیز و البته ناخوشایند است. اما همیشه در موقعطلاق گرفتن یک سوال مطرح می شود: اینکه چه اتفاقی می افتد دو زوجی که در ابتدای ازدواج، عاشقانه همدگیر را دوست داشتند، این گونه از هم متنفر می شوند که نهایتا تصمیم به طلاق می گیرند. بخشی از موضوع برمی گردد به عدم تناسب (اجتماعی فرهنگی، اعتقادی، اقتصادی) دو زوج در هنگام ازدواج. و البته شرایط پس از ازدواج را هم باید در نظر گرفت.

در این میان همیشه زوج ها، علت ایجاد مشکل و نهایتاً طلاق را بر گردن همسرشان می اندازند. و خود را تبرئه می کنند. تجربه جلسات مشاوره طلاق نشان می دهد که در امر طلاق هر دو طرف به یک اندازه مقصر هستند. هر اندازه رفتار یکی از زوجین، آنها را به سمت طلاق سوق داده، همان اندازه هم طرف دیگر تلاشی برای حل مشکل نکرده. همین موضوع باعث شده تا اختلافات کوچک و بزرگ موجب طلاق شود.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

چرا باید طلاق را جدی بگیریم؟

متاسفانه آمار طلاق در کشور ما، وضعیت چندان خوبی را نشان نمی دهند. آمارهای مراجع رسمی مخصوصا در شهرهای بزرگ مثل تهران وضعیت اسف باری را نشان می دهند. در شهرهایی مثل تهران، آمار طلاق ۵۰ درصد است. یعنی از هر دو زوج یکی طلاق می گیرند. آمار طلاق در شهرهای دیگری مثل شیراز و اصفهان هم به حدود ۳۰ درصد می رسد. پس اگر بحث از طلاق می شود، هشدارها را جدی بگیرید.

اکثر زوج هایی که طلاق گرفته اند هم فکر نمی کرده اند که قرار است روزی طلاق بگیرند. حتی آمار بازدید سایت ها و مراجع غیر رسمی هم نشانگر اوج گیری بی سابقه طلاق در چند سال اخیر هستند. مشاوره گرفتن از افراد ذیصلاح می تواند تا حدود زیادی از به وجود آمدن طلاق جلوگیری کند. اما نکته ای که باید خانواده ها به آن توجه کنند این است که اکثر طلاق ها در سال های اولیه زندگی مشترک و به خصوص سه سال اول پس از ازدواج اتفاق می افتد. پس اهمیتمشاوره طلاق برای این سال ها بیشتر از هر زمان دیگری است.

اهمیت توجه به مشاوره طلاق و تلاش برای پیشگیری از طلاق

جلسات مشاوره طلاق نشان می دهد که خیلی از طلاق ها از مشکلات کوچک و پیش پا افتاده به وجود می آیند. یک خانواده در ابتدا با آشنایی و ازدواج یک زن و مرد شروع می گردد. زندگی مشترک در سال های اولیه نیازهای خاص و ویژه ای دارد. محیط زندگی افراد عوض می شود. و زوج ها با ابعاد جدیدی از شخصیت همسرشان رو به رو می شوند. همین موضوع باعث می شود که زوج ها فکر کنند، همسرشان پیش از ازدواج نقش بازی می کرده اند. و حالا بعد از ازدواج خود واقعیشان را نشان می دهند.

مشاوره طلاق,عوامل طلاق,مشاوره تلفنی طلاق,مشاوره طلاق تلفنی,طلاق تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,تاثیر طلاق بر فرزندان,مشاوره تلفنی تهران

هر چند که ممکن است، در برخی از موارد نادر این موضوع صحت داشته باشد. اما اکثراً این طور نیست. بسیاری از زوج هایی که نهایتاً حاضر به جدایی و طلاق می شوند، نتوانسته اند این موقعیت ها را کنترل کنند. شما پیش از ازدواج باید تصمیم بگیرید که برای چه چیزی ازدواج کرده اید. و تا چه حد حاضرید پای همسرتان بمانید. چرا که با شروع زندگی مشترک خیلی از شرایط تغییر می کنند. ممکن است با مشکلات مالی مواجه شوید. شرایط غیر منتظره ای مثل ناباروری یکی از زوجین پیش کشیده شود. یا موارد بسیار دیگری که هر یک می تواند در صورت سوء مدیریت و رفتار غلط منجر به طلاق شود.

برای آشنایی بیشتر با شرایط به وجود آمده به هنگام طلاق و پیشگیری از طلاق پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید:

مشاوره طلاق: مراحل سوگ : جدایی – طلاق

 

برخی از عوامل به وجود آورنده طلاق

جلسات مشاوره طلاق نشان می دهد عوامل زیادی ممکن است موجب طلاق و جدایی شوند. عمده ترین عوامل به وجود آورنده طلاق در سال های اخیر مربوط می شود به مسائلی مثل: مشکل در روابط جنسی، مشکلات در روابط زناشویی، خیانت، عدم تفاهم در زندگی مشترک، مشکلات مالی، دخالت های خانواده، عدم تناسب فرهنگی، تحصیلی، اعتقادی و خانوادگی، ازدواج در سنین بالا، اختلاف سن زیاد، تعدد فرزندان (بچه های چند قلو) و …

 

مشاوره طلاق,عوامل طلاق,مشاوره تلفنی طلاق,مشاوره طلاق تلفنی,طلاق تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,تاثیر طلاق بر فرزندان,مشاوره تلفنی تهران,پیشگیری از طلاق,مشاوره جلوگیری از طلاق,عوامل طلاق,تاثیر طلاق,عواقب طلاق

عواقب طلاق گرفتن و تاثیر آن بر آینده خانواده

باید بپذیریم که در برخی از ازدواج ها ، طلاق آخرین راه حل است. اما متاسفانه شاهدیم که در بسیاری از موارد، طلاق تبدیل شده به اولین و ساده ترین راه. گویا دیگر خبری از آن خود گذشتگی ها و همراهی های زندگی مشترک نیست. زوج ها باید بدانند که طلاق گرفتن شاید راحت ترین راه باشد. اما معمولاً بدترین راه است. چون عواقب سنگینی را هم برای زن و هم برای مرد دارد. زن و مرد پس از جدایی و طلاق، نوعی رفتار شکاکانه نسبت به زندگی مشترک و همسر آینده پیدا می کنند. ذهنیت افراد نسبت به آن ها تغییر می کند. و اگر زوجین به هنگام طلاق فرزندی داشته باشند، مشکلات بیشتری گریبان آن ها را خواهد گرفت. پس ملاحظه می کنید که طلاق گرفتن مشکلات ادامه داری به همراه دارد که باید جوانب مختلف آن دیده شود.

مشاوره طلاق,عوامل طلاق,مشاوره تلفنی طلاق,مشاوره طلاق تلفنی,طلاق تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,تاثیر طلاق بر فرزندان,مشاوره تلفنی تهران,پیشگیری از طلاق,مشاوره جلوگیری از طلاق,عوامل طلاق,تاثیر طلاق,عواقب طلاق

اهمیت مراجعه به مراکز مشاوره خانواده و مشاوره طلاق در سال های اولیه زندگی مشترک

برای مدیریت بهتر و مواجه صحیح با عوامل به وجود آورنده طلاق، زوج های جوان بایستی به طور مستمر از مشاوره خانواده یا مشاوره طلاق استفاده کنند. همیاری و راهنمایی های مشاور خانوادهمی تواند شما را در مقابل بسیاری از شرایط و موقعیت های بحرانی حفظ کند. مطالعات روانشناسان خانواده و تجربه ما در جلسات مشاوره طلاق نشان می دهد که اکثر طلاق ها در همان سال های اولیه زندگی اتفاق می افتد. و اگر افراد بتوانند این مدت را مدیریت کنند، می توانندزندگی مشترک را تضمین کنند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم هر چند وقتی یک با به مراکزمشاوره خانواده یا مشاوره طلاق مراجعه کنید. و نگذارید که مشکلات ریز کنا هم انباشته شوند. و کوهی از مشکلات لاینحل را به وجود آورند.

چرا جلسات مشاوره طلاق می توانند به زوج ها کمک کنند؟

خیلی وقت ها مشکلات زوج ها، کوچک و جزئی است. و عامل به وجود آورنده جدایی و طلاق می تواند به راحتی مرتفع گردد. پا درمیانی یک بزرگتر و یا ریش سفید معمولاً این مشکلات را برطرف می سازد. جوانان باید توجه داشته باشند که وجود مشکلات و چیره شدن بر آن ها می تواند روابط آن ها را مستحکم تر کند. و آن ها در برابر مشکلات سخت تر، ایمن کند. لذا نباید به هر دلیل کوچکی تصمیم به طلاق و جدایی بگیرند. جلسات مشاوره طلاق ، می تواند راهکارها و راهنمایی های لازم را برای چیره شدن بر مشکلات فراهم آورد.

همچنین در بسیاری از جلسات مشاوره طلاق مشخص می شود که زوجین حتی دلیل دلخوری و تمایل به طلاق همسرشان را نمی دانند. جلسات مشاوره طلاق کمک می کند تا زوج ها بتوانند ناگفته های همدیگر را درک کنند. و در جهت حل مشکل و جلوگیری از طلاق لاش کنند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

دیدگاه منفی نسبت به مشاوره طلاق باید اصلاح شود.

خیلی از افراد به هنگام مطرح شدن نام طلاق یا مشاوره طلاق ، نسبت به آن واکنش منفی نشان می دهند. جلسات مشاوره طلاق در واقع برای حل کردن مشکل و جلوگیری از طلاق و جدایی به وجود آمده اند. نه تسهیل در گرفتن طلاق. مراجعه به مراکز مشاوره طلاق، در واقع نشان می دهد که شما در پی حل کردن مشکلات زندگی مشترک هستید. مشکلات نیز برای همه وجود دارد. به وجود آمدن مشکل، عیب نیست! حل نکردن آن یا پیگیری برای برطرف کردن آن عیب است. پس اگر مشکلی دارید، باید به دنبال حل آن باشید. جلسات مشاوره طلاق نیز برای تسهیل حل مشکلات شما به وجود آمده اند.

مشکلی که در مشاوره طلاق حضوری وجود دارد!!

همان طور که در بالا هم ذکر شد، دیدگاه عموم نسبت به مشاوره طلاق حضوری منفی است. و آن طور که باید مورد توجه قرار نمی گیرند. در جلسات مشاوره طلاق حضوری، معمولاً زوج ها نمی توانند ناراحتی خود را بروز دهند. ضمن اینکه مشاوره طلاق حضوری، زمان و پول زیادی را از افراد می گیرد. از آنجا که خیلی ها هم دسترسی مناسبی به مراکز مشاوره طلاق ندارند، مشکلاتشان مسکوت می ماند. عدم آشنایی افراد به مراکز مشاوره طلاق و همچنین رفت و آمدهای زیاد مانعی بر سر زوج هاست.

خود طلاق به خودی خود، عملی است که با اکراه انجام می شود. و افراد به هنگام طلاق و جدایی، حال و روز خوبی ندارند. وجود مسائل ذکر شده در بالا نیز مزید بر علت می شود تا فرد علاقه و رغبتی برای استفاده از جلسات مشاوره طلاق حضوری نداشته باشد. و بالطبع نیز نتواند مشکلات خود را حل کرده. و مانع از طلاق و جدایی شود. اما به شما ای نوید را می دهیم که این مشکل قابل حل است. با راه اندازی مراکز مشاوره طلاق تلفنی این مشکل حل شده است. و شما می توانید با استفاده از مشاوره طلاق تلفنی ، با کمتری مشکل، مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

چرا مشاوره طلاق تلفنی را توصیه می کنیم؟

با استفاده از مشاوره طلاق تلفنی شما می توانید با کوتاه ترین زمان به مشاوران طلاق دسترسی داشته باشید. و از مشاوره آن ها در زمینه های مختلف استفاده کنید. مشاوره طلاق تلفنی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر ساعت از شبانه روز، مشاوره ها و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. ضمن اینکه مشاوره طلاق تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد. در مشاوره طلاق تلفنی شما می توانید بدون هیچ ترس یا خجالتی مشکلات خود را مطرح کنید. شما می توانید بدون مشکل با مشاوران مختلف صحبت کنید. و با جمع بندی مناسب، مشکل خود را حل کرده و از طلاق و جدایی جلوگیری کنید.

علاوه بر این در مشاوره طلاق تلفنی هزینه های شما نیز کاهش پیدا می کند. در مشاوره طلاق تلفنی شما می توانید با صرف هزینه کمتر، همان مشاوره ای را دریافت کنید که در مشاوره طلاق حضوری دریافت می کنید. ضمن اینکه در بسیاری از شهرها و روستاها دیده می شود که مراکزمشاوره طلاق وجود ندارد. در مشاوره طلاق تلفنی این مشکل حل شده. و شما می توانید از سراسر کشور، تماس بگیرید و با استفاده از خدمات مشاوره طلاق تلفنی ، مشکلات خود را حل کنید.

مشاوره طلاق تلفنی ، یک راه آسان و سریع برای حل مشکلات زناشوییو زندگی مشترک

با روزآمد شدن تکنولوژی ها، عصر حاضر را عصر اینترنت و خدمات الکترونیکی نامیده اند. جهان به سمت الکترونیکی شدن پیش می رود. و بالطبع خدمات مشاوره هم بایستی در راستای این نوع زندگی پیش برود. خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات نوینی هستند که در یکی دو سال اخیر، جای خود را در میان خدمات مشاوره باز کرده اند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از این خدمات باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طورمشاوره تلفنی طلاق – نیز با استقبال خوبی مواجه شود.

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره طلاق تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در کادر مشاوران خود از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره طلاق تلفنی استفاده می کند. اکثر مشاوران مرکز مشاوره طلاق تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از کادر مشاوره تلفنی صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی هستند. که در حوزهمشاوره جنسی، مشاوره زناشویی، مشاوره زندگی مشترک، تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره طلاق تلفنی مشورت بگیرید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا هزینه های مکالمه را به گونه ای تعیین کند که هم وطنان عزیز بتوانند، با دغدغه مالی کمتری مشکلات خانوادگی و طلاق خود را حل کنند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما زوج های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس برای مشاوره طلاق تلفنی ، بسیار پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی بوده و در حدود ۶۰ درصد سایر مراکز مشاوره تلفنی است.

برای استفاده از خدمات مشاوره طلاق تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره طلاق تلفنی صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. برای تماس با مرکز مشاوره طلاق تلفنی صدای رهیاب کافی است به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس هم کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت بگیرید و از مشاوره مشاوران زبدهمرکز مشاوره طلاق تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدمات مشاوره طلاق تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات مشاوره طلاق تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع مشاوره و حل مشکلات جنسی زنان
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع مشاوره و حل مشکلات جنسی مردان
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع مشاوره ازدواج دوم شوهر و نحوه برخورد با مسئله
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع مشاوره زندگی مشترک و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع مشاوره نقش بی میلی جنسی مردان در طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع مشاوره نقش بی میلی جنسی زنان در طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع مشاوره شرایط طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع نحوه برخورد با طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع مشاوره و حل شک داشتن به همسر
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع عدم توجه به همسر
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع بی میلی به همسر
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع دعوای خانوادگی
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع مشکلات فرزندان طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع آسیب های طلاق بر خانواده
  • ممشاوره طلاق تلفنی با موضوع جلوگیری از پیش آمدن طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع پیشگیری از طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع افسردگی و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع ناباروری و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع خیانت و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع مسائل مالی و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع داشتن فرزندهای زیاد و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع اختلاف سن و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع ادامه تحصیل و طلاق

خدمات مشاوره طلاق تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع اعتیاد همسر و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع ازدواج دوم شوهر
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع مشکلات روحی روانی و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع اختلاف در عقاید مذهبی و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع شبکه های اجتماعی و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع ماهواره و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع اختلاف نظر در تربیت فرزند و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع دخالت والدین و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع کاهش عشق به همسر
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع ناسازگاری خانوادگی و طلاق
  • مشاوره طلاق تلفنی با موضوع اختلاف سطح اجتماعی خانواده های زوجین
مشاوره طلاق تلفنی
rahyabmoshaver بازدید : 28 چهارشنبه 16 آبان 1397 نظرات (0)

شما می توانید در سایت دانلود کتاب دانشگاهی که به تازگی راه اندازی شده، در زمینه های زیر کتاب های بسیار متنوع و جامعی را مشاهده و دانلود کنید. تمامی کتاب های سایت کتاب داربوک که به جرأت می توان گفت بزرگترین مرکز دانلود کتاب های دانشگاهی، در زمینه های کتاب معماری ، کتاب عمران ، کتاب مهندسی شیمی و کتاب مهندسی مکانیک ، کتاب ها را به صورت کاملاً دسته بندی شده و به صورت رایگان دانلود کنید.

در بخش دانلود کتاب معماری شما می توانید دسته بندی های زیر را مشاهده کنید:

کتاب عکاسی در معماری
کتاب حقوق معماری
کتاب روش تحقیق در معماری
کتاب رنگ
کتاب طبیعت در معماری
کتاب مرمت در معماری
کتاب هندسه و ریاضیات در معماری
کتاب گرافیک در معماری
کتاب مدیریت پروژه - معماری
کتاب معماری بومی

معماری روستایی
کتاب آکوستیک و تاسیسات مکانیکی
کتاب تکنولوژی در معماری
کتاب مرجع و استانداردها
کتاب دیکشنری و هندبوک معماری
کتاب آموزش نرم افزار معماری

کتاب آموزش آرشیکد

کتاب آموزش راینو

کتاب آموزش فتوشاپ در معماری

کتاب آموزش اتوکد

کتاب آموزش تری دی مکس

کتاب آموزش رویت معماری

کتاب آموزش اسکچاپ

کتاب آموزش معماری
کتاب نورپردازی در معماری
کتاب روانشناسی محیط
کتاب اسکیس و راندو
کتاب معماری دیجیتال
کتاب ترسیم و پرسپکتیو در معماری
کتاب برنامه ریزی و طراحی در معماری
کتاب مصالح در معماری
کتاب نشریات و مجلات معماری
کتاب مفاهیم پایه در معماری
کتاب نظریه پردازی و تئوری در معماری
کتاب معماری در کشورها
کتاب سازه در معماری
کتاب جزئیات در معماری
کتاب تاریخ معماری

کتاب معماری اسلامی
کتاب معماری داخلی
کتاب معماران بزرگ

کتاب آثار معماران بزرگ
کتاب معماری منظر
کتاب طراحی شهری
کتاب معماری پایدار

کتاب پایداری اجتماعی

کتاب معماری اقلیمی

کتاب طراحی اقلیمی
کتاب کاربری ساختمانها

کتاب کاربری ورزشی

کتاب کاربری صنعتی

کتاب کاربری فرهنگی

کتاب کاربری مذهبی

کتاب کاربری بهداشتی و درمانی

کتاب طراحی رستوان و کافه

کتاب طراحی هتل

کتاب طراحی کاربری اقامتی

کتاب کاربری پایانه

کتاب طراحی فرودگاه

کتاب کاربری تجاری

کتاب کاربری اداری

کتاب طراحی مدرسه

کتاب طراحی دانشگاه

کتاب کاربری آموزشی

کتاب طراحی مسکن

کتاب کاربری مسکونی

 

rahyabmoshaver بازدید : 31 چهارشنبه 16 آبان 1397 نظرات (0)

دسترسی به کتاب های تخصصی و دانلود کتاب معماری به دانشجویان و پژوهشگران کمک می کند تا سطح مطالعات خود را ارتقاء دهند، از این رو سایت دانلود کتاب دانشگاهی ( داربوک ) کتاب های پرکاربرد معماری را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. کتاب های پرطرفدار معماری را می توانید از اینجا دانلود کنید:

دانلود کتاب روش های تحقیق در معماری ویرایش اول

دانلود کتاب روش تحقیق لیندا گروت

دانلود کتاب روش های تحقیق در معماری ویرایش دوم 2013

دانلود کتاب هنر در گذر زمان هلن گاردنر نسخه کامل

دانلود کتاب هنر در گذر زمان هلن گاردنر نسخه خلاصه

دانلود کتاب معماری، فرم، فضا و نظم

دانلود کتاب معماری فرم فضا و نظم

دانلود کتاب های الکساندر

دانلود کتاب یادداشت هایی بر شکل گیری فرم

دانلود کتاب سرشت نظم

دانلود کتاب زبان الگو

 

دانلود کتاب زبان خاموش

دانلود کتاب بعد پنهان

دانلود کتاب زبان فضا

دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند

دانلود کتاب تایم سیور

دانلود کتاب تایم سیور منظر

دانلود کتاب تایم سیور کاربری ساختمان ها

دانلود کتاب تایم سیور طراحی داخلی

دانلود کتاب تایم سیور طراحی شهری

دانلود کتاب Time-Saver Standards for Urban Design

دانلود کتاب Time-Saver Standards for Architectural Design Data

دانلود کتاب Time-Saver Standards for Interior Design and Space Planning

دانلود کتاب Time-Saver Standards for Building Types

دانلود کتاب Time-Saver Standards for Landscape Architecture

دانلود کتاب نویفرت

دانلود کتاب Architects Data Neufert

دانلود کتاب Architectural Graphic Standards

دانلود کتاب گرافیک استاندارد

دانلود کتاب گرافیک استاندارد معماری داخلی

دانلود کتاب Interior Graphic Standards

دانلود کتاب Architectural Graphic Standards – Student Edition

دانلود کتاب گرافیک استاندارد منظر

دانلود کتاب Landscape Architectural Graphic Standards

 

rahyabmoshaver بازدید : 62 چهارشنبه 16 آبان 1397 نظرات (0)

دسترسی به کتاب های تخصصی و دانلود کتاب معماری به دانشجویان و پژوهشگران کمک می کند تا سطح مطالعات خود را ارتقاء دهند، از این رو سایت دانلود کتاب دانشگاهی ( داربوک ) کتاب های پرکاربرد معماری را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. کتاب های پرطرفدار معماری را می توانید از اینجا دانلود کنید:

دانلود کتاب روش های تحقیق در معماری ویرایش اول

دانلود کتاب روش تحقیق لیندا گروت

دانلود کتاب روش های تحقیق در معماری ویرایش دوم 2013

دانلود کتاب هنر در گذر زمان هلن گاردنر نسخه کامل

دانلود کتاب هنر در گذر زمان هلن گاردنر نسخه خلاصه

دانلود کتاب معماری، فرم، فضا و نظم

دانلود کتاب معماری فرم فضا و نظم

دانلود کتاب های الکساندر

دانلود کتاب یادداشت هایی بر شکل گیری فرم

دانلود کتاب سرشت نظم

دانلود کتاب زبان الگو

 

دانلود کتاب زبان خاموش

دانلود کتاب بعد پنهان

دانلود کتاب زبان فضا

دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند

دانلود کتاب تایم سیور

دانلود کتاب تایم سیور منظر

دانلود کتاب تایم سیور کاربری ساختمان ها

دانلود کتاب تایم سیور طراحی داخلی

دانلود کتاب تایم سیور طراحی شهری

دانلود کتاب Time-Saver Standards for Urban Design

دانلود کتاب Time-Saver Standards for Architectural Design Data

دانلود کتاب Time-Saver Standards for Interior Design and Space Planning

دانلود کتاب Time-Saver Standards for Building Types

دانلود کتاب Time-Saver Standards for Landscape Architecture

دانلود کتاب نویفرت

دانلود کتاب Architects Data Neufert

دانلود کتاب Architectural Graphic Standards

دانلود کتاب گرافیک استاندارد

دانلود کتاب گرافیک استاندارد معماری داخلی

دانلود کتاب Interior Graphic Standards

دانلود کتاب Architectural Graphic Standards – Student Edition

دانلود کتاب گرافیک استاندارد منظر

دانلود کتاب Landscape Architectural Graphic Standards

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 560
  • بازدید کلی : 6,254