loading...
مشاوره تحصیلی
rahyabmoshaver بازدید : 38 دوشنبه 21 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره کودک تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در نظر دارد، با معرفی مطالب مفید و کاربردی در زمینه‌هایمشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان،مشاوره تحصیلی،‌ مشاوره ازدواج،‌ مشاوره مهارت‌های زندگی، مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌مشاوره خیانت و … در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنان در زندگی گام بردارد. از این رو با کمک مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره صدای رهیاب،‌ مطلب بروز و کاربردی در زمینه روانشناسی و مشاوره را با آوردن بخش‌های کوچکی از موضوعات مختلف برای شما هم میهنان عزیز شرح می‌دهیم.

اهمیت مشاوره کودک در سنین کودکی

یک خانواده ، نظام انسانی پویایی است که با گذر زمان رشد می یابد. و در هر دوره با نیازها و چالش های متفاوتی رو به رو می شود. یک خانواده در ابتدا با آشنایی و ازدواج یک زن و مرد آغاز می شود. ثمره عشق و علاقه آن ها، نوزادی می شود که با ورود خود، کل خانواده و شرایط زندگی را زیر و رو می کند. با ورود کودک به زندگی، شیرینی ها و تلخی های زندگی مشترک تغییر می کنند. و پدر و مادر از این پس با احساسات و مسئولیت های جدیدی روبه رو می شوند. کودک در سنین نوزادی شرایط حساس و ویژه ای دارد که مراقبت های ویژه ای را هم می طلبد.

با بزرگتر شدن نوزاد و پا گذاشتن به سنین خردسالی و کودکی، نقش آموزش مطرح می شود. در این مرحله یادگیری کودک بسیار سریع است. کودک از محیط پیرامونی خود به شدت تاثیر می پذیرد و از آن ها یاد می گیرد. کودک از خانواده، همسالان، طبیعت و بازی با سایر کودکانچیزهای زیادی یاد می گیرد. اما مسئولیت والدین در تربیت فرزند، صرفا به محیط خانواده محدود نمی شود. خانواده و به خصوص پدر و مادر نقش تعیین کننده در محیط اجتماعی، فیزیکی و اخیرا محیط مجازی دارند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

یک نکته از حضرت محمد (ص) درباره اهمیت یادگیری کودک

در اهمیت دوران کودکی و توجه به نکات مشاوره کودک همین یک جمله از پیامبر عزیزمان حضرت محمد (ص) بس است که می فرماید:

«حكايت كسى كه در كودكى مى­ آموزد، همانند نقش كَندن بر سنگ است و حكايت كسى كه در بزرگ‌سالی مى­ آموزد، همانند كسى است كه بر آب مى­نويسد.» مَثَلُ الَّذي يَتَعلَّمُ في صِغَرِهِ كَالنَّقشِ فِي الحَجَرِ، ومَثَلُ الَّذي يَتَعلَّمُ في كِبَرِهِ كَالَّذي يَكتُبُ عَلَى الماءِ. (www.hadithlib.com) همان طور که حدیث هم دیده می شود، چیزهایی که فرد در کودکی می آموزد، در شخصیت او حک می شود و تغییر در آن بسیار سخت است. اما یادگیری در بزرگسالی به راحتی تغییر می کند.

چرا مشاوره کودک باید مورد توجه والدین قرار بگیرد؟

والدین معمولا زمانی به مراکز مشاوره خانواده یا مشاوره کودک مراجعه می کنند که با مشکلات جدی رو به رو می شوند. موضوعاتی که غالبا باعث می شود والدین به مراکز مشاوره کودکمراجعه کنند، معمولاً به خاطر پرخاشگری و یا معلولیت های کودک است. حال آنکه مشاوره کودکصرفا محدود به این موضوعات نمی شود. والدین باید توجه داشته باشند که کودک به خاطر شرایط خاص سنی از هر نکته یا رفتار یا سخن والدین و اطرافیان ( از کودکان و همسالان تا بزرگسالان و برادر و خواهر و سایر افراد پیرامون خود ) می تواند تاثیر بسیار زیادی بپذیرد و آن ها را تکرار کند.

چرا مشاوره کودک تلفنی می تواند در تربیت کودک به والدین کمک کند؟

در یک خانواده ممکن است اعضای خانواده در رده های مختلف سنی وجود داشته باشد. ممکن است در یک خانواده، نوزاد، کودک، نوجوان، جوان، پدر بزرگ، مادر بزرگ و خود والدین وجود داشته باشند. وجود افراد با رده های سنی مختلف مستلزم داشتن آگاهی کامل نسبت به شرایط سنی هر یک از اعضای خانواده است. فرد در هر رده سنی، ویژگی ها، نیازها و الزامات خاصی دارد. خیلی وقت ها پدر و مادرها نمی دانند باید با هر یک از بچه های خود چگونه برخورد کنند. در کنار همه این شرایط، در زندگی پر دغدغه و پرفشار امروز که پدر و مادر معمولاً هر دو شاغل هستند، امکان مراجعه حضوری به مراکز مشاوره کودک یا مشاوره خانواده برای آن ها فراهم نیست.

اهمیت مشاوره کودک تلفنی برای والدین

والدین به خصوص در شهرهای بزرگ حتی زمان کافی برای رسیدن به فرزندان و خانواده خود ندارند. چه برسد بخواهند به صورت حضوری به مراکز مشاوره کودک مراجعه کنند. علاوه بر این بعد مسافت و هزینه های زمانی و مالی می شود تا والدین نتوانند به مراکز مشاوره کودک و خانواده مراجعه کنند. همین امر باعث می شود تا والدین در تربیت فرزندان و کودکان خود اشتباهات فاحشی را مرتکب شوند. و نتوانند به خوبی خانواده و اعضای خانواده را مدیریت و کنترل کنند.مشاوره کودک تلفنی این امکان را فراهم می کند تا اعضای خانواده بتوانند در هر زمان از شبانه روز مشکلات خانواده و همچنین مشکلات مرتبط با کودکان را از طریق تماس با مراکز مشاوره کودک تلفنی برطرف کنند.

چرا مشاوره کودک تلفنی صدای رهیاب؟

مرکز مشاوره کودک تلفنی صدای رهیاب در کادر مشاوران خود از مشاوره زبده در زمینه مشاوره کودک استفاده می کند. اکثر مشاوران مرکز مشاوره کودک تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از کادر مشاوره صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی هستند و شما می توانید با خیا آسوده از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره کودک مشورت بگیرید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

برای استفاده از خدمات مشاوره کودک تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره کودک تلفنی صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. برای تماس با مرکز مشاوره کودک تلفنی صدای رهیاب کافی است به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس هم کافی است شما شماره۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت بگیرید و از مشاوره مشاوران زبدهمرکز مشاوره کودک تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدمات مشاوره کودک مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید.

خدمات مشاوره کودک تلفنی صدای رهیاب

  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره دوران بارداری
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره نوزاد
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره کودک نوباوه
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره کودک
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره کودک خردسال
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره یادگیری کودک
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره بازی کودک
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره دوستی کودک
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره تنبیه کودک
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره تشویق کودک
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره کودکان خاص
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره کودک استثنایی
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره تربیت فرزند
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره تغذیه کودک
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره کودکان بیش فعال
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره کودک معلول
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره نوجوان و عبور از دوران کودکی به نوجوانی
  • مشاوره کودک تلفنی با موضوع مشاوره بلوغ و رشد

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

rahyabmoshaver بازدید : 37 دوشنبه 21 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره نوجوان تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در راستای ارائه خدمات مشاوره خود نظر دارد، با معرفی موضوعات کاربردی در زمینه‌های مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان ، مشاوره تحصیلی،‌ مشاوره ازدواج،‌ مشاوره مهارت‌های زندگی، مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … در جهت افزایش سطح آگاهی مردم کشورمان ایران برای حل مشکلات ایشان در زندگی قدم بردارد. از این رو قصد داریم شما را با برخی از خدمات مشاوره مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره تلفنی نوجوان آشنا کنیم.

از تولد تا نوجوانی و تاثیر جلسات مشاوره نوجوان

یک خانواده ، نظام انسانی پویایی است که با گذشت زمان تغییر پیدا می کند. و در هر رده سنی با نیازها و چالش های متفاوتی مواجه می گردد. یک خانواده در بدو شکل گیری با آشنایی و ازدواج زن و مرد شروع می گردد. میوه این آشنایی، کودکی است که با ورودش، کل خانواده و شرایط زندگی زیر و رو می شود. با ورود بچه به زندگی زوجین، شیرینی و تلخی زندگی مشترکتغییر می یابد. و والدین پس از آن با احساسات و مسئولیت های جدیدی روبه رو می شوند. فرد در سنین نوزادی وضعیت حساس و خاصی دارد که مراقبت های خاصی هم نیاز دارد.

با رشد نوزاد و شروع سنین خردسالی و کودک، نقش یادگیری مطرح می گردد. در این مرحله قدرت یادگیری کودک بسیار سریع می باشد. شرایط سنین کودکی به گونه ای است که از فضای پیرامونش شدیدا تاثیر می گیرد و از آن ها یاد می گیرد. کودکان از خانواده، همسالان، طبیعت و بازی با دیگر کودکان خیلی چیزها یاد می گیرند. اما مسئولیت پدر و مادر در تربیت کودک، صرفا به محیط خانواده محدود نمی گردد. خانواده و به خصوص والدین کودک نقش بسزایی در انتخاب و فراهم کردن محیط اجتماعی، محیط زندگی و اخیرا محیط مجازی کودک دارند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اهمیت مشاوره نوجوان در سنین بحرانی نوجوانی

نوجوانی دوران بسیار خاصی است. در دوره نوجوانی، فرد از دوران خودمداری کودکی وارد مرحله جدیدی از حیات می گردد. نقش کودک در خانواده  کاملا دگرگون می شود. و میزان و نوع اثرگذاری او در خانواده تغییر می یابد. اما دوران نوجوانی از منظر دیگری هم اهمیت دارد. فرد در دوران نوجوانی وارد سنین بلوغ می گردد. در واقع دوران نوجوانی را با دوران بلوغ هم تعریف می نمایند. نوجوانی دوره ایست که شخص از کودکی گذر نموده و در حال ورود به بزرگسالی می باشد.نوجوانی دوره گذار است. دوران بلوغ مشخصه های ویژه ای دارد. و باید به این خصوصیات و ویژگی های دوران نوجوانی توجهی ویژه داشت.

ویژگی های نوجوان و تأثیر مشاوره نوجوان در سنین نوجوانی

نوجوانی دوره بلوغ، و رشد جسمی، جنسی، عاطفی و عقلی است. در دوران بلوغ شخص هم زمان با تغییر در فیزیک و ویژگی های شخصیتی، شاهد فعالیت های هورمون های رشد و غدد جنسی است. این تغییرات باعث به وجود آمدن تغییرات عمده ای در نوجوان می شوند. تغییرات دوره نوجوانی معمولا به عنوان دوران بحرانی زندگی شخص شناخته می شود. انسان در دوران نوجوانیخیلی زودرنج می گردد، نیاز دارد که دیده شود. نوجوان می خواهد خودش را اثبات کند. اما در عین حال کاملاً شخصیت متغیر و بعضا ضد و نقیض و چندگانه ای دارد.

چرا مشاوره نوجوان باید مورد توجه والدین قرار بگیرد؟

والدین معمولا وقتی به مراکز مشاوره خانواده یا مشاوره نوجوان رجوع می کنند که با مسائل جدی مواجه می گردند. موضوعاتی که اغلب  والدین به خاطر آنها به مراکز مشاوره نوجوان مراجعه می کنند، معمولاً مربوط می شود به دوستان ناباب، پرخاشگری و پنهان کاری نوجوان و اعتیاد. حال آنکه مشاوره نوجوان صرفا به این موضوعات محدود نمی گردد. والدین باید توجه داشته باشند که نوجوان به خاطر شرایط خاص سنی ممکن است از هر گیر دادن یا بازجویی برنجد. و در جواب آن بازجویی ها متقابلا اقدام  نماید. امکان دارد در برابر صحبت و رفتارهای والدین موضع گیری نماید. و یا در برابر رفتارها و خواست خانواده و پدر و مادر لجبازی کند.

چرا مشاوره تلفنی نوجوان می تواند در تربیت نوجوان به والدین کمک کند؟

در یک خانواده امکان دارد اعضای خانواده با رده های مختلف سنی باشند. ممکن است در یکخانواده، نوزاد، کودک، نوجوان، جوان، پدر بزرگ، مادر بزرگ و خود والدین در کنار هم زندگی کنند. وجود افراد با سنین مختلف در یک خانواده، مستلزم داشتن شناخت و دانش کامل نسبت به شرایط سنی هر یک از اعضای خانواده است. اعضای خانواده در هر رده ی سنی، ویژگی ها، خواسته ها و الزامات ویژه ای دارند. با توجه به شرایط متغیر و چندگانه نوجوان، که بیشتر به خاطر شرایط خاص نوجوانی است تا شرایط شخصیتی فرد، پرداختن به نوجوانی و مشاوره نوجواناهمیت ویژه ای دارد.

اعضای خانواده بیشتر از هر سن دیگری باید مراقیت صحبت ها و رفتارهای خود با نوجوان باشند. در دوران نوجوانی شخص بیشتر از هر زمان دیگری به توجه و رهنمودهای اعضای خانواده و به خصوص والدین دارد. اغلب اوقات پدر و مادرها نمی دانند با نوجوان خود بایستی به چه شکل برخورد نمایند. بعلاوه در زندگی پر استرس و پر اضطراب امروز که والدین معمولاً هر دو شاغل می باشند، امکان مراجعه حضوری به مراکز مشاوره نوجوان یا مشاوره خانواده برایشان فراهم نمی باشد. و والدین از سوی نوجوان متهم به بی توجهی و عدم رسیدگی می گردند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اهمیت مشاوره تلفنی نوجوان برای والدین

والدین به خصوص در کلان شهرها حتی وقت کافی برای رسیدگی به فرزندان و خانواده خود را ندارند. به همین خاطر اغلب نمی توانند به صورت حضوری به مراکز مشاوره نوجوان مراجعه نمایند. علاوه بر این، بُعد مسافت و صرف زمان و هزینه بسیار موجب می گردد والدین نتوانند به مراکز مشاوره نوجوان و خانواده مراجعه نمایند. بنابراین شاهد این وضعیت اسفبار هستیم که والدیندر تربیت فرزندان و نوجوانان خود اشتباهات فاحشی را انجام می دهند. و نمی توانند به خوبیخانواده و فرزندان خانواده را تربیت و راهنمایی نمایند. مشاوره تلفنی نوجوان این شرایط را فراهم می نماید تا والدین بتوانند در هر زمان از شبانه روز مشکلات خانواده  را با مشاوران در میان بگذارند و مسائل نوجوانان خود را از طریق تماس با مراکز مشاوره تلفنی نوجوان مرتفع سازند.

چرا مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب؟

مرکز مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب برای گروه مشاوران خود از مشاوره  مجرب در زمینهمشاوره نوجوان استفاده می کند. اغلب مشاوران مرکز مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب از دانش آموختگان رشته روانشناسی دانشگاه های برتر تهران می باشند. بخشی از گروه مشاوره صدای رهیاب را استادان و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی دانشگاه ها در برمیگیرد. این امکان برای شما فراهم شده تا با بهره گیری از مشاوران مجرب مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره نوجوان سوالات خود را مطرح کرده و راهکارهای عملی و کاربردی دریافت نمایید.

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب شما می توانید هم روزه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۲، حتی در روزهای تعطیل با ما در تماس باشید. برای تماس با مرکز مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب کافی است از طریق خط ثابت تلفن شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶  را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت وارد کنید و از مشاوره مشاوران  مجرب مرکز مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب بهره مند شوید. لیست زمینه هایی که می توانید در زمینه مشاوره نوجوانمرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب مشاوره بگیرید در زیر آورده شده است.

خدمات مشاوره تلفنی نوجوان صدای رهیاب

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره دوران نوجوانی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره دوستی نوجوان

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و دوران بلوغ

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و سن رشد

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و اختلالات رشد

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره یادگیری نوجوان

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره بازی نوجوان

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره تنبیه نوجوان

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره تشویق نوجوان

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و مدرسه

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان استثنایی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره تربیت فرزند

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره تغذیه نوجوان

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوانان بیش فعال

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و پرخاشگری

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و لجبازی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره بلوغ و بداخلاقی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره جنسی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره خودارضایی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره اعتیاد

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره دوستی با جنس مخالف (دوستی دختر و پسر)

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و فضای مجازی

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و اشتغال

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و مواد مخدر

مشاوره تلفنی نوجوان با موضوع مشاوره نوجوان و مشکلات هورمونی

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی


مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران نوجوان ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره طلاق تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره زناشویی تلفنی

مشاوره جنسی تلفنی

مشاوره خیانت تلفنی

مشاوره زندگی مشترک نلفنی

مشاوره زنان تلفنی

مشاوره بارداری تلفنی

مشاوره جوان تلفنی

مشاوره نوجوان تلفنی

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره نوزاد تلفنی

rahyabmoshaver بازدید : 34 دوشنبه 21 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره جوان تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در نظر دارد، با معرفی مطالب مفید و کاربردی در زمینه‌هایمشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره تحصیلی،‌ مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ،مشاوره تلفنی نوجوان ، مشاوره تلفنی جوان ،  مشاوره ازدواج،‌ مشاوره مهارت‌های زندگی، مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنان در زندگی گام بردارد. از این رو با کمک مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره صدای رهیاب،‌ مطلب بروز و کاربردی در زمینه روانشناسی و مشاوره را با آوردن بخش‌های کوچکی از موضوعات مختلف برای شما هم میهنان عزیز شرح می‌دهیم.

از کودکی تا جوانی و نقش مشاوره کودک، مشاوره نوجوان و مشاوره جوان در آینده فرد

یک خانواده ، مجموعه ای انسانی است که با ایام رشد می کند، می بالد و ثمره آن شکل گیری نسل های آینده می شود. اعضای خانواده در هر دوره با نیازها و چالش های متفاوتی رو به رو می گردند. یک خانواده  معمولاً در ابتدا با آشنایی و ازدواج یک زوج جوان آغاز می شود. ثمره عشق وازدواج آن ها، نوزادی می شود که با ورود خود، کل خانواده و شرایط زندگی زوج را به کلی زیر و رو می نماید. با ورود کودک به زندگی، شیرینی و احساس جدید بین دو زوج جوان شکل می گیرد. و زندگی مشترک این دو جوان وارد مرحله تازه ای می شود.

احساس پدر و مادر شدن حس جدیدی است که در کنار احساس شیرینی، مسئولیت های جدیدی را بر دوش زوج جوان محول می کند. فرزند در سنین نوزادی به دلیل آسیب پذیری شرایط حساس و منحصربه فردی دارد که مراقبت های ویژه ای را نیز می طلبد. در این میان مراجعه به مشاوره نوزاد و مشاوره کودک و استفاده از جلسات مشاوره نقش به سزایی در نگهداری و رشد کودک دارد.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

دوران کودکی و نقش ویژه مشاوره کودک در زندگی خانوادگی

با بزرگتر شدن نوزاد و پا گذاشتن به سنین خردسالی و کودک، نقش آموزش مطرح می شود. در این مرحله یادگیری کودک بسیار سریع است. کودک از فضای اطراف خود شدیدا تاثیر می پذیرد و از آن ها می آموزد. کودک از خانواده، همسالان، طبیعت و بازی با سایر کودکان چیزهای زیادی یاد می گیرد. اما مسئولیت والدین در تربیت فرزند، صرفا به محیط خانواده محدود نمی شود. خانوادهو به خصوص پدر و مادر نقش تعیین کننده در محیط اجتماعی، فیزیکی و اخیرا محیط مجازی دارند.

سنین نوجوانی، دوران بلوغ و پلی به سوی جوانی و بزرگسالی

نوجوانی سن خاص و ویژه ای است. انسان از دوران خودمداری کودکی وارد مرحله جدیدی از زندگی می شود. نقش فرد در خانواده به کلی تغییر می کند. و تاثیرگذاری او در خانواده تغییر می کند. اما اهمیت دوران نوجوانی به موضوع دیگری باز می گردد. انسان در این دوران وارد دوران بلوغ می شود. در واقع دوران نوجوانی را با دوران بلوغ هم تعریف می کنند. نوجوانی دوره ای است که فرد از کودکی عبور کرده و در حال وارد شدن به دوران بزرگسالی است. نوجوانی دوره گذار است. دوران بلوغ مشخصه های ویژه ای دارد.

ویژگی های نوجوان و تأثیر مشاوره نوجوان در سنین نوجوانی

نوجوانی دوره بلوغ است. در دوران بلوغ فرد علاوه بر تغییر در فیزیک و ویژگی های شخصیتی، فعالیت های غدد رشد و غدد جنسی، تغییرات عمده ای در نوجوان ایجاد می کند. این تغییرات معمولا به عنوان دوران بحرانی زندگی فرد شناخته می شود. شخص در دوران نوجوانی خیلی زودرنج می شود، نیاز به دیده شدن دارد. نوجوان می خواهد خود را ثابت کند. اما در عین حال کاملاً شخصیت متغیر و بعضا ضد و نقیض و چندگانه ای دارد.

دوران جوانی و اهمیت ویژه مشاوره جوان ها برای زندگی آینده

انسان با ورود به سنین جوانی نگاه ویژه ای به جهان و آینده خود پیدا می کند. جوان به دوره ای از زندگی وارد می شود که نقش اساسی در زندگی آینده دارد. جوان برای اولین بار احساس استقلال می کند. برای اولین بار جوان باید سراغ شغل برود. باید تصمیمات مهمتری هم بگیرد. جوان در این سن دیگر آن شخصیت وابسته دوران نوجوانی نیست. این بار او به فکر تشکیلخانواده و زوج مناسب برای خود است. با ورود به سنین جوانی، فرد کم کم نیاز به داشتن یک همدم و همراه و در یک کلام یک همسر را احساس می کند. و برای یافتن جفت مناسب خود تلاش می کند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

چرا در عصر کنونی باید به مشاوره جوان ها اهمیت داده شود؟

جوانی، دوران شلوغی و گرفتن تصمیمات بزرگ است. از یک سو باید درباره رشته تحصیلی و کار و شغل آینده تصمیم بگیرد. و از سوی دیگر نیم نگاهی به ازدواج و شکیل خانواده دارد. در عین حال که جوان احساس استقلال هم می کند. با این حال او در ابتدای راه است. و هر چند غرور و استقلال خود را حفظ می کند اما در عین حال به خاطر خامی و کم تجربگی نیاز به راهنمایی و مشاوره دارد. در اغلب موارد والدینی که به مراکز مشاوره خانواده مراجعه می کنند، خود اذعان دارند که جوانشان از همه کمتر به حرف والدین و اعضای خانواده توجه دارد و صحبت ها و راهنمایی های والدین معمولا از سوی جوان دخالت در امور شخصی تلقی می شود. در این میان یک شخص سوم مثل مشاور می تواند قدرت اثر گذاری زیادی داشته باشد.

نقش کلیدی مراکز مشاوره جوان ها در راهنمایی جوانان

از این رو نقش مشاوره دادن به جوانان از سوی مراکز مشاوره جوان بسیار مهم و حیاتی است. چه بسا ممکن است استفاده از مشاوره و راهنمایی های یک مشاور زبده و ماهر، زندگی جوان و مسیر زندگی او را به کلی تغییر دهد. از سوی دیگر جوانان معمولا خجالت می کشند، مشکلاتشان را با والدین در میان بگذارند. از این رو معمولا دیده می شود که خیلی از جوان ها از مشاوره دوستان و همسالانشان استفاده می کنند. که خامی و کم تجربگی دوستان جوان ممکن است نتیجه عکس بدهد. از این رو استفاده از مشاوره یک مشاور زبده می تواند بسیار کارساز باشد.

مشاوره جوان ها محدود به مشاوره روانشناسی نمی شود. جوان ها به مشاوره ازدواج هم نیاز دارند.

ورود آزادانه تر به جامعه و به خصوص ورود به دانشگاه که فرصت هم کلام شدن دختر و پسر را به شکلی آزادانه تر فراهم می کند، واقعیتی است که امروز متوجه جوانان می شود. جوان امروز با پدیده نسبتا جدیدی رو به روست. که شاید تا ۱۰-۲۰ سال پیش کم و نادر بود. برخورد و رفت و آمد مداوم در محیط دانشگاه و آشنایی دختر و پسرها با هم کمابیش در هر قشری موجب شکل گیری دوستی میان آن ها می شود. ورود به دانشگاه مقارن است با سن ازدواج و استقلال.

آشنایی دختر و پسر و شکل گرفتن دوستی میان آنها، هر چند که ممکن است به ازدواج ختم شود. اما در اغلب موارد به بیراهه می رود و می تواند معضلات جدی به وجود آورد. این نوع دوستی ها غالبا با واکنش و مقاومت و بعضا موضع گیری منفی خانواده ها رو به رو می شود. که همین امر موجب می شود میان جوان و خانواده اختلاف بیفتد. در این میان نقش مراکز مشاوره جوان ها می تواند بسیار کلیدی و تعیین کننده باشد. یک جلسه مشاوره جوان در صورتی که به خوبی انجام شود می تواند تاثیر موثری بر جوان داشته باشد. اما باید توجه داشت که برای تاثیرگذاری مناسب بایستی تا حل کامل مشکل جلسات مشاوره جوان به صورت مستمر و منظم برگزار گردد.

چرا مشاوره تلفنی جوان را پیشنهاد می کنیم؟

در اغلب موارد دسترسی به مراکز مشاوره جوان برای همه آسان نیست. و در خیلی از موارد در صورت وجود یک مشکل، جوان نیاز دارد که سریعاً از یک مشاور مجرب و متعهد مشاوره بگیرد. این مشاوره می تواند مشاوره درسی، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره ازدواج و یا سایر مشکلات جوان باشد. چرا که شاهدیم بسیاری از جوان ها در ترم های اولیه ورود به دانشگاه به دلیل محیط جدید، شرایط جدید و حتی دوستی با جنس مخالف شدیدا دچار افت تحصیلی، افسردگی، پرخاشگری و حتی خودکشی می شود. لذا دسترسی سریع و موثر می تواند جلوی خیلی از این مشکلات را بگیرد.

مشاوره تلفنی جوان همیشه در دسترس حتی در روزهای تعطیل

مشاوره تلفنی جوان به جوانان این امکان را می دهد تا بتوانند در طول شبانه روز و بدون نیاز به مشاوره حضوری به صورت مشاوره تلفنی جوان، سوالات و مشکلات خود را مطرح کرده و ازمشاوران روانشناسی، تحصیلی، ازدواج و … بهره مند شوند. مشاوره تلفنی جوان همچنین این امکان را برای والدین فراهم می کند تا بتوانند مشکلات جوان خانواده را در سریع ترین زمان مطرح کرده و مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

چرا مشاوره تلفنی جوان صدای رهیاب؟

مرکز مشاوره تلفنی جوان صدای رهیاب با استفاده از گروهی مجرب و آگاه، گروه بسیار مناسب و توانمندی در زمینه مشاوره تلفنی جوان در اختیار دارد که می تواند در زمینه مشاوره تلفنی جوانخدمات بسیار ارزنده ای را در اختیار خانواده های عزیز ایرانی قرار دهد. بیشتر مشاوران مرکز مشاوره تلفنی جوان صدای رهیاب جزء دانش آموختگان مجرب روانشناسی دانشگاه های  تهران هستند. و از این رو با استفاده از تعهد و دانش خود می توانند در زمینه مشاوره تلفنی جوانکمک حال جوانان و خانواده های ایشان باشند. بخشی از گروه مشاوره صدای رهیاب را استادان و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی تشکیل می دهند. شما نیز می توانید با بهره گیری از مشاوران مجرب مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، از دانش و تجربهمشاوران مرکز مشاوره تلفنی جوان صدای رهیاب بهره مند شوید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی جوان صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

مرکز مشاوره تلفنی جوان صدای رهیاب آماده است تا در ۷ روز هفته و در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل در زمینه مشاوره تلفنی جوان به مردم عزیز ایران خدمت رسانی کند. برای تماس بامرکز مشاوره تلفنی جوان صدای رهیاب کافی است یک خط ثابت تلفن داشته باشید.  با شماره گیری شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت شما می توانید با مرکز مشاوره صدای رهیاب تماس گرفته و از مشاوره مشاوران  مجرب مرکز مشاوره تلفنی جوان صدای رهیاب بهره مند شوید. شما می توانید در زمینه های زیر از خدمات مشاوره تلفنی جوان مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره ببرید.

خدمات مشاوره تلفنی جوان صدای رهیاب

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره دوران جوانی

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره دوستی جوانان

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و اشتغال

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و نقش اجتماعی او

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و افسردگی

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و خودکشی

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و افت تحصیلی

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و ازدواج

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و دانشگاه

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و دوستی دختر و پسر

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و بیکاری

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و استقلال شخصیتی

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و ازدواج

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و مشکلات جنسی

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و بی خوابی

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و دعوای خانوادگی

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و انحرافات اخلاقی

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و خودارضایی

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و اعتیاد

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره دوستی با جنس مخالف (دوستی دختر و پسر)

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و فضای مجازی

مشاوره تلفنی جوان با موضوع مشاوره جوان و مواد مخدر

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی


مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران جوان ما از تلفن ثابت بدون پیش شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل


خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره طلاق تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره زناشویی تلفنی

مشاوره جنسی تلفنی

مشاوره خیانت تلفنی

مشاوره زندگی مشترک نلفنی

مشاوره زنان تلفنی

مشاوره بارداری تلفنی

مشاوره جوان تلفنی

مشاوره نوجوان تلفنی

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره نوزاد تلفنی

rahyabmoshaver بازدید : 42 یکشنبه 20 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره بارداری تلفنی

مشاوره بارداری تلفنی از جمله خدماتی است که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره بارداری تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زنان تلفنی، مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … نیز آماده پاسخگویی به مشکلات شما هم وطنان عزیز است.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا بتواند در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنان در زندگی گام بردارد. از این رو با کمک مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب،‌ در تلاشیم تا بتوانیم سنگ های پیش پای هم وطنانمان را برداریم. و از طریق ارائه بهترین خدمات مشاوره تلفنی به افزایش کیفیت زندگی ایشان کمک کنیم.

اهمیت توجه به مشاوره بارداری

بارداری دوران خاص و ویژه ای است. وقتی که زنی باردار می شود، با خود علائم و نشانه هایی دارد. که معروف ترین آن ها احساس تهوع در ماه اول شکلگیری جنین است. شروع بارداری یعنی این که مادر وارد فصل جدیدی در زندگی شده است. او حالا علاوه بر این که مسئول سلامت خود است. باید مراقب سلامت جنین خود هم باشد. با شروع دوران بارداری، تغییراتی در سیستم بدن مادر به وجود می آید. و مراقبت های خاص خود را هم می طلبد. مشاوره بارداری به مادران کمک می کند تا بتوانند نسبت به موقعیتی که درآن قرار دارند آگاه شوند.

به دست آوردن آگاهی لازم کمک می کند تا مادر بتواند نسبت به شرایط بحرانی، به خوبی واکنش نشان دهد. مادرها با وضعیت های سختی مواجه می شوند که مشاوره بارداری میتواند این سختی ها را تسهیل کند. جنین در هر دوره ای تغییر می کند. و در هر دوره باید مراقبت های غذایی و رفتاری متناسب صورت پذیرد. با کمک مشاوره بارداری مادرها می توانند هفته به هفته با تغییرات فرزند خود آشنا شوند. و در صورت بروز مشکل یا مغایرت در علائم، سریعاً اقدامات لازم جهت پیشگیری از سقط جنین را انجام دهند.

 

مشاوره زنان,مشاوره جنسی زنان,مشاوره افسردگی زنان,مشاوره تلفنی زنان,مشاوره زنان تلفنی,مشاوره زنان و خانواده,مشاوره بانوان,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره دوران بارداری,مشاوره بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره زنان تهران

تاثیر مشاوره بارداری در مدیریت و بهبود شرایط جنین

مشاوره بارداری ابعاد مختلف جسمی، روحی و رفتاری مادران باردار را در بر می گیرد. مشاوره بارداری به مادرها کمک می کند تا بتوانند از شرایط خود و جنینشان مطلع شوند. و بتوانند به بهترین شکل، از خود و جنینی که در شکمشان است، مراقبت کنند. با استفاده از مشاوره بارداری می توانید نسبت به وضعیت جسمی و روحی خودتان آگاهی پیدا کنید. و با کمک تغذیه و مشاوره روانشناسی، به مشکلات خود فائق شوید.

در مشاوره بارداری مسائل جنسی و مشکلاتی که ممکن است در روابط زناشویی به وجود آید، مطرح می شود. و راهکارهای لازم جهت جلب توجه همسر و برطرف کردن نیازهای جنسی و سایر مسائلی که ممکن است در زندگی مشترک به وجود آید، ارائه می گردد. علاوه براین دوران پس ازبارداری هم شرایط ویژه ای برای مادران به وجود می آید. در برخی موارد شاهد افسردگی، بی حالی، پرخوابی، بی خوابی و مشکلات روانشناسی دیگری برای والدین هستیم. که همه این موارد را تا حد زیادی می توان با مشاوره بارداری حل کرده. یا تخفیف داد.

ابعاد مختلف مشاوره بارداری

همان طور که گفته شد بارداری دوران ویژه و حساسی است. ممکن شما به خاطر یک اشتباه کوچک، تاوان بزرگی بدهید. و زندگی خود یا جنین تان را به خطر بیندازید. در مشاوره بارداری ابعاد مختلفی وجود دارد. که بررسی تمامی آن ها در این مقاله امکان پذیر نیست. اما در یک دسته بندی کلی می توانیم ابعاد مختلف مشاوره بارداری را چنین برشمرد:

  • مشاوره پیش از بارداری
  • مشاوره بارداری و سقط جنین
  • مشاوره بارداری و تغذیه
  • مشاوره بارداری و مشکلات روانشناسی
  • مشاوره بارداری و مسائل جنسی
  • مشاوره بارداری و افسردگی
  • مشاوره پس از بارداری

مشاوره پیش از بارداری

دوران پیش از بارداری به همان اندازه بارداری اهمیت دارد. نوع تغذیه پدر و مادر، حالات روحی آن ها پیش از نزدیکی و تشکیل نطفه و حتی ویژگی های ژنتیکی پدر و مادر تاثیر مستقیم بر ویژگی های اخلاقی و جسمی کودک دارد. از این رو مشاوره بارداری و پیش از بارداری می تواند به والدین کمک کند. تا بتوانند با آگاهی بیشتری اقدام به بچه دار شدن کنند. سن مناسب ازدواج و بارداری نیز موضوع دیگری است که در مشاوره بارداری مطرح می شود.

در صورتی که پدر یا مادر شرایط خاص یا بیماری خاصی داشته باشند. و تمایل به فرزند دار شدن داشته باشند، بایستی با مشاور بارداری صحبت کنند. تا ملاحظات و پیشگیری های لازم به آن ها داده شود. در مشاوره بارداری همچنین پیشگیری های لازم جهت بیماری های خاص، و همچنین جلوگیری از باردار شدن، خطرات بارداری برای مادر و … بررسی می شود.

مشاوره زنان,مشاوره جنسی زنان,مشاوره افسردگی زنان,مشاوره تلفنی زنان,مشاوره زنان تلفنی,مشاوره زنان و خانواده,مشاوره بانوان,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره دوران بارداری,مشاوره بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره زنان تهران

مشاوره بارداری و سقط جنین

بارداری و بچه دار شدن برای پدر و مادر و به خصوص مادر اتفاق ویژه ای است. مادر بایستی تمامی مراقبت های لازم را طی نه ماه، با همه سختی ها و مشکلات تحمل کند. استفاده از خدمات مشاوره بارداری کمک می کند تا مادر به لحاظ روحی و جسمی در وضعیت مطلوب باشد. با این حال در برخی موارد مشاهده می شود که مادران به سبب سهل انگاری یا ناآگاهی اقداماتی را انجام می دهند که سقط جنین را به دنبال دارد. از طریق مشاوره بارداری ، مادران نسبت به شرایط و مقتضیات بارداری آگاهی لازم را به دست می آورند. و می توانند از اتفاقات ناگواری که ممکن است برای جنین یا خود مادر به وجود آید، جلوگیری کنند.

مشاوره بارداری و تغذیه

تغذیه نقش اساسی در شکل گیری و تقویت بنیه مادر و جنین دارد. در مشاوره بارداری مادران نسبت به غذاهای مفید، غذاهای مضر و غذاهای ممنوعه بارداری آشنایی پیدا می کنند. استفاده از برخی غذاها بسته با مزاج مادر و جنین متفاوت است. و هر نوع غذایی برای همه مادران باردار جواب یکسان نمی دهد. ممکن است غذایی برای یک مادر و کودک خوب باشد. برای دیگری مضر و کشنده. مشاوره بارداری مادران نسبت به تغذیه مناسب آگاه می کند. در جلسات مشاوره بارداری غذاهای مناسب برای حفظ سلامت و تناسب اندام مادر، افزایش قدرت و توان مادر و… مطرح می شود.

مشاوره بارداری و مشکلات روانشناسی

با شروع دوران بارداری شرایط بسیار ویژه ای برای مادرها به وجود می آید. بارداری باعث می شود ترشح برخی هورمون ها تغییر کند. مشکلات هورمونی گریبانگیر برخی مادران است. اما وجود مشکلات روانشناسی نیز یکی از عواقب این به هم ریختگی هورمونی است. برخی از مادرها در دوران بارداری با مشکلات افسردگی ، حساسیت و … مواجه می شوند. که استفاده از جلساتمشاوره روانشناسی می تواند این مشکلات را برطرف کند.

علاوه بر این ممکن است فرزند ناخواسته یا سقط جنین و یا موارد مشابه برای مادرها مشکلات روانشناسی به وجود آورد. جلسات مشاوره بارداری و مشاوره روانشناسی می تواند کمک شایانی به این مادرها بدهد. تا بتوانند از بحران روحی خارج شده و به روال طبیعی زندگی برگردند.

مشاوره بارداری,بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره زنان,مشاوره زنان تلفنی,مشاوره تلفنی زنان,مشاوره بانوان,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره صدای رهیاب,مشاوره خانواده,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره خانواده تلفنی,مشاوره تلفنی تهران

مشاوره بارداری و افسردگی

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، بنا به شرایط جسمی، روحی، مالی و … ممکن است برای مادر و خانواده مشکلاتی به وجود آید. مشاوره بارداری و مشاوره افسردگی می تواند به مادرها برای حل مشکل، راه گشا باشد. از آنجا که در دوران بارداری مصرف قرص و داروهای افسردگی می تواند برای جنین و مادر خطرناک باشد، مصرف دارو باید با اجازه پزشک و هماهنگی مشاور افسردگی صورت گیرد. در این وضعیت مشاوره افسردگی و تجویز غذایی می تواند موثرتر از قرص و دارو باشد. بنابراین در مشاوره بارداری این موارد نیز بررسی می شود.

مشاوره بارداری و مسائل جنسی

با توجه به حساسیت دوران بارداری، معمولاً زن و شوهر در مسائل جنسی و تامین نیازهای جنسی با مشکل مواجه می شوند. در مشاوره بارداری و مشاوره جنسی ، امکان یا عدم امکان روابط جنسی و زناشویی، راهکارهای برطرف کردن نیازهای جنسی، و همچنین پیشگیری از بیماری های جنسی بارداری و مسائلی از این دست مطرح می شود. و زوج ها می توانند با استفاده از مشاوره بارداریو مشاوره جنسی ، مشکلات به وجود آمده در زندگی مشترک را برطرف کنند.

مشاوره پس از بارداری

تجربه جلسات مشاوره بارداری نشان می دهد در بسیاری از موارد، پس از بارداری و وضع حمل، مادرها با مشکلات جسمی و روحی متعددی رو به رو می شوند. علاوه براین در تربیت و مواجه شدن با نوزاد، فهمیدن علت گریه نوزاد و مواردی از این دست با مشکل مواجه می شوند. مادران عزیز می توانند با استفاده از خدمات مشاوره نوزاد و مشاوره پس از بارداری مشکلات پیش آمده را مطرح کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

همچنین برخی از زوج های بعد از بارداری در برقراری رابطه جنسی و روابط زناشویی با مشکل مواجه می شوند. با استفاده از مشاوره بارداری می توانند این مشکل را هم برطرف کنند.

 مشکلات مشاوره بارداری حضوری

همان طور که ذکر شد، مراجعه به مراکز مشاوره بارداری برای اکثر زنان امری است ضروری. با این حال مراجعه به مراکز مشاوره زنان و بارداری غالباً وقت گیر و هزینه بر است. و از آنجا که زنان باردار با مشکلات حرکتی مواجه هستند، امکان جابجایی و رفت و آمد برای آنها مقدور نیست. در بسیاری از شهرها و روستاها نیز امکان دسترسی به مراکز مشاوره زنان و بارداری وجود ندارد. همین موضوع باعث می شود که افراد کمتر به مراکز مشاوره زنان و بارداری مراجعه کنند. البته عدم شناخت نسبت به مشاوران مجرب این موضوع را پیچیده تر هم می کند.

با روی کار آمدن مراکز مشاوره بارداری تلفنی مشکل دسترسی به مشاوره زنان و بارداری حل شده است

ما به شما این نوید را می دهیم که مشکلات پیش روی مادران عزیز برای مراجعه به مراکز مشاوره بارداری حضوری برداشته شده است. در سال های اخیر مراکز مشاوره بارداری تلفنی زیادی راه اندازی شده است. و شما می توانید با استفاده از مشاوره بارداری تلفنی ، با کمترین مشکل، راهکارها و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مراکز مشاوره بارداری تلفنی نیز همچون مراکزمشاوره بارداری حضوری، دارای مجوزهای لازم هستند. از این رو این اطمینان داده می شود که استفاده از مراکز مشاوره بارداری تلفنی دارای مجوز، به لحاظ تخصص و تجربه هیچ تفاوتی با مراکز مشاوره بارداری حضوری ندارند.

چرا مشاوره بارداری تلفنی را توصیه می کنیم؟

با استفاده از مشاوره بارداری تلفنی ، در خانه و در کمترین زمان ممکن، مشاوران زنان و خانواده در دسترس هستند. با مشاوره تلفنی شما می توانید از مشاوران بارداری در زمینه های مختلف زنان و بارداری استفاده کنید. مشاوره بارداری تلفنی به شما امکان می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز، مشاوره ها و راهنمایی های لازم را از متخصصان مشاوره بارداری دریافت کنید. ضمن اینکه مشاوره بارداری تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد. در مشاوره بارداری تلفنی شما می توانید با در میان گذاشتن مشکلات خود، مشاوره های لازم را در زمینه زنان و بارداری دریافت نمایید.

علاوه بر این از طریق مشاوره بارداری تلفنی شما می توانید هزینه های مشاوره را نیز کاهش دهید. در مشاوره بارداری تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر ، همان مشاوره ای را دریافت نمایید که در مشاوره بارداری حضوری دریافت می کنید. اگر شما از جمله افرادی هستید که در شهر یا روستای شما مرکز تخصصی مشاوره زنان وجود ندارد، می توانید از مشاوره بارداری تلفنی استفاده نمایید. شما می توانید از هر نقطه کشور، با مرکز مشاوره بارداری تلفنی تماس بگیرید. و از طریق خدمات مشاوره بارداری تلفنی ، پاسخ ها و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مشاوره بارداری تلفنی ، راه حل آسان و سریع برای پیشگیری از مشکلات روحی و جسمی دوران بارداری

با روی کار آمدن فناوری های جدید اینترنتی و الکترونیکی، عصر حاضر را عصر اینترنت و خدمات الکترونیکی نامیده اند. زندگی راحت تر و امکانات در دسترس تر شده اند. و بالطبع خدمات مشاوره هم باید همگام با این نوع زندگی حرکت کند. خدمات نوینی مثل مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدماتی هستند که در چند سال اخیر، جای خود را در میان خدمات مشاوره باز کرده اند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از این خدمات موجب شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره بارداری تلفنی – با استقبال خوب زنان و خانواده های ایرانیرو به رو شود.

مشاوره بارداری,بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره زنان,مشاوره زنان تلفنی,مشاوره تلفنی زنان,مشاوره بانوان,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره صدای رهیاب,مشاوره خانواده,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره خانواده تلفنی,مشاوره تلفنی تهران

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره بارداری تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از مشاوران زبده دانشگاهی در زمینه مشاوره بارداری تلفنی استفاده می کند. اغلب مشاوران مرکز مشاوره بارداری تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. قسمتی از مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسیتشکیل می دهند. که در حوزه مشاوره زنان، مشاوره جنسی، مشاوره زناشویی، مشاوره زندگی مشترک، تخصص دارند. به همین خاطر شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از راهنمایی های مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره بارداری تلفنی استفاده نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره تلاش کرده است تا هزینه های مکالمه را به گونه ای معین نماید که هموطنان عزیز بتوانند، با دغدغه مالی کمتری مشکلات خانوادگی و زندگی مشترک خود را حل کنند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما زنان و مادران عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس برای مشاوره بارداری تلفنی ، بسیار پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی است.

برای استفاده از خدمات مشاوره بارداری تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره بارداری تلفنی صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. برای تماس با مرکز مشاوره بارداری تلفنی صدای رهیاب کافی است به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس هم کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت بگیرید و از مشاوره مشاوران زبدهمرکز مشاوره بارداری تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدمات مشاوره بارداری تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید.

مشاوره بارداری,بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره زنان,مشاوره زنان تلفنی,مشاوره تلفنی زنان,مشاوره بانوان,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره صدای رهیاب,مشاوره خانواده,مشاوره تلفنی خانواده,مشاوره خانواده تلفنی,مشاوره تلفنی تهران

خدمات مشاوره بارداری تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع روابط زناشویی در دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع مشاوره جنسی در دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع مشاوره بی میلی جنسی زنان در بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع آشنایی با مشکلات جنسی در دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع تغییرات رفتاری در دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع جلب توجه همسر در دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع بی میلی به همسر در دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع بارداری ناخواسته

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع پیشگیری از بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع بیماری های دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع علائم بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع نیازهای دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع مشاوره زنان و ناباروری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع مشاوره بارداری و بیماری های جنسی

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع مشاوره بارداری و عادات ماهانه

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع مشاوره بارداری و یائسگی

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع مشاوره بارداری در سنین پایین

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع مشاوره بارداری در سنین بالا

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع مشاوره زنان و دوران پیش از بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع مشاوره زنان و مراقبت های پس از بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع مشاوره زنان ، سقط جنین و مشکلات روحی پس از آن

خدمات مشاوره بارداری تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع علائم هفتگی در دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع سلامت مادر در دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع مشاوره تغذیه بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع ورزش های بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع نحوه کنترل ویار

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع تفریحات بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع زایمان

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع بارداری چندقلویی

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع علائم اولیه بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع روانشناسی بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع بهترین سن برای بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع شرایط روحی دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع شرایط جسمی در دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع دردهای طبیعی دروان بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع دردهای غیرطبیعی دوران بارداری

مشاوره بارداری تلفنی با موضوع آزمایش های دوران بارداری


مرکز مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران بارداری ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت 
۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل

rahyabmoshaver بازدید : 30 یکشنبه 20 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره زنان تلفنی

مشاوره زنان تلفنی از جمله خدماتی است که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره زنان تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ،مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … نیز آماده پاسخگویی به مشکلات شما هم وطنان عزیز است.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا بتواند در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنان در زندگی گام بردارد. از این رو با کمک مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب،‌ در تلاشیم تا بتوانیم سنگ های پیش پای هم وطنانمان را برداریم. و از طریق ارائه بهترین خدمات مشاوره تلفنی به افزایش کیفیت زندگی ایشان کمک کنیم.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اهمیت توجه به مشاوره زنان

زنان به خاطر پیچیدگی های فیزیکی و روحی و روانی، و همچنین روحیات حساس، ویژگی های بسیار متفاوتی نسبت به مردان دارند. مطالعات روانشناسی و پزشکی نشان می دهد ویژگی های فیزیولوژیکی بسیار متفاوت و متغیر زن ها باعث می شود تا ایشان نسبت به مردان بیشتر در معرض اختلالات روانی مثل افسردگی، استرس و … شوند. این موضوع حتی در زمان های خاص تری مثل قاعدگی، عادات ماهانه و دوران بارداری تشدید هم می شود.

به همین خاطر بایستی به زنان نگاه ویژه تری شود. و اتفاقا همین موضوعات باعث می شود تا مراجعه زنان به مراکز مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده بسیار بیشتر باشد. علاوه بر این زنان در مقایسه با مردان بیشتر درگیر مشکلات و مسائل داخل خانواده مثل تربیت نوزاد، تربیت کودک،نوجوان و جوان و نیازهای خاص هر دوره سنی هستند. بنابراین می توان گفت که در خانواده های ایرانی زنان مسئولیت خطیر مدیریت و کنترل خانواده را برعهده دارند. و بدیهی است که حساسیت زنان نسبت به مسائل خانواده و همچنین مراجعه به مشاوره خانواده و مشاوره زنانبیشتر باشد.

مشاوره زنان,مشاوره جنسی زنان,مشاوره افسردگی زنان,مشاوره تلفنی زنان,مشاوره زنان تلفنی,مشاوره زنان و خانواده,مشاوره بانوان,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره دوران بارداری,مشاوره بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره زنان تهران

تاثیر مشاوره زنان در مدیریت و بهبود کیفیت زندگی خانواده

یکی از راه های اصلی در بالابردن آگاهی زنان در خصوص مسائل مختلف خانواده، استفاده ازمشاوره زنان و کارگاه های زنان و خانواده است. مشاوره زنان به ایشان کمک می کند تا بتوانند در هر دوره از زندگی، با چالش ها و مشکلات پیش رو آشنا شوند. و در جهت بهبود وضعیت عمل کنند.

استفاده از خدمات مشاوره زنان باعث می شود تا زنان در روابط زناشویی، روابط جنسی، دوران بارداری، مسائل خاص زنان مثل دوران پریود و بیماری های خاص زنان شناخت کافی پیدا کنند. و بتوانند با افزایش شناخت خود نسبت به خانواده، در وهله اول از به وجود آمدن مشکلاتی مثل افسردگی، خیانت و طلاق جلوگیری کنند. و در گام بعد جهت مستحکم کردن روابط خانواده گام بردارند.

ابعاد مختلف مشاوره زنان و خانواده

همان طور که گفته شد نقش محوری زنان در خانواده باعث می شود تا مشاوره زنان نیز جدی تر گرفته شود. در حال حاضر اغلب مراجعین به مراکز مشاوره خانواده و مشاوره زنان نیز زنان هستند. اما آن طور که باید به مشاوره زنان توجه نمی شود. مشاوره زنان ابعاد مختلفی دارد. که بررسی و ذکر تمامی آن ها در این مقاله امکان پذیر نیست. اما در یک دسته بندی کلی می توانیم ابعاد مختلف مشاوره زنان را چنین برشمرد:

  • مشاوره زنان ، بارداری و ناباروری
  • مشاوره زنان و تناسب اندام
  • مشاوره زنان و بیماری های خاص زنان
  • مشاوره زنان و خانواده ( مادران و نوزادی تا جوانی فرزندان)
  • مشاوره زنان و مسائل جنسی
  • مشاوره زنان و افسردگی
  • مشاوره زنان و مسائل روحی و روانشناسی

مشاوره زنان ، بارداری و ناباروری

مشاوره زنان و بارداری و ناباروری شامل موضوعاتی چون دروان باروری و شرایط روانشناسی آن. دوران پس از بارداری. سقط جنین و علائم مربوط به آن و به خصوص شرایط روحی و جسمی پس از سقط جنین که بیشتر با افسردگی و فشارهای روانی همراه است. مشکلات ناباروری و درمان روحی و روانی منتج از آن. مشاوره قبل از بارداری و پیشگیری از بارداری. و مراقبت های پس از زایمان می شود.

مشاوره زنان,مشاوره جنسی زنان,مشاوره افسردگی زنان,مشاوره تلفنی زنان,مشاوره زنان تلفنی,مشاوره زنان و خانواده,مشاوره بانوان,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره دوران بارداری,مشاوره بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره زنان تهران

مشاوره زنان و تناسب اندام

مشاوره زنان و تناسب اندام شامل مواردی چون چاقی مفرط، لاغری، عارضه های روحی و روانی مرتبط با آن ها می شود. معمولا تناسب اندام برای زنان از اهمیت بالایی برخوردار است. چاقی یا لاغری بیش از اندازه معمولاً تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس یا نقش اجتماعی دارد. این موضوع هرچند تا حدودی صحت دارد. اما تجربه مشاوران زنان نشان می دهد که این موضوعات بایستی از طریق تغذیه، رژیم غذایی، کاهش وزن بدن و صورت بهبود پیدا کنند.

البته نوع دیگری از تناسب اندام هم هست که پس از بارداری و وضع حمل پیش می آید. زنان پس از تولد نوزاد خود، با تغییرات زیادی در فیزیک خود روبه رو می شوند. که به مرور و با گذشت زمان درمان می شود. مشاوره زنان کمک می کند تا این تناسب اندام سریع تر و به صورت علمی بازگردانده شود. و زنان دچار عوارض ناشی از مصرف برخی از قرص ها و یا استفاده از روش های نامطلوب نشوند.

مشاوره زنان و بیماری های خاص زنان

زنان به خاطر فیزیک و فیزیولوژیک پیچیده، بیماری های خاص خود را دارند. که بایستی از طریقمشاوره زنان ، مراجعه به پزشک یا مطالعه نسبت به آن ها شناخت پیدا کنند. برخی از این بیماری ها در دوران بارداری، پیش از ازدواج، به هنگام نزدیکی جنسی و پس از بارداری پیش می آیند.مشاوره زنان کمک می کند تا زنان نسبت به این بیماری ها آگاهی پیدا کنند. و بتوانند از بروز بیماری جلوگیری کرده. یا حداقل پیش از جدی شدن بیماری، از آن مطلع شوند.

بیماری هایی مثل سرطان رحم، سرطان سینه، عفونت دستگاه تناسلی زنان، بیماری های واژن، کیست تخمدان، درد پریود، تاخیر در عادات ماهانه، یائسگی و یائسگی زودرس از جمله بیماری هایی است که میتوان از طریق مشاوره زنان و مشاوره جنسی از بروزشان پیشگیری کرد.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره زنان و خانواده ( مادران و نوزادی تا جوانی فرزندان)

در خانواده های ایرانی زنان نقش محوری در تربیت و آموزش کودک دارند. شناخت ویژگی های هر دوره سنی فرزندان کمک می کند تا زنان و مادران بتوانند در تربیت فرزندان نقش موثرتری داشته باشند. مشاوره زنان و خانواده می تواند این شناخت را ایجاد کند. استفاده از تجربه مشاوران زنان و خانواده می تواند زنان را در مواجهه با شرایط خاص مثل داشتن کودک معلول یا استثنایی، کودک بیش فعال و مواردی از این قبیل کمک کند.

مشاوره زنان و خانواده شامل مواردی مثل مشاوره نوزاد ، مشاوره کودک ، مشاوره نوجوان ، مشاوره جوان ، مشاوره تحصیلی و … می شود. با استفاده از خدمات مشاوره زنان و خانواده شما می توانید نسبت به ابعاد مختلف زندگی آشنایی پیدا کرده و متناسب با آن بهترین رفتار و عملکرد را داشته باشید.

مشاوره زنان و مسائل جنسی

مشاوره زنان و مسائل جنسی زنان در برقراری یک رابطه بهتر با همسر کمک می کند. داشتن رابطه زناشویی مناسب علاوه بر ارضاء نیازهای جنسی به زوج ها کمک می کند تا رابطه عاطفی مستحکم تری برقرار کنند. و از بروز اتفاقات ناگواری مثل طلاق و خیانت جلوگیری کند. علاوه براین زنان مسائل جنسی خاصی مثل سردمزاجی، زودانزالی یا دیرانزالی و … دارند که بایستی از طریقمشاوره جنسی و مشاوره زنان برطرف گردد. در برخی از مراکز مشاوره جنسی معمولاً برای درمان این گونه مسائل قرص پیشنهاد می شود. اما بهترین و مطمئن ترین راه درمان از طریق تغذیه است.

مشاوره زنان,مشاوره جنسی زنان,مشاوره افسردگی زنان,مشاوره تلفنی زنان,مشاوره زنان تلفنی,مشاوره زنان و خانواده,مشاوره بانوان,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره دوران بارداری,مشاوره بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره زنان تهران

مشاوره زنان و افسردگی

زنان به خاطر فیزیک و شرایط روحی خاصشان بیشتر دچار افسردگی می شوند. مطالعات روانشناسی نشان می دهد که زنان غالبا سردمزاج هستند. و همین سردمزاجی باعث می شود تا ایشان بیشتر از مردان دچار افسردگی شوند. از این رو مشاوره افسردگی کمک می کند تا زنان بتوانند مشکلاتی چون افسردگی را از طریق تغذیه یا مشاوره روانشناسی و روان درمانی درمان کنند.

مشاوره زنان و مسائل روحی و روانشناسی

زنان نسبت به مردان روح لطیف تری دارند. همین موضوع باعث می شود که زودتر از مردان دچار آسیب هایی چون استرس ، افسردگی ، وسواس و … شوند. به هنگام بروز اتفاقات ناگواری چون از دست دادن عزیز یا طلاق و … زنان بیشترین آسیب را می بینند. به همین خاطر زنان به مشاوره زنان و مشاوره روانشناسی نیاز بیشتری پیدا می کنند. از این رو مشاوران روانشناس پیشنهاد می کنند، که زنان به صورت مستمر به مراکز مشاوره زنان و روانشناسی مراجعه کنند. تا از سلامت روحی و روانشناسی خود مطمئن شوند.

 مشکلات مشاوره زنان حضوری

همان طور که ذکر شد، مراجعه به مراکز مشاوره زنان برای اکثر زنان امری است ضروری. با این حال مراجعه به مراکز مشاوره زنان غالباً وقت گیر و هزینه بر است. از این رو شاهدیم که خیلی ها ترجیح میدهند از طریق مشاوره گرفتن از اقوام و آشنایان مشکلات خود را حل کنند. هر چند که این نوع مشاوره و راهنمایی گرفتن معمولا نتیجه می دهد. اما خیلی وقت ها مشکلات خانواده و زوج ها را بیشتر می کند. و دخالت های نابجای برخی از آشنایان، موضوع را بحرانی تر می کند.

در بسیاری از شهرها و روستاها نیز امکان دسترسی به مراکز مشاوره زنان وجود ندارد. و در شهرهای بزرگ ها هم مراجعه به این مراکز معمولاً پر هزینه و وقت گیر است. و همین موضوع باعث می شود که افراد کمتر به مراکز مشاوره زنان و خانواده مراجعه کنند. البته عدم شناخت نسبت به مشاوران مجرب این موضوع را پیچیده تر هم می کند.

با روی کار آمدن مراکز مشاوره زنان تلفنی مشکل دسترسی به مشاوره زنان حل شده است

ما به شما این نوید را می دهیم که این مشکل مراکز مشاوره زنان حضوری حل شده است. در سال های اخیر مراکز مشاوره زنان تلفنی زیادی راه اندازی شده است. و شما می توانید با استفاده ازمشاوره زنان تلفنی ، با کمتری مشکل، مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مراکز مشاوره زنان تلفنی نیز همچون مراکز مشاوره زنان حضوری، دارای مجوزهای لازم هستند. و زیر نظر نظام روانشناسی فعالیت می کنند. از این رو این اطمینان داده می شود که استفاده از مراکز مشاوره زنان تلفنی دارای مجوز، هیچ تفاوتی با مراکز مشاوره زنان حضوری ندارند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

چرا مشاوره زنان تلفنی را توصیه می کنیم؟

با استفاده از مشاوره زنان تلفنی ، در منزل و در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران زنان و خانواده در دسترس هستند. و شما می توانید از مشاوره آن ها در زمینه های مختلف زنان و خانواده استفاده کنید. مشاوره زنان تلفنی به شما امکان می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز، مشاوره ها و راهنمایی های لازم را از متخصصان مشاوره زنان دریافت کنید. ضمن اینکه مشاوره زنان تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد. در مشاوره زنان تلفنی شما می توانید بدون سانسور، مشکلات خود را مطرح کنید. و با در میان گذاشتن مشکلات خود، مشاوره های لازم را در زمینه زنان و خانواده دریافت نمایید.

علاوه بر این از طریق مشاوره زنان تلفنی شما می توانید هزینه های مشاوره را نیز کاهش دهید. در مشاوره زنان تلفنی شما می توانید با هزینه های پایین تر ، همان مشاوره ای را دریافت نمایید که در مشاوره زنان حضوری دریافت می کنید. اگ شما از جمله افرادی هستید که در شهر یا روتسای شما مرکز تخصصی مشاوره زنان وجود ندارد، می توانید از مشاوره زنان تلفنی استفاده نمایید. شما می توانید از هر نقطه کشور، با مرکز مشاوره زنان تلفنی تماس بگیرید. و از طریق خدمات مشاوره زنان تلفنی ، پاسخ ها و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مشاوره زنان تلفنی ، یک راه آسان و سریع برای پیشگیری و حل مشکلات زناشویی و زندگی مشترک

با روی کار آمدن فناوری های جدید اینترنتی و الکترونیکی، عصر حاضر را عصر اینترنت و خدمات الکترونیکی نامیده اند. زندگی راحت تر و امکانات در دسترس تر شده اند. و بالطبع خدمات مشاوره هم باید همگام با این نوع زندگی حرکت کند. خدمات نوینی مثل مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدماتی هستند که در چند سال اخیر، جای خود را در میان خدمات مشاوره باز کرده اند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از این خدمات موجب شده تامشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره زنان تلفنی – با استقبال خوب زنان و خانواده های ایرانی رو به رو شود.

مشاوره زنان,مشاوره جنسی زنان,مشاوره افسردگی زنان,مشاوره تلفنی زنان,مشاوره زنان تلفنی,مشاوره زنان و خانواده,مشاوره بانوان,مشاوره بانوان و خانواده,مشاوره تلفنی بانوان,مشاوره بانوان تلفنی,مشاوره جنسی بانوان,مشاوره دوران بارداری,مشاوره بارداری,مشاوره تلفنی بارداری,مشاوره بارداری تلفنی,مشاوره تلفنی تهران,مشاوره تلفنی صدای رهیاب,مشاوره زنان تهران

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره زنان تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در کادر مشاوران خود از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره زنان تلفنی استفاده می کند. اکثر مشاوران مرکز مشاوره زنان تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از کادر مشاوره تلفنی صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی هستند. که در حوزهمشاوره زنان، مشاوره طلاق، مشاوره جنسی، مشاوره زناشویی، مشاوره زندگی مشترک، تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره زنان تلفنی مشورت بگیرید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا هزینه های مکالمه را به گونه ای تعیین کند که هم وطنان عزیز بتوانند، با دغدغه مالی کمتری مشکلات خانوادگی و زندگی مشترک خود را حل کنند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما زنان و مادران عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس برای مشاوره زنان تلفنی ، بسیار پایین تر از سایر مراکزمشاوره تلفنی است.

برای استفاده از خدمات مشاوره زنان تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره زنان تلفنی صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. برای تماس با مرکز مشاوره زنان تلفنی صدای رهیاب کافی است به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس هم کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ رابدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت بگیرید و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره زنان تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدمات مشاوره زنان تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید.

خدمات مشاوره زنان تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و روابط زناشویی
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و مشاوره جنسی
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره نقش بی میلی جنسی زنان در روابط زناشویی
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره آشنایی با مشکلات جنسی ویژه زنان
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و شک داشتن به همسر
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع عدم توجه به همسر
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع بی میلی به همسر
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع زنان و دعوای خانوادگی
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع زنان و طلاق
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و ازدواج مجدد
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و پیشگیری از خیانت
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع زنان و بارداری
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و ناباروری
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و بیماری های جنسی
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و عادات ماهانه
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و یائسگی
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و فرزند ناخواسته
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و پیشگیری از باروری
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و دوران پیش از بارداری
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و مراقبت های پس از بارداری
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان ، سقط جنین و مشکلات روحی پس از آن

خدمات مشاوره زنان تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و خانواده
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و ازدواج
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و همسرداری
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و نوزاد
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و کودک
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و نوجوان
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و جوان
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و تاثیر ماهواره
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع دوستی دختر و پسر
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و تربیت فرزند
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و عشق ورزی به همسر
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع موضوع مشاوره زنان و شبکه های اجتماعی
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع اختلاف موضوع مشاوره زنان و تناسب اندام
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع اختلاف موضوع مشاوره زنان و اعتماد به نفس
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع اختلاف موضوع مشاوره زنان و زندگی موفق
  • مشاوره زنان تلفنی با موضوع مشاوره زنان و افسردگی

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی


مرکز مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران زنان ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت 
۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل

rahyabmoshaver بازدید : 34 یکشنبه 20 آبان 1397 نظرات (0)

مشاوره زندگی مشترک تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در نظر دارد، با معرفی مطالب مفید و کاربردی در زمینه‌هایمشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنان در زندگی گام بردارد. از این رو با کمک مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب،‌ در تلاشیم تا بتوانیم سنگ های پیش پای هم وطنانمان را برداریم. و از طریق ارائه بهترین خدمات مشاوره تلفنی به افزایش کیفیت زندگی ایشان کمک کنیم.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اهمیت مشاوره زندگی مشترک در سال های اولیه ازدواج

خانواده ، یک نظام انسانی پویاست. که با گذر زمان رشد می یابد. خانواده در طول حیات خود با نیازها و چالش های متفاوتی رو به رو می شود. یک خانواده در ابتدا با آشنایی و ازدواج یک زن و مرد شروع می گردد. زندگی مشترک در سال های اولیه نیازهای خاص و ویژه ای دارد. زندگی محدود می شود به زندگی یک زوج که قرار است با یکدیگر بنای خانواده را بسازند. معمولا اگر سالهای اولیه زندگی مشترک به خوبی سپری شود، یک ازدواج تداوم می یابد. و خانواده می تواند با تضمین خوبی تا سال های سال به صورت یک بنای مستحکم درآید. در این وضعیت می توان مطمئن شد که زندگی مشترک زن و مرد تا پیری ادامه پیدا کند.

با این حال باز دیده می شود که یک زن و مرد پس از سال ها زندگی مشترک، ناگاه در سنین میانسالی و ۴۰-۵۰ سالگی زندگیشان به هم می ریزد. هرچند این نمونه ها نادر هستند. با این حال این گونه جدایی ها قابل تامل هستند و ریشه یابی این گونه موادر می تواند، گره از بسیاری از زندگی های مشترک باز کند.

مشاوره زندگی مشترک,مشاوره تلفنی زندگی مشترک,مشاوره زندگی مشترک تلفنی,زندگی مشترک,مشاوره زناشویی تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره زناشویی

عدم برآورده شدن نیازهای جنسی زوج های جوان یکی از مشکلات مطرح در جلسات مشاوره زندگی مشترک

مشکلی که معمولا در بین زنان و مردان جوان وجود دارد این است که آنها نمی توانند درک مناسبی از وضعیت جدیدی که در آن قرار گرفته اند داشته باشند. خیلی وقت ها ممکن است دلیل وجود مشکلی در زندگی مشترک را مشکلات اقتصادی یا کم توجهی همسر بدانند. اما تجربهمشاوران خانواده در جلسات مشاوره زندگی مشترک نشان می دهد که مشکل این زوج ها نداشتنروابط زناشویی و روابط جنسی مناسب است. روابط جنسی صرفاً ارضا کننده میل جنسی زن و مرد نیست. از دیدگاه روانشناسی یک رابطه جنسی مطلوب، علاوه بر اینکه برآورده کننده نیازهای جنسی زن و شوهر است، ارتباط عاشقانه، برقراری روابط کلامی مناسب و حتی عشق ورزیدن را شامل می شود. برای فهم درست روابط زندگی مشترک زوجین باید آموزش ببینند. یا اینکه از مشاوره مراکز مشاوره زندگی مشترک بهره مند شوند.

نبود درک متقابل از همسر یکی از آفات زندگی مشترک

زوجین باید توجه داشته باشند که هر یک از ایشان مزاج و طبع خاص خود را دارند. اگر مزاج زوجین نزدیک به هم باشد، معمولاً مشکل زیادی در روابط زناشویی یا زندگی مشترک به وجود نمی آید. اما اگر مزاج زوجین با هم تطابق نداشته باشد، آن ها نیاز به مشاوره زندگی مشترک و تعیین مزاج دارند. با مشخص شدن مزاج، بایستی نوع و عادات غذایی زوجین متناسب با مزاجشان تعیین گردد. علاوه بر غذا، نوع رفتارها و عادات زوجین نیز تاثیر زیادی در کیفیت روابط زناشوییو زندگی مشترک دارند. که فرد با حضور در مراکز مشاوره زندگی مشترک می تواند، از طریق مشاوره با افراد متخصص، بسیاری از رفتارها و عادات جنسی و زندگی مشترک خود را اصلاح کنند.

علاوه بر این معمولاً دیده می شود که زوج ها اهمیت چندانی به مشکلات و تفاوت های ریز یکدیگر ندارند. در زندگی مشترک خیلی وقت ها دیده می شود که چیزی که شاید از نظر مرد، ریز و جزئی است، از نظر زن ها مهم و اساسی جلوه می کند. این موضوع خصوصا در ابتدای زندگی مشترک و یا حتی دوران نامزدی، بیشتر خود را نشان می دهد. و اثرگذاری این موضوعات به ظاهر ریز به حدی بزرگ جلوه می کند، که باعث جدایی یا طلاق می شود. بنابراین توجه به نقاط مشترک، تفاوت ها و ایجاد یک درک صحیح نسبت به یکدیگر اهمیت زیادی در زندگی مشترکدارد. که البته بایستی خیلی از این ها از طریق مشاوره زندگی مشترک، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و … برطرف گردد.

مشاوره زندگی مشترک,مشاوره تلفنی زندگی مشترک,مشاوره زندگی مشترک تلفنی,زندگی مشترک,مشاوره زناشویی تلفنی,مشاوره تلفنی,مشاوره زناشویی

چرا مشاوره زندگی مشترک تلفنی را توصیه می کنیم؟

معمولا مشاوره زندگی مشترک ، روابط زناشویی و حتی ابراز عشق و محبت، نوع صحبت ها و رفتارهای زن و شوهر، مواردی هستند که به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی گیرند. یکی از دلایل اصلی این عدم توجه، عدم آگاهی افراد نسبت به مشاوره زندگی مشترک است. علاوه بر این، حضور در جلسات مشاوره زندگی مشترک یا حتی کارگاه های مشاوره زندگی مشترک به گونه ای است که خیلی از افراد زمان کافی یا توان مالی استفاده از مشاوره حضوری را ندارند. در کنار این ها عدم آگاه زوجین نسبت به مشکلات زندگی مشترک و نیز حجب و حیای خانواده های ایرانیموجب می گردد تا اغلب اوقات، زوجین از حضور در جلسات مشاوره زندگی مشترک حضوری اجتناب کنند. برخی از زوج ها نیز ممکن است درگیری های کاری را بهانه ای برای عدم استفاده از جلسات مشاوره زندگی مشترک عنوان کنند.

نبود یک مرکز مشاوره زندگی مشترک باعث می شود تا هم وطنان در شهرهای دور و نزدیک نتوانند از این مشاوره ها استفاده کنند.

اما این مژده را به هم وطنان می دهیم که لازم نیست نگران باشید. مشاوره زندگی مشترک برای همه شما هم ممکن و هم قابل دسترس شده است. بسیاری از زوج ها در شهرهای کوچک و روستاها، معمولاً به مراکز مشاوره زندگی مشترک دسترسی ندارند. و نبود این نوع مراکز مشاوره باعث می شود تا خدمات مشاوره خانواده برای این عزیزان ارائه نشود. بدین ترتیب بسیاری از مشکلات زناشویی و زندگی مشترک این زوج ها، به صورت حل نشده باقی می ماند. بعلاوه در شهرهای بزرگ هم خیلی از زوج های آگاهی یا شناخت کافی نسبت به مراکز مشاوره ندازند. و مشکل عدم دسترسی به مراکز مشاوره زندگی مشترک برای شهرهای بزرگ هم حل نشده باقی مانده است.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، یک راه آسان و سریع برای حل مشکلات زناشویی و زندگی مشترک

با روزآمد شدن تکنولوژی ها، عصر حاضر را عصر اینترنت و خدمات الکترونیکی نامیده اند. جهان به سمت الکترونیکی شدن پیش می رود. و بالطبع خدمات مشاوره هم بایستی در راستای این نوع زندگی پیش برود. خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات نوینی هستند که در یکی دو سال اخیر، جای خود را در میان خدمات مشاوره باز کرده اند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از این خدمات باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طورمشاوره تلفنی زندگی مشترک – نیز با استقبال خوبی مواجه شود.

شما می توانید با استفاده از خدمات مشاوره زندگی مشترک مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیابسوالات خود را در زمینه های مختلف زندگی مشترک به راحتی مطرح کنید. و بدون خجالت و تعارف، به صورت کاملاً مستقیم و بی پرده مشکلاتتان را در زمینه روابط زناشویی با مشاوران مرکزمشاوره زندگی مشترک تلفنی در میان بگذارید. مزیت دیگر مشاوره زندگی مشترک تلفنی در مقایسه با مشاوره زندگی مشترک حضوری این است که شما در هر زمان از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل می توانید، سوالات، مسائل و دغدغه هایتان را با مرکز مشاوره زندگی مشترک تلفنی در میان بگذارید. و از راهکارها، راهنمایی ها و توصیه های مشاوران صدای رهیاب استفاده کنید.

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره زندگی مشترک تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در کادر مشاوران خود از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره زندگی مشترک استفاده می کند. اکثر مشاوران مرکز مشاوره زندگی مشترک تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از کادر مشاوره تلفنی صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسیهستند. که در حوزه مشاوره جنسی، مشاوره زناشویی، مشاوره زندگی مشترک، تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره زندگی مشترک مشورت بگیرید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا هزینه های مکالمه را به گونه ای تعیین کند که هم وطنان عزیز بتوانند، با دغدغه مالی کمتری مشکلات خانوادگی و زندگی مشترکخود را حل کنند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما زوج های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس برای مشاوره تلفنی زندگی مشترک، بسیار پایین تر از سایر مراکزمشاوره تلفنی بوده و در حدود ۶۰ درصد سایر مراکز مشاوره تلفنی است.

برای استفاده از خدمات مشاوره زندگی مشترک تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره زندگی مشترک تلفنی صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. برای تماس با مرکز مشاوره کودک تلفنی صدای رهیابکافی است به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس هم کافی است شماره۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت بگیرید و از مشاوره مشاوران زبدهمرکز مشاوره زندگی مشترک تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدمات مشاوره زندگی مشترک مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات مشاوره زندگی مشترک تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره روابط زندگی مشترک و مشکلات جنسی

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره زندگی مشترک و ازدواج

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره زندگی مشترک و طلاق

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره تقویت توان جنسی زنان

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره تقویت توان جنسی مردان

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره حل مشکل بی میلی جنسی مردان

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره حل مشکل بی میلی جنسی زنان

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره ارگاسم در زنان

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع خیانت همسر و مقابله با آن

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره تغذیه و ارتباط آن با روابط زندگی مشترک

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره تنبلی جنسی

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره روابط زندگی مشترک در شب ازدواج

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره اعتیاد جنسی در مردان

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره اعتیاد جنسی در زنان

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره رفع مشکل زودانزالی

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره روابط زندگی مشترک بعد از اولین زایمان

مشاوره تلفنی زندگی مشترک با موضوع مشاوره بیماری های جنسی

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع مصرف دارو و تاثیر آن بر میل جنسی

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع چاقی و تاثیر آن در روابط زندگی مشترک

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع لاغری و تاثیر آن بر روابط زندگی مشترک

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع روش های جلوگیری از باردار شدن

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع روش های احتمال بارداری و تقویت قوای جنسی

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع ترس در روابط زندگی مشترک

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع اختلال نعوذ در مردان

خدمات مشاوره زندگی مشترک تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع راهکارهای افزایش عشق و علاقه به همسر

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع مشاوره معاشقه در روابط زناشویی

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع داشتن یک زندگی مشترک پایدار و مستحکم

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع مشکلات عاطفی با همسر

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع ناتوانی در ابراز عشق به همسر

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع بدبینی به همسر

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع جلب توجه همسر

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع افزایش عشق به همسر

مشاوره زندگی مشترک تلفنی با موضوع نقش شبکه های اجتماعی در تضعیف روابط مشترک

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی


مرکز مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران زناشویی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت 
۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل

rahyabmoshaver بازدید : 57 یکشنبه 20 آبان 1397 نظرات (0)

مشاوره خیانت تلفنی از جمله خدماتی است که مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب ارائه می دهد. در کنار مشاوره خیانت تلفنی ، مرکز مشاوره صدای رهیاب در زمینه های مشاوره زندگی مشترک تلفنی ، مشاوره طلاق تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … نیز آماده پاسخگویی به مشکلات شما هم وطنان عزیز است.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا بتواند در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنان در زندگی گام بردارد. از این رو با کمک مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب،‌ در تلاشیم تا بتوانیم سنگ های پیش پای هم وطنانمان را برداریم. و از طریق ارائه بهترین خدمات مشاوره تلفنی به افزایش کیفیت زندگی ایشان کمک کنیم.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

تعریف خیانت :

خیانت در لغت مشتق از «خَوَن» به معنای مخالفت با حق و پیمان در پنهانی است. اهل لغتخیانت را از جمله مخالفت با حق از طریق نقض عهد مخفیانه معنا کرده‌اند. خیانت معانی گوناگون و گسترده ای دارد که عبارتند از: ۱- بدعهدی، بیوفایی ۲- پیمانشکنی، عهدشکنی، غدر ۳- بیعصمتی، بیعفتی، زناکاری ۴- دزدی ۵- دغلی، نادرستی، ناراستی. همان طور که مشاهده می شود،خیانت ابعاد مختلفی دارد. و هر مرحله از خیانت، شکل متفاوتی به خود می گیرد.

در همه جوامع بشری، خیانت، با هر فرهنگ و اعتقاداتی، فعلی ناپسند است. اما در موضوع خانواده، خیانت به بدعهدی یکی از زن ها یا مردها به پیمان ازدواج گفته می شود. که در نهایت منتهی می شود به روابط نامشروع و زنا. که این مرحله از خیانت، نهایت زشتی و ناپسندی است. که برای همه افراد عملی نابخشودنی شناخته می شود.

خیانت ، عملی غیر قابل گذشت؟

واژه طلاق و خیانت همیشه در کنار هم معنا شده اند. خیانت از آن دسته عمل هایی است که بازگشت ناپذیر است، تحمل ناپذیر است و غیرقابل بخشش. نمی شود با فردی که خیانت کرده تا کرد. پای او ماند و با خیانتکار زندگی کرد. وقتی که طلاقی اتفاق می افتد، زندگی مشترکی از هم می پاشد. یا ازدواجی پایان می یابد، همیشه راه بازگشتی وجود دارد. مشکلات اقتصادی با صبر و همیاری، حل می شود. خیلی از مشکلات جنسی و ناباروری قابل درمانند. اما گویی خیانت نه قابل گذشت است. و نه بخشودنی. خیانت کار همیشه سایه سنگین خیانت را حس می کند. و نظر منفی نسبت به فرد خیانتکار قابل جبران نیست. یا خیلی می توان جبران کرد.

خیلی فرقی نمی‌کند اسمش را چه بگذاریم، «خیانت»، «بی‌وفایی»، «کم مهری» یا «ظلم» اسمش هرچه باشد. پیامد‌ها و آسیب‌هایش یکی است. آسیبی به بزرگی کشتن یک زندگی.‌‌ همان زندگی مشترک که روزگاری نه چندان دور باامید به وفاداری و با آرزوی داشتن روزهایی شاد آغاز شد.
واقعیت این است که خیلی از زوج‌ها تعهد در زندگی مشترک را در کارکردن، انجام وظایف معمول و به دست کردن حلقه ازدواج خلاصه می‌کنند. اما «بار بارا دی آنجلیس» می‌گوید: تعهد واقعی یک حلقه ازدواج. عقدنامه، سند ازدواج یا سال‌هایی نیست که با یکدیگر زندگی کرده‌اید. بلکه رفتار شماست در یک یک روزهای زندگی با فردی که دوستش دارید.

اما سوالی که مطرح می شود این است که چه می شود، خیانت اتفاق می افتد؟

خیلی از افراد، عامل اصلی خیانت را خود فرد خیانتکار در نظر می گیرند. بی آنکه کسی یا چیز دیگری را مسبب خیانت بدانند. در خیانت قطعاً فرد خیانتکار بیشترین تقصیر را دارند. اما تجربه ما در جلسات مشاوره خیانت و طلاق نشان می دهد که همسر او هم چندان بی تقصیر نیست. در بسیاری از مواردِ خیانت، بی میلی همسر، عدم توجه و عشق ورزی به همسر و بی توجهی به نیازهای جنسی همسر، از عوامل اصلی روی آوردن همسر به خیانت و داشتن رابطه با سایر افراد است.

در این میان البته نباید نقش فیلم های پورن (مستعجن) فیلم های ماهواره ای با موضوعات بی بنده باری و خیانت، تاثیر بسزایی در بر هم خوردن روابط زناشویی و تلخ شدن زندگی مشترک و نهایتاً روی آوردن به خیانت دارد.

چرا در زندگی مشترک باید خیانت را جدی تر گرفت؟

متاسفانه آمار طلاق و خیانت در کشور ما، نشانگر وضعیت نامناسبی هستند. آمارهای رسمی و غیررسمی و همچنین تحلیل و بررسی داده های سایت های معتبری چون گوگل نشان می دهند که موضوع خیانت بیش از هر زمان دیگری شده است. گسترش شبکه های اجتماعی نیز بر روابط پنهانی و خیانت دامن زده اند. در کنار آن ها دسترسی آسان به فیلم های مستعجن و روی آوردن جامعه به سریال های خارجی که تناسب چندانی با فرهنگ ما ندارند، بحث خیانت کردن به همسر و شکلگیری روابط نامشروع را بسیار عادی جلوه داده. و در حال عادی سازی آن در کل جهان و بالاخص ایران هستند.

در شهرهای بزرگی مثل تهران، نیز شاهد افزایش چشمگیر طلاق هستیم. آمارهایی که هر روز نگران کننده تر می شوند. اما نکته ای که در این میان، خود را به شکلی چشمگیر بروز می دهد، تاثیر بالای دوستی با جنس مخالف است. دوستی دختر و پسر و زن و مرد، مستقیماً با نرخ خیانت و طلاق در ارتباط است. و شاید بهترین راه برای جلوگیری از طلاق و خیانت، فرهنگسازی و ارائه راه حل هایی برای جلوگیری از این گونه دوستی هاست.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اهمیت توجه به مشاوره خیانت

جلسات مشاوره خیانت نشان می دهد که خیلی از خیانت ها به خاطر عدم تامین همسر در محیط خانواده و زندگی مشترک و روابط زناشویی است. در بسیاری از جلسات مشاوره خیانت و مشاوره طلاق مشاهده می شود که عامل اصلی خیانت به همسر، دوستی های پیش از ازدواج، عدم تامین نیازهای عاطفی و جنسی پس از ازدواج و همچنین نگاه کردن به فیلم های مستعجن و پورن و سریال های سست کننده بنیان های خانواده است. اگر شما نیز یکی از زوج هایی هستید که فکر می کنید خود یا همسرتان دارید به سمت خیانت متمایل می شوید، باید هر چه سریع تر برای حل مشکل اقدام کنید.

برای پیشگیری از خیانت باید بتوانید شرایط را کنترل کنید. و خود یا همسرتان را شرایط بحرانی خارج کنید. برای خروج از این وضعیت استفاده از علم و تجربه مشاوران خیانت و مشاوران طلاقمی تواند کارساز باشد. استفاده از راهنمایی های این افراد قطعا می تواند خیلی از مشکلات شما را حل کند. بالطبع مشاوره خیانت هم همچون سایر مشاوره ها، اگر در همان ابتدای راه صورت پذیرد می تواند موثرتر باشد. و اثربخشی و مدت زمان حل مشکل را کاهش دهد. با این حال اگر دارید وارد وضعیت بحرانی می شوید، باز هم دیر نشده است. چون اقدام برای حل مشکل خیانت بهتر از این است که هیچ اقدامی صورت نگیرد.

مهمترین چیز در مشاوره خیانت این است که خودتان در پی جبران و حل مشکل باشید.

وقتی رهایی از خیانت و مراجعه به مشاوره خیانت جزئی از دغدغه شما شده است، یعنی شما در صدد جبران هستید. و این، کار را ساده تر می کند. با این حال اقدام عجولانه و احساسی ممکن است شرایط را بدتر کرده. و خود یا همسرتان را دچار خیانت کند. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم، در این زمینه ابتدا با مرکز مشاوره خیانت یا طلاق در تماس باشید. و به صورت هدفمند و جدی با خیانت رو به رو شوید.

مراجعه به مشاوره خیانت به این دلیل مهم است که شما بایستی برای حل مشکل، ابتدا آن مسئله و مشکل را به خوبی شناسایی کنید. همان طور که در ادامه خواهیم دید، خیانت انواع مختلف و دلایل خاص و گوناگونی را دارد. برای مواجه شدن با هر یک از عوامل خیانت و انواع خیانت بایستی تجربه، تبحر و علم مخصوص به آن را داشته باشید. و مراکز مشاوره خیانت یکی از بهترین مکان ها برای حل مشکل خیانت هستند.

انواع خیانت

تجربه مشاوران خیانت نشان می دهد که خیانت ممکن است به شکل های مختلفی بروز کند.عمده ترین شکل های خیانت عبارتند از : خیانت رفتاری، خیانت ذهنی، خیانت کلامی، خیانت احساسی و عاطفی، خیانت جنسی و روابط نامشروع.

برخی از عوامل عمده خیانت

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، جلسات مشاوره خیانت نشان می دهد عوامل زیادی می توانند زمینه ساز خیانت باشند. عمده ترین عوامل به وجود آورنده خیانت که در سال های اخیر مشاهده شده عبارتند از: مشکل در روابط جنسی و  روابط زناشویی، سردی روابط، اعتماد به نفس پایین و خودانگاره منفی نسبت به خود، داشتن اختلالت و مشکلات روانشناختی، دوستی با جنس مخالف پیش از ازدواج، ازدواج های اجباری، انتقام گرفتن، برآورده نشدن نیازهای جنسی، هیجان خواهی، دلایل اقتصادی و مشکلات مالی، کنجکاوی.

عواقب خیانت و تاثیر آن بر آینده خانواده

باید بپذیریم که در برخی از ازدواج ها ، از روی اجبار خانواده انجام می شود. و زوجین از همان ابتدا نسبت به هم بی میل هستند. چنین ازدواج هایی معمولاً به طلاق و خیانت ختم می شوند. با این حال در بسیاری از موارد خیانت در شرایطی اتفاق می افتد که زوجین به هم علاقه و عشق داشته اند. در چنین شرایطی آسیب های خیانت بسیار بیشتر است. تجربه جلسات مشاوره خیانت و مشاوره روانشناسی بعد از خیانت و طلاق نشان می دهد که فرد پس از خیانت و طلاقدچار بی اعتمادی، شکاکی، بی میلی نسبت به زندگی، استرس و اضطراب، و مواردی از این دست می شود.

در این شرایط هم فرد خیانت کار و هم کسی به او خیانت شده، هر دو آسیب می بینند. و برای ادامه زندگی مشترک یا ازدواج مجدد و تشکیل زندگی جدید، دچار نوعی سردی، شک و تردید نسبت به همسر می شوند. که برای حل این مشکل پیشنهاد می شود افراد به مشاور روانشناس مراجعه کنند.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اهمیت مراجعه به مراکز مشاوره خانواده و مشاوره خیانت در زندگی مشترک

برای مدیریت بهتر و مواجهه بهتر با عوامل به وجود آورنده خیانت، افراد و به خصوص زوج های جوان بایستی آموزش ببیننند. برای این کار پیشنهاد می شود زوج های جوان به طور مستمر ازمشاوره خانواده یا مشاوره خیانت استفاده کنند. و آموزش ها و راهنمایی های لازم برای کنترل موقعیت و راه های پیشگیری از خیانت را آموزش ببینند.

در برخی موارد دیده می شود که فرد دچار بیماری روانشناختی است. که اگر درمان نشود، باید منتظر خیانت و تشدید تنش ها در زندگی مشترک باشیم. هر چند که خیانت در بین سنین مختلف اتفاق می افتد. اما خیلی از خیانت ها در همان سال های اولیه ازدواج و زندگی مشترکاتفاق می افتد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم هر چند وقتی یک با به مراکز مشاوره خانواده یامشاوره خیانت مراجعه کنید. و نگذارید که مشکلات ریز و قابل حل، به مشکلات جدی و لاینحل تبدیل شوند.

چرا جلسات مشاوره خیانت می توانند به زوج ها کمک کنند؟

در جلسات مشاوره زندگی مشترک دیده می شود که در اکثر موارد مشکلات زوج ها، کوچک و جزئی است. و عامل به وجود آورنده خیانت می تواند به راحتی مرتفع گردد. جلسات مشاوره خیانت می تواند سطح آگاهی زوج ها را بالا ببرد. مشکلات را روشن تر کند. و در نهایت حل مشکلات را راحت تر کند. در بسیاری از جلسات مشاوره خیانت دیده شده است که زوجین حتی دلیل دلخوری و تمایل به خیانت همسرشان را نمی دانند. جلسات مشاوره خیانت کمک می کند تا زوج ها بتوانند ناگفته های همدیگر را درک کنند. و در جهت حل مشکل و جلوگیری از خیانت تلاش نمایند.

دیدگاه منفی نسبت به مشاوره خیانت باید اصلاح شود.

معمولا همه افراد هنگام مطرح شدن نام خیانت یا مشاوره خیانت ، نسبت به آن واکنش منفی نشان می دهند. هدف ما در جلسات مشاوره خیانت حل کردن مشکل و جلوگیری از خیانت است. مراجعه به مشاور خیانت نه تنها عملی ناپسند نیست. بلکه به شما کمک می کند تا از بروز یک عمل ناپسند و نامشروع جلوگیری کنید. مراجعه به مراکز مشاوره خیانت، نشانگر آن است که شما در پی حل کردن مشکلات زندگی مشترک هستید. پس اگر در زندگی مشترکتان مشکلی دارید، باید به دنبال حل آن باشید. جلسات مشاوره خیانت هم برای راهنمایی و کمک به خانواده ها و تحکیم بنای آن است.

مشکلی که در مشاوره خیانت حضوری وجود دارد!!

متاسفانه دیدگاه عموم نسبت به مشاوره خیانت حضوری چندان مطلوب نیست. و همین موضوع باعث می شود که مراجعه به این مراکز معمولاً زمانی انجام شود که دیگر کار از کار گذشته است. و تاثیرگذاری آن به صفر می رسد. همین موضوع باعث می شود تا خاطرات تلخ افراد نسبت به جلسات مشاوره طلاق، بر عملکرد واقعی آن نیز تاثیر بگذارد. در جلسات مشاوره خیانت حضوری، معمولاً زوج ها نمی توانند دلیل یا عامل ناراحتی خود را بروز دهند. در بسیاری از شهرها و روستاها دسترسی به مراکز مشاوره طلاق امکان پذیر نیست. و در شهرهای بزرگ ها هم مراجعه به این مراکز معمولاً پر هزینه و وقت گیر است. و همین موضوع باعث می شود که افراد کمتر به مراکزمشاوره خیانت مراجعه کنند.

ما به شما این نوید را می دهیم که این مشکل مراکز مشاوره خیانت حضوری حل شده است. در سال های اخیر مراکز مشاوره خیانت تلفنی زیادی راه اندازی شده است. و شما می توانید با استفاده از مشاوره خیانت تلفنی ، با کمتری مشکل، مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

چرا مشاوره خیانت تلفنی را توصیه می کنیم؟

با استفاده از مشاوره خیانت تلفنی ، در کوتاه ترین زمان ممکن، مشاوران خیانت در سترس هستند. و شما می توانید از مشاوره آن ها در زمینه های مختلف خیانت استفاده کنید. مشاوره خیانت تلفنی به شما امکان می دهد تا در هر ساعت از شبانه روز، مشاوره ها و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. ضمن اینکه مشاوره خیانت تلفنی مشکلات رفت و آمد را ندارد. در مشاوره خیانت تلفنی شما می توانید بدون سانسور، مشکلات خود را مطرح کنید. شما می توانید بدون مشکل با مشاوران مختلف صحبت کنید. مشکلتان را حل کنید. و از به وجود آمدن خیانت و طلاقجلوگیری کنید.

علاوه بر این مشاوره خیانت تلفنی هزینه های شما را هم کاهش پیدا می دهد. در مشاوره خیانت تلفنی شما می توانید با صرف هزینه کمتر، همان مشاوره ای را دریافت کنید که درمشاوره خیانت حضوری دریافت می کنید. با توجه به اینکه در خیلی از شهرها و روستاها مراکزمشاوره خیانت وجود ندارد، در مشاوره خیانت تلفنی این مشکل حل شده است. و شما می توانید از سراسر کشور، تماس بگیرید و با استفاده از خدمات مشاوره خیانت تلفنی ، مشکلات خود را حل کنید.

مشاوره خیانت تلفنی ، یک راه آسان و سریع برای پیشگیری و حل مشکلات زناشویی و زندگی مشترک

با روی کار آمدن فناوری های جدید اینترنتی و الکترونیکی، عصر حاضر را عصر اینترنت و خدمات الکترونیکی نامیده اند. زندگی راحت تر و امکانات در دسترس تر شده اند. و بالطبع خدمات مشاوره هم بایستی در راستای این نوع زندگی پیش برود. خدمات مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … از جمله خدمات جدید می باشند که در چند سال اخیر، جای خود را در میان خدمات مشاوره باز کرده اند. دسترسی سریع و آسان، ارزانی نسبی و راحتی استفاده از این خدمات باعث شده تا مشاوره تلفنی – و همین طور مشاوره تلفنی خیانت – نیز با استقبال خوبی مواجه شود.

مزیت مرکز تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره خیانت تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در کادر مشاوران خود از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره خیانت تلفنی استفاده می کند. اکثر مشاوران مرکز مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از کادر مشاوره تلفنی صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسی هستند. که در حوزه مشاوره طلاق، مشاوره جنسی، مشاوره زناشویی، مشاوره زندگی مشترک، تخصص دارند. و شما می توانید با خیال آسوده و بی هیچ دغدغه ای از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره خیانت تلفنی مشورت بگیرید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا هزینه های مکالمه را به گونه ای تعیین کند که هم وطنان عزیز بتوانند، با دغدغه مالی کمتری مشکلات خانوادگی و زندگی مشترک خود را حل کنند. به همین خاطر مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما زوج های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس برای مشاوره خیانت تلفنی ، بسیار پایین تر از سایر مراکزمشاوره تلفنی بوده و در حدود ۶۰ درصد سایر مراکز مشاوره تلفنی است.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

برای استفاده از خدمات مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. برای تماس با مرکز مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب کافی است به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس هم کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت بگیرید و از مشاوره مشاوران زبدهمرکز مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدمات مشاوره خیانت تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید.

خدمات مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع خیانت عاطفی

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع خیانت رفتاری

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع خیانت ذهنی

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع خیانت کلامی

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع خیانت جنسی

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع مشاوره نقش بی میلی جنسی مردان در خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع مشاوره نقش بی میلی جنسی زنان در خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع مشاوره آشنایی با خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع نحوه برخورد با خیانت کار

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع مشاوره و حل شک داشتن به همسر

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع عدم توجه به همسر

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع بی میلی به همسر

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع دعوای خانوادگی و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع انتقام گیری با خیانت و جلوگیری از آن

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع آسیب های خیانت بر خانواده

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع جلوگیری از پیش آمدن خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع پیشگیری از خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع افسردگی و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع ناباروری و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع بیماری های جنسی و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع مسائل مالی و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع داشتن تعدد همسر و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع اختلاف سن و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع ادامه تحصیل و خیانت

خدمات مشاوره خیانت تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع ازدواج دوم شوهر و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع مشکلات روحی روانی و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع بالابردن اعتقادات دینی و جلوگیری از خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع شبکه های اجتماعی و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع ماهواره و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع دوستی دختر و پسر و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع دخالت والدین و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع کاهش عشق به همسر و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع دوستی های پس ازادواج و خیانت

مشاوره خیانت تلفنی با موضوع اختلاف سطح اجتماعی خانواده های زوجین و خیانت

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی


مرکز مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران خیانت ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت 
۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل

rahyabmoshaver بازدید : 47 یکشنبه 20 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره جنسی تلفنی

مشاوره جنسی تلفنی در مشاوره تلفنی صدای رهیاب

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در نظر دارد، با معرفی مطالب مفید و کاربردی در زمینه‌های مشاوره جنسی تلفنی ، مشاوره زناشویی تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره خیانت و … در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنان در زندگی گام بردارد. از این رو با کمک مشاوران و روانشناسانمجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب،‌ در تلاشیم تا بتوانیم سنگ های پیش پای هم وطنانمان را برداریم. و از طریق ارائه بهترین خدمات مشاوره تلفنی به افزایش کیفیت زندگی ایشان کمک کنیم.

اهمیت مشاوره جنسی در زندگی

هر چند که مشاوره جنسی معمولاً مربوط می شود به زندگی زناشویی و روابط زن و شوهر پس ازازدواج، اما صرفاً به زندگی مشترک زناشویی محدود نمی شود. هر فرد، چه دختر و چه پسر به پا گذاشتن به سن بلوغ، که معمولاً ابتدا با بلوغ جنسی آغاز می شود، با شرایط ویژه و جدیدی مواجه می شود. که اگر با آموزش و آگاهی رسانی مناسب همراه نباشد، مشکلات عدیده ای براینوجوان در سنین بلوغ به وجود خواهد آمد. البته مشاوره جنسی باید به گونه ای باشد که بدون پرده دری و به دور از عفت، هماهنگ با شان انسانی و مطابق با موازین اسلامی باشد. چرا که آموزش جنسی نه تنها در اسلام، منع نشده، بلکه توصیه نیز شده است. منتها آموزش جنسی بایستی به شکلی درست و مطابق با موازین اسلامی و سن و جنس افراد باشد.

آموزش و مشاوره جنسی در سنین نوجوانی و جوانی چیزی است که اغلب مغفول می ماند

سن بلوغ، یا همان دوران نوجوانی، سن تغییر در هورمون ها، رشد اندام های بدن و مجموعاً دوره گذار از دوره نوجوانی به بزرگسالی است. فرد در این سن شرایط بدنی جدیدی را تجربه می کند. به همین خاطر باید نسبت به این شرایط جدید شناخت پیدا کند. یکی از مسائلی که فرد باید بشناسد، مسائل جنسی، شرایط فیزیکی سن بلوغ و اعمالی است که هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ بهداشتی و جسمی دارای اهمیت هستند. در اغلب موارد شاهدیم که والدین با توجه به حجب و حیا و نوع رابطه ای که با فرزندان دارند، آموزش و مشاوره جنسی مناسب را برای فرزندان ارائه نمی دهند.

در مدارس راهنمایی و دبیرستان از آموزش و مشاوره جنسی به موقع غافل می شوند

از سوی دیگر والدین انتظار دارند، مدارس وظیفه آموزش و مشاوره جنسی فرزندان را برعهده بگیرند. با توجه به این که در مدارس هم شرایط لازم برای آموزش و مشاوره جنسی وجود ندارد، معمولاً ذهن کنجکاو نوجوانان باعث می شود تا آنها خود به دنبال پاسخ باشند. چیزی که بیشتر شایع هست، این است که بچه ها معمولاً از طریق همسالان یا اینترنت دنبال پرسش های جنسی خود هستند. همین امر باعث می شود تا آموزش و مشاوره جنسی از طریق نامناسب و معمولاً به شیوه غلط صورت پذیرد. به همین خاطر تاکید مشاوران خانواده این است که آموزش لازم از طریق جلسات مشاوره جنسی صورت پذیرد.

چرا والدین باید به آموزش و مشاوره جنسی فرزندان توجه ویژه داشته باشند و از مراکز مشاوره جنسی کمک بگیرند؟

با توجه به اینکه در بستر مدارس شرایط آموزش و مشاوره جنسی ( در زمان و سن مناسب . همچنین با رعایت شئونات و مسائل دینی ) فراهم نیست . یکی از راه هایی که می تواند به مشاوره جنسی نوجوانان کمک کند . استفاده از خدمات مشاوره خانواده، مشاوره نوجوان و مشاوره جوان مراکز مشاوره است . والدین می تواند با استفاده از جلسات مشاوره . آموزش لازم برای انتقال مسائل جنسی را یاد بگیرند . و با مشکل کمتری آن را به فرزندان منتقل کنند . از سوی دیگر دسترسی والدین به مراکز مشاوره خانواده چندان راحت نیست. والدین معمولاً به مراکز مشاوره نوجوان و مشاوره جوان هم چندان آشنا نیستند. همین موضوع باعث می شود تا موضوع کمی پیچیده تر شود. با این حال این مژده را بایستی به والدین داد که مشاوره تلفنی خانوادهخیلی از این مشکلات را حل کرده است.

چرا به والدین استفاده از خدمات مشاوره تلفنی خانواده را برای آموزش و مشاوره جنسی فرزندان پیشنهاد می کنیم؟

چندین دلیل وجود دارد که والدین ترغیب می شوند . از مشاوره تلفنی خانواده جهت آموزش و مشاوره جنسی نوجوان و جوان خود استفاده کنند . دلیل اول اینکه خدمات مشاوره تلفنی خانواده معمولاً همیشه در دسترس هست . و فرقی نمی کند که شما در کدام شهر یا روستا باشید . در هر صورت شما می توانید با مراکز مشاوره تلفنی تماس گرفته و از خدمات مشاوره تلفنی آن ها بهره مند شوید .

دوم این که مسائل جنسی و آموزش آن به فرزندان در جهت آگاهی بخشی و جلوگیری از به خطا رفتن نوجوان است . به همین خاطر آموزش و مشاوره جنسی باید به گونه ای به او یاد داده شود . که هم مشکلاتش را بشناسد و هم نوع ارتباط پدر فرزندی یا مادر فرزندی شکسته نشود . به همین دلیل یاد دادن آن نیاز به زمان و فرصت مناسب دارد . که والدین می توانند از طریق مشاوره تلفنی جنسی این مسائل را با مشاوران خانواده در میان بگذارند.

سوم اینکه معمولاً والدین و همچنین نوجوانان و جوانان خجالت می کشند مسائل و مشکلات جنسی خود را با هم در میان بگذارند . در این موارد مشاوران می توانند به عنوان یک شخص سوم . ارتباط بهتری با شخص برقرار کنند . علاوه براین معمولا افراد از بیان حضوری مسائل جنسی شرم دارند . تجربه نشان داده است که استفاده از خدمات مشاوره جنسی تلفنی . این امکان را به افراد می دهد تا راحت تر بتوانند مسائل و مشکلات جنسی خود را مطرح کنند .

در چه زمینه هایی می توان از مشاوره جنسی تلفنی استفاده کرد؟

علاوه بر آموزش و مشاوره جنسی نوجوانان، کاربرد اصلی استفاده از مشاوره جنسی تلفنی برای زوج های جوان است . معمولاً غالب افرادی که از مشاوره جنسی تلفنی استفاده می کنند، زوج های جوان هستند . هر چند که بخشی از کاربران مشاوره جنسی تلفنی را زنان و مردان میانسال تشکیل می دهند . اما در اغلب موارد زوج های جوان از مشاوره جنسی . و اخیراً مشاوره جنسی تلفنی استفاده می کنند . شما می توانید مشکلات و مسائل مختلف زناشویی خود را با مشاوران خانواده در میان بگذارید .

مشکلی که معمولا در بین زوج های جوان دیده می شود این است که ایشان درک مناسبی از زندگی مشترک و روابط زناشویی ندارند. خیلی از زوج ها ممکن است دلیل وجود مشکل در زندگی مشترک را مشکلات اقتصادی یا کم توجهی همسر بدانند. اما تجربه مشاوران خانواده در جلساتمشاوره جنسی نشان می دهد که مشکل خیلی از زوج ها نداشتن روابط زناشویی و روابط جنسی مناسب است. روابط جنسی صرفاً برای ارضا کردن میل جنسی زن و شوهر نیست. در حقیقت رابطه جنسی، وسیله ایست برای ابراز علاقه و عشضق ورزی به همسر.

نتیجه تجربه جلسات مشاوره در زمینه مشاوره جنسی و روابط زناشویی

تجربه جلسات مشاوره زناشویی نشان می دهد روابط زناشویی اگر به خوبی و به شکلی مناسب برآورده شود، میزان علاقه و محبت زوجین را بالاتر می برد. و روابط آن ها را در سایر زمینه ها تحکیم می بخشد. برای فهم درست روابط زناشویی، زوجین باید آموزش ببینند. و برای آموزش صحیح پیشنهاد می شود از مشاوره مراکز مشاوره جنسی بهره مند شوند.

اهمیت مشاوره جنسی برای زوج های جوان

زوج ها باید این نکته را بدانند که هر یک مزاج و طبع خاص خود را دارند. چرا خیلی از مشکلاتی که در زندگی زناشویی و روابط جنسی به وجود می آید به خاطر عدم همخوانی در مزاج زوج هاست. اگر مزاج زوجین نزدیک به هم باشد، معمولاً مشکل چندانی در روابط جنسی به وجود نخواهد آمد. اما در صورت عدم تطابق مزاج زوج ها،  ایشان نیاز به چندین جلسه مشاوره جنسیخواهند داشت. پس از تعیین مزاج، بایستی نوع و عادات غذایی زوج ها متناسب با مزاج ایشان برنامه ریزی شود. علاوه بر غذا، نوع رفتارها و عادات زوج ها هم تاثیر بسزایی در روابط جنسی دارند. که فرد با شرکت در جلسات و کارگاه های مشاوره جنسی می تواند اغلب رفتارها و عاداتزناشویی و جنسی خود را اصلاح کند.

چرا مشاوره جنسی تلفنی را برای بهتر شدن روابط زناشویی توصیه می کنیم؟

معمولاً هزینه شرکت در جلسات مشاوره جنسی یا حتی کارگاه های مشاوره جنسی بالاست و بسیاری از زوج ها توان شرکت در آن ها را ندارند . علاوه بر این عدم شناخت زوج ها نسبت به مشکلات جنسی و همچنین حیا و حجب خانواده های ایرانی موجب می گردد . تا بسیاری از آن ها از حضور در جلسات مشاوره جنسی حضوری اجتناب نمایند . برخی هم ممکن است نداشتن وقت و درگیری های کاری را دستاویزی برای عدم شرکت در جلسات مشاوره جنسی عنوان کنند.

اما لازم نیست نگران باشیدمشاوره جنسی برای همه افراد هم ممکن و هم در دسترس شده است . شما می توانید با استفاده از خدمات مشاوره جنسی تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب سوالات خود را در زمینه های مختلف جنسی به راحتی مطرح کنید . و بدون خجالت و تعارف. به صورت کاملاً مستقیم و جدی مشکلات خود را. در زمینه روابط جنسی با مشاوران مرکز مشاوره جنسی تلفنی در میان بگذارید . مزیت دیگر مشاوره جنسی تلفنی نسبت به مشاوره جنسی حضوری این است که شما در هر زمان از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل می توانید ، سوالات ، مشکلات و دغدغه های خود را با مرکز مشاوره جنسی تلفنی در میان بگذارید . و از راهکارها و مشاوره های مشاوران صدای رهیاب استفاده نمایید .

علاوه براین

هزینه مشاوره جنسی تلفنی معمولاً کمتر از جلسات مشاوره جنسی حضوری می شود . در صورتی که شما مدت زمان تماس و سوالات خود را مدیریت کنید ، می توانید هزینه مشاوره جنسی تلفنی را کاهش داده. و به صورت هدفمند از خدمات مشاوره جنسی تلفنی صدای رهیاب به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

مزیت مرکز مشاوره جنسی تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره جنسی تلفنی

مرکز مشاوره جنسی تلفنی صدای رهیاب در کادر مشاوران خود از مشاوران خانواده زبده ای در حوزه مشاوره جنسی استفاده می نماید . اغلب مشاوران مرکز مشاوره جنسی تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از گروه مشاوره تلفنی صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسیتشکیل می دهند. که در حوزه مشاوره زناشویی و مشاوره جنسی، متخصص هستند. و شما می توانید با خیال آسوده از مشاوران مجرب مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره جنسی تلفنی مشورت بگیرید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا هزینه های مکالمه مشاوره تلفنی، پایین باشد . تا هم وطنان عزیز بتوانند با دغدغه کمتری مشکلات خانوادگی و جنسی خود را مرتفع سازند . از این رو مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما این مژده را می دهد . که هزینه تماس برای مشاوره تلفنی جنسی، بسیار پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی بوده و به صورت میانگین ۳۰ درصد کمتر از مراکز مشاوره تلفنی دیگر است.

برای استفاده از خدمات مشاوره جنسی تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

اگر می خواهید از خدمات مشاوره جنسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنی، کافی است به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. مشاوران ما در مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب آماده اند در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل پاسخگویی مشکلات و مسائل جنسی و زناشویی شما باشند. برای تماس با مرکز مشاوره جنسی تلفنی صدای رهیاب کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ رابدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت بگیرید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره جنسی تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدمات مشاوره جنسی تلفنی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید.

خدمات مشاوره جنسی تلفنی صدای رهیاب – بخش اول

  • مشاوره تلفنی جنسی با موضوع مشاوره نوجوان و مسائل جنسی
  • مشاوره تلفنی جنسی با موضوع مشاوره بلوغ جنسی پسران
  • مشاوره تلفنی جنسی با موضوع مشاوره بلوغ جنسی دختران
  • مشاوره تلفنی جنسی با موضوع مشاوره و آموزش مسائل جنسی به جوانان
  • مشاوره تلفنی جنسی با موضوع مشاوره آداب شرعی پس از بلوغ
  • مشاوره تلفنی جنسی با موضوع مشاوره نوجوان و عادات ماهانه در دختران
  • مشاوره تلفنی جنسی با موضوع مشاوره بلوغ جنسی و مشکلات هورمونی در پسران
  • مشاوره تلفنی جنسی با موضوع مشاوره بلوغ جنسی و مشکلات هورمونی در دختران
  • مشاوره تلفنی جنسی با موضوع مشاوره جنسی و ازدواج
  • مشاوره تلفنی جنسی با موضوع مشاوره جنسی و طلاق

خدمات مشاوره جنسی تلفنی صدای رهیاب – بخش دوم

  • مشاوره تلفنی جنسی با موضوع مشاوره روابط جنسی و مشکلات جنسی
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره روابط جنسی بعد از اولین زایمان
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره بیماری های جنسی
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مصرف دارو و تاثیر آن بر میل جنسی
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع چاقی و تاثیر آن در روابط جنسی
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع لاغری و تاثیر آن بر روابط جنسی
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع روش های جلوگیری از باردار شدن
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع روش های احتمال بارداری و تقویت قوای جنسی
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع ترس در روابط جنسی
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع اختلال نعوذ در مردان
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع راهکارهای افزایش عشق و علاقه به همسر

 

خدمات مشاوره جنسی تلفنی صدای رهیاب – بخش سوم

  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع داشتن یک زندگی مشترک پایدار و مستحکم
  • مشاوره تلفنی جنسی با موضوع مشاوره تقویت توان جنسی زنان
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره تقویت توان جنسی مردان
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره حل مشکل بی میلی جنسی مردان
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره حل مشکل بی میلی جنسی زنان
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره ارگاسم در زنان
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع خیانت همسر و مقابله با آن
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره تغذیه و ارتباط آن با روابط جنسی
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره تنبلی جنسی
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره روابط جنسی در شب ازدواج
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره اعتیاد جنسی در مردان
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره اعتیاد جنسی در زنان
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره رفع مشکل زودانزالی
  • مشاوره جنسی تلفنی با موضوع مشاوره معاشقه در روابط جنسی
rahyabmoshaver بازدید : 51 یکشنبه 20 آبان 1397 نظرات (0)
مشاوره زناشویی تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در نظر دارد، با معرفی مطالب مفید و کاربردی در زمینه‌هایمشاوره زناشویی تلفنی ، مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره کودک تلفنی ،مشاوره تلفنی نوجوان، مشاوره تحصیلی تلفنی،‌ مشاوره تلفنی ازدواج،‌ مشاوره افسردگی،‌ مشاوره جنسی،‌ مشاوره خیانت و … در راستای اعتلای آگاهی مردم کشور عزیزمان برای حل مشکلات پیش‌روی آنان در زندگی گام بردارد. از این رو با کمک مشاوران و روانشناسان مجرب و حرفه‌ای مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب،‌ در تلاشیم تا بتوانیم سنگ های پیش پای هم وطنانمان را برداریم. و از طریق ارائه بهترین خدمات مشاوره تلفنی به افزایش کیفیت زندگی ایشان کمک کنیم.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

اهمیت مشاوره زناشویی در سال های اولیه ازدواج

خانواده ، یک نظام انسانی پویاست. که با گذر زمان رشد می یابد. خانواده در هر دوره با نیازها و چالش های متفاوتی رو به رو می شود. یک خانواده در ابتدا با آشنایی و ازدواج یک زن و مرد آغاز می شود. زندگی مشترک در سال های اولیه نیازهای خاص و ویژه ای دارد. زندگی محدود می شود به زندگی یک زوج که قرار است با یکدیگر بنای خانواده را بسازند. معمولا اگر سالهای اولیه زندگی مشترک به خوبی سپری شود، یک ازدواج تداوم می یابد. و خانواده می تواند با تضمین خوبی تا سال های سال به صورت یک بنای مستحکم درآید.

مشکلی که معمولا در بین زنان و مردان جوان وجود دارد این است که آنها نمی توانند درک مناسبی از وضعیت جدیدی که در آن قرار گرفته اند داشته باشند. خیلی وقت ها ممکن است دلیل وجود مشکلی در زندگی مشترک را مشکلات اقتصادی یا کم توجهی همسر بدانند. اما تجربهمشاوران خانواده در جلسات مشاوره زناشویی نشان می دهد که مشکل خیلی از زوج ها نداشتنروابط زناشویی و روابط جنسی مناسب است. روابط جنسی صرفاً ارضا کننده میل جنسی زن و شوهر نیست. یک رابطه جنسی مطلوب، علاوه بر اینکه برآورده کننده نیازهای جنسی زن و شوهر است، ارتباط عاشقانه، برقراری روابط کلامی مناسب و حتی عشق ورزیدن را شامل می شود. برای فهم درست روابط زناشویی زوجین باید آموزش ببینند. یا اینکه از مشاوره مراکز مشاوره زناشوییبهره مند شوند.

چرا مشاوره زناشویی باید مورد توجه زوجین قرار بگیرد؟

زوجین باید توجه داشتن باشند که هر یک مزاج و طبع خاص خود را دارند. اگر مزاج زوجین نزدیک به هم باشد، معمولاً مشکل زیادی در روابط زناشویی به وجود نمی آید. اما اگر مزاج زوجین با هم تطابق نداشته باشد، آن ها نیاز به مشاوره زناشویی و تعیین مزاج دارند. با مشخص شدن مزاج، بایستی نوع و عادات غذایی زوجین متناسب با مزاجشان تعیین گردد. علاوه بر غذا، نوع رفتارها و عادات زوجین نیز تاثیر زیادی در کیفیت روابط زناشویی دارد. که فرد با حضور در مراکز مشاوره زناشویی می تواند، از طریق مشاوره با افراد متخصص، بسیاری از رفتارها و عادات جنسی وزناشویی خود را بر طرف سازد.

چرا مشاوره زناشویی تلفنی را توصیه می کنیم؟

معمولا روابط زناشویی و حتی ابراز عشق و محبت، نوع صحبت ها و رفتارهای زن و شوهر، مواردی هستند که توجه درستی به آن ها نمی شود. علاوه بر این هزینه حضور در جلسات مشاوره زناشویی یا حتی کارگاه های مشاوره زناشویی به اندازه ای است که خیلی از افراد توان شرکت در آن ها را ندارند. در کنار این ها عدم آگاه زوجین نسبت به مشکلات زناشویی و همچنین حیا و حجب خانواده های ایرانی باعث می شود تا خیلی وقت ها از حضور در جلسات مشاوره زناشوییحضوری اجتناب کنند. برخی نیز ممکن است نداشتن وقت و درگیری های کاری را بهانه ای برای عدم استفاده از جلسات مشاوره زناشویی عنوان کنند.

اما لازم نیست نگران باشید. مشاوره زناشویی برای همه این افراد هم ممکن و هم در دسترس شده است. شما می توانید با استفاده از خدمات مشاوره زناشویی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب سوالات خود را در زمینه های مختلف زناشویی به راحتی مطرح کنید. و بدون خجالت و تعارف، به صورت کاملاً مستقیم و جدی مشکلات خود را در زمینه روابط زناشویی با مشاوران مرکز مشاوره زناشویی تلفنی در میان بگذارید. مزیت دیگر مشاوره زناشویی تلفنی نسبت به مشاوره زناشویی حضوری این است که شما در هر زمان از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل می توانید، سوالات، مشکلات و دغدغه های خود را با مرکز مشاوره زناشویی تلفنی در میان بگذارید. و از راهکارها و مشاوره های مشاوران صدای رهیاب استفاده نمایید.

مزیت مرکز مشاوره زناشویی تلفنی صدای رهیاب نسبت به سایر مراکز مشاوره زناشویی تلفنی

مرکز مشاوره زناشویی تلفنی صدای رهیاب در کادر مشاوران خود از مشاوران زبده ای در زمینه مشاوره زناشویی استفاده می کند. اکثر مشاوران مرکز مشاوره زناشویی تلفنی صدای رهیاب از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های معتبر تهران هستند. بخشی از کادر مشاوره تلفنی صدای رهیاب را اساتید و مدرسان دانشگاهی یا استادان هیئت علمی رشته روانشناسیهستند. که در حوزه مشاوره جنسی و مشاوره زناشویی، متخصص هستند. و شما می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه از مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب، در زمینه مشاوره زناشویی مشورت بگیرید.

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب همواره در تلاش بوده است تا هزینه های مکالمه را در حدی نگه دارد که هم وطنان عزیز بتوانند، با دغدغه کمتری مشکلات خانوادگی و زناشویی خود را مرتفع سازند. از این رو مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب به شما زوج های عزیز این مژده را می دهد که هزینه تماس برای مشاوره تلفنی زناشویی، بسیار پایین تر از سایر مراکز مشاوره تلفنی بوده و در حدود دو سوم سایر مراکز مشاوره تلفنی است.

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

برای استفاده از خدمات مشاوره زناشویی تلفنی صدای رهیاب باید چه کار کنم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره زناشویی تلفنی صدای رهیاب شما می توانید در طول شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل اقدام کنید. برای تماس با مرکز مشاوره کودک تلفنی صدای رهیاب کافی است به یک خط ثابت تلفن دسترسی داشته باشید. برای تماس هم کافی است شما شماره۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره  و فقط از طریق تلفن ثابت بگیرید و از مشاوره مشاوران زبدهمرکز مشاوره کودک تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید. شما می توانید در حوزه های زیر از خدمات مشاوره زناشویی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب بهره مند شوید.

خدمات مشاوره زناشویی تلفنی صدای رهیاب

مشاوره تلفنی زناشویی با موضوع مشاوره روابط زناشویی و مشکلات جنسی

مشاوره تلفنی زناشویی با موضوع مشاوره زناشویی و ازدواج

مشاوره تلفنی زناشویی با موضوع مشاوره زناشویی و طلاق

مشاوره تلفنی زناشویی با موضوع مشاوره تقویت توان جنسی زنان

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره تقویت توان جنسی مردان

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره حل مشکل بی میلی جنسی مردان

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره حل مشکل بی میلی جنسی زنان

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره ارگاسم در زنان

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع خیانت همسر و مقابله با آن

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره تغذیه و ارتباط آن با روابط زناشویی

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره تنبلی جنسی

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره روابط زناشویی در شب ازدواج

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره اعتیاد جنسی در مردان

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره اعتیاد جنسی در زنان

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره رفع مشکل زودانزالی

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره معاشقه در روابط زناشویی

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره روابط زناشویی بعد از اولین زایمان

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مشاوره بیماری های جنسی

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع مصرف دارو و تاثیر آن بر میل جنسی

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع چاقی و تاثیر آن در روابط زناشویی

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع لاغری و تاثیر آن بر روابط زناشویی

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع روش های جلوگیری از باردار شدن

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع روش های احتمال بارداری و تقویت قوای جنسی

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع ترس در روابط زناشویی

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع اختلال نعوذ در مردان

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع راهکارهای افزایش عشق و علاقه به همسر

مشاوره زناشویی تلفنی با موضوع داشتن یک زندگی مشترک پایدار و مستحکم

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,اعتماد به نفس,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی


مرکز مشاوره خانواده تلفنی صدای رهیاب
مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما
برای تماس با مشاوران زناشویی ما از تلفن ثابت با شماره

۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

تماس حاصل فرمایید
این شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری است
همه روزه از ساعت 
۸ صبح تا ۱۰ شب
حتی ایام تعطیل

rahyabmoshaver بازدید : 44 یکشنبه 20 آبان 1397 نظرات (0)

مشاوره ازدواج تلفنی

در حال حاضر مسئله اشتغال و ازدواج یکی از دغدغه های بسیاری از جوانان است. وجود افرادی که بتوانند به این جوانان مشاوره بدهند، اهمیت ویژه‌ای در نوع انتخاب آنها و متعاقباً آینده‌یجوانان دارد. شاید یکی از دلایل بالارفتن آمار طلاق در سالیان اخیر به خاطر انتخاب‌های نادرستجوانان به هنگام ازدواج بوده است. از این‌روست که مشاوره ازدواج و کمک گرفتن از مشاورانمجرب دز زمینه‌ی ازدواج اهمیت خود را نشان می‌دهد. در حال حاضر هم مشاوره ازدواج آسان‌تر از همیشه شده است. چرا که هم امکان مشاوره تلفنی ازدواج فراهم شده است. اما باید این نکته را در نظر داشت که از هر کسی نمی‌توان در این زمینه کمک گرفت. بایستی به سراغ مراکز مشاوریرفت که هم مجوزات لازم را دارند و هم افراد توانمندی را در کادر مشاوره‌ای خود جذب کرده‌اند.

مشاوره تلفنی ازدواج,مشاوره ازدواج,مرکز مشاوره ازدواج,مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

چرا مشاوره تلفنی ازدواج ؟

اغلب جوانان به دلیل نداشتن شناخت صحیحی از ازدواج، نمی توانند تصمیم درستی درباره آینده‌شان بگیرند. همچنین در مسیر ازدواج سوالات و مشکلاتی به وجود می‌آید که بایستی به آن‌ها پاسخ داده شود. از سوی دیگر معمولاً جوانان خجالت می‌کشند خیلی از سوالات و دغدغه‌هایشان را با دیگران مطرح کنند. و این خود آسیب بزرگتری را به بار می‌آورد. در جلساتمشاوره ازدواج حضوری هم باز ممکن است افراد نتوانند همه‌ی مسائلشان را مطرح کنند و بخشی از سوالات پاسخ داده نمی‌شود. اما در مشاوره تلفنی ازدواج جوانان این امکان فراهم می‌شود تا دز هر زمان از شبانه روز و در هر مکانی جواب‌های خود را بگیرند. از آنجا که در مشاوره تلفنی ازدواج تماس چهره‌ای با مشاوره‌دهنده برقرار نمی‌شود، جوان راحت‌تر و بی‌پرده‌تر می‌تواند مسائل خود را بیان کرده و جواب بهتری بگیرد.

با استفاده از مشاوره تلفنی ازدواج به چه سئوالاتی می توان پاسخ داد ؟

در مشاوره ازدواج می توان به نکات بسیار زیاد پرداخت . اغلب افرادی که با در مسیر ازدواج قرار دارند با مسائلی همچون :

  • آیا ازدواج دانشجویی صحیح است؟
  • چه موقع اماده ازدواج هستید؟
  • سوالات متداول در خواستگاری چیست؟
  • همسر ایده آل من کیست؟
  • معیارهای انتخاب همسر آینده
  • ویژگی زنان مناسب برای ازدواج
  • ویژگی مردان مناسب برای ازدواج
  • سن مناسب برای ازدواج زن
  • سن مناسب برای ازدواج مرد
  • نقش مهریه در ازدواج
  • ازدواج فریب چه مسائلی را نخوریم؟
  • تفاوت سنی مناسب برای ازدواج چقدر است؟
  • آسیب های ازدواج با زنان مطلقه چیست؟
  • چه نکاتی که باید برای ازدواج با زنان مطلقه در نظر گرفته شوند؟
  • انواع بلوغ در ازدواج چیست؟

  • منظور از بلوغ عاطفی در ازدواج چیست؟
  • منظور از بلوغ جنسی در ازدواج چیست؟
  • منظور از بلوغ فکری در ازدواج چیست؟
  • منظور از بلوغ اجتماعی در ازدواج چیست؟
  • تفاوت عشق واقعی و هوس چیست؟
  • نیازهای زن و مرد که باید پس از ازدواج تامین شود کدامند؟
  • مزایا و معایب ازدواج فامیلی
  • تاثیر مسائل مالی در ازدواج
  • نقش بیماری ها و معلولیت در ازدواج
  • نقش پدر و مادر در ازدواج
  • چه سوالاتی را پیش از ازدواج باید پاسخ دهیم؟
  • نقش مسائل مذهبی در ازدواج
  • نقش دوستی های پیش از ازدواج در ازدواج و زندگی آینده
  • در جلسه خواستگاری درباره چه موضوعاتی باید صحبت شود؟
  • در جلسه خواستگاری چه سوالاتی را باید بپرسید؟
  • نقش تحصیلات در ازدواج
  • برای ازدواج موفق چه اشتراکاتی باید بین پسر و دختر وجود داشته باشد؟
  • ملاک های ازدواج موفق چیست؟
  • جهیزیه تا چه حد در ازدواج نقش دارد؟
  • تاثیر باورها و اعتقادات در ازدواج چه قدر است؟
  • جایگاه اجتماعی خانواده ها تا چه اندازه در ازدواج تاثیرگذار است؟
  • داشتن هدف مشترک در ازدواج چه قدر اهمیت دارد؟
  • نقش فرزند در تحکیم ازدواج

  • توافق بر سر تعداد فرزندان پیش ازدواج چقدر اهمیت دارد؟
  • وابستگی به خانواده تا چه حد ممکن است ازدواج را با خطر رو به رو کند؟
  • با زنان وابسته به خانواده چه طور باید برخورد کرد؟
  • با مرد وابسته به خانواده چه طور باید رفتار کرد؟
  • نقش دخالت های خانواده در یک ازدواج ناموفق
  • افزایش سن ازدواج و خطرات آن
  • ویژگی های مثبت و منفی ازدواج در سن پایین
  • فاصله مناسب از عقد تا عروسی چه قدر است؟
  • معایب طولانی شدن دوره نامزدی
  • آسیب های طولانی شدن دوره عقد
  • چرا باید دوران نامزدی را پیش از ازدواج جدی گرفت؟
  • در دوران نامزدی روابط خانواده ها تا چه حد باید باشد؟
  • شرایط ازدواج موقت
  • در دوران عقد تا ازدواج چه باید کرد؟

  • چرا باید نیازهای جنسی را در ازدواج دنبال کرد؟
  • آسیب های فیلم های پورن در کاهش ازدواج
  • احتمال بروز چه بیماری هایی در ازدواج فامیلی بیشتر است؟
  • ازدواج فامیلی و بیماری های مادرزادی
  • در تحقیق برای ازدواج چه مواردی را باید جستجو کرد؟
  • روش صحیح تحقیق درباره پسر و دختر در ازدواج
  • همسان گزینی در ازدواج یعنی چه؟
  • ازدواج فامیلی از نگاه دین
  • ازدواج فامیلی از نگاه علم
  • در زمان خواستگاری چه سوالاتی را بپرسیم؟
  • برای واسطه شدن در ازدواج باید چه کار کرد؟
  • سرد شدن روابط عاطفی در دوران نامزدی
  • سرد مزاجی و گرم مزاجی زوج ها چه تاثیری در ازدواج دارد؟
  • در جلسه خواستگاری مسائل مادی را چگونه مطرح کنیم؟
  • مدت زمان مناسب برای نامزدی چه قدر است؟
  • سطح توقعات ما برای ازدواج چه قدر باید باشد؟
  • تفاوت مذهب در ازدواج چه تاثیری دارد؟

 

برای تماس با مشاوره تلفنی ازدواج صدای رهیاب چه کار باید کرد؟

برای انجام مشاوره تلفنی ازدواج کافی است شما یک خط تلفن ثابت داشته باشید. (البته مرکز مشاوره صدای رهیاب در تلاش است امکانی را فراهم کند که بتوان از طریق موبایل و سایر خطوط هم امکان مشاوره ازدواج فراهم شود). سپس شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶ را بدون پیش شماره بگیرید. با این شماره می توانید در هر زمان از شبانه روز از خدمات مشاوره تلفنی ازدواج مرکز مشاوره صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب می توانید از خدمات دیگری چونمشاوره خانواده، مشاوره روانشناسی، مشاوره تحصیلی و خدمات بسیار دیگری بهره ببرید.

 

چرا مرکز مشاوره تلفنی ازدواج صدای رهیاب؟

مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب دارای مجوز رسمی در زمینه‌های مختلف مشاوره تلفنی از جملهمشاوره خانواده و مشاوره تحصیلی و مشاوره روانشناسی می‌باشد. در این مرکز شما می‌توانید از سراسر کشور با مشاوران زبده و مجرب مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب، بدون نیاز به حضور در مرکز مشاوره، به صورت تلفنی با مشاوران صدای رهیاب در تماس باشید. در مرکز مشاوره صدای رهیاب این امکان فراهم شده است که شما در صورت نیاز به مشاوره ازدواج حضوری، از آن بهره‌مند شوید. (می‌توان گفت تقریبا در هیچ یک از مراکز مشاوره، امکان مشاوره تلفنی ازدواجوجود ندارد.)

مشاوران ازدواج مرکز مشاوره صدای رهیاب عموما از اساتید دانشگاه‌های معتبر و یا روانشناسانیبا درجات عالی دانشگاهی هستند. که تخصص و تجربه را توامان دارند. و در مدت تأسیس مرکز، توانسته‌اند اعتبار و نام خوشی را از خود برجای بگذارند. تنوع تخصص‌ها و تعداد نسبتاً بالای مشاوران مرکز مشاوره صدای رهیاب باعث شده است تا حوزه‌ی مشاوره این مرکز بسیار متنوع و گوناگون باشد. در ادامه مروری می‌کنیم بر خدمات مشاوره تلفنی ازدواج مرکز مشاوره صدای رهیاب:

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات مشاوره تلفنی ازدواج مرکز مشاوره صدای رهیاب

  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره دوران نامزدی
  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره انتخاب همسر
  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره انتخاب همسر مناسب
  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره دوستی پیش از ازدواج
  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره دوستی دختر و پسر
  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره عقد و شرایط آن
  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره ازدواج موقت
  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره مهریه و شرایط آن
  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره ازدواج موفق
  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره سن مناسب ازدواج
  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره شرایط ازدواج
  • مشاوره تلفنی ازدواج با موضوع مشاوره سن قانونی ازدواج
  • مشاوره ازدواج با موضوع مشاوره ازدواج دانشجویی
  • مشاوره ازدواج با موضوع مشاوره ازدواج پایدار
  • مشاوره ازدواج با موضوع مشاوره ازدواج اسلامی و شرایط ازدواج با مذاهب و ادیان دیگر
  • مشاوره ازدواج با موضوع مشاوره ازدواج کم هزینه
  • مشاوره ازدواج با موضوع مشاوره مهارت های ازدواج

مشاوره تلفنی,شماره مشاوره تلفنی,مشاوره روانشناسی تلفنی,شماره مشاوره خانواده تلفنی,شماره مشاوره تحصیلی تلفنی

خدمات کلان مشاوره تلفنی صدای رهیاب در زمینه مشاوره خانواده تلفنی

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 555
  • بازدید کلی : 6,249